אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רפאל ותע"א נלחמות על הטאלנטים עם מענק חתימה

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מתוך הכרות עמוקה
אלתא חברה מצויינת עם עובדים מכל קצוות הסקלה. אנשי מקצוע שמושכים את החברה למעלה ועד החוליות החלשות שמתקשים או נץתעצלים לעשות את עבודתם.החברה עברה הרבה תהפוכות בשנים האחרונות, נטישת עובדים טובים שלא מצאו את עצמם במיבנה החדש ותהליכים שזעזעו רבים. צריכים להבין שאיחודים ושינויי תפקידים לא תמיד נעשים בצורה יפה או מכבדת. עכשיו זו תקופה של השתחררות מהפוליטיקות והמינויים והמלחמות על הניהול. סוף סוף מתמקדים ביעול וקידום העבודה. גם קביעת מדדים לתפוקות ושאלונים כדי לשמוע את העובדים. בתקווה שאכן יביא לעלייה
רון ארד | 22.01.21
8.
תעש"א משלמת מחיר יקר של בריחת הון אנושי
בגלל בורד מנהלים לא מקצועי ועובדים שאינם מהנדסים שמתבלבלים וחושבים שהם חוקרים... מציע לרפאל לאסוף אותם אליו ולתת מענק יפה כי מי שנכווה ברותחין פעם אחת יברח גם מפושרים... בקיצור, תלמדו לפרגן כלכלית להון האנושי מלכתחילה. מישום מה משכורות בשחקים זה רק לעובדי פח במשרדי ממשלה במיוחד כול אלו שיש להם זיקה למשרד האוצר
אני | 11.08.19
7.
דמיון מודרך
כעובד בתעשיה האוירית נדהמתי לקרוא את המשפט הבא: "בתעשייה האווירית וברפאל מהנדסים ותיקים שלא מוגדרים בכירים מרוויחים כיום עד 42 אלף שקל בחודש, ושכר מהנדסים בכירים הוא 51–57.5 אלף שקל". מאיפה המספרים האלה? הם כפולים מהמוכר והידוע במחוזותינו. למי צריך לגשת כדי לקבל את הסכומים הדמיוניים האלה?
סגול כהה | 24.05.19
6.
תעשייה אווירית
בתעשיה האווירית האנשים מונעים לא רק מכסף. זה נכון, יש גם אנשים שלא פועלים בשיא התפוקה, אך מרבית מהאנשים עובדים קשה וגאים בעשייה שלהם. לא לחינם החברה במשך שנים נחשבת כאחד המקומות הטובים ביותר לעבוד בהם. תחושת הסיפוק והשליחות בעשייה היא חשובה מאוד. השכר אומנם לא גבוה כמו בהיי טק, אך יש יציבות תעסוקתית ועוד המון תחומים בה התע"א דואגת לתנאי ההעסקה מלבד השכר לפנסיה. מיותר לציין את הקושי בזה מאחר ומדובר בחברה ממשלתית. התעשייה האווירית עושה לא מעט פעולות בכדי לשפר את שכר העובדים ולהתאימו לשוק העבודה המתחדש. המידע בכתבה זו רק ממחיש את הפעולות והקשב של החברה לנעשה בשוק. אני לא עובד התע"א, אך מאוד גאה בהישגים שלה לאורך השנים לביטחון מדינת ישראל.
חיים חבשוש | 23.05.19
5.
הנהלת תע"א חסרת הבנה בשוק ההייטק
הנהלת תעא שראשיה הובאו לאחרונה מחברות כמו אסם, כי"ל , אלקטרהופקידי ממשלה היא חסרת הבנה מינימלית בשוק ההיטק הרותח. מדברים הרבה על אסטרטגיה אבל בפועל מזלזלים במהנדסים אותם הם רואים כאדיוטים חסרי הבנה (אבל חיים מהתפוקה שלהם). בהנהלת תעא יש מעל 1200 עובדים שלא נוגעים בהם!
שלטון הפקידים בתע"א | 21.05.19
4.
התעללות במדענים ומהנדסים בתע"א
הנהלת תע"א שהיא כולה רואי חשבון, כלכלנים ועורכי דין הפכה את מדענים והמהנדסים למעמד נחות ולשק החבטות. הנהלת החברה עוסקת כל הזמן בפגיעה בתנאי השכר שלהם והברחתם מהחברה. בקרוב לא תהיה ברירה ורואי החשבון והכלכלנים יעסקו בפיתוח המערכות.
אייל ברק | 20.05.19
3.
המציאות בתע"א
לצערי הרב בתע"א יש "מהנדסים" רבים בוגרי מכללות פח שבינם לבין שם התואר מהנדס אין שום קשר. כאשר מהנדס אמיתי מגיע מבחוץ ורואה מה הולך בפנים לא נותר לו אלא לבכות על גורלה המר של התע"א. תע"א היא בסופו של דבר ים של בינוניות ומגיעה להישגים בזכות מצויינים בודדים שמשקיעים את הנשמה ולא מקבלים את ההערכה הראויה.
קיפי בן קיפוד | 20.05.19
2.
הכסף הוא רק חלק מהסיפור
1. השכר נמוך יחסית לשוק 2. תנאים כפופים לכל מני הסכמים קיבוציים שונים ומשונים - חופש, עליות שכר וכו'. התוצאה - מישהו נכנס בשכר X ואחרי חצי שנה מבין שלא רק שהוא נמוך אלא שגם לא צפוי לעלות בצורה משמעותית בתוך הארגון. עזיבה היא הדרך היחידה לשפר. 3. תהליכי גיוס מסורבלים - ראיון, מרכז הערכה (באמת? ברפאל יודעים שהשנה 2019?) וסיווג ביטחוני - בהנחה שהחור השחור של משאבי אנוש לא אכל את הקו"ח בדרך. מי שמבוקש בשוק כבר מזמן יחטף בזמן הזה. 4. בירוקרטיה של צבא וגדודים של אנשים שעושים את המקסימום בשביל לעשות את המינימום - כבר שמעתי על אנשים שהיו צריכים פרוצדורה של שבועיים בשביל להסביר למה הם צריכים מפצל חשמל של 3 שקעים במקום שניים 5. מלא אנשים שרק מעבירים את הזמן עד הפנסיה בלי לעשות כלום כי יש להם קביעות ומורידים את המוטיבציה לכל השאר - למה שמישהו יעבוד קשה כשמסביבו אנשים הולכים לטיול של שעה וחצי אחרי הפסקת צהריים (אחרי שהתייצבו כבר ב-11:30 בחדר האוכל) ואחר כך נסגרים במשרד לקרוא עיתון. אחרי כל זה מה שנשאר למכור זה בעיקר ציונות.
יוז'ק בן קיפוד | 20.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת