11. מערכת מיותרת . המערכת שגרמה להתרסקויות קיימת במטוס רק בגלל הרצון של בואינג להימנע מחובה של הדרכה בסימולטור לטייסים של הדגם החדש, המטוס טס מצויין גם בלעדיה, אידיוט מי שאישר את זה בפעם הראשונה ופושע מי שמאשר דבר כזה בפעם השניה חבקוק | 19.05.19 (ל"ת)
9. כל מהנדס תכנה מבין שהוספת קוד מורידה את האמינות ומסבכת את המצב, אני לא טס ב 737 מקס ההתרסקות הבאה בדרך | 18.05.19 (ל"ת)
8. בגלש לו הייתם יודעים ממה בנוי המטוסים של היום...לא הייתם טסים בכלל. זאת מתוך הכרה הנדסית וייצור קורות המטוס. א | 18.05.19 (ל"ת)
7. רק 360 שעות כמה טיסות יש ב 5 חודשים של מטוסי מקס. אני בטוח שעשרות אלפים. סטטיסטית אמורים לטוס 20,000 שעות לפחות בכדי להגיע למסקנות. לא מבין את זה בני | 18.05.19 (ל"ת)
6. שמח על הפתרון אבל בטיסה הראשונה שישימו את כל התענתים שעסקו בזה לבדיקה שיעשו לתוכנה שלהם QA וגם QC ורק אחרי שהם יטוסו מספר פעמים במטוס רק אז לאשר את הגירסה הסופית קוקי | 17.05.19 (ל"ת)
5. לא טס בmax לעולם בפעם הבאה שאני טס אני קטנה את. כרטיס לפי הדגם שך המטוס שהוא אניאמור.לטוס, רץ לא 737max צביקה | 17.05.19 (ל"ת)
4. מהנדס פנסיונר שלהם טוען שהבעיה היא מיבנית ולא ניתן לתקנה בתוכנה בלבד,לא לטוס במקס 737 כנראה לא יעזור | 17.05.19 (ל"ת)
2. מטוסים שיעלו לטיסה כל המנהלים.העובדים.המהנדסים.כולל כל הבכירים.ותוסרט כל הטיסה מתחילה ועד סוף.כאשר העדשה תעבור על פני הטייסים.הצוות.וכל הטסים שבמטוס.כולל צילום המטוס מבחוץ במשך זמן מקסימאלי שהמטוס יכול לטוס. מיכה | 17.05.19 (ל"ת)
1. סיימנו את פיתוח ועדכון התוכנה של ה-737 מקס חכם סיני זקן אמר פעם: לא כל תוכנות ההפעלה למטוסים תוכנתו בצורה מושלמת, אולם טרם נמצא הטייס או הנוסע שהתלונן על תוכנה לא תקינה. חכם סיני זקן | 16.05.19 (ל"ת)
בואינג: סיימנו את פיתוח ועדכון התוכנה של ה-737 מקס
11 תגובות לכתיבת תגובה