אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפסד של 211 מיליון דולר לליפט בדוח רבעוני הראשון שלה - גרוע מהתחזיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
תשובה לחי (1)
חי שלום. הדבר הנוסף הוא לדעת מה ההוצאה הקבועה של החברה ( כמתווכת בלבד כפי שאמרת ) וכמה הובלות ממוצעות נצטרך לבצע כדי א.להיות break even ו ב. להתחיל להרוויח. כשאתה מסתכל על חברות הענק הללו עם ההשקעות של מליארדים ברור לך למה מהר מאד ההוצאות הקבועות נהיות מאד גבוהות ( כמה קל לקחת משכורות מפוצצות )ובהתאם כמה הובלות צריך לבצע כדי להחזיק את עצמנו. בהצלחה סיון
סיון  | 08.05.19
2.
תשובה לחי ( 1 )
חי שלום. אני מנהל את טראקיביי ,המערכת הראשונה שעושה משהו דומה, אבל למשאיות. כתפיסה אתה צודק לגמרי .איך ייתכן שהם מפסידים כשהם רק מתווכים ? השאלה היא קודם כל כמה עמלה הם גובים על התיווך , אבל השאלה הבאמת נכונה היא " כמה הם מוכנים לשלם כדי שיוכלו להגיד שיש להם 20 מליון נוסעים ".כי בהרבה הובלות הם פשוט יפסידו כסף.אבל לא יוותרו על ההובלה בכל מחיר. זאת התחלת התשובה שלי...
סיון | 08.05.19
1.
איך?
כל החברות העוסקות בתיוך נסיעות בין נהג ונוסע מפסידות סכומים אדירים. ואני הקטן שואל : כולה אפליקציות ? עם מינימום כוח אדם ומינימום השקעות נוספות באפליקציות (מספר מפתחי תוכנה). אין מלאי אין צורך במשרדי ענק. אין השקעה ברכבים השייכים לנהגים. איך לעזאזל הם מגייסים ומפסידים מאות מליונים. גם הוצאות על פרסום מאסיבי לא יצדיק זאת.
חי | 08.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת