100. במקום לפתור את הבעיה ולהוציא מחוץ לחוק את הכלי המסוכן- רק מעמיקים אותה תפסו טרמפ חינם על הקורקינט | 14.05.19 (ל"ת)
99. איך בדיוק בחנו מפעילות קורקינטים - יצא מכרז מסודר ? אני אשמח לראות את המכרז המדובר.. עמית | 12.05.19 (ל"ת)
98. אל תאמרו המדינה אימרו הלוביסטים והשחיתות כמה חרטה וכמה עולם שקר ינהג ולמה לא לכל מפעיל המשתמש במרחב הציבורי כחוק באישור רשויות מקומיות ולא רק לוביסטים ללא מכרז ותחרות יגאל אלוש | 12.05.19 (ל"ת)
94. סוף סוף קיבלו שכל האופניים החשמליים מחליפים מכונית זה אדיר , בעיר כבר לא צריך מכונית חן | 10.05.19 (ל"ת)
92. חובה לדרוש לו רישוי עם מספר ברור . הם עבריינים חוצים צמתים באדום מלא מלא . מסכנים את כל משתמשי הדרך מכוניות והולכי רגל . יש בישראל מכוניות קטנות ללא מספר רישוי !!!! איך ייתכן שרכב הנוסע 40 קמש אינו רשום ואינו מזוהה???? איכן משרד התחבורה . נרדם ?? מחכה לאסונות ללא ביטוח של איש ? ממש הפקרות ישראלית !!!!!!!!!!! י.צ. | 09.05.19 (ל"ת)
91. ל 23 "קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים אינם מוגדרים בחוק ככלי רכב וחוקי התנועה לא חלים עליהם" - טעות. הם כלי רכב לכל עניין דבר, וכל חוקי התנועה חלים עליהם, בדיוק כמו מכונית. בפרט, חל איסור מוחלט לנסוע עם הרכבים האלה על מדרכות. רק שהרוכבים הם אספסוף של בריונים קרימינלים. משה | 09.05.19 (ל"ת)
90. להעיף את הקורקינטים מהמדרכה שלנו! 1. עאלק "קורקינט", שם חמוד מצאו לטוסטוס. 2. לחברות הקורקינטים אין אישור לאחסן את הציוד שלהם על המדרכה, הן כולן פועלות בניגוד לחוק. 3. 99% מרוכבי הקורקינט משתינים על כל חוקי התנועה, בין אם בנסיעה על המדרכה, התעלמות מרמזורים, נסיעה נגד כיוון התנועה ועוד ועוד. זו בריונות מסוכנת. מסקנה: היות וכל מה שקשור ל"קורקינטים" קרימינלי ואלים, לעצור מיידית את הפעילות שלהם! איפה המשטרה?! למי שמתבכיין על הק"מ האחרון: עצלנים, קילומטר לכו ברגל, 10 דקות הליכה, תורידו קצת שומן. מה גם שקשה למצוא נקודה בעיר בלי אוטובוס שמגיע 500 מטר ממנה. מטה המאבק בבריונות רוכבי אופניים (פייס) | 09.05.19 (ל"ת)
88. LEO פועל רק חודש... למה לא לקחת חברה ענקית עם פריסה עצומה? משהו כאן רקוב לחלוטין רועי | 09.05.19 (ל"ת)
87. קורקינטים מסכנים ופוגעים בהולכי רכל אין מרחב לקורקינטים. אין מקום. דורסים חופשי. חוצפה שערוריה חלם וטיפשות ובייחוד מחפה על המחדל של שר התחבורה קוקו | 09.05.19 (ל"ת)
86. קודם שליאו יסדרו את האפליקציה שלהם. מלאה בבאגים ניסיתי להשץמש כמה פעמים, ובכל פעם בעיה אחרת. מרגיש כמו מוצר לא אפוי שהזדרזו להשיק אור | 08.05.19 (ל"ת)
85. צריך לחנך את הישראלים לשים את הכלי בצד ולא באמצע המדרכה קודם כל צריך ענישה משמעותית, אבל בשלב הזה המסר הזה בכלל לא נשלח, והתושבים פה הם בהמות, הם באמת לא מבינים שיש בכלל בעיה עיד שלא יגידו להם בדיוק מה ולמה, כי לא חינכו אותם בבית להתחשב באחרים. בבי | 08.05.19 (ל"ת)
84. מכוניות רק ישלמו אגרות והכבישים יהיו מלאים בקורקנטים ואופניים ומכוניות לא יוכלו לנסוע חוכמה ישראלית עוד הייטל ועוד אגרה ואי אפשר לנסוע בקרוב isra | 08.05.19 (ל"ת)
83. במקום להלאים את הקורקינטים, תפריטו כבר את התח"צ ובא לציון גואל המדינה מבזבזת כסף שגבתה מהאזרחים כדי לתת להם שירות ברמת וונצואלה. במקום להכניס את המדינה כמו מסמר בלי ראש לתוך תחום הקורקינטים, תוציאו ממנה את האוטובוסים ובעיקר את הרכבות. השירות מזעזע ויש שביתות כל יומיים. אדיר | 08.05.19 (ל"ת)
82. אנרכיה בחסות המדינה ומי ישמור על הולכי הרגל? את סוגיית הביטוח פתרתם? תשתיות נפרדות בניתם? את חוקי התנועה לפחות לימדתם? במקום להתמודד עם נושאים מורכבים מאפשרים אנרכיה בחסות המדינה. נתי | 08.05.19 (ל"ת)
81. ל74 תודה על שבחרת להפנות אלי את שאלתך באמצעות טוקבק. למזלך בעודי מכין את מנגל יום העצמאות ומוציא מההקפאה את הסטייקים, קראתי על מצוקתך והתרשמתי עמוקות. אני מבטיח לפעול בדחיפות למחיקת פתח תקווה מהמפה למען רווחת עם ישראל. שלך: ישראל. כץ. ישראל כץ | 08.05.19 (ל"ת)
79. קודם כל שחברת דן תחליף את האוטובוסים הישנים העתיקים והמזהמים שלה, תלמדו מחברת אפיקים, או לפחות תביאו אוטובוס חשמלי יותר חשוב גורי | 08.05.19 (ל"ת)
78. פתרון מצויין לבעיית הק״מ האחרון אחת מהבעיות בתחבורה ציבורית היא בעיית הק״מ האחרון - איך אתה מגיע מהבית לתחבורה הציבורית ומהתחנה האחרונה אל המקום אליו רצית להגיע. גם בתח״צ מושלם יש פער של הק״מ האחרון. איחוד הקורקינטים והאופניים עם התח״צ הוא פתרון מושלם לבעיה. יש עדיין בעיות נוספות שדורשות פתרון אבל זה צעד מבורך - לאפשר תשלום מהמכשיר הסלולרי - תחבורה ציבורית בשבת - בלעדיה אתה מוכרח רכב, ואז מה השגת בתח״צ משוכלל? - עיבוי התח״צ ברמת תדירות הקווים - כך תוכל להגיע ממקום למקום ע״י מעבר בין קווים במהירות וללא צורך בקווים רבים היחודיים לנקודה א אל נקודה ב rubi | 08.05.19 (ל"ת)
77. הזוי! אנשים משאירים את הקורקינטים באמצע המדרכה והולכים. זה לא מתאים לישראלים איש | 08.05.19 (ל"ת)
75. ל70 לא הולכי הרגל צריכים להפגע מהקורקינטים, הרי משתמשי הקורקינט הם גם הולכי רגל. מי שצריך להיפגע זה הרכב הפרטי, כלומר לצמצם נתיב נסיעה או חנייה. אין ברירה, אם רוצים להוריד את הנסועה ברכב ולעלות את הנסועה בתחבצ ואמצעים משלימים, צריך להפוך את הרכב הפרטי לפחות אטרקטיבי ואת התחבצ ליותר אטרקטיבי. רפי | 08.05.19 (ל"ת)
74. ישראל כץ- מדוע בוטל קו 127 שהיה היחידי שאסף נוסעים מתל אביב לבתי עלמין ירקון וקריית שאול? אנשים ביניהם קשישים רבים, שרוצים להגיע מתל אביב ומכל גוש דן לבית עלמין ירקון שהינו בית העלמין הגדול ביותר במרכז, בו נטמנים נפטרים מכל רחבי גוש דן ותל אביב- צריכים לנסוע עד פתח תקווה!!! כי רק משם יש תחבורה קו אחד לבית עלמין ירקון. היה קו אחד שהגיע לשם. גם אותו בטלתם? מדינת עולם שלישי. גלי | 08.05.19 (ל"ת)
73. כל הכבוד השלב הבא, לא לאפשר לרכב פרטי לנוע בערים רק אמצעי תחבורה כאלו אוטובוסים ומוניות שיתופיות. מניעת צפיפות | 08.05.19 (ל"ת)
71. בישראל אין כמעט שבילי אופנים הם נוסעים על מדרכות - זה לא חוקי . להגיש בג"ץ !!! אחד | 08.05.19 (ל"ת)
70. בפולין בכל עיר יש המון לא רק בפולין, גם גרמניה, ספרד ועוד, אבל מה? בכל המקומות האלה יש שבילי אופניים והקורקינטים לא אסורים לתנועה על הכביש או המדרכה. hahaha | 08.05.19 (ל"ת)
69. קורקינט חשמלי הוא פתרון מעולה, אבל בלי מסלולי אופניים/קורקינט לא עשיתם הרבה צריך ליצור תשתית שבילי אופניים רגילים/חשמליים/קורקינטים בכל הערים, ואז יהיה פתרון מלא. בגלל הקושי לסלול שבילים חדשים הייתי מסב מדרכה אחת לשביל כזה. כלומר, אם אין מקום להוסיף שביל חדש ברחוב מסויים, הייתי משאיר מדרכה אחת להולכי הרגל ומסב את השניה למסלול אופניים/קורקינט רם | 08.05.19 (ל"ת)
68. מעדה מבורך מה אם האיסור לעליית קורקינטים לקו ירושלים תל. אביב , מתי האיסור האיוולי הזה יבוטל ? הדבר גורם לעמוסים מטורפים בירושלים והורדת אחוז הנוסעים בקו רכבת לירושלים . ירודלמי | 08.05.19 (ל"ת)
67. ומה עם נכים,עיוורים וזקנים? הרי נחשב תחבורה ציבורית אך ללא נגישות! ומה עם ביטוח תאונות? mee | 08.05.19 (ל"ת)
66. שחיתות והטעיית הציבור הולך משרד התחבורה ומכניס רגל בתחום בו הוא לא מבין דבר, אז נעזור לו. רב קו זה אמצעי תשלום גרוע שמתאים אולי ל2008. הרבה יותר נוח לשלם מיידית ובקלות באפליקציה מאשר להחזיק עוד כרטיס מגנטי בארנק, לשלם מראש על הנסיעה ולדאוג להטעין אותו בכסף. רק מה, יש פה זכיין שמשרד התחבורה, לאחר שבחן את כל אפשרויות התשלום המודרניות, בחר לתת לו לפתוח משרדים ולהחזיק מליונים מכספי הציבור בתשלום מראש. אם כבר מדברים על בחירת זכיינים, יש בת"א שלושה מפעילי קורקינט עם פריסה טובה בהרבה, מערך שירות מדוגם וניסיון. במקומם, בחר משרד התחבורה בחברה תמוהה, הפרוסה בעיר אחת בעולם (ת"א), גייסה מעט מאד כסף (בתחום הזה 10 מליון דולר זה מעט) וכמעט לא רואים את הכלים שלה ברחובות. נעשה אחד ועוד אחד ונבין עם מי יש לנו עסק. ערן | 08.05.19 (ל"ת)
64. מעניין את מי שימנו בממשלה. הליכוד זה ארגון פשע. ברקוביץ, יש תמורה בקידום ביבי המושחת. הליכוד = פשע מאורגן | 08.05.19 (ל"ת)
63. כץ ורגב נושאים ברכב שרד אתם בקורקינט בושה וחרפה שאומרים לאנשים מבוגרים להתנייד בקורקינט כאילו הם ילדים בני 9. האם בניימין נתניהו, הנשיא ריבלין, השופטת חיות או הרמטכ"ל כוכבי מגיעים על קורקינט ללשכתם ? הופכים אותנו לאינפנטלים | 08.05.19 (ל"ת)
59. "המדינה"=פקידים,יתנו קורקינטים שיהרגו על הכביש או יהרגו על המדכה.איוולת מר פקידון פקידונסקי של אמא | 08.05.19 (ל"ת)
58. קורקינטים זה דבר פשוט אדיר שיהיו בכל מקום אמן מי שחושש מהסכנות של הקורקינט הוא פשוט שלילי לחיים. שישאר בבית ואז הרחוב יהיה מואר באנשים מחייכים ולא פחדנים. אותם פחדנים יגידו על כל דבר משהו רע, כי ככה השכל שלהם עובד - בצורה שלילית אדם בן 80+ | 08.05.19 (ל"ת)
57. מישהו מנסה לעשות קופה על חשבוננו מה זה הבולשיט הזה איזה מדינה של מושחטים אייכס כזה שקוף... נמאס כבר... בכלל צריך למנוע נסיעה של קורקינטים על הכביש מושחטים | 08.05.19 (ל"ת)
56. בלי נתיב מיוחד זה בדיחה על חשבוננו.יש אופניים ואין מקום לפי החוק שניתן להשתמש בהם על הנפגעים בדרך לעבודה נשלם בבריאות.ובביטוח הלאומי. לשם | 08.05.19 (ל"ת)
55. יוזמה מבורכת - גם ככה זה כבר קיים - אז למה לא להקל במקום להכביד..? הרי הקורקינטים כבר קיימים, כבר משכירים אותם, כבר רכשו אותם, המהלך הוא רק לאפשר להשתמש עם הרב קו, ולכן זה מבורך - כי זו הקדמה. צריך רק עוד שבילים לאופניים כי זה ממש מאסות של כלים ולא בודדים שנוסעים. לגבי קסדה - אם הכלי תקני..אין צורך בקסדה כיוון שהמהירות שקולה לריצה, ולא ראיתי שכל מי שרץ שם קסדה. לגבי פציעות, גם הולכי רגל נפצעים וככל שיש יותר גם יפגעו, אז כן גם רוכבים על אופניים קורקינט הוברבורד וכו' כשיש מאסות גם יפלו - אי אפשר למגן את עצמינו לדעת כי אז גם הולכי רגל יצתרכו מיגון. לא מדובר באופנוע עם מהירויות גבוהות (זו מהירות של הליכה עד ריצה בכלי תקני), והנפילות הן לא כוויות דרגה 3 וניתוץ איברים וגוגלות כמו במהירויות של אופנוע. דבר חשוב אחד, כבעל קורקינט ומשתמש, תכניסו כלים מתוחזקים עם בלמים טובים ותקינים. אינוקים | 08.05.19 (ל"ת)
52. אשכרה מהלך נהדר. לא רוצים אוטובוסים נוספים שיעמדו בפקקים, שחררו אותנו רוצה לצאת מהעבודה\בית ולהיות תלוי רק בעצמי. בלי ישראלים חצופים שנדחפים לאוטובוס שמאחר ועומד בפקק. זפירוס | 08.05.19 (ל"ת)
50. מענין למה רק leo מישהו שם עשה לובי, אולי קצת שימן. מה עם שאר החברות? רואה בכוכבים | 08.05.19 (ל"ת)
48. ל-24 אשראי??!! לבן שלך בן ה 12 שנוסע באוטובוס יש כרטיס אשראי? אחוז לא קטן של משתמשי התחבורה הציבורית הוא נוער. זה מה שמציק לך, כרטיס הרב קו? א | 08.05.19 (ל"ת)
47. רכיבה על קורקינט בכביש מסוכנת. במיוחד בלי קסדה כשאני נוהג ורואה את רוכבי הקורקינטים משחילים את דרכם בתנועה הצפופה בתל אביב אני נחרד כל פעם מחדש. המינימום המצופה זה קסדה אבל אי אפשר לפתור זאת בקורקינטים להשכרה. אנשים לא יסחבו עימם קסדות רכיבה. מי שיפתח קסדות גמישות קלות ומתקפלות כמו כובעי הטייסים של פעם, יעשה הון ויפתור בעייה michael | 08.05.19 (ל"ת)
43. יוזמה מעולה, האמת שהרעיון הזה עלה על שיחת בירה עם חברים יוזמה מבורכת, רק תקדמו סלילת שבילי רכיבה בכל הרחובות הראשיים לפחות וזה יהיה מדהים! אבי | 08.05.19 (ל"ת)
41. איזה מדינה של סתומים!!!! ומה יעשו הורים עם ילדים/תינוקות? ומה יעשו זקנים? ומה יעשו נכים? הם ילכו ברגל.... הכל כדי לא לייצר מערכת תחבורה ציבורית יעילה עבור כולם.... ממשלה של מטומטמים לעם אדיוט!!! ניר | 08.05.19 (ל"ת)
40. למה לעזאזל רב קו? במדינת ישראל, שבה ראש ממשלה חשוד בשלוש עברות פליליות, שר הפנים בוגר כלא ושוב חשוד במעשים פליליים, סגן שר הבריאות הלא ציוני חשוד בשתי עברות, ושר העבודה חשוד, השאלה היא: למה, לכל הרוחות, למה רק רב קו? מי מהמחליטים על הפרויקט המיותר הזה משלשל לכיסו קופון? למה לא כרטיס אשראי שיש לכל אחד? רב קו, או סתם כרטיס נטען כלשהו ישמש את מי שאין לו כרטיס אשראי. אלה שיש להם הנחות, יסמנו בשעת הכירטוס שהם זכאים להנחה וזהו. אם ייתפס מישהו שמשתמש שלא כדין בהנחה שאינה מגיעה לו, שיקרעו אותו בסכום כזה שלא יהיה לו כדאי אפילו לחשוב על רמאות. ושיעשו לי טובה כל אלה שאומרים שצריך זיהוי. כרטיס אשראי מזוהה עם בעליו. ובכלל למה צריך זיהוי אם מישהו לא מעוניין בכך? אני צריך שחברת דן, או אגד, או גילה אדרעי מהרכבת ידעו שנסעתי אל המאהבת שלי? לא מבין | 08.05.19 (ל"ת)
37. ממש מוזר שיש פה תגובות שליליות נגד דבר כזה... אני חושב שזה רעיון מעולה, רק שייקחו בחשבון שינסו לפרוץ/להרוס את הקורקינטים, ושהולכת להיות חגיגה של האריתראים מדרום תל אביב שהולכים לגנוב את זה אא | 08.05.19 (ל"ת)
36. לגיטימציה לתאונות דרכים ההפקרות גדלה מיום ליום. קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים אינם מוגדרים בחוק ככלי רכב וחוקי התנועה לא חלים עליהם. התוצאה היא שהם מהווים סכנה לעצמם אך בעיקר, עקב התנהגול לא צפוייה בדרכים של המשתמשים בהם, הם מסכנים נהגים והולכי רגל, בכבישים ובמדרכות. אם הם ייכללו ברב-קו הרי שהם יוגדרו למעשה כחלק מהתחבורה הציבורית, קרי, מוניות, אוטובוסים, רכבות (כשיש כאלה). ראוי שמשרד התחבורה יטפל במקביל בהגדרת הקורקינטים והאופניים (חשמליים ושאינם חשמליים) ככלי רכב שדיני התעבורה חלים עליהם וזאת כדי להסדיר סוף סוף את האסון הזה. לא רק ענייני כסף צריכים להעסיק את משרד התחבורה. דיני נפשות קודמים לכך ! נהג והולך רגל | 08.05.19 (ל"ת)
35. ליאו החברה הגרועה בתבל אבל למה ליאו ? הרבה יותר טוב בירד וינד וליים. לליאו אין בכלל כלים בעיר. מיקי | 08.05.19 (ל"ת)
34. רעיון יפה, לא יעבוד בלי רשת נתיבי אופניים נמצא הרבה בין תל אביב ורמת גן, וממש לאחרונה ויתרתי על התל אופן - פשוט כי אין לי דרך בטוחה להתנייד במטרופולין. זה או לסכן את עצמי על הכבישים העמוסים, או לסכן הולכי רגל על המדרכה. לא נראה שמשרד התחבורה והעיריות בכלל מנסים להתאמץ בכיוון. אבן גבירול ת"א זו בכלל סכנת נפשות. מרקו | 08.05.19 (ל"ת)
31. חוצפה שלא היתה כדוגמתה "הישראלי יכול לעלות בבית על האוטובוס ולרדת ממנו ברכבת, אך הוא עדיין נשאר עם שני קילומטרים שעליו ללכת בחום מתחנת הרכבת למחוז חפצו." אדם סביר: "אני מזהה פה בעיה, אין אוטובוס שאוסף אנשים מתחנת הרכבת. אם משרד התחבורה ידאג לאוטבוס זה יפתור את הבעיה" משרד התחבורה: "אנחנו מזהים פה בעיה, הבעיה היא שאנחנו צריכים לדאוג לאוטובוס שיאסוף אנשים מתחנת הרכבת. פאק דאט שיט, אם במקום לדאוג לאוטובוס נסגור עסקה עם חברת קורקינטים חשמליים, שזה כידוע הדבר החם בקרב האנשים שאין להם רכב, לא כין אין להם ברירה, פשוט כי אנשים אוהביייייים להיות תלויים רק בעצמם (ולהראות עדכניים בזמן שהם עושים את זה), זה יסגור לנו את הפינה ינעל העולםםםםםם. אה, וכל מי שלא יכול לרכב על קורקינט הוא כנראה או זקן או נכה או סתם עקום אז מגיע לו לצעוד את שני הקילומטרים הנ"ל בחום ופוטנציאלית להפוך למזון נשרים, אולי ככה הוא יעשה עם עצמו משהו בחיים האלה" הכל מטומטם על מלא. ממזר | 08.05.19 (ל"ת)
30. אתם אמיתיים? הבבונים בישראל רוכבים כמו משוגעים וזורקים את הכלי בגמר השימוש לרוחב המדרכה. יהייה בסדר | 08.05.19 (ל"ת)
29. איל ברקוביץ יפה מאוד.החברה של איל ברקוביץ זכתה ועדיין לא ראינו כלי אחד שלה.הכלים האלה הם צרה צרורה.אין אכיפה כלל הם משתוללים על מדרכות בלי קסדות והחוק בעצם אין חוק מוש | 08.05.19 (ל"ת)
28. יפה מאוד . אבל.. צריך גם להתחיל להחליף אוטובוסים מזהמים החשמליים, אנחנו נחנקים משה | 08.05.19 (ל"ת)
27. הקורקינטים הוא תוצא ישירה של כישלון משרד התחבורה שעכשיו ממוסד!! קורקינטים נהיו פופלרים בגלל אוזלת ידה של התחבורה הציבורית על אף היותו כלי מסוכן ולא מבוטח! ומה עושים במשרד התחבורה? משפרים את התחבורה הציבורית?!?! דוד | 08.05.19 (ל"ת)
25. בחירה מעניינת למה דווקא חברת Leo? יש 2 חברות נוספות ותיקות וגדולות יותר.. סתם נק' למחשבה מי שילם למי וכמה? אביחי | 08.05.19 (ל"ת)
24. ל-6, בעניין חישוב מסלולים לפי דרישה יש חברה שעושה את זה והם גם פתחו פיילוט בתל אביב לא מזמן, אבל הרעיון הזה פחות אטרקטיבי מאיך שהוא נשמע וברוב התנאים הוא לא חוסך אלא מבזבז משאבים. t | 08.05.19 (ל"ת)
18. במהירויות מסכנות אדם בלהט אמיתי,אני מתחיל לזלזל במדינה המטומטת הזאת...תבנו קודם תשתית נפרדת! כבר עכשיו הם עפים על המדרכות | 08.05.19 (ל"ת)
17. תחבורה ציבורית במדינות מפותחות אין תשתית הולמת,אבל היי,עוד נקודת נאום מצויינת לאני ואני של כ"ץ מציע לכל ישראלי לחוות | 08.05.19 (ל"ת)
16. מדאיג מאוד בואנה הם לא נורמלים ! כבר עכשיו לא עובר יום בלי שכמעט דורסים אותי שקודם יקדמו פקחים אחר כך יקדמו עוד קורקינטים מדאיג מאוד | 08.05.19 (ל"ת)
15. רעיון מצוין, יתן פיתרון כולל רק תוסיפו אוטובוסים בשבת ואפשר יהיה להיפטר מהרכב ה פרטי תל אביבית | 08.05.19 (ל"ת)
14. סכנה להולכי רגל וילדים. כבר מסוכן ללכת על המדרכות בתל אביב, ובטח לשחרר את הילדים לרוץ.. חייבים להוריד את כול הכלים החשמליים לכביש ולהשאיר את המדרכות להולכי רגל. רוני | 08.05.19 (ל"ת)
11. בעולם של ביג-דאטה וטחפונים חכמים, המדינה צריכה לזוז הצידה ולתת לשוק הפרטי את ההובלה זה לא נשמע קצת ארכאי שלאוטובוס יש סתם מסלול קבוע ? לא יותר מעניין לחשב את סך הנוסעים שצריכים להגיע מנקודה א לנקודה ב ולקבוע מסלול בזמן אמת ? בחור | 08.05.19 (ל"ת)
5. רע מאוד. זה יתן גושפנקא לא לשפר מערך תחבורתי נורמלי קורקינט זה לא אוטובוס או רכבת ממוזגים עם נוחות של לא לנהוג בעצמך. ענת | 08.05.19 (ל"ת)
3. לבדוק מי קיבל את השוחד עבור זה וכמה... חלאות. הורסים כל חלקה טובה רוכבי קורקינט ברברים מאוסים | 08.05.19 (ל"ת)
המדינה תשלב את הקורקינטים להשכרה במערך התחבורה הציבורית
100 תגובות לכתיבת תגובה