אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקורקינט ינצח? עיריית ת"א בוחנת סגירת תל אופן

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
הקורקינטים זאת לא הבעייה
הייתי מנוי כמה שנים וביטלתי. הבעייה של תל אופן היא לא הקורקינטים אלא השרות המחורבן שלהם. תקלות באופניים, תחנות ריקות שאי אפשר לקחת שצריכים, תחנות מלאות שאי אפשר להחזיר, בקיצור שרות על הפנים, נמאס לי אז ביטלתי את המנוי, אני מניח שיש עוד כמה אלפים כמוני.
לקוח לשעבר | 16.05.19
27.
אפשר להשאיר את תל-אופן עם מעט שינויים
היתה כתבה לפני מספר חודשים שמתכננים להפוך חלק מהאופניים בתל-אופן לחשמליים. בנוסף, סגרו את כל התחנות ברמת גן בהתראה של יום אחד, מה שבטוח גרם עוגמת נפש ללא-מעט תושבי רמת גן (או כאלו שעובדים ברמת גן) שהיו מנויים על השירות וביום אחד סגרו להם את האפשרות. בנוסף, צריך להרחיב את השירות גם לערים נוספות - למשל בני ברק (בדגש על תחנת הרכבת שמשרתת גם את רמת החייל), בת ים וחולון.
בן | 16.05.19
25.
הבעיה זה מנהל הראשות הכלכלית
הבעיה זה לא הקורקינטים אלו הם שני סוגים שלי של אמצעי תחבורה שכל אחד משמש לצורך אחר. הבעיה היא ניהול והחזקה כושלים של הראשות לפיתוח כללית, מנכ"ל ראשות שממשיך לעשות עסקאות כושלות (שלא להגיד מושחתות) כמו אוטוטל שמפסיד מיליונים ,ולתת כסף רב ללא כל ותכנית עסקית מחברה שקרסה פתאום הפכה לרווחית והעיירה מפסידה סדר גודל של 10,000000 שח . זו הבעיה המרכזית ראש הראשות ולא תל אופן (חומר למחשבה) תושב תל אביב שמשלם המון ארנונה ומיסי עיירה כמו כלכם
ערן  | 16.05.19
24.
סוף מעשה במחשבה תחילה
רק תלמדו מהניסיון הפושט רגל הזה - שעוד בטרם התחיל סופו היה ידוע - שלא תטעו במקרים הבאים. אם מי שקיבל את ההחלטה לאופניים הכבדות, לא נוחות, לא נעימות, קשות לרכיבה היה רואה מה יש בחו"ל - ברצלונה וכו' (כפי שמובייק עשו) לא היה מגיעות האופניים הגרועות האלה לעולם ואז הפרוייקט לא היה נכשל. עובדתית באירופה הוא מצליח מאוד, לכן אל תתלו את הכישלון בהגעה של קורקינטים . תראו שמובייק ימשיכו לפעול וביתר הצלחה - קורקינט לא מתאים לכולם.... אבל כמו שאני תמיד אומר - עיריית תל אביב מורכבת מעובדים ששונאים את התושבים שגרים בעיר שהם עובדים. רובכם כלל לא גרים בתל אביב ולכן השנאה והתיעוב ברור... אבל על כך בפוסט הבא...
יגאל | 16.05.19
23.
צניחה של עשרות אחוזים בכמות המנויים מדברת בעד עצמה
תל אופן הינה חברה כושלת אשר מספקת אופניים מסוכנים אשר מתוחזקים ברמה המינימלית ביותר (אם בכלל). הגיע הזמן להפסיק שפוך מיליונים מכספי משלמי הארנונה לפח ולבטל את המיזם הגרוע הזה. ללא הזרמת מיליונים על ידי העירייה התל אופן היה מת לפני שנים רבות.
תומר | 16.05.19
21.
שיחליפו את תחנות האופניים בעמדות עגינה לטעינת קורקינטים שיתופיים
ככה יוזילו את עלות ההשכרה שלהם כי לא יצטרכו לשלם ל"צפרים" שיאספו את הקורקינטים או להפעיל צי של רכבים מסחריים לאיסוף הקורקינטים והטענתם ועל הדרך ינקו את הרחובות מקורקינטים שיתופיים שמושלכים בצידי הדרך או בחצרות בניינים.
אבי | 16.05.19
19.
העמדה מסוכנת של כלי תחבורה ללא תחנות עגינה מהווה חסימת מדרכה להולכי רגל, עגלות ילדים ונכים
אני תומך בתושבי ת"א אשר נתקלים כל יום במכשול אחר במדרכה אשר נועדה להולכי רגל. מכשולים אלו בתצורת קורקינטים חשמליים לדוגמא יוצרים מפגע בטיחותי אשר גרם לי ולתושבים רבים אחרים פגיעה פיזית בגוף במקרה הרע או מכשול שיש לבצע עקיפה שלעיתים קרובות הדרך לא מאפשרת היות והמדרכה צרה. זה תקף גם למעבר של עגלות ילדים או עגלות נכים - פשוט חסימה של המדרכה. והכל בחסות של חברות פרטיות אשר קיבלו היתר מהעיריה והמדינה לחסום את המדרכה. אני קורא לכלל תושבי ת"א ותושבי ערים אחרות אשר ודאי יצטרפו בהמשך למיזמים דומים, הרימו ק ו ל ז ע ק ה נ ג ד ח סי מ ת ה מ ד ר כ ה ! ! !
תושב ת"א אחר | 16.05.19
7.
מקוה שימשיכו עם תל אופן
בתל אופן אני משלם 240 שח לשנה וגם מזיז קצת את הגוף. בתחנות ממוקמות במקום שלא יפריעו למשתמשי המדרכות. עשיתי חישוב שמעבר למובייק ברמת שימוש שלי תעלה לי כ 2140 שח בשנה ויהיה הרבה יותר בלאגן על המדרכות. חוץ מזה לפעמים אני יוצא לרוץ בלי טלפון וללא טלפון אין אפשרות להשתמש באלטרנטיבות. ועוד משהו. אני בגובה 1.72 ועדיין המובייק קטן למידות שלי. אולי מיועד לסינים שנולדו בתחילת המאה הקודמת.
מנוי תל אופן | 16.05.19
5.
פרוייקט נפלא, בבקשה לא לסגור
התל אופן הוא נהדר לנו התל אביבים. אם קשה מבחינה כלכלית, אז במקום לסגור, פשוט צריך לחשוב איך אפשר להצליח בכל זאת, רחמנה ניצלנה, שלא יהרגו אותי פה, אבל אפשר לגבות קצת יותר לשנה, לדוגמא, או להגדיל מספר תחנות עם פחות אופניים בכל תחנה, או למכור שטח פרסום על התחנות וכן הלאה...
יפית  | 16.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת