4. ל 3. פשוט לא נכון,זהממש לא אוטובוס מפרקי. קודם כל, בניגוד לאוטובוס היא יכולה להיות ארוכה יותר ולכן להכיל יותר נוסעים (זו של תל אביב תהיה באורך של 70 מטר ותכיל 450 נוסעים). שנית, בגלל שהיא נוסעת במסלול יעודי וחשמלית היא מהירה יותר מאוטובוס ובנוסף המסלול הברור והקבוע (כולל תזמון מדוייק ומיקום מדוייק) מאפשר מתן זכות קדימה ברמזורים. הנסיעה עצמה שקטה יותר וללא טלטולים, זאת בניגוד לאוטובוס. וכמובן שבמקום צפוף היא תהיה למעשה רכבת תחתית (10 ק"מ מהקו האדום ו 4 ק"מ מהקו הירוק הם תת קרקעיים). בכל העולם חזרו לבנות רכבות קלות והן עושות עבודה טובה מאוד ובהחלט פותרות בעיות. אמיר | 20.05.19 (ל"ת)
2. בקיצור ועדת המכרזים בישראל מיותרת. ניתן לממשלה הסינית לבחור את הזכיינית המועדפת עליה כל החברות הנ"ל הינן בבעלות ובשליטת ממשלת סין. אבל את זה מבקר המדינה יגלה רק עוד 10 שנים (וכמה מיליארדים שילכו לאנשהו...) סתם אחד | 20.05.19 (ל"ת)
חמש חברות ניגשו לחפירת הקו הירוק של הרכבת הקלה בתל אביב, כולן סיניות
6 תגובות לכתיבת תגובה