אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה מסתתר מאחורי הסכם המותג הפרטי של רמי לוי עם תנובה?

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
המותג הפרטי = נגיסה במכירות ורווח הטייקונים
מאז שיש המותג הפרטי גם הסופר הפך להיות פרטי. אין לי מושג איך רשת כל כך גדולה חושבת להעלים מותגים ידועים ומוכרים ואיכותיים ולהחליפם באיזה מוצר מזון באיכות ירודה פי כמה, זה הבריח אותי והרגיז וזה אותו דבר עם אחרים. מי שחכם ירוץ לפתוח רשת ולקרוא לה "המותג הישראלי כחולבן" שם ימכרו רק מותגים ישראלים ולא מותגים פרטיים, שם יאספו לקוחות כמוני שלא מחפשים מותג חדש שנדחף לסל הקניות כי מישהו מתחת לאף העלים לנו את הישן המוכר והטוב.
בועז | 12.05.19
1.
ליבי ליבי
אוי אוי אוי רמי לוי ושופרסל יפסידו כמה אגורות על הביצים שאנחנו אוכלים.. נשבר הלב ממש רחמנות עליהם. אני רץ להביא טישו לנגב את הדמעות חזיריםםםםםם המחירים בסופר לא הגיוניים הרווחים של שופרסל ורמי לוי וחצי חינם זה גובל בגניבה מיליארדים בכל שנה ובוכים על כמה גרושים שמפסידים בביצים נו באמת קפיטליזם חזירי נמאסתם
ירושלמי | 12.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת