37. כולכם שכחתם את הסיבה העיקרית שהיא רב קו נכון שאוטובוס הוא דבר גרוע אך בסכום של 13.5 ש"ח אתם יכולים להסתובב כל יום בכל תל אביב כולל גוש דן. הירידה בשימוש באופניים התחילה בדיוק באותה תקופה כשעשו רפורמה בתחבורה שזה שנת 2016 א | 17.05.19 (ל"ת)
36. להפעיל קורקינטים חשמליים של העירייה ולשתף תושבים בהטענה BIRD מאפשר להפעיל מותג עירוני | 16.05.19 (ל"ת)
35. הקורקינטים זאת לא הבעייה הייתי מנוי כמה שנים וביטלתי. הבעייה של תל אופן היא לא הקורקינטים אלא השרות המחורבן שלהם. תקלות באופניים, תחנות ריקות שאי אפשר לקחת שצריכים, תחנות מלאות שאי אפשר להחזיר, בקיצור שרות על הפנים, נמאס לי אז ביטלתי את המנוי, אני מניח שיש עוד כמה אלפים כמוני. לקוח לשעבר | 16.05.19 (ל"ת)
33. אני משתמש תל אופן ומאוד אכאב אם השירות ייסגר אבל יש גם מקום לשיפור - בעיקר נוחות הנסיעה. האופניים כבדות, מרגיש כאילו הן עובדות נגדך, כמו אופני כושר. לא צריך מנוע, צריך רק לשפר את האופניים. עמית | 16.05.19 (ל"ת)
31. חם מדי לאופניים רגילות אנשים מעוניינים בכלים חשמליים כפתרון תחבורתי זריז לא כל דבר שעושים בנורבגיה טוב לישראל צריך גם להפעיל שיקול דעת... מיפמיפ | 16.05.19 (ל"ת)
30. התל-אופן בטכנולוגיה החדשה, עם הפלטה הזו שנתקעת בתחנת העגינה פשוט לא עובד טוב. האיש הקטן | 16.05.19 (ל"ת)
29. 17 ו 18 צודקים, הקורקינטים "סתם זרוקים" לא פעם ולא פעמים, רואים את כלי הרכב הנ"ל מונחים סתם באמצע במדרכה. מה, כל כך קשה להניח בצד המדרכה? רון | 16.05.19 (ל"ת)
28. לתת בחינם לתושב ת"א,המשלם ארנונה,וסידור עם הרשויות לתושבי ישראל,לתיירים בסמלי!! שרות לאזרח | 16.05.19 (ל"ת)
27. אפשר להשאיר את תל-אופן עם מעט שינויים היתה כתבה לפני מספר חודשים שמתכננים להפוך חלק מהאופניים בתל-אופן לחשמליים. בנוסף, סגרו את כל התחנות ברמת גן בהתראה של יום אחד, מה שבטוח גרם עוגמת נפש ללא-מעט תושבי רמת גן (או כאלו שעובדים ברמת גן) שהיו מנויים על השירות וביום אחד סגרו להם את האפשרות. בנוסף, צריך להרחיב את השירות גם לערים נוספות - למשל בני ברק (בדגש על תחנת הרכבת שמשרתת גם את רמת החייל), בת ים וחולון. בן | 16.05.19 (ל"ת)
26. כל האופניים והקורקינט הזה סכנה לנהגים ורוכבים צריך לאסור נסיעה על הכביש של כל הקורקינטים והאופניים אלה למסלולים יעודיים שבארץ אין מספיק . בלתי אפשרי לנהוג לצדם לילה . תעיפו אןתם מהכביש שש | 16.05.19 (ל"ת)
25. הבעיה זה מנהל הראשות הכלכלית הבעיה זה לא הקורקינטים אלו הם שני סוגים שלי של אמצעי תחבורה שכל אחד משמש לצורך אחר. הבעיה היא ניהול והחזקה כושלים של הראשות לפיתוח כללית, מנכ"ל ראשות שממשיך לעשות עסקאות כושלות (שלא להגיד מושחתות) כמו אוטוטל שמפסיד מיליונים ,ולתת כסף רב ללא כל ותכנית עסקית מחברה שקרסה פתאום הפכה לרווחית והעיירה מפסידה סדר גודל של 10,000000 שח . זו הבעיה המרכזית ראש הראשות ולא תל אופן (חומר למחשבה) תושב תל אביב שמשלם המון ארנונה ומיסי עיירה כמו כלכם ערן | 16.05.19 (ל"ת)
24. סוף מעשה במחשבה תחילה רק תלמדו מהניסיון הפושט רגל הזה - שעוד בטרם התחיל סופו היה ידוע - שלא תטעו במקרים הבאים. אם מי שקיבל את ההחלטה לאופניים הכבדות, לא נוחות, לא נעימות, קשות לרכיבה היה רואה מה יש בחו"ל - ברצלונה וכו' (כפי שמובייק עשו) לא היה מגיעות האופניים הגרועות האלה לעולם ואז הפרוייקט לא היה נכשל. עובדתית באירופה הוא מצליח מאוד, לכן אל תתלו את הכישלון בהגעה של קורקינטים . תראו שמובייק ימשיכו לפעול וביתר הצלחה - קורקינט לא מתאים לכולם.... אבל כמו שאני תמיד אומר - עיריית תל אביב מורכבת מעובדים ששונאים את התושבים שגרים בעיר שהם עובדים. רובכם כלל לא גרים בתל אביב ולכן השנאה והתיעוב ברור... אבל על כך בפוסט הבא... יגאל | 16.05.19 (ל"ת)
23. צניחה של עשרות אחוזים בכמות המנויים מדברת בעד עצמה תל אופן הינה חברה כושלת אשר מספקת אופניים מסוכנים אשר מתוחזקים ברמה המינימלית ביותר (אם בכלל). הגיע הזמן להפסיק שפוך מיליונים מכספי משלמי הארנונה לפח ולבטל את המיזם הגרוע הזה. ללא הזרמת מיליונים על ידי העירייה התל אופן היה מת לפני שנים רבות. תומר | 16.05.19 (ל"ת)
21. שיחליפו את תחנות האופניים בעמדות עגינה לטעינת קורקינטים שיתופיים ככה יוזילו את עלות ההשכרה שלהם כי לא יצטרכו לשלם ל"צפרים" שיאספו את הקורקינטים או להפעיל צי של רכבים מסחריים לאיסוף הקורקינטים והטענתם ועל הדרך ינקו את הרחובות מקורקינטים שיתופיים שמושלכים בצידי הדרך או בחצרות בניינים. אבי | 16.05.19 (ל"ת)
19. העמדה מסוכנת של כלי תחבורה ללא תחנות עגינה מהווה חסימת מדרכה להולכי רגל, עגלות ילדים ונכים אני תומך בתושבי ת"א אשר נתקלים כל יום במכשול אחר במדרכה אשר נועדה להולכי רגל. מכשולים אלו בתצורת קורקינטים חשמליים לדוגמא יוצרים מפגע בטיחותי אשר גרם לי ולתושבים רבים אחרים פגיעה פיזית בגוף במקרה הרע או מכשול שיש לבצע עקיפה שלעיתים קרובות הדרך לא מאפשרת היות והמדרכה צרה. זה תקף גם למעבר של עגלות ילדים או עגלות נכים - פשוט חסימה של המדרכה. והכל בחסות של חברות פרטיות אשר קיבלו היתר מהעיריה והמדינה לחסום את המדרכה. אני קורא לכלל תושבי ת"א ותושבי ערים אחרות אשר ודאי יצטרפו בהמשך למיזמים דומים, הרימו ק ו ל ז ע ק ה נ ג ד ח סי מ ת ה מ ד ר כ ה ! ! ! תושב ת"א אחר | 16.05.19 (ל"ת)
18. תעשו ניסיון לזמן מוגבל תציעו את האופניים בסכום סמלי ממש 5-10 שח ל- 4 שעות ותראו מה קורה. אולי התוצאות יגרמו לכם לשנות את הגישה. אני שילמתי 55 ש"ח לפחות מ 3 שעות ,במחיר כזה אין סיכוי שאעשה זאת שוב. אחד מ | 16.05.19 (ל"ת)
17. התחנות של תל אופן צריכות להפוך לתחנות עגינה וטעינה לכל הכלים החשמליים הקורקינטים והאופניים זרוקים בכל מקום ומהווים סכנה, במיוחד לאנשים עם מוגבלויות גל ר"ג | 16.05.19 (ל"ת)
15. האופניים פשוט לא טובות, אני לא מחדש את המנוי ומעדיף להשתמש במתחרות אפילו שהן הרבה יותר יקרות אבנר | 16.05.19 (ל"ת)
14. תהפכו את תל אופן לחשמלים! בגרמניה למשל חברת Lime פועלת במתכונת של אופניים חשמליים וזו הצלחה גדולה, יתר על כן בארצנו החמה. שדג | 16.05.19 (ל"ת)
13. הבעיה זה לא רק הקורקינטים אלא גם שסגרו את תל אופן ברמת גן, מה שמונע מרבים להשתמש בשירות בתל אביב וגבעתיים. . | 16.05.19 (ל"ת)
12. איכות אופניים ושירות ירוד ... הפסקתי להשתמש בתל-אופן לאחר שנות שימוש, לא בגלל הקורקינט, בגלל שהאופניים היו במצב לא טוב, בגלל שבשעות קריטיות בבוקר או בשבתות לא היו אופניים. השירות הפך להיות כזה שלא ניתן לסמוך עליו. חבל !!! דוד | 16.05.19 (ל"ת)
11. חבל מאוד , שיעשו שעה זמן רכיבה ולא חצי שעה ואז הרבה אנשים גם מחוץ לתל אביב יהנו מזה . העניין הוא שלתושבי תל אביב יש אופניים בביית תושב פתח תקווה | 16.05.19 (ל"ת)
9. הגיע הזמן שהעיריה תסדיר את נושא החניה שלא בתחנות עגינה, במקרים רבים מדי, זו חסימת מדרכה מסוכנת תושב ת"א | 16.05.19 (ל"ת)
8. 5 מליון סבסוד בשנה, על כ 5000 מנויים?? 1000 שח למנוי, אפשר לקנות לכ"א מהם אופניים במחיר הזה הריאליסט | 16.05.19 (ל"ת)
7. מקוה שימשיכו עם תל אופן בתל אופן אני משלם 240 שח לשנה וגם מזיז קצת את הגוף. בתחנות ממוקמות במקום שלא יפריעו למשתמשי המדרכות. עשיתי חישוב שמעבר למובייק ברמת שימוש שלי תעלה לי כ 2140 שח בשנה ויהיה הרבה יותר בלאגן על המדרכות. חוץ מזה לפעמים אני יוצא לרוץ בלי טלפון וללא טלפון אין אפשרות להשתמש באלטרנטיבות. ועוד משהו. אני בגובה 1.72 ועדיין המובייק קטן למידות שלי. אולי מיועד לסינים שנולדו בתחילת המאה הקודמת. מנוי תל אופן | 16.05.19 (ל"ת)
6. הפקידים הביאו למהפכת האופניים בעיר הם באמת ובתמים מאמינים בכך. אין גבול ליכולת של פקיד לדמיין שהוא יזם. עידו שמירקו | 16.05.19 (ל"ת)
5. פרוייקט נפלא, בבקשה לא לסגור התל אופן הוא נהדר לנו התל אביבים. אם קשה מבחינה כלכלית, אז במקום לסגור, פשוט צריך לחשוב איך אפשר להצליח בכל זאת, רחמנה ניצלנה, שלא יהרגו אותי פה, אבל אפשר לגבות קצת יותר לשנה, לדוגמא, או להגדיל מספר תחנות עם פחות אופניים בכל תחנה, או למכור שטח פרסום על התחנות וכן הלאה... יפית | 16.05.19 (ל"ת)
הקורקינט ינצח? עיריית ת"א בוחנת סגירת תל אופן
37 תגובות לכתיבת תגובה