אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אגרת הגודש תשאיר את המקל בלי הגזר

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
הפתרון הוא להקים רשות שייתמש בכל כספי אגרת הגודש לרכישת אוטובוסים
תאגיד שיקח הלוואה בנקאית או ינפיק אג"ח כנגד כספי אגרת הגודש, כאשר כבר מהיום הראשון להפעלה הוא ירכוש 1,000 אוטובוסים שיועמדו בחינם לחברות תחבורה שיפתחו קווים לתל אביב. מהערים הגדולות (חדרה, נתניה, הרצליה, חולון, ראשון לציון, רחובות, אשדוד ואשקלון), יש לדאוג לאוטובוס ישיר כל 5 דקות החל משעה 6:00 עד שעה 9:30 שיגיע לתל אביב ויחצה את דרך נמיר ודרך מנחם בגין וימשיך לצד השני. מצפון לדרום ומדרום לצפון. שימוש נכון בכלי כזה יוזיל לבעלי הרכב גם את עלויות החניה (כך שאם משלמים 100 ש"ח לנסיעה לתוך תל אביב בבוקר, חוסכים את זה הן בזמן הנסיעה והן בעלויות החניה) ובמקביל יגרום לפיזור של אזורי תעסוקה, כי למעסיקים תהא הוצאה נוספת למימון לעובדים.
עו"ד רו"ח | 17.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת