155. הבורות כל כך גדולה בזמן שהיום יש טראם ללא פסים שכל מה שצריך זה להקצות לו מסלול שימי | 21.05.19 (ל"ת)
152. אגרת גודש רק אם יופחתו מיסים אחרים אין בעיה, נשלם אגרת גודש כמו ערים אחרות, רק תורידו מס קנייה ובלו דלק כמו ערים אחרות. מסתכלים רק על מה שמשלמים במדינות אחרות ולא כאן אבל לא מסתכלים על מיליון דברים שפה משלמים ובמדינות אחרות לא אמיר | 19.05.19 (ל"ת)
151. מיסוי נוסף לטובת הסכמים קואליציוניים עתידיים בוקר טוב מחר תתקיים מתכונת מועד ב' בלשון לכל תלמידי יא/5 ההשגחה: שעה 2- ענת גליק. בערי אירופה האגרה משמשת את העיר ואילו בארץ רוצים לשייך אותה למדינה וכולנו יודעים את סדרי העדיפויות במדינה (האזרח החילוני הוא בקצה הסקלה ואחריו תושבי הפריפריה מצביעי הליכוד הנאמנים) xxx | 19.05.19 (ל"ת)
148. הליכוד מטיל "מס פריפריה" על הציבור ביבי כנראה הגיע למסקנה שאין לו יותר מה להפסיד רוני | 19.05.19 (ל"ת)
147. האוצר יעלה את המחיר על מעבר בכבישי אגרה למשל לאוטובוסים ומשאיות כדאי לממן בניית כבישים ותחזוקה שר הכלכלה | 19.05.19 (ל"ת)
145. ל- 120, אין עליך - יא תותח!! כבר 5 דקות שאני בוכה מצחוק כאילו מה הקשר? ואם הוא מטומטם, אז למה לירות אותו לים? ולמה דווקא בקטפולטה? הרגת אותי אחינו, אני בוכה מצחוק!!!! יצחק | 19.05.19 (ל"ת)
143. אגרת גודש, אבל לשמור נתיב לרכב מלא אנשים שיהיה פטור מאגרה. כשיש אגרת גודש יש בדכ נתיב שמאלי עם פיקוח מחמיר, שיהיה רק לרכבים בתפוסה מלאה, או מעל 3 אנשים. כי הרי רוב המכוניות על הכביש בשעות העומס זה נהג יחיד... שים לב | 19.05.19 (ל"ת)
141. עוד מס לטובת ההסכמים הקואליציונים ומימון החרדים וההיתנחלויות לתושבי הדרום אל תדאגו הכסף לא יגיע אליכם אותכם סופרים רק לקראת בחירות ובינינו אין צורך לספור אתכם אתם כמו זומבים שמכירים רק 3 אותיות (מחל) ומעמד הביינים בהצלחה עם עוד מס $$$ | 19.05.19 (ל"ת)
140. מס נוסף הכסות תועלת הציבור יקחו כסף מהציבור בהטלת מס בטוענה של עידוד תחבורה ציבורית או כל שם אחר אבל כנהוג במדינתנו לא יתנו פתרונות הולמים לנושא קובי | 19.05.19 (ל"ת)
139. יהודונים מסכנים אתם מבזבזים את החיים היפים האלה במדינה שלא תגיעו בה לכלוםםםם רק ארצות הברית גוני | 19.05.19 (ל"ת)
138. לא יעזור לכם כולם אין עתיד בישראל אתם צריכים לשלם לנו! על זה שאנחנו חיים במדינה הסרוחה הזו רוני | 19.05.19 (ל"ת)
137. שיממן קודם תחבורה ציבורית בלילות ובסופי שבוע אחר כך שיוסיף אגרות גודש למיסוי קיים של 100% על רכבים ומס הבלו על הדלק. יש מיסוי גבוהה מאוד על נסועה בישראל, וקשה לתפוס איך האוצר ומשרד התחבורה לא מבינים שהבעיה היא שהתחבורה הציבורית מושבתת כל שבוע ליום אחד לפחות. שוגי | 19.05.19 (ל"ת)
135. אין מילים. הפתרון היחיד למעמד הביניים במדינה הזו היא להתאבד כולנו נמשיך לנסוע ברכב פרטי כי אין אלטרנטיבה, הפקקים לא ישתנו והמדינה תרוויח. מיואשת ומודאגת | 19.05.19 (ל"ת)
134. אנשים, כמו 124, לא מבינים למה התחב"צ איטי. ל 124: תחנת רכבת גוררת עצירה והאצה שלוקחות לרכבת המון זמן, בפרט בהשוואה לאוטובוס. לכן בשביל רכבת מהירה צריך מה שפחות תחנות. זה בוטה בהשוואה של מהירות הנסיעה בתוך גוש דן בהשוואה למהירות הנסיעה מחוץ לגוש דן. בשביל שהאוטובוסים יהיו מהירים צריך מה שפחות עצירות ברמזורים. בנמיר עשו את זה ע"י ביטול צמתים ו\או צמתים גדולות ורחוקות. אפשר לעשות את זה ע"י נת"צים עם גל ירוק לאוטובוסים, משהו יותר קשה למימוש. אחת הסיבות שהקו האדום יסע לאט מאוד ביפו היא שיש שש תחנות על שדרות ירושלים + לפחות צומת מרומזרת אחת בין כל שתי תחנות. יובל, תל אביב | 19.05.19 (ל"ת)
133. הפטנט של הממשלה עבור כול מחדל הציבור משלם לא נבנה מטרו . לא נקבעו נת"צים . איין תחבורה ציבורית במקביל 300 אלף !!!! מכוניות חדשות . לפחות את מבני הממשלה הייתם מזיזים מעזראלי . הפיתרון מס זה מה שיעזור לי לשים את הילדים בגן להוציא אותם וגם לעבוד . לא בונים דירות , מעט הדירות השכרות הופכות ל airb&b הפתרון מס . מס רכישה ,דירה שלישית ובניה נאדה ערן | 19.05.19 (ל"ת)
132. אגרת גודש = קונספירציה של פקידי ממשלה. פקידי הממשלה רוצים להעיף אותנו מהכביש כדי שהם יוכלו לנסוע בכבישים פנויים ברכבים שהם מקבלים מהממשלה. גרשון גבעתי | 19.05.19 (ל"ת)
131. נמאס מהחובבנות.. מחכים 20 שנה שתהיה בעיה ואז מגלגלים על הציבור - הרי אנחנו מימנו את סלילת כל הפארסה הזאת שנקראת מערכת הכבישים אז עכשיו גם נשלם על זה מיסים??? זה מיסוי על מיסוי על מיסוי. מדינה עקומה שלא יודעת לפתור בעיות אלא רק לגלגל אותם בחזרה על הציבור. באמת שאני לא מבין מה עושים במסדרונות השילטון פראייר ממוצע | 19.05.19 (ל"ת)
128. אחר כך נוותר על הרכב מתי הנכבדים ממשרד האוצר ניסו להגיע בבוקר למשרד בת"א מהפריפרייה? נפלתם על הראש, גם כך אנחנו האוכלוסייה הדפוקה ביותר - עומדים שעות בפקקים, משלמים מיסים, מחזיקים את המשק על הגב ובקושי מסיימים את החודש - מאיתנו תקחו עוד "אגרה"??? כמה אפשר להתעלל בנו?? קודם שתהייה תחבורה ציבורית | 19.05.19 (ל"ת)
127. זה יגדיל את התופעה שעבריינים משכפלים לוחיות רישוי ללא שום בעיה ואז אנשים תמימים יקבלו חיובים בגלל איזה דרעק שלא רוצה לשלם את האגרה. ביזיון. ביזיון | 19.05.19 (ל"ת)
125. כל הזמן עוד מיסים. מה עם קיצוץ בהוצאות עובדי המדינה? פנסיות מטורפות? להעסיק עובדי מדינה בני 50+ בלבד אני | 19.05.19 (ל"ת)
123. כרגיל העצמאים מממנים או כולם. למה לא לממן באג"ח מדינה? למה שרק אנחנו נממן תשתית של 200 שנה קדימה? עובדי מדינה=שכל בתחת | 19.05.19 (ל"ת)
122. אז הנה הצעה יותר טובה וקלה הוגנת: מה עלות הפנסיה של עובדי המדינה אוכלי החינם? כמה עלות הדלקנים של אגף התקציבים? הנה הכסף לרכבת.... | 19.05.19 (ל"ת)
118. עוד מס שלא מאפשר חלופה אחרת כי הרכבות והאוטובוסים לת"א מלאים עד 0 מקום זוועה נוסע | 19.05.19 (ל"ת)
116. שקרים שקרים ועוד שקרים מתעסקים ברכבת קלה שלא תהיה רלונטית בסיום העבודות במקום ישר להתחיל ברכבת תחתית עמוקה מלא תחנות כמו בלונדון פריז ועוד הכי מהר הכי פשוט המדינה לא רוצה את זה כל השאר שקרים ורמאות להוציא עוד גובים ומיסים בבבבבבבב | 19.05.19 (ל"ת)
115. אם היתה תחבורה ציבורית היה הגיון באגרת גודש קודם תדאגו לפתרונות תחבורה חליפיים מעכב חמצון | 19.05.19 (ל"ת)
114. כל עוד אין תחבורה ציבורית טובה אין לאוצר זכות הציבור לא אשם במחדלים של הממשלות שלא מפתחות תחבורה ציבורית חוצפה | 19.05.19 (ל"ת)
113. ביום שמרידור יסע באוטובוס נדבר. בינתיים, פקידי הממשלה הם הראשונים שמקבלים הקצבה חודשית לרכב פרטי פלוס ביטוח פלוס רישוי פלוס דלק פלוס חניה צמודה למשרד. אז שלא ידברו איתי על מיסי אגרה וגודש ותחבורה ציבורית. דן | 19.05.19 (ל"ת)
112. פגיעה קשה בכל מי שאינו תל אביבי איך זה הגיוני שכל מי שלא מספיק עשיר לקנות בית בתל אביב ייענש ויצטרך לשלם עוד יותר על הזכות לעמוד בפקקים כל יום?! כל עוד אין תחבורה ציבורית ראוייה, המס הזה הוא לא ראוי בעליל. לא תל אביבי | 19.05.19 (ל"ת)
111. מדינת העשירים בדיחה, איזה תחבורה חיבורית? עידוד שימוש בתחבורה ציבורית נעשה רק על ידי חינוך והקמת תשתיות ראויות, אבל למה לא? גובים מיסים מטורפים, מכריחים אותנו לעשות לעצמנו פנסיות חסרות כל ערך, כל שירות ממשלתי עולה מאות שקלים, כבישי אגרה בכל פינה, עלות רכב ואחזקת רכב מטורף ודירה בקרית שמונה עולה כמעט מיליון שקל כשהשכר הממוצע 9000₪~ והכלכלה? הכלכלה במצב מדהים מדהים לעשירים, העניים חסרי תקווה ומעמד הביניים רק חושב שהוא, אין מעצד ביניים, יש עשירים ושורדים צח | 19.05.19 (ל"ת)
110. בקיצור, רוצים לגבות כמו שבדיה ולהשאר במקום. בכל כתבה בנושא מתדיינים להם הבכירים על המודלים המוצלחים בארצות המערב, ומביאים לראייה את שיאניות ההשקעה הסוציאלית מסקנדינביה. אולם, כאשר המתפלספים נקראים להידרש לאתגר באופן פרקטי, מתקדם ומושקע ברמת תשתית היסוד והזרמת התקציבים, הם מתחילים בסדרה של סנקציות כנגד האזרחים. אממה, גם הסנקציות אינן מנותבות ביעילות. זה מאוד כיף לעודד אנשים לחשוב על שטוקהולם ולגייסם למסע השקעת מיסים בפרוייקט, וזה גם מאוד מגעיל לדבר על מיסים לפני שהכנתם פרויקט יסודי ומכרז להשקעה אותה אתם מבטיחים לתושבים. ינון | 19.05.19 (ל"ת)
109. כשתרד כמות המכוניות תעלה מהירות הנסיעה של האוטובוסים במה שיוכל להפוך את קווי האוטובוס לפתרון נורמלי אלון | 19.05.19 (ל"ת)
107. מישו כאן הולך לאכול נקניק רציני בכל בוקר בלחמניה עם חרדל זה כבר לא כל כך גרוע כמו שזה נשמע שעה וחצי בפקק, וכעת בתשלום | 19.05.19 (ל"ת)
106. זה לא מס, זה שוד לאור היום. אני מכיר מישהו שירש בניין של שתי חנויות + שתי דירות על תוואי הרכבת הקלה. שתי החנויות מושכרות בדמי מפתח, שבקושי מכסים את התחזוקה של החנויות. שכר הדירה על שתי הדירות הוא הפנסיה שלו, וגם זה הולך להפגע כי מי רוצה לגור ליד אתר בנייה? מה שאומרים לו הוא שהערך של החנויות יעלה על הנייר, כי הוא לא יכול להעלות את שכר הדירה, אז עכשיו המדינה תוציא ממנו בכוח סטיפה לשלם על זה שהרכבת תעבור ליד הבניין שלו. אז אין לו ברירה אלא למכור את הנכס, על חשבון הירושה לילדים שלו. מי שיקנה הוא או מליונר כבד, שיכול לחכות בסבלנות לסיום עבודות הרכבת והעזיבה של שוכרי החנויות, או עבריין שיסלק אותם בכוח. שני הדברים לא אמורים לקרות במדינת חוק. יובל, תל אביב | 19.05.19 (ל"ת)
105. חצופים! "לא ישלמו כלום"?! שחטתם אותנו במסים ואתם אומרים שאנחנו לא משלמים כלום?! 70 אחוז מס על הדלק! 100 אחוז מס על מכוניות! אגרת רישוי הכי גבוהה בעולם! מע"מ הכי גבוה בעולם! פקידים חצופים! עם ישראל | 19.05.19 (ל"ת)
103. כל ה"מודים" לליכוד צבועים. בכל העולם אלו המפלגות הסוציאליסטיות שהטילו מס גודש אבל כשנוגעים ל"סוציאליסטים" שלנו בכיס הם פתאום שוכחים מאיכות הסביבה או משוויון חברתי. צבועים כבר אמרנו? כי זה הדבר הנכון | 19.05.19 (ל"ת)
102. בכל המדינות שיש מס גודש יש רכבת כל עוד הרכבת לא קיימת אסור לגבות מס גודש שווה ללכת לבית משפט על זה אם יהיה בית משפט המס ילך למימון הסכמים קואליציונים יעל | 19.05.19 (ל"ת)
101. תמסו את החברות בת"א שגורמות לגודש במיסוי ישראל מהמתקדמות בעולם, בשירות לאזרח רפובליקת בננות... חבל שחצי מהעם פה לא מבין שמגיע לו יותר מאלו האמורים לשרת אותו חלם | 19.05.19 (ל"ת)
99. זה לא פוליטיקה, רק פקידים עצלנים ומושחתים שלא עושים כלום ואנחנו משלמים על הטעויות שלהם אבי | 19.05.19 (ל"ת)
97. כשלוח הזמנים של הרקבת הוא המלצה בלבד ומערך האוטובוסים קטסטרופלי-מישהו ממש מנותק מהמציאות קל מאוד לדבר ממרום כיסא המנכ"ל. מזמינה אותך להתנהל שבוע אחד בתחבורה הציבורית מערי הלוויין של גוש דן לעבודה במרכז ובחזרה, כשאתה צריך להגיע לעבודה בשעה מסוימת, למלא את מכסת השעות ולחזור למקום המגורים-שוב בתחבורה ציבורית, עד שעה קצובה כדי להספיק להוציא את הילדים מהגן. התוצאה (-) שעות עבודה כל יום,כי עם תפקוד התחבורה הציבורית בארץ, ורקבת ישראל בראשה, רוב הסיכויים שבבוקר תגיע באיחור, ומהעבודה תצא לפני הזמן כי חייבים לקחת מקדם ביטחון של זמן לאיחורי האוטובוסים והרכבות-עניין יומי כמעט, כי לנו הציבור העובד אין אברך /חרדית תורנים להוציא את הילד מהגן. מה שיש לנו זה עוד ועוד מיסים והיטלים כדי לממן את אותו ציבור יעל | 19.05.19 (ל"ת)
94. עלק לתחבורה לפחות שיאמר את האמת - רוב הכסף לא ילך לשיפור תשתיות אלא למימון ההרפתקאות הפוליטיות של מר נתניהו ושותפיו החמדנים. מה גם שמס גודש שיש אלטרנטיבה הוא הגיוני - בארך אין אלטרנטיבה. התחבורה הציבורית גרועה - לא מגיעה לכל מקום ולא מהירה, נוסף לזה שרוב מקומות התעסוקה הם באזור גוש-דן ורוב ואין אלטרנטיבה אמיתית בצפון ובדרום יוצא שזה עושק לשם עושק. קודם שתהיה אלטרנטיבה לתעסוקה ובתחבורה הציבורית - אח"כ יהיה רציונל למס גודש. צריך כסף לכל התיקים המונפצים | 19.05.19 (ל"ת)
92. הגורם לפקק הגדול ביותר: קריית הממשלה (קפלן פינת בגין) אחרי שהם ישלמו - נראה מה הלאה | 19.05.19 (ל"ת)
91. בחרתם ליכוד? נתניהו יטיל עליכם מיסים. לא לשכוח שהמטוס של עלה 750 מיליון ש"ח יריב | 19.05.19 (ל"ת)
90. לא להאמין - המיסים שלנו מממנים 90% מהמדינה ורוצים להטיל עלינו עוד?? שיקחו קצת מהחרדים! מה קרה?! תל אביבי | 19.05.19 (ל"ת)
88. כלכלני האוצר- חבורת כלכלני ביניים שיודעים רק לקחת מיסים לא שומעים מהם על פיתוח ועל התשקעות ארוכות טווח לא שומעים מהם על הגדלת המיסים באמצעות הגדלת הפיריון בכל פעם שיש בעיה הם פונים למיסים אסופת כלכלני ביניים שלא מצאה עבודה בשוק האזרחי אזרח | 19.05.19 (ל"ת)
85. כרגיל,הפתרון פה לכל בעיה- נטיל עוד מס על הציבור,די נמאסתם העיקר שהבטיחו שה"גז מתמר וליויתן " יפתרו את הבעיות הכלכליות של ישרהל ועכשיו שוב רוצים לעשוק את הציבור שגם ככה לא מצליח לגמור את החודש עם כל המיסים העקיפים והישירים ארץ אוכלת יושביה.תנו לחיות פה,לא מספיק לנו האיום האיראני? מס שיגרום לקריסת עסקים,בלי שום תועלת | 19.05.19 (ל"ת)
81. האוצר ממשיך להזיק למשק - עוד נטל על האדם העובד והעסקים שמעסיקים אותו עד שלא תהיה תחבורה ציבורית אלטרנטיבית חזקה, זו חוצפה לחשוב בכלל על מס גודש. נדרשים: 1. קו רכבת יציב, מהיר ותדיר בין ירושלים לתל אביב. 2. עוד קו רכבת בינעירוני (אפשר גם קלה) בין חדרה לגדרה על תוואי כביש 4. 3. לפחות שני קווי רכבת קלה בגוש דן עם נקודות השקה לרכבות הארציות. אחר כך, שיטילו מיסי גודש כמה שבא להם. Commuter | 19.05.19 (ל"ת)
80. מסלולי אופניים? פתרון מצוין באביב ובסתו הקצרים שיש לנו, פחות מבינוני באקלים ההביל שיש בשפלת החוף במשך ששה חודשים בשנה, ובלתי מעשי בחורף. אק"י | 19.05.19 (ל"ת)
79. זה רק מראה שבעצם תחבורה ציבורית לא משתלמת כלכלית עדיף להוריד רגולציות ומיסים מדברים כמו אובר, אופנועים וכדומה דרור | 19.05.19 (ל"ת)
78. מדינה של מטר על מטר - והתחבורה כמו לפי 120 שנה .... ככה זה כשמרוויחים מלא להיות יעיל , הציבורי חי על הפרטי ... רון | 19.05.19 (ל"ת)
77. ל 73 פשוט תעבור לגור ברחובות ותפסיק לעבור לי דרך העיר היפה שלי תל אביב וליצור בה פקקים. או לחילופין, תשלם לי מס מעבר כפי שמציע האוצר. כל נסיעה באילון תשלם לי 5 שקלים. מה הבעיה? דן | 19.05.19 (ל"ת)
75. הכל תלוי איך הציבור יצביע ברגליים אם הציבור יחליט שלא קונים עסקים בת"א כי הערייה עלולה לגבות מס כי תחנת מטרו נמצאת 300 מטר , הביקוש ירד דרמטית והיה אפשר לקנות כל קיוסק או חנות , או שזה יהיה נטוש או שהסינים יקנו וממשלת סין תשלם , אח"כ שלא יתפלאו למה הסינים משטלטים , דבר שני באשר לאגרת גודש כל עוד אגרת הגודש לא תוקצב להקמת מטרו וביצועו במהירות , בג"ץ עלול לפסול את החוק. גלעד | 19.05.19 (ל"ת)
74. הרבה יותר קל מלמסות את האצילים שמשכירים את דירות הairbnb הפרולטרים שהולכים לעבודת הפרך כל יום ישלמו עוד ועוד על ה׳זכות׳ לעבוד בעיר הברקת אביב | 19.05.19 (ל"ת)
73. פשוט צריך לקום מישהו ופשוט למחוק את פקידי האוצר עם D9 או אלטרנטיבה אחרת !!! דניאל | 19.05.19 (ל"ת)
72. מעניין שכשגורמים נזק כלכלי לעסקים שבאיזור העבודות, לא חושבים לפצות אותם אבל אם הם מרוויחים אז קונסים אותם. וכבר אמרו חז"ל - צדק זה רק כוכב... Bristow | 19.05.19 (ל"ת)
71. מסוי עסקים לטובת תקציבי הרכבת -קלה-כבדה הרעיון משקף איך עובדים על הציבור כל הזמן .עד שמגיע רגע האמת והכל קורס אז הציבור ישלם פעמיים .על קריסת האין תחבורה ציבורית ותשלום על פתרון שיגיע יימרח על פני שנים והמס הוא כמובן מיידי. איפה האוצר בעזרה ופיצוי לכל אותם עסקים שנפגעו וי]פגעו ש משלמים את המחיר של שנים מעבודות הרכבת הקלה . לא ראינו כל התייחסות את .הרשלנות של הפקידים ו חוסר התכנון משלמים האזרחים פעמיים . בקצב הזה לא יהיה ממי לגבות מס כי העסקים ייסגרו בינתיים כך שהתקציב הזה יהיה וירטואלי. הגיע הזמן שבמאה ה-21-תתחילו להשתמש בכלים הרבים הקיימים ותפסיקו לסחוט את האזרחים . תודה בתקווה שמישהו יקרא את התגובה ויתייחס אליה. הכותב נ.ש. אזרח שאין לא נכסים או עסקים בכלל ובת"א בפרט. נ.שובל | 19.05.19 (ל"ת)
69. משוגעים רדו מהגג לפני שאתם מטילים גזירות על הציבור, עשו משהו למענו. אולי כדאי שמקבלי ההחלטות ייסעו שבוע ימים בתחבורה הציבורית בשעות העומס ואחר כך יחליטו אם להטיל קנסות על הציבור הרחב שאין לו שום מענה אמיתי מלבד עמידה בפקקים עם רכבו הפרטי. טלו קורה מבין עיניכם!!!!!! יוסי | 19.05.19 (ל"ת)
68. פקיד אוצר שהחליט שהוא הנבחר ויהפוך לנו את המדינה רק כדי לתחזק את הקרירה שלו לא נאיבי | 19.05.19 (ל"ת)
66. בושה אם דבר כזה באמת יתרחש צריך לצאת לרחובות ולהתחיל לעשות פה הפגנות רציניות. רוצים לסגור את הבורות הכלכליים שיצרה הממשלה הקודמת על חשבון הגב לש הציבור ותירוצים זולים כאלה ואחרים. מחאה בדרך.! | 19.05.19 (ל"ת)
65. זה לא הולך להיות יותר טוב. מה שהציבור לא מבין כנראה ולא תהיה לא ברירה אלא להסתגל כל פעם לגזרות ובעיות חדשות הוא שאין ברירה, בחרתם להצטופף ביחד עם עוד מליון אנשים על אותה משבצת? בעיה שלכם. מה הפיתרון? לשחרר ולהשתחרר. לשחרר את עצמכם מהמחשבה שאין חיים מחוץ לעיר ותבינו שלהגיע לעיר בתור תייר זה כיף, לחיות שם ולעבוד שם ביום-יום זה סיוט. ושתשתחררו מהמקום הזה, תוכלו לראות יותר מרחב ויותר חופש ויותר זמן ויותר שלווה ויותר אוויר ויותר שמש ויותר חושך ואור ירח וכוכבים והכל כמעט בחינם. אני השתחררתי מהעיר ובא לבקר לפעמים בסופי שבוע כתייר, עיר נפלאה, אין ספק, אבל לא צריך להיות כלואים בה יום-יום. שמעון | 19.05.19 (ל"ת)
64. שיעשו מלא מסלולי אופניים וקווי אוטובוס באיילון כמו בכביש 4 ושיעשו חברה כמו ליים של קורקינט חשמלית עם רב קו בחסות ממשלת ישראל אזרחית | 19.05.19 (ל"ת)
63. אני לפעמים נדהם מהתמימות של המגיבים אתם חושבים שהממשלה לא יודעת מה שאתם מציעים.. לא עושים תחבורה ציבורית יעילה כדי שתקנו רכבים כדי שיטילו עליכם מיסים כל פעם שחסר כסף או שההסכמים הקואליציונים מתייקרים. אל תדאגו, הוצאות הרכב של עובדי המדינה מכסות גם את כל היטלי הגודש וגם את העלויות של הדלק והביטוח. תומר | 19.05.19 (ל"ת)
62. אתם תקחו את הכסף ולא נראה מטרו גם עוד 100 שנה ובכלל למה השטות הזאת של הרכבת הקלה קודם ומטרו חרי זה? למה לא מרטו מההתחלה? מכאן אפשר להבין שזה סתם עוד מס. אטאיסט | 19.05.19 (ל"ת)
61. למה לא למסות את העסקים בת"א? הם אלה שגורמים לעומס... וגם להציע מענק לחברות שיוצאות מת"א - זה מה שיחזק את הפריפריה ויוריד את העומס. אם כבר להטיל מס על שעות עומס - תעשו את זה בלילה על מי שבא לבלות (מה שיגרום למבלים לשקול מקומות אחרים שזה טוב). רן | 19.05.19 (ל"ת)
59. מהלך הגיוני - בהנחה שמשקיעים בתחבורה ציבורית לא רק מטרו - אוטובוסים, כבישי תחבורה ציבורית, מסלולי אופניים, תחבורה שיתופית וכו' אגרות גודש הוא פתרון שעובד היטב בחו"ל אבל רק אם תהיה השקעה גדולה בתחבורה ציבורית אחרת אין שום הגיון | 19.05.19 (ל"ת)
58. שהמפגרים שם באוצר יחריגו נכים מתשלום@@@@@@@ שהמפגרים שם באוצר יחריגו נכים מתשלום, הם לא ידועים במחשבתם הרחבה, נכים לא אמורים להיכלל במס הזה ! בבר | 19.05.19 (ל"ת)
54. תגיד את האמת יש כסף,אבל הוא הולך לאוכלי חינם (חרדים), וכל יתר הסכמי הקואליציה איך אגיע מכרמיאל ברכבת? שכל יןם יש תקלה משה | 19.05.19 (ל"ת)
52. לא יעזור: גם הוא מתעלם מן הפיל שבחדר! יש מי שלא בא להם לנסוע לתל-אביב בשבת. סבבה. אבל האמת - הם רוצים, וחבר בידיוני שלהם לא אוהב. לכן הם לא מרשים לאף אחד לנסוע לתל אביב בשבת. ממש הגיוני, לא? כמו שאסור לראות ברחוב חמץ בפסח! בעיה קטנה: מי שרוצה לנסוע בשבת מחזיק רכב פרטי. ואם כבר יש רכב, משתמשים בו באמצע השבוע. סבבה. זה עולה מילארדים... אז בוא נגבה אותם מבעלי עסקים. הגיוני, לא? הם כל היום בעסק ולא נוסעים, אז שישלמו! תחבורה ציבורית בשבת | 19.05.19 (ל"ת)
51. רק עידוד עבודה מהבית יפחית עומסים המדינהב צריכה לתגמל מעסיקים שבאופן שיטתי יאפשרו לעובדים יום בשבוע לעבוד מהבית במאמץ קטן אפשר להפחית 15% מהפקק שירלי | 19.05.19 (ל"ת)
49. ההסכמים קואליציונים מרוקנים את הקופה הציבורית. המסקנה ברורה-קופת האוצר ריקה ויש למלא אותה בכל דרך אפשרית. על האזרחים יוטלו מיסים חדשים בשמות מכובסים ו"יצירתיים". הכל בנוי על הונאה.תחסכו במים-יועלי מחירי המים, תחסכו בחשמל-מחיר החשמל יעלה, תחסכו בנסיעות,-המס על הדלק יעלה ונתברך במס נסועה. רוצים רכבת קלה-תשלמו. הכל יתייקר אבל האתנן הקואליציוני לשותפים יעלה. גדעון | 19.05.19 (ל"ת)
48. כבר קיים אצלנו מס גודש בארץ! די להטיל מיסים! תביאו פתרונות! מכס על רכבים הגבוה בעולם, כנ"ל לגבי המס על הדלק!!! מי שנוסע יותר מבזבז יותר דלק, ולכן משלם יותר מס! תביאו פתרונות שנוכול למכור את הרכבים. מדינה אוכלת תושביה! ארנק ציבורי. | 19.05.19 (ל"ת)
45. בישראל כמו בישראל את הגזר אולי תקבלו בעוד כמה שנים, בינתיים ניתן לכם את המקל, שתתרגלו. 1 | 19.05.19 (ל"ת)
44. תחבורה ציבורית בשבתות וחגים אנשים קונים כלי רכב פרטיים כי אין להם איך להתנייד בסופי שבוע, כשתפתרו את הבעיה הזו הרבה אנשים יעדיפו לנסוע בתחבורה הציבורית גם במהלך השבוע. ELDAD | 19.05.19 (ל"ת)
43. קודם כל צריך להיות תשתית ראויה כדי לוותר על הרכב בניגוד לארץ ,בשטוקהולם ולונדון יש תשית מוכנה עם מערך תחבורה ציבורית שרכבת מגיעה בתדירות גבוהה בשעת עומס, מערך יעיל שמאפשר ויתור על רכב ועמידה בזמנים.. שיהיה בארץ קודם כל תשתית ראויה ואז יהיה מוצדק להטיל על אנשים מס כניסה לת"א כדי שיוותרו על הרכב.. אחרת זה עוד מס לא מוצדק שמוטל על הנהגים המסכנים שלא מספיק הזמן שהם שורפים בפקקים הם עכשיו גם ישלמו על זה, פשוט מגוחך. Jim | 19.05.19 (ל"ת)
42. מס גודש הוא מס גזל כשתח''ץ חסרה ואינה עונה על הביקוש קודם תבנו רכבת תחתית, רכבת קלה ותוסיפו רכבות כבדות , תתגברו אוטובוסים ואחרי שכל התחבורה הציבורית תתפקד , אז תשקלו ''מס גודש'' גם ככה המיסים לא חוזרים למשלמי המיסים כשירות לאזרח. נבון | 19.05.19 (ל"ת)
40. צריך לתקן גם עיוותים קיימים הרק"ל תהיה רק עוד שנתיים וחצי. בינתיים צריך להסדיר את הנסיעה השיתופית. אובר לא חוקי ואפליקציות כמו וויז או מוביט לא רוצות לגבות יותר מדי כדי שזו לא תהיה משכורת. חייבים לתקן את זה. בנוסף יש הגבלה על ארנונה למגורים כך שערים כמו ת"א מאשרות בעיקר משרדים שמכניסים להן המון כסף. אם הם יוכלו לגבות יותר על ארנונה, אולי עוד ערים יהנו ממשרדים. TBH | 19.05.19 (ל"ת)
39. לשלם כדי להגיע לעבודה?? לאן תגיעו מדינה מפגרת חצופים! אין אלטרנטיבה לרכז פרטי אז לא ניסע לעבודה?? מדינה הזויה | 19.05.19 (ל"ת)
37. האוצר מעלה רעיונות אוויליים כדי שאחכ לא יגידו שהוא לא עושה כלום, בפועל כל השקעה בתחבורה ציבורית זה פחות צריכה של דלק (67% מס) זה פחות רכישה של כלי רכב פרטיים ( 67 עד 126 אחוז מס) כל כרטיס אוטובוס, רכבת או כל תצורה אחרת של תחבורה ציבורית מסובסד. אז שלא יעבדו עליכם. סתם עוד עז... | 19.05.19 (ל"ת)
36. פשוט מזעזע העסקים הקטנים, הרובד הקריטי שהכלכלה שלנו נשענת עליה , שוב נאלצת לשלם מחיר! לכו תעשו רפורמה בתפטרו כוח אדם לא נחוץ המשרדים הגדולים, תמסו את החברות הגדולות, אתם חזקים על חלשים! על בנאדם יורק דם ומגלגל ת'כסף, אבל מה, מע"מ משלם מזומן! בזיון, עד שנקום לא יקרה פה כלום אלי | 19.05.19 (ל"ת)
35. חוצפה שכזאת אין אוטובוסים ותחבורה ציבורית אבל אגרת גודש יש, חבורת גנבים בג"צ מיידי על הנבלות | 19.05.19 (ל"ת)
34. היו צריכים לעשות לפני 20 שנה לפני 20 שנה כששימשתי כלכלן צעיר במוסד פיננסי, הצעתי לעירית ת"א ולמשרד התחבורה להטיל היטל כניסה לעיר מהשעה 06:00 ועד השעה 09:30 ולא ולפטור את ההיטל רק מבעלי עסקים הנדרשים לרכב מסחרי כגון בעלי מכולות וחנויות. ולא לפטור נותני שירותים כמו עורכי דין רו"ח וכו.... הצעתי כי גם המס לא יחשב כהוצאה מוכרת לאותם עסקים נותני שירותים כגון עו"ד ורו"ח. מהלך כזה ישפר את התחבורה הציבורית, יזהם פחות את האוויר, יחסוך זמן בנסיעה למשתמשי התחבורה הציבורית. אבל לצערי לפני 20 שנה חשבו שההצעה לא הגיונית, אבל נראה שמי שהתנגד לא היה פשוט לא הגיוני בלשון המעטה . לצערי קברניטי המשק שלנו הינם בעלי ראיה צרה מאוד מאוד נסים נגרין | 19.05.19 (ל"ת)
32. הפריפריה מסבסדת את המרכז? ואם זה נכון להיבט מסויים של מס יחיד, אבל בחישוב הכולל??? ,תושב המרכז | 19.05.19 (ל"ת)
31. תהיו בטוחים שמי שהגה את הרעיון לא ישלם את האגרה תהיו בטוחים שבכירי משרד האוצר והתחבורה הצליחו לסדר לעצם נסיעה חופשית על חשבון העבודה. איש חשוב מאוד | 19.05.19 (ל"ת)
30. מושחתים שכשלו חסרי בושה. אם הייתי מנהל את העסק שלי כמו האוצר את עצמו. מזמן הייתי בפשיטת רגל. האפסים שלוקחים לנו את שכר עמלנו , לוקחים לנו מיסוי מטורף על הרכב שקנינו. על הדלק ששרפנו בפקקים. פקקים שנוצרים כי האפסים באוצר ובממשלה לא מסוגלים לתת לאזרחים תחבורה ציבורית ראויה. ועכשיו את הכישלון המתמשך שלהם הם רוצים לממן מהכיס שלנו. איך אתם רוצים שאגיע לעבודה בבוקר ? אין לי רכבת קרובה. אני צריך להחליף 3 אוטובוסים ולבזבז שעתיים. והברירה היחידה שלי היא לעמוד בפקק ברכב שלי שעליו שילמתי מיסים מטורפים שהעברתם לחרדים ולמושחתי הנמלים הרכבות רש"ת חח"י ועוד אוכלי חינם מושחתים. לא מוכנים לממן את הכישלון הפושע שלכם. תסבירו לציבור להיכן נעלמו המיליארדים ? קרן קיימת ? לכו לאלף עזאזל אתם והגודש שלכם מושחתים. אף גדוש | 19.05.19 (ל"ת)
29. אני מסרב לתת יד לגזל הזה,המדינה נותנת לכיס אחד שקל ומהכיס השני לוקחת 10 שקלים,חוצפה... לא שותק יותר | 19.05.19 (ל"ת)
28. תעודדו / תשלחו Tאת האוכלוסיות שלא עובדות לצאת לעבודה לקבל כישורי עבודה ואז יגדל הפריון ותקבולי המיסים. אי אפשר לפנות פעם אחר פעם לאותה אוכלוסייה. מוטי | 19.05.19 (ל"ת)
27. האוצר ברקבון מתקדם, להציף את המדינה ברכבים,מס מטורף ביבוא ובדלק, ועכשיו "היטל פקק" אמיר | 19.05.19 (ל"ת)
25. הבעיה שהרבה נוסעים באיילון לא לת"א אלא לאזור השפלה והדרום ... איך אני מאזור השרון אמור להגיע ליבנה או לרחובות בלי לעבור מכביש איילון שמתחבר לכביש המהיר 531 ?? הרי זו בדיוק הבעיה , אני לא עובד בתל אביב, בכלל לא קרוב לשם , אבל נאלץ לנסוע דרך איילון בתל אביב אחד | 19.05.19 (ל"ת)
24. העשירים מפנים לעצמם את הכבישים מפשוטי העם העשירים מתכננים לפנות לעצמם את הכבישים ואת החניות מהנהגים העניים. יעל | 19.05.19 (ל"ת)
23. הממשלה לוקחת דוגמא מסינגפור ושטוקהולם? אם היינו ברמה שלהם לא היו פקקים בכלל באזור המרכז, כרגע רק תחבורה פרטית כי אין ברירה, אם תורידו את זמן הנסיעה מחולון לפתח תקווה בתחבורה ציבורים משעה וחצי שעתיים בבוקר לחצי שעה ניסע אני | 19.05.19 (ל"ת)
20. יש לי הצעה כל אזרח גם זה שטרם נולד ישלם למדינה מס על הזכות הנפלאה לחיות במדינה העלובה הזו. כך יהיה לממשלה הרבה כסף כדי להשחית עוד ועוד את מדינת ישראל. יותר ויותר מתגבשת כאן תפיסה של עלובי משרד האוצר לפיה לא המדינה קמה למען אזרחיה אלא האזרחים חיים למען המדינה. תפיסה זו היא פשיסטית במהותה. שאול א. | 19.05.19 (ל"ת)
19. ככה זה שמינוי פוליטי או משפחתי מתחיל להאמין שהוא גם מבין בכלכלה אגרת גודש באשכים | 19.05.19 (ל"ת)
18. מכיוון שלא קיימת אלטרנטיבה אמיתית לרכב פרטי, המהלך הזה לא יפחית כלל עומסים אלא רק יהווה עוד מס על הנהגים. כרגיל במדינת ישראל כל בעיה נפתרת בהטלת עוד מס.... רון | 19.05.19 (ל"ת)
17. קיבלו שכל באוצר הפקקים, זיהום האוויר ובזבוז הדלק יצטמצמו. האלטרנטיבה לנסיעה בשעות העומס היא לא רק תחבורה ציבורית, אלא גם נסיעה שלא בשעות העומס. א | 19.05.19 (ל"ת)
15. האם שילמתם להם פיצויים בזמן העבודות? האם שאלתם אותם אם הם רוצים תחנה בסמוך? אם התשובה היא לא, הרי שמדובר כאן על חוצפה ממדרגה ראשונה והם צריך למרוד במשרד האוצר ולבצע מרד מיסים. מבלי שיש לי שום קשר לאף בעל נכס בסמוך אני אומר - צריך לתלות גבוה גבוה את נערי האוצר והרעיונות הדפוקים שלהם. אסור להאכיל את המפלצת ששמה תקציב המדינה. רוצים לבנות מטרו? שייקחו כסף ממשרד התחבורה ומתקציבי הפנסיה של פורשי צה"ל בגיל 45. במשך עשרות שנים נמנעו מתחבורה ציבורית תת קרקעית ראויה ולקחו את הכסף לפנסיות ולתקציבי חרדים. בעלי העסקים לא אמורים לשלם גרוש בדיוק כפי שלא פיצו אותם בגרוש שחוק בזמן העבודות. משה | 19.05.19 (ל"ת)
14. "הפריפריה מסבסדת את מרכז הארץ אז נטיל עוד מסים על הפריפריה"??????? מה גודש הוא מס פריפריה נטו, רק תושבי הפריפריה שנכנסים לעבוד וללמוד בכל יום בגוש דן ישלמו אותו, ומי שלא ישלם חייו יהפכו לגהינום בתחבורה הציבורית הכושלת של ישראל. איך זה מסתדר עם הטיעון האווילי שלכם שאגרת הגודש תגרום ל"חלוקה צודקת" יותר? פשוט שקר בוטה. שקרים, שקרים, שקרים | 19.05.19 (ל"ת)
13. בשבדיה לעומתינו יש תחבורה ציבורית 24/7 כמעט. יש לך אוטובוסים ורכבות בלילה גם-ניתן להתנייד חופשי. ועל שני ימי חופש שבהם תחבורה מתפקדת רק בקצב נמוך יותר לא מדבר אפילו. נוסע | 19.05.19 (ל"ת)
11. לגבות כמה שיותר במיוחד בכניסות הדרומיות שכל תושבי הדרום ומצביעי ביבי לא יגיע לתל אביבי השמאלנית המוציא לאור | 19.05.19 (ל"ת)
10. אבל אוטובוסים מבאר שבע פשוט לא יוצאים. וכבר הפסקנו להתלונן כי זה לא עוזר אף פעם. בנוסף, אם יש חג לבדואים אז גם אין נהגים! הלו? יש מישהו שמבין מה קורה פה? או שכל הפקידים ישנים בעמידה? עודד | 19.05.19 (ל"ת)
9. כרגיל עובדים הפוך במדינה מתוקנת קודם דואגים לאלטרנטיבה בדמות תחבורה ציבורית יעילה ומהירה ורק אחר כך מטילים אגרת גודש. בארץ הפוך עודד | 19.05.19 (ל"ת)
8. קודם תספקו אלטרנטיבה ראויה אשמח להתנייד באוטבוסים שבאת נוסעים ומגיעים בזמן דבר שהממלשה הכושלת הזאת לא יודעת לספק. חוני | 19.05.19 (ל"ת)
5. בקרוב גם אגרת נזלת על גודש באף במקום להטיל אגרות (אנשים צריכים להגיע לעבודה איכשהו), פשוט תיצרו תחבורה ציבורית יעילה.... לפחות תתחילו עם תחבורה ציבורית. בוב | 19.05.19 (ל"ת)
4. הולכת להיות לנו כאן ממשלת מיסים... רוצים לפתור את בעיית הגודש - תכניסו תחבורה ציבורית זמינה 24/7 כמה מיסים עוד אפשר לקחת???? הרי אין פתרון באמת לתחבורה וחוץ ממיסים למדינה לא ישתנה כלום כי אנשים ימשיכו להגיע ברכבים ג | 19.05.19 (ל"ת)
3. אני כבר מזמן מסגל לעצמי נוהל משנת 2000- על כל מס חדש שאני משלם למדינה אני מתקזז עם המדינה בצורה אחרת...כל בעל עסק בת"א שהמדינה תמסה אותו במס חדש פשוט צריך להתקזז עם הקופה הרושמת. פשוט וקל. בעל עסק לפיסטוקים | 19.05.19 (ל"ת)
2. לגבות גם מבעלי דירות פרטיות הם יהיו נהנים עיקריים והמשתמשים הראשיים של המטרו ויהנו מעליית ערך הנכסים משמעותית בגין עליית ערך משמעותית מהמצאות המטרו | 19.05.19 (ל"ת)
האוצר מתכנן לממן מטרו באמצעות מיסוי עסקים בתל אביב
156 תגובות לכתיבת תגובה