אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"המכירות בענף האופנה חלשות לא בגלל פסח. יש משבר"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
איכות, עיצוב, מחיר, לא מע''מ
בוכים על הפטור ממע''מ. לא כי הכסף גדול אלא כי יודעים שאם יגבו מע''מ החבילות יתקעות במכס לזמן ארוך. או שסתם מספרים לעצמם סיפורים. אין היום לחברות ישראליות (קסטרו, רנואר, גולף וכו') שום יתרון מבחינת איכות. לא גזור כמו שצריך, לא תפור כמו שצריך, בדים בשקל. העיצוב לא באמת מיוחד, בכל קניון אותן חנויות עם בדיוק אותן בגדים. אם נקנה רק בארץ נראה כולנו כמו שנות ה 50, עם מדים של חולצות אתא מחיר - פשוט יקר. אני מבין שהקניונים שוחטים אותם, אבל עדיין. מה גם שהרבה אנשים מעדיפים לקנות ברשת בערב במיטה או בהפסקת הצהריים מאשר להתקע בפקקים, לחפש חניה וכו'. לדעתי רוב האנשים כבר לא רואים ביציאה לקניון בילוי (מה שכן היה קורה לפני 10 שנים)
דודי | 29.05.19
3.
המכירות החלשות של חב' האופנה בארץ חלשות
חב' האופנה הישראלית הפכו ברובן ב10 שנים האחרונות לחברות יבוא מסין בגדים חסרי חן ללא מעוף וללא אופנה מבדים פשוטים כאילו ניקנו מדוחנים בשוק לא פעם אפשר למצוא את אותו בגד המופיע בחנות "אופנה" יוקרטית באחד מאתרי הקניות באינטרנט השליש המחיר. אז על מה מלינים כאן? שהציבור לא פרייר !!!!
שלומיס | 23.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת