אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סיבוב פרסה: המשרד להגנת הסביבה לא יפרסם תקן ישראלי לקרינה ממכוניות

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
אין שקיפות אמיתית בנתוני המשרד. הוא נתון ללחצי החברות
לפני מספר שנים פניתי בנושא זה לשר להגנת הסביבה. מאוד הטריד אותי שהבטריות הנטענות הם מתחת הספסל האחורי במקום של הסלקל בדרך כלל. [בטויוטה שהיתה לי] ראיתי שהמשרד מסרב לגבש עמדה ומכרתי את הטיוטה ההיברידית. בהתחלה הוציאו הנחיה שמוניות ורכבי משטרה לא יהיו היברידיות. בגלל שהנהג מבלה בהם שעות רבות. לאחר מכן הורידו את התקנה בלחץ החברות [הון - שלטון] טענו שהקרינה מהגלגלים זהה [כשהוא בפעולה] אבל התינוק לא יושב על הגלגל. הילדים והתינוקות יושבים על הבטריות במושב האחורי. כדאי לבדוק את מיקום הבטריות לפני שקונים היברידיות. לא בכולן הבטריות מתחת למושב האחורי. הבעיה שהמשרד חשוף ללחצים של חברות ואין שקיפות ממשית.
אורית | 26.05.19
29.
ישראבלוף בהתגלמותו, פשוט מחדל !!!
בישראל מעדיפים למכור מכוניות שאולי מסכנות חיים של אזרחים חפים מפשע, והכל לדעתי מתוך תאוות בצע טהורה אין הסבר אחר... אם לא היה מה להסתיר היו רצים לבצע תקינה ומקדמים את נושא כדי לייצר מכירות אבל כנראה רב הנסתר על הגלוי, בקיצור שומר נפשו ירחק.
אביהו | 25.05.19
20.
החלטה נכונה במיוחד לאור העובדה שכלל לא הוכח שקרינה בלתי מייננת מזיקה לבריאות
איך אם בכלל ניתן להגדיר רף כלשהו אם כלל לא ידוע על נזק כלשהו לבריאות כתוצאה מחשיפה לקרינה בלתי מיייננת לא ברור. מה שכן מצחיקים אותי הבורים שהגיבו כאן שחשופים לגזי הפליטה של הרכב שדווקא הם כן הוכחו כמסרטנים.
אודי | 25.05.19
16.
צודקים
למה לפגוע ברווחים ??? הם רגילים לעשות הון, מה זה משנה יש קרינה, אין קרינה , אנשים נפגעים, לא משנה , יבואו טפשים אחרים, ככה זה במדינה הזאת לצערי בעל המאה הוא בעל הדיעה , יש לו מספיק לוביסטים , עורכי דין, תנהלי תקשורת שעומדים בדום לפקודתם ומקופפים את הפולחטיקאים והמחוקק , בעל המאה הוא בעל הדיעה מי יודע אולי הפוליטקאי לא יבחר , יחפש אייזה דיריקטוריון....
עודד | 25.05.19
15.
הצרכן הישראלי מוכן לסכן את בריאותו ובריאות משפחתו
גם קונה רכב היברידי כאשר עדיין לא ברור הנזק הבריאותי שעלול להיגרם מהמערכת ההיברידית, וגם קונה רכבים שעשויים מנייר ולא בטיחותיים שבעת תאונה מתקפל על נוסעיו והורגם, ראו הוזהרתם אל תגידו בבא היום לא ידענו,
עבור כמה גרושים | 25.05.19
9.
ומתי יהיה תקן ל במפרים בכבישי ישראל
כל רשות מקומית מתקינה מרימה במפרים לפי ראות עיניה ( או לפי גובה שבא לה ) הבמפרים החלקם הגדול גבוהים ומסוכנים מאוד ובד"כ הסימון שאמור להתריע בפניהם מבעוד מועד לא קיים או מחוק \ שחוק מטרת הבמפרים היא להאט מהירות נסיעה וזה מוצדק אך יש הרבה במפרים שגם במהירות 10 קמ"ש תגרום נזק לרכב התירוץ של הרשויות הוא שאין תקן למה עדיין אין תקן? ומתי יהיה כזה ?
ירון | 25.05.19
3.
שהלקוחות יחלו בסרטן את מי זה מעניין
הכי חשוב לא לפגוע ביבואני הרכב הגדולים ששולטים במשרד התחבורה. לא הייתי מתקרב לרכבים ממונעים ע״י סוללה כל תאונה קטנה או התחממות יתר של הסוללה מוביל לאסון שווה ערך לפצצה ברכב.(במיוחד בארצות חמות) בחודשים האחרונים מדווח שרכבי טסלה התלקחו בשניות לאחר תקלה בסוללה או לאחר תאונה . והקרינה היא סיכון נוסף חמור שמנסים לטייח.
ניר | 25.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת