41. אגרת גודש לא מפחיתה גודש. תבדקו. יש ירידה חדה בשנה הראשונה ואחר-כך הכל חוזר לקדמותו, רק שיש גם גודש וגם אגרת גודש. דור | 09.07.19 (ל"ת)
40. צריך גם להתחיל לחשוב על הגבלת ילודה, אנחנו מדינה צפופה. קודם כל לבטל קצבאות ילדים. רן | 26.06.19 (ל"ת)
39. הליכוד דורש להוריד את שנות הלימודים בארץ מ12 שנות לימוד חובה לעשר ....גאוני....אני בהד גאוני | 17.05.19 (ל"ת)
38. אגרת גודש למה שלא יוציאו עוד כסף מהאזרחים שיהיה להם איך לשלם לחרדים. חבורה של מושחתים בשלטון. רובי | 17.05.19 (ל"ת)
37. עוד קצת מיסים להעביר למושחתים מס טהור. הרי אין באמת תחבורה ציבורית. יותר נוסעים ברכבת ? אפילו מקום בעמידה כבר אין שם. אוטובוסים ? שיסע האדון הניכבד יום אחד, יום אחד שיסע בתחבורה ציבורית לעבודה ואז נדבר . איש | 17.05.19 (ל"ת)
35. יצאת אפס מרידור את ההשקעה בכלום החרדי ובזנות המו"מ הקואליציוני ההסחטני תשקיעו במי שמייצר את הכסף... ברוב האכולוסיה בעצם... ותקצצו בעובדי מדינה לא מועילים ואז תראה שנשארים עודפים... אבל את לא מסוגל כי אתה פקידון אוצר קטן... אז פשוט תסתום מגיבוני | 17.05.19 (ל"ת)
33. תשמעו חייב לברוח מכאן דחוף מדינה של משוגעים טוב לפחות היה עוד עם אחד שסבל מהמוח היהודי Dsonorid | 16.05.19 (ל"ת)
32. לסבסד שימוש ברכב פרטי רק אז ההדיוטות יבינו שרק אגרת גודש תחסל את הפקקים ותקטין בזבוז דלק וזיהום אויר. א | 16.05.19 (ל"ת)
31. רעיון מצויין. תסתכלו לעתיד. כמו בלונדון, פריז ועוד. אגרת גודש בכניסה לעיר תממן תיקון כבישים ומדרכות, נקיון, ניתור אויר מזוהם של מכוניות מערים אחרות. לאורך זמן תפחית צפיפות ותעודד תחבורה ציבורית. יוסי כהן | 16.05.19 (ל"ת)
30. עובד בת"א? תשלם והרבה מי מכריח אתכם לעבוד בת"א ? רוצה לעבוד בת"א? שלם לי מס יומי כל יום שאתה בא לעבודה ואחרי אל תשכח עדכון ל"מס-הירוק" שגם הרכב שלך ישלם. עוד כסף=כל עדכון אתה משלם יותר לי לאוצר פקיד אוצר | 16.05.19 (ל"ת)
29. אופניים מי אמר לכם לנסוע באוטו??? יש אופנים עם מנוע 650 סמ"ק ואין בכלל פקקים אני מעודד נסיעה על אופניים אם כולם יהיו כמוני לא יהיה פקקים בכלל ולא יהיה עוד מס שרוצים לדפוק אתכם אביטל | 16.05.19 (ל"ת)
28. אנחנו מימנו את סלילת כל הברדק הזה ועכשיו צריך גם לשלם על זה מס שימוש ???? איזה גיחוך נהג | 16.05.19 (ל"ת)
27. במקום לעודד את הרכבים הדו גלגליים , מצאו שיטה .עאלק פרופסורים. חלבנים .מומחים לחליבת אזרחים .הכי קל . למה לעבוד קשה ?! הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם ואני ימשיך לאונן . BB | 16.05.19 (ל"ת)
26. ניחוש שלי - אגרת גודש תהיה, תחבורה ציבורית נורמלית לעומת זאת... בישראל הפקידונים יודעים רק לקחת מהציבור, אגרה על גבי אגרה על גבי מס על גבי מס, ומה אנחנו מקבלים בתמורה? עוד פקידונים שמעסיקים את עצמם את משפחתם ואת חבריהם וזורקים את הכסף שלנו לפח. אז יטילו עלינו עוד מס, אבל מה יעשו עם הכסף שיקבלו? כלום, לא כבישים לא תשתיות לא מטרו ולא נעלי בית. חבורה של עלובים. סתם אחד | 16.05.19 (ל"ת)
25. צאו לרחובות - נמאס - לא שווה לעבוד אני אעודד את הילדים לעזוב את הארץ....שהמדינה תתאפס על עצמה עצבני | 16.05.19 (ל"ת)
23. ארה"ב חוקקה חוק האוסר על נהיגת בני אדם מ- 2030. בישראל חולמים על עוד כבישים ב- 2030. על רכבים אוטונומיים שמעתם? הלו? מישהו בבית? | 16.05.19 (ל"ת)
21. אסור לתת לזה לקרות זה רק מראה שיש פה דיקטטורה של פקידים ההחלטה על המס הזה זה של פקיד באוצר שלא חייב דין וחשבון לא לציבור ולא לנבחריו יארי | 16.05.19 (ל"ת)
19. גודש או כל שם אחר אבל זו העלאת מס לכל דבר ועניין שר האוצר מבטיח ומתחייב שלא יהיו העלאות מיסים והנה עוד הצעה למס חדש. אין לזה שם אחר. לא רואה את אגף התקציבים מתמודד מול התחייבויות קואליציוניות מטורפות אבל להטיל מיסים חדשים קל להם. ממש בדיחה. יוסף | 16.05.19 (ל"ת)
15. לי הגודש הוא תוצאה של הלוואות פרועות לקניית רכב שהיו בשנים האחרונות, ובניה מואצת של עוד ועוד שכונות חדשות, שמתוכננות גרוע מלאות בכיכרות, באמפרים וכניסות ויציאות צרות, וכמובן בניית הרכבת בכל הקשור לת"א. התינוקות והילדים לא נוהגים ולא היה שום בייבי בום מיוחד, תפסיקו לדמיין גידולי אוכלוסיה. תתחילו לגבות קנסות ממי שנוסע בנת"צים ולתכנן עוד נתצ"ים, זה הפתרון היחיד שאפשר ליישם במהירות ולהגיע להקלה. שוב "גידול האוכלוסיה" | 16.05.19 (ל"ת)
14. כולי תקווה שאתה תעוף הרבה לפני שזה יגיע לחקיקה העסקים ישלמו...אתה תשלם חתיכת נבלה עדי | 16.05.19 (ל"ת)
12. מישהו מבין על מה הוא משלם מיסים? העומס בתחבורה הוא מאותם מפרנסים שמשלמים מיסים סוד העושק | 16.05.19 (ל"ת)
11. אוטובוס? זה שלא עומד כלל בלו"ז המתפרסם? שאין בו מקום לשבת? שאינו מאפשר לקחת מטען? בני | 16.05.19 (ל"ת)
10. והמס לממן שרים מיותרים וחרדים שאינם עובדים צריך למצוא כבר מילה אחרת למושחתים. הנוכחית אינה מתארת עוד נכונה את המצב. אזרח | 16.05.19 (ל"ת)
9. ארץ אוכלת יושביה המדינה מעודדת לרכוש רכבים ,לא מפתחת תחבורה ציבורית ,מזיינים את האזרח מכל כיוון , כבישים במצב גרוע ,מלאים חורים ,מהמורות ,צרים ,ומה לא ? כל שנה המדינה חולבת המכוניות ב50 מיליארד עכשיו יש גודש כי לא מפתחים תחבורה ,אז יש המצאה חדשה לדפוק אותך בכיס ,לעשות כסף מהצרות שלך שהמדינה יצרה אותם ,ככה עשו עם תאגידי המים וכל מחדל של הממשלה ,בסוף תמיד דופקים את האזרח ,צריך הרי לממן סקטורים שלמים שחיים על הגב שלך . ישראלי | 16.05.19 (ל"ת)
5. אגרת גודש - לא! אגרת גודש, זה בשביל שפקידי ממשלה ועשירים יסעו חינם ובלי פקקים פקידי ממשלה ועשירים לא משלמים את האגרה מכיסם. הם נוסעים ע"ח המעסיק והקופה הציבורית. הם רוצים לנסוע בנוחות ובלי פקקים. אגרת גודש זה, בשביל להרחיק את הציבור הרחב מהכבישים, שנסללו בכספו. חוצפה!!! עדיפות לתחבורה ציבורית- כן! | 16.05.19 (ל"ת)
4. צודק 100%, כבישים מהירים עולים כסף. מי שמעוניין לנסוע במכונית בכביש מהיר איכותי באזור גוש דן חייב לשלם על כך. ובמקביל לייעל את הרכבת. לדעתי היעד צריך להיות הפחתה של 5% בכמות הרכבים הפרטיים כל שנה וצמיחה של 15% בייעול תחב''צ. גיא | 16.05.19 (ל"ת)
3. משתמשים במילה אגרה כי לא נעים לומר מס רוצים שנשלם מס כדי לנוע ממקום למקום כי יודעים שהישראלים הם פראיירים. יכולים להטיל פה מס על אוויר ואנשים ישלמו כאילו זה רצון האל שהם יעשו את זה. דור | 16.05.19 (ל"ת)
1. מדהים כמה מהר אפשר להחליט על גבייה של עוד כסף אבל לבנות רכבת קלה לוקח 30 שנה בתקציב של טריליון בליון דולר ADS | 16.05.19 (ל"ת)
הממונה על התקציבים: רוצים לקדם אגרת גודש על כניסה לת"א - כבר בחודשים הקרובים
41 תגובות לכתיבת תגובה