אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההכנסות מתיירות זניחות: אירוח האירוויזיון זה עסק יקר

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
תל אביב 10
ישראל ותל אביב בפרט רק מרוויחות מאירועים בסדר גודל כמו אירוויזיון. במיחד בטווח ארוך. תיירים, עיתונאים, משלחות, אנשי צוות הפקה שהגיעו לארץ נהנים מכל רגע. שגרירים לכל דבר למען ישראל. לא קשור לרמת השירים בתחרות. תל אביב מקובלת היום מאוד והפכה לאחד היעדים הכי חמים לתיירים.
ביאנקה | 16.05.19
15.
אם היו פועלים נכון אז היו מרוויחים יותר מהתיירות
עשו כאן את הכל כדי לגרום לתיירים לא להגיע: בתי מלונות יקרים וכרטיסים יקרים. נכון, הכרטיסים היו יקרים גם בגלל שהתחרות נערכה באולם קטן יחסית. אבל מצד שני זה לא מחדל על כך שעיר כמו תל אביב אין לה איצטדיון למופעים. אפילו בערי בירה של מדינות עניות כמו סרביה, לטביה ואסטוניה יש. אז קדימה, וזה לא רק עבור האירוויזיון הבא (ואני מאמין שזה יקרה בפחות מעוד 20 שנה) להחיל לתכנן גם בעיר התרבות הראשית של תל אביב איצטדיון ראוי. לא יכול להיות שכל פעם שמגיע אומן בינ"ל לישראל מביאים אותו לפארק הירקון.
מקס | 15.05.19
14.
עזבו אירוויזיון - סעו לפסטיבל הנקניקים בהונגריה
האירוויזיון, תחרות שירים חובבנית, עם זמרים מסוג ד, תחרות שמזמן מיצתה את עצמה, ועוד עם מחירי לינה בת"א, ומחירי כרטיסים מופקעים. לעומת זאת, בהונגריה, בעיר בקשצ'אבה, 200 ק"מ מבודפשט (יש בכל שעה רכבת מבודפשט), מתקיים מדי שנה בחודש אוקטובר פסטיבל נקניקים המוני, עם הופעות ברמה גבוהה יותר ממופעי האירוויזיון, וגם נקניקים הונגריים טעימים, וכל זאת במחיר כניסה שהוא רבע ממחיר כניסה למופע אירוויזיון בת"א. לפיכך, עדיף לחכות לאוקטובר, ולהינות מפסטיבל אמיתי באירופה, במקום תחרות השירים החובבנית בת"א. בנוסף, הפסטיבל נערך בעיר יפה יותר מערי ישראל.
ר | 14.05.19
2.
הניתוח שוכח את המושג "עוצמה רכה" - המיתוג של ישראל דרך האירוע שווה מיליארדים!!!
אם פעם מוצר בלגי שוויצרי או גרמני היו מובלטים בשם איכותם - היום אחרי תקרית וולפסווגן או חברות התרופות השוויצריות - כבר יש דעיכה במיתוג הזה. ישראל בשנים האחרונות מייצרת הייפ חדש לשם שלה, מעצת הייטק וחדשנות עם אופי ליברלי ומתוחכם. דרך אירוע אומנותי כמו האירוויזיון יש תעודה רחבת היקף שרק שנים קדימה אפשר לאמוד את הפירות שלה. צריך להבין שאירווזיון מושקע בו מופיע הזמרת הכי ידוע שחיה כעת בעולם -מדונה, בו יש דוגמנית על שמוכרת בכל בית באירופה, כזה ששובר מוסכמות של הפקה - זה דבר שמהדהד ומניב עסקים, ביקוש, פותח המון דלתות לישראלים, למוצרים ישראלים ולחברות ישראליות - זה משנה את כללי המשחק ומוביל למינוף אדיר בהיבט כלכלי ושיווקי כאחד.
ליסה | 14.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת