אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שמן למדורת הסילון: כך הומצא המבער האחורי

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
בס"ד אינגליש אלקטריק לייטנינג ראשון המבער האחורי
באנגליה מציין האינגליש אלקטריק לייטנינג את המטוס הראשון בעל המבער האחורי בארצות הברית היו אלה מספר מטוסי סילון שהידוע בהם הוא הפאנטום f4.אגב נחיריו האחוריים של מטוס הסילון כווצו כדי להגדיל את לחץ הבערה האחורית לטובת הגדלת מהירות המטוס. בגרמניה הומצא למעשה מטוס הסילון הראשון,היינקל 178 ויורשו האמ אי262 היה למבצעי הראשון. יוצרו כ1500 מטוסי סילון ומתוכם 300 מבצעיים.טענת הטייסים הגרמניים שעם 100 מטוסים כאלה היו משנים את מפת הקרב איננה נכונהאי ניצולם של 1500 אמ אי 262 הוא הגורם להפסדם.
M | 23.08.20
16.
ניצן, סליחה- הכתבה לא ברורה
ניצן אני קורא נלהב שלך ושותה את הכתבות שלך אבל הכתבה לא ברורה. ההתחלה ברורה, הסוף ברור (הפרקטיקה*) אבל לא ברור בפועל ההבדל בין מנוע בלי המבער האחורי למנועי סילון ישנים / אחרים אני לא מבין כל כך בתעופה, אבל החלק שאתה מתחיל להסביר על האוויר שמקיף את המנוע ומקרר אותו, לא ברור כל כך...מתנצל הכתבות האחרות שלך היו ערוכות יותר טוב בכל אופן נהנתי ולמדתי פה דברים חדשים
אסף | 25.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת