אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המדינה תשלב את הקורקינטים להשכרה במערך התחבורה הציבורית

100 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

92.
חובה לדרוש לו רישוי עם מספר ברור . הם עבריינים חוצים צמתים באדום מלא מלא .
מסכנים את כל משתמשי הדרך מכוניות והולכי רגל . יש בישראל מכוניות קטנות ללא מספר רישוי !!!! איך ייתכן שרכב הנוסע 40 קמש אינו רשום ואינו מזוהה???? איכן משרד התחבורה . נרדם ?? מחכה לאסונות ללא ביטוח של איש ? ממש הפקרות ישראלית !!!!!!!!!!!
י.צ. | 09.05.19
91.
ל 23
"קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים אינם מוגדרים בחוק ככלי רכב וחוקי התנועה לא חלים עליהם" - טעות. הם כלי רכב לכל עניין דבר, וכל חוקי התנועה חלים עליהם, בדיוק כמו מכונית. בפרט, חל איסור מוחלט לנסוע עם הרכבים האלה על מדרכות. רק שהרוכבים הם אספסוף של בריונים קרימינלים.
משה | 09.05.19
90.
להעיף את הקורקינטים מהמדרכה שלנו!
1. עאלק "קורקינט", שם חמוד מצאו לטוסטוס. 2. לחברות הקורקינטים אין אישור לאחסן את הציוד שלהם על המדרכה, הן כולן פועלות בניגוד לחוק. 3. 99% מרוכבי הקורקינט משתינים על כל חוקי התנועה, בין אם בנסיעה על המדרכה, התעלמות מרמזורים, נסיעה נגד כיוון התנועה ועוד ועוד. זו בריונות מסוכנת. מסקנה: היות וכל מה שקשור ל"קורקינטים" קרימינלי ואלים, לעצור מיידית את הפעילות שלהם! איפה המשטרה?! למי שמתבכיין על הק"מ האחרון: עצלנים, קילומטר לכו ברגל, 10 דקות הליכה, תורידו קצת שומן. מה גם שקשה למצוא נקודה בעיר בלי אוטובוס שמגיע 500 מטר ממנה.
מטה המאבק בבריונות רוכבי אופניים (פייס) | 09.05.19
83.
במקום להלאים את הקורקינטים, תפריטו כבר את התח"צ ובא לציון גואל
המדינה מבזבזת כסף שגבתה מהאזרחים כדי לתת להם שירות ברמת וונצואלה. במקום להכניס את המדינה כמו מסמר בלי ראש לתוך תחום הקורקינטים, תוציאו ממנה את האוטובוסים ובעיקר את הרכבות. השירות מזעזע ויש שביתות כל יומיים.
אדיר | 08.05.19
78.
פתרון מצויין לבעיית הק״מ האחרון
אחת מהבעיות בתחבורה ציבורית היא בעיית הק״מ האחרון - איך אתה מגיע מהבית לתחבורה הציבורית ומהתחנה האחרונה אל המקום אליו רצית להגיע. גם בתח״צ מושלם יש פער של הק״מ האחרון. איחוד הקורקינטים והאופניים עם התח״צ הוא פתרון מושלם לבעיה. יש עדיין בעיות נוספות שדורשות פתרון אבל זה צעד מבורך - לאפשר תשלום מהמכשיר הסלולרי - תחבורה ציבורית בשבת - בלעדיה אתה מוכרח רכב, ואז מה השגת בתח״צ משוכלל? - עיבוי התח״צ ברמת תדירות הקווים - כך תוכל להגיע ממקום למקום ע״י מעבר בין קווים במהירות וללא צורך בקווים רבים היחודיים לנקודה א אל נקודה ב
rubi | 08.05.19
75.
ל70
לא הולכי הרגל צריכים להפגע מהקורקינטים, הרי משתמשי הקורקינט הם גם הולכי רגל. מי שצריך להיפגע זה הרכב הפרטי, כלומר לצמצם נתיב נסיעה או חנייה. אין ברירה, אם רוצים להוריד את הנסועה ברכב ולעלות את הנסועה בתחבצ ואמצעים משלימים, צריך להפוך את הרכב הפרטי לפחות אטרקטיבי ואת התחבצ ליותר אטרקטיבי.
רפי | 08.05.19
74.
ישראל כץ- מדוע בוטל קו 127 שהיה היחידי שאסף נוסעים מתל אביב לבתי עלמין ירקון וקריית שאול?
אנשים ביניהם קשישים רבים, שרוצים להגיע מתל אביב ומכל גוש דן לבית עלמין ירקון שהינו בית העלמין הגדול ביותר במרכז, בו נטמנים נפטרים מכל רחבי גוש דן ותל אביב- צריכים לנסוע עד פתח תקווה!!! כי רק משם יש תחבורה קו אחד לבית עלמין ירקון. היה קו אחד שהגיע לשם. גם אותו בטלתם? מדינת עולם שלישי.
גלי | 08.05.19
69.
קורקינט חשמלי הוא פתרון מעולה, אבל בלי מסלולי אופניים/קורקינט לא עשיתם הרבה
צריך ליצור תשתית שבילי אופניים רגילים/חשמליים/קורקינטים בכל הערים, ואז יהיה פתרון מלא. בגלל הקושי לסלול שבילים חדשים הייתי מסב מדרכה אחת לשביל כזה. כלומר, אם אין מקום להוסיף שביל חדש ברחוב מסויים, הייתי משאיר מדרכה אחת להולכי הרגל ומסב את השניה למסלול אופניים/קורקינט
רם | 08.05.19
66.
שחיתות והטעיית הציבור
הולך משרד התחבורה ומכניס רגל בתחום בו הוא לא מבין דבר, אז נעזור לו. רב קו זה אמצעי תשלום גרוע שמתאים אולי ל2008. הרבה יותר נוח לשלם מיידית ובקלות באפליקציה מאשר להחזיק עוד כרטיס מגנטי בארנק, לשלם מראש על הנסיעה ולדאוג להטעין אותו בכסף. רק מה, יש פה זכיין שמשרד התחבורה, לאחר שבחן את כל אפשרויות התשלום המודרניות, בחר לתת לו לפתוח משרדים ולהחזיק מליונים מכספי הציבור בתשלום מראש. אם כבר מדברים על בחירת זכיינים, יש בת"א שלושה מפעילי קורקינט עם פריסה טובה בהרבה, מערך שירות מדוגם וניסיון. במקומם, בחר משרד התחבורה בחברה תמוהה, הפרוסה בעיר אחת בעולם (ת"א), גייסה מעט מאד כסף (בתחום הזה 10 מליון דולר זה מעט) וכמעט לא רואים את הכלים שלה ברחובות. נעשה אחד ועוד אחד ונבין עם מי יש לנו עסק.
ערן  | 08.05.19
55.
יוזמה מבורכת - גם ככה זה כבר קיים - אז למה לא להקל במקום להכביד..?
הרי הקורקינטים כבר קיימים, כבר משכירים אותם, כבר רכשו אותם, המהלך הוא רק לאפשר להשתמש עם הרב קו, ולכן זה מבורך - כי זו הקדמה. צריך רק עוד שבילים לאופניים כי זה ממש מאסות של כלים ולא בודדים שנוסעים. לגבי קסדה - אם הכלי תקני..אין צורך בקסדה כיוון שהמהירות שקולה לריצה, ולא ראיתי שכל מי שרץ שם קסדה. לגבי פציעות, גם הולכי רגל נפצעים וככל שיש יותר גם יפגעו, אז כן גם רוכבים על אופניים קורקינט הוברבורד וכו' כשיש מאסות גם יפלו - אי אפשר למגן את עצמינו לדעת כי אז גם הולכי רגל יצתרכו מיגון. לא מדובר באופנוע עם מהירויות גבוהות (זו מהירות של הליכה עד ריצה בכלי תקני), והנפילות הן לא כוויות דרגה 3 וניתוץ איברים וגוגלות כמו במהירויות של אופנוע. דבר חשוב אחד, כבעל קורקינט ומשתמש, תכניסו כלים מתוחזקים עם בלמים טובים ותקינים.
אינוקים | 08.05.19
47.
רכיבה על קורקינט בכביש מסוכנת. במיוחד בלי קסדה
כשאני נוהג ורואה את רוכבי הקורקינטים משחילים את דרכם בתנועה הצפופה בתל אביב אני נחרד כל פעם מחדש. המינימום המצופה זה קסדה אבל אי אפשר לפתור זאת בקורקינטים להשכרה. אנשים לא יסחבו עימם קסדות רכיבה. מי שיפתח קסדות גמישות קלות ומתקפלות כמו כובעי הטייסים של פעם, יעשה הון ויפתור בעייה
michael | 08.05.19
40.
למה לעזאזל רב קו?
במדינת ישראל, שבה ראש ממשלה חשוד בשלוש עברות פליליות, שר הפנים בוגר כלא ושוב חשוד במעשים פליליים, סגן שר הבריאות הלא ציוני חשוד בשתי עברות, ושר העבודה חשוד, השאלה היא: למה, לכל הרוחות, למה רק רב קו? מי מהמחליטים על הפרויקט המיותר הזה משלשל לכיסו קופון? למה לא כרטיס אשראי שיש לכל אחד? רב קו, או סתם כרטיס נטען כלשהו ישמש את מי שאין לו כרטיס אשראי. אלה שיש להם הנחות, יסמנו בשעת הכירטוס שהם זכאים להנחה וזהו. אם ייתפס מישהו שמשתמש שלא כדין בהנחה שאינה מגיעה לו, שיקרעו אותו בסכום כזה שלא יהיה לו כדאי אפילו לחשוב על רמאות. ושיעשו לי טובה כל אלה שאומרים שצריך זיהוי. כרטיס אשראי מזוהה עם בעליו. ובכלל למה צריך זיהוי אם מישהו לא מעוניין בכך? אני צריך שחברת דן, או אגד, או גילה אדרעי מהרכבת ידעו שנסעתי אל המאהבת שלי?
לא מבין | 08.05.19
36.
לגיטימציה לתאונות דרכים
ההפקרות גדלה מיום ליום. קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים אינם מוגדרים בחוק ככלי רכב וחוקי התנועה לא חלים עליהם. התוצאה היא שהם מהווים סכנה לעצמם אך בעיקר, עקב התנהגול לא צפוייה בדרכים של המשתמשים בהם, הם מסכנים נהגים והולכי רגל, בכבישים ובמדרכות. אם הם ייכללו ברב-קו הרי שהם יוגדרו למעשה כחלק מהתחבורה הציבורית, קרי, מוניות, אוטובוסים, רכבות (כשיש כאלה). ראוי שמשרד התחבורה יטפל במקביל בהגדרת הקורקינטים והאופניים (חשמליים ושאינם חשמליים) ככלי רכב שדיני התעבורה חלים עליהם וזאת כדי להסדיר סוף סוף את האסון הזה. לא רק ענייני כסף צריכים להעסיק את משרד התחבורה. דיני נפשות קודמים לכך !
נהג והולך רגל | 08.05.19
34.
רעיון יפה, לא יעבוד בלי רשת נתיבי אופניים
נמצא הרבה בין תל אביב ורמת גן, וממש לאחרונה ויתרתי על התל אופן - פשוט כי אין לי דרך בטוחה להתנייד במטרופולין. זה או לסכן את עצמי על הכבישים העמוסים, או לסכן הולכי רגל על המדרכה. לא נראה שמשרד התחבורה והעיריות בכלל מנסים להתאמץ בכיוון. אבן גבירול ת"א זו בכלל סכנת נפשות.
מרקו | 08.05.19
31.
חוצפה שלא היתה כדוגמתה
"הישראלי יכול לעלות בבית על האוטובוס ולרדת ממנו ברכבת, אך הוא עדיין נשאר עם שני קילומטרים שעליו ללכת בחום מתחנת הרכבת למחוז חפצו." אדם סביר: "אני מזהה פה בעיה, אין אוטובוס שאוסף אנשים מתחנת הרכבת. אם משרד התחבורה ידאג לאוטבוס זה יפתור את הבעיה" משרד התחבורה: "אנחנו מזהים פה בעיה, הבעיה היא שאנחנו צריכים לדאוג לאוטובוס שיאסוף אנשים מתחנת הרכבת. פאק דאט שיט, אם במקום לדאוג לאוטובוס נסגור עסקה עם חברת קורקינטים חשמליים, שזה כידוע הדבר החם בקרב האנשים שאין להם רכב, לא כין אין להם ברירה, פשוט כי אנשים אוהביייייים להיות תלויים רק בעצמם (ולהראות עדכניים בזמן שהם עושים את זה), זה יסגור לנו את הפינה ינעל העולםםםםםם. אה, וכל מי שלא יכול לרכב על קורקינט הוא כנראה או זקן או נכה או סתם עקום אז מגיע לו לצעוד את שני הקילומטרים הנ"ל בחום ופוטנציאלית להפוך למזון נשרים, אולי ככה הוא יעשה עם עצמו משהו בחיים האלה" הכל מטומטם על מלא.
ממזר | 08.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת