אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האוצר מתכנן לממן מטרו באמצעות מיסוי עסקים בתל אביב

156 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

151.
מיסוי נוסף לטובת הסכמים קואליציוניים עתידיים
בוקר טוב מחר תתקיים מתכונת מועד ב' בלשון לכל תלמידי יא/5 ההשגחה: שעה 2- ענת גליק. בערי אירופה האגרה משמשת את העיר ואילו בארץ רוצים לשייך אותה למדינה וכולנו יודעים את סדרי העדיפויות במדינה (האזרח החילוני הוא בקצה הסקלה ואחריו תושבי הפריפריה מצביעי הליכוד הנאמנים)
xxx | 19.05.19
134.
אנשים, כמו 124, לא מבינים למה התחב"צ איטי.
ל 124: תחנת רכבת גוררת עצירה והאצה שלוקחות לרכבת המון זמן, בפרט בהשוואה לאוטובוס. לכן בשביל רכבת מהירה צריך מה שפחות תחנות. זה בוטה בהשוואה של מהירות הנסיעה בתוך גוש דן בהשוואה למהירות הנסיעה מחוץ לגוש דן. בשביל שהאוטובוסים יהיו מהירים צריך מה שפחות עצירות ברמזורים. בנמיר עשו את זה ע"י ביטול צמתים ו\או צמתים גדולות ורחוקות. אפשר לעשות את זה ע"י נת"צים עם גל ירוק לאוטובוסים, משהו יותר קשה למימוש. אחת הסיבות שהקו האדום יסע לאט מאוד ביפו היא שיש שש תחנות על שדרות ירושלים + לפחות צומת מרומזרת אחת בין כל שתי תחנות.
יובל, תל אביב | 19.05.19
133.
הפטנט של הממשלה עבור כול מחדל הציבור משלם
לא נבנה מטרו . לא נקבעו נת"צים . איין תחבורה ציבורית במקביל 300 אלף !!!! מכוניות חדשות . לפחות את מבני הממשלה הייתם מזיזים מעזראלי . הפיתרון מס זה מה שיעזור לי לשים את הילדים בגן להוציא אותם וגם לעבוד . לא בונים דירות , מעט הדירות השכרות הופכות ל airb&b הפתרון מס . מס רכישה ,דירה שלישית ובניה נאדה
ערן | 19.05.19
131.
נמאס מהחובבנות.. מחכים 20 שנה שתהיה בעיה ואז מגלגלים על הציבור -
הרי אנחנו מימנו את סלילת כל הפארסה הזאת שנקראת מערכת הכבישים אז עכשיו גם נשלם על זה מיסים??? זה מיסוי על מיסוי על מיסוי. מדינה עקומה שלא יודעת לפתור בעיות אלא רק לגלגל אותם בחזרה על הציבור. באמת שאני לא מבין מה עושים במסדרונות השילטון
פראייר ממוצע | 19.05.19
128.
אחר כך נוותר על הרכב
מתי הנכבדים ממשרד האוצר ניסו להגיע בבוקר למשרד בת"א מהפריפרייה? נפלתם על הראש, גם כך אנחנו האוכלוסייה הדפוקה ביותר - עומדים שעות בפקקים, משלמים מיסים, מחזיקים את המשק על הגב ובקושי מסיימים את החודש - מאיתנו תקחו עוד "אגרה"??? כמה אפשר להתעלל בנו??
קודם שתהייה תחבורה ציבורית | 19.05.19
111.
מדינת העשירים בדיחה, איזה תחבורה חיבורית?
עידוד שימוש בתחבורה ציבורית נעשה רק על ידי חינוך והקמת תשתיות ראויות, אבל למה לא? גובים מיסים מטורפים, מכריחים אותנו לעשות לעצמנו פנסיות חסרות כל ערך, כל שירות ממשלתי עולה מאות שקלים, כבישי אגרה בכל פינה, עלות רכב ואחזקת רכב מטורף ודירה בקרית שמונה עולה כמעט מיליון שקל כשהשכר הממוצע 9000₪~ והכלכלה? הכלכלה במצב מדהים מדהים לעשירים, העניים חסרי תקווה ומעמד הביניים רק חושב שהוא, אין מעצד ביניים, יש עשירים ושורדים
צח | 19.05.19
110.
בקיצור, רוצים לגבות כמו שבדיה ולהשאר במקום.
בכל כתבה בנושא מתדיינים להם הבכירים על המודלים המוצלחים בארצות המערב, ומביאים לראייה את שיאניות ההשקעה הסוציאלית מסקנדינביה. אולם, כאשר המתפלספים נקראים להידרש לאתגר באופן פרקטי, מתקדם ומושקע ברמת תשתית היסוד והזרמת התקציבים, הם מתחילים בסדרה של סנקציות כנגד האזרחים. אממה, גם הסנקציות אינן מנותבות ביעילות. זה מאוד כיף לעודד אנשים לחשוב על שטוקהולם ולגייסם למסע השקעת מיסים בפרוייקט, וזה גם מאוד מגעיל לדבר על מיסים לפני שהכנתם פרויקט יסודי ומכרז להשקעה אותה אתם מבטיחים לתושבים.
ינון | 19.05.19
106.
זה לא מס, זה שוד לאור היום.
אני מכיר מישהו שירש בניין של שתי חנויות + שתי דירות על תוואי הרכבת הקלה. שתי החנויות מושכרות בדמי מפתח, שבקושי מכסים את התחזוקה של החנויות. שכר הדירה על שתי הדירות הוא הפנסיה שלו, וגם זה הולך להפגע כי מי רוצה לגור ליד אתר בנייה? מה שאומרים לו הוא שהערך של החנויות יעלה על הנייר, כי הוא לא יכול להעלות את שכר הדירה, אז עכשיו המדינה תוציא ממנו בכוח סטיפה לשלם על זה שהרכבת תעבור ליד הבניין שלו. אז אין לו ברירה אלא למכור את הנכס, על חשבון הירושה לילדים שלו. מי שיקנה הוא או מליונר כבד, שיכול לחכות בסבלנות לסיום עבודות הרכבת והעזיבה של שוכרי החנויות, או עבריין שיסלק אותם בכוח. שני הדברים לא אמורים לקרות במדינת חוק.
יובל, תל אביב | 19.05.19
97.
כשלוח הזמנים של הרקבת הוא המלצה בלבד ומערך האוטובוסים קטסטרופלי-מישהו ממש מנותק מהמציאות
קל מאוד לדבר ממרום כיסא המנכ"ל. מזמינה אותך להתנהל שבוע אחד בתחבורה הציבורית מערי הלוויין של גוש דן לעבודה במרכז ובחזרה, כשאתה צריך להגיע לעבודה בשעה מסוימת, למלא את מכסת השעות ולחזור למקום המגורים-שוב בתחבורה ציבורית, עד שעה קצובה כדי להספיק להוציא את הילדים מהגן. התוצאה (-) שעות עבודה כל יום,כי עם תפקוד התחבורה הציבורית בארץ, ורקבת ישראל בראשה, רוב הסיכויים שבבוקר תגיע באיחור, ומהעבודה תצא לפני הזמן כי חייבים לקחת מקדם ביטחון של זמן לאיחורי האוטובוסים והרכבות-עניין יומי כמעט, כי לנו הציבור העובד אין אברך /חרדית תורנים להוציא את הילד מהגן. מה שיש לנו זה עוד ועוד מיסים והיטלים כדי לממן את אותו ציבור
יעל | 19.05.19
94.
עלק לתחבורה
לפחות שיאמר את האמת - רוב הכסף לא ילך לשיפור תשתיות אלא למימון ההרפתקאות הפוליטיות של מר נתניהו ושותפיו החמדנים. מה גם שמס גודש שיש אלטרנטיבה הוא הגיוני - בארך אין אלטרנטיבה. התחבורה הציבורית גרועה - לא מגיעה לכל מקום ולא מהירה, נוסף לזה שרוב מקומות התעסוקה הם באזור גוש-דן ורוב ואין אלטרנטיבה אמיתית בצפון ובדרום יוצא שזה עושק לשם עושק. קודם שתהיה אלטרנטיבה לתעסוקה ובתחבורה הציבורית - אח"כ יהיה רציונל למס גודש.
צריך כסף לכל התיקים המונפצים | 19.05.19
85.
כרגיל,הפתרון פה לכל בעיה- נטיל עוד מס על הציבור,די נמאסתם
העיקר שהבטיחו שה"גז מתמר וליויתן " יפתרו את הבעיות הכלכליות של ישרהל ועכשיו שוב רוצים לעשוק את הציבור שגם ככה לא מצליח לגמור את החודש עם כל המיסים העקיפים והישירים ארץ אוכלת יושביה.תנו לחיות פה,לא מספיק לנו האיום האיראני?
מס שיגרום לקריסת עסקים,בלי שום תועלת | 19.05.19
81.
האוצר ממשיך להזיק למשק - עוד נטל על האדם העובד והעסקים שמעסיקים אותו
עד שלא תהיה תחבורה ציבורית אלטרנטיבית חזקה, זו חוצפה לחשוב בכלל על מס גודש. נדרשים: 1. קו רכבת יציב, מהיר ותדיר בין ירושלים לתל אביב. 2. עוד קו רכבת בינעירוני (אפשר גם קלה) בין חדרה לגדרה על תוואי כביש 4. 3. לפחות שני קווי רכבת קלה בגוש דן עם נקודות השקה לרכבות הארציות. אחר כך, שיטילו מיסי גודש כמה שבא להם.
Commuter | 19.05.19
75.
הכל תלוי איך הציבור יצביע ברגליים
אם הציבור יחליט שלא קונים עסקים בת"א כי הערייה עלולה לגבות מס כי תחנת מטרו נמצאת 300 מטר , הביקוש ירד דרמטית והיה אפשר לקנות כל קיוסק או חנות , או שזה יהיה נטוש או שהסינים יקנו וממשלת סין תשלם , אח"כ שלא יתפלאו למה הסינים משטלטים , דבר שני באשר לאגרת גודש כל עוד אגרת הגודש לא תוקצב להקמת מטרו וביצועו במהירות , בג"ץ עלול לפסול את החוק.
גלעד | 19.05.19
71.
מסוי עסקים לטובת תקציבי הרכבת -קלה-כבדה
הרעיון משקף איך עובדים על הציבור כל הזמן .עד שמגיע רגע האמת והכל קורס אז הציבור ישלם פעמיים .על קריסת האין תחבורה ציבורית ותשלום על פתרון שיגיע יימרח על פני שנים והמס הוא כמובן מיידי. איפה האוצר בעזרה ופיצוי לכל אותם עסקים שנפגעו וי]פגעו ש משלמים את המחיר של שנים מעבודות הרכבת הקלה . לא ראינו כל התייחסות את .הרשלנות של הפקידים ו חוסר התכנון משלמים האזרחים פעמיים . בקצב הזה לא יהיה ממי לגבות מס כי העסקים ייסגרו בינתיים כך שהתקציב הזה יהיה וירטואלי. הגיע הזמן שבמאה ה-21-תתחילו להשתמש בכלים הרבים הקיימים ותפסיקו לסחוט את האזרחים . תודה בתקווה שמישהו יקרא את התגובה ויתייחס אליה. הכותב נ.ש. אזרח שאין לא נכסים או עסקים בכלל ובת"א בפרט.
נ.שובל | 19.05.19
69.
משוגעים רדו מהגג
לפני שאתם מטילים גזירות על הציבור, עשו משהו למענו. אולי כדאי שמקבלי ההחלטות ייסעו שבוע ימים בתחבורה הציבורית בשעות העומס ואחר כך יחליטו אם להטיל קנסות על הציבור הרחב שאין לו שום מענה אמיתי מלבד עמידה בפקקים עם רכבו הפרטי. טלו קורה מבין עיניכם!!!!!!
יוסי | 19.05.19
65.
זה לא הולך להיות יותר טוב.
מה שהציבור לא מבין כנראה ולא תהיה לא ברירה אלא להסתגל כל פעם לגזרות ובעיות חדשות הוא שאין ברירה, בחרתם להצטופף ביחד עם עוד מליון אנשים על אותה משבצת? בעיה שלכם. מה הפיתרון? לשחרר ולהשתחרר. לשחרר את עצמכם מהמחשבה שאין חיים מחוץ לעיר ותבינו שלהגיע לעיר בתור תייר זה כיף, לחיות שם ולעבוד שם ביום-יום זה סיוט. ושתשתחררו מהמקום הזה, תוכלו לראות יותר מרחב ויותר חופש ויותר זמן ויותר שלווה ויותר אוויר ויותר שמש ויותר חושך ואור ירח וכוכבים והכל כמעט בחינם. אני השתחררתי מהעיר ובא לבקר לפעמים בסופי שבוע כתייר, עיר נפלאה, אין ספק, אבל לא צריך להיות כלואים בה יום-יום.
שמעון | 19.05.19
63.
אני לפעמים נדהם מהתמימות של המגיבים
אתם חושבים שהממשלה לא יודעת מה שאתם מציעים.. לא עושים תחבורה ציבורית יעילה כדי שתקנו רכבים כדי שיטילו עליכם מיסים כל פעם שחסר כסף או שההסכמים הקואליציונים מתייקרים. אל תדאגו, הוצאות הרכב של עובדי המדינה מכסות גם את כל היטלי הגודש וגם את העלויות של הדלק והביטוח.
תומר | 19.05.19
52.
לא יעזור: גם הוא מתעלם מן הפיל שבחדר!
יש מי שלא בא להם לנסוע לתל-אביב בשבת. סבבה. אבל האמת - הם רוצים, וחבר בידיוני שלהם לא אוהב. לכן הם לא מרשים לאף אחד לנסוע לתל אביב בשבת. ממש הגיוני, לא? כמו שאסור לראות ברחוב חמץ בפסח! בעיה קטנה: מי שרוצה לנסוע בשבת מחזיק רכב פרטי. ואם כבר יש רכב, משתמשים בו באמצע השבוע. סבבה. זה עולה מילארדים... אז בוא נגבה אותם מבעלי עסקים. הגיוני, לא? הם כל היום בעסק ולא נוסעים, אז שישלמו!
תחבורה ציבורית בשבת | 19.05.19
49.
ההסכמים קואליציונים מרוקנים את הקופה הציבורית.
המסקנה ברורה-קופת האוצר ריקה ויש למלא אותה בכל דרך אפשרית. על האזרחים יוטלו מיסים חדשים בשמות מכובסים ו"יצירתיים". הכל בנוי על הונאה.תחסכו במים-יועלי מחירי המים, תחסכו בחשמל-מחיר החשמל יעלה, תחסכו בנסיעות,-המס על הדלק יעלה ונתברך במס נסועה. רוצים רכבת קלה-תשלמו. הכל יתייקר אבל האתנן הקואליציוני לשותפים יעלה.
גדעון | 19.05.19
43.
קודם כל צריך להיות תשתית ראויה כדי לוותר על הרכב
בניגוד לארץ ,בשטוקהולם ולונדון יש תשית מוכנה עם מערך תחבורה ציבורית שרכבת מגיעה בתדירות גבוהה בשעת עומס, מערך יעיל שמאפשר ויתור על רכב ועמידה בזמנים.. שיהיה בארץ קודם כל תשתית ראויה ואז יהיה מוצדק להטיל על אנשים מס כניסה לת"א כדי שיוותרו על הרכב.. אחרת זה עוד מס לא מוצדק שמוטל על הנהגים המסכנים שלא מספיק הזמן שהם שורפים בפקקים הם עכשיו גם ישלמו על זה, פשוט מגוחך.
Jim | 19.05.19
40.
צריך לתקן גם עיוותים קיימים
הרק"ל תהיה רק עוד שנתיים וחצי. בינתיים צריך להסדיר את הנסיעה השיתופית. אובר לא חוקי ואפליקציות כמו וויז או מוביט לא רוצות לגבות יותר מדי כדי שזו לא תהיה משכורת. חייבים לתקן את זה. בנוסף יש הגבלה על ארנונה למגורים כך שערים כמו ת"א מאשרות בעיקר משרדים שמכניסים להן המון כסף. אם הם יוכלו לגבות יותר על ארנונה, אולי עוד ערים יהנו ממשרדים.
TBH | 19.05.19
37.
האוצר מעלה רעיונות אוויליים כדי שאחכ לא יגידו שהוא
לא עושה כלום, בפועל כל השקעה בתחבורה ציבורית זה פחות צריכה של דלק (67% מס) זה פחות רכישה של כלי רכב פרטיים ( 67 עד 126 אחוז מס) כל כרטיס אוטובוס, רכבת או כל תצורה אחרת של תחבורה ציבורית מסובסד. אז שלא יעבדו עליכם.
סתם עוד עז... | 19.05.19
36.
פשוט מזעזע
העסקים הקטנים, הרובד הקריטי שהכלכלה שלנו נשענת עליה , שוב נאלצת לשלם מחיר! לכו תעשו רפורמה בתפטרו כוח אדם לא נחוץ המשרדים הגדולים, תמסו את החברות הגדולות, אתם חזקים על חלשים! על בנאדם יורק דם ומגלגל ת'כסף, אבל מה, מע"מ משלם מזומן! בזיון, עד שנקום לא יקרה פה כלום
אלי | 19.05.19
34.
היו צריכים לעשות לפני 20 שנה
לפני 20 שנה כששימשתי כלכלן צעיר במוסד פיננסי, הצעתי לעירית ת"א ולמשרד התחבורה להטיל היטל כניסה לעיר מהשעה 06:00 ועד השעה 09:30 ולא ולפטור את ההיטל רק מבעלי עסקים הנדרשים לרכב מסחרי כגון בעלי מכולות וחנויות. ולא לפטור נותני שירותים כמו עורכי דין רו"ח וכו.... הצעתי כי גם המס לא יחשב כהוצאה מוכרת לאותם עסקים נותני שירותים כגון עו"ד ורו"ח. מהלך כזה ישפר את התחבורה הציבורית, יזהם פחות את האוויר, יחסוך זמן בנסיעה למשתמשי התחבורה הציבורית. אבל לצערי לפני 20 שנה חשבו שההצעה לא הגיונית, אבל נראה שמי שהתנגד לא היה פשוט לא הגיוני בלשון המעטה . לצערי קברניטי המשק שלנו הינם בעלי ראיה צרה מאוד מאוד
נסים נגרין | 19.05.19
30.
מושחתים שכשלו חסרי בושה.
אם הייתי מנהל את העסק שלי כמו האוצר את עצמו. מזמן הייתי בפשיטת רגל. האפסים שלוקחים לנו את שכר עמלנו , לוקחים לנו מיסוי מטורף על הרכב שקנינו. על הדלק ששרפנו בפקקים. פקקים שנוצרים כי האפסים באוצר ובממשלה לא מסוגלים לתת לאזרחים תחבורה ציבורית ראויה. ועכשיו את הכישלון המתמשך שלהם הם רוצים לממן מהכיס שלנו. איך אתם רוצים שאגיע לעבודה בבוקר ? אין לי רכבת קרובה. אני צריך להחליף 3 אוטובוסים ולבזבז שעתיים. והברירה היחידה שלי היא לעמוד בפקק ברכב שלי שעליו שילמתי מיסים מטורפים שהעברתם לחרדים ולמושחתי הנמלים הרכבות רש"ת חח"י ועוד אוכלי חינם מושחתים. לא מוכנים לממן את הכישלון הפושע שלכם. תסבירו לציבור להיכן נעלמו המיליארדים ? קרן קיימת ? לכו לאלף עזאזל אתם והגודש שלכם מושחתים.
אף גדוש | 19.05.19
20.
יש לי הצעה
כל אזרח גם זה שטרם נולד ישלם למדינה מס על הזכות הנפלאה לחיות במדינה העלובה הזו. כך יהיה לממשלה הרבה כסף כדי להשחית עוד ועוד את מדינת ישראל. יותר ויותר מתגבשת כאן תפיסה של עלובי משרד האוצר לפיה לא המדינה קמה למען אזרחיה אלא האזרחים חיים למען המדינה. תפיסה זו היא פשיסטית במהותה.
שאול א. | 19.05.19
15.
האם שילמתם להם פיצויים בזמן העבודות? האם שאלתם אותם אם הם רוצים תחנה בסמוך?
אם התשובה היא לא, הרי שמדובר כאן על חוצפה ממדרגה ראשונה והם צריך למרוד במשרד האוצר ולבצע מרד מיסים. מבלי שיש לי שום קשר לאף בעל נכס בסמוך אני אומר - צריך לתלות גבוה גבוה את נערי האוצר והרעיונות הדפוקים שלהם. אסור להאכיל את המפלצת ששמה תקציב המדינה. רוצים לבנות מטרו? שייקחו כסף ממשרד התחבורה ומתקציבי הפנסיה של פורשי צה"ל בגיל 45. במשך עשרות שנים נמנעו מתחבורה ציבורית תת קרקעית ראויה ולקחו את הכסף לפנסיות ולתקציבי חרדים. בעלי העסקים לא אמורים לשלם גרוש בדיוק כפי שלא פיצו אותם בגרוש שחוק בזמן העבודות.
משה | 19.05.19
14.
"הפריפריה מסבסדת את מרכז הארץ אז נטיל עוד מסים על הפריפריה"???????
מה גודש הוא מס פריפריה נטו, רק תושבי הפריפריה שנכנסים לעבוד וללמוד בכל יום בגוש דן ישלמו אותו, ומי שלא ישלם חייו יהפכו לגהינום בתחבורה הציבורית הכושלת של ישראל. איך זה מסתדר עם הטיעון האווילי שלכם שאגרת הגודש תגרום ל"חלוקה צודקת" יותר? פשוט שקר בוטה.
שקרים, שקרים, שקרים | 19.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת