4. ישנם אי דיוקים של הכותב נסיעה מהבית לעבודה היא נסיעה פרטית. כך שאי מיסוי טובת ההנאה משמעותה אפליה בין מקבלי הרכב הצמוד לשאר העובדים במשק שבאים לעבודה עם הרכב הפרטי. לגבי ציבור הטכנאים- לעובד יש אפשרות להשאיר את הרכב במקום העבודה ולא יזקף לו שווי כלל, אם הוא לוקח את הרכב הביתה לשימוש פרטי שלא יתלונן. יהונתן | 27.05.19 (ל"ת)
3. טכנאים מופלים - המשפחה לא יכולה להשתמש ברכב בשעות העבודה יש לחייב בחוק את המעסיק להשאיר את הרכב בעבודה בסיום יום העבודה. זה יקר יותר למעסיק שמעדיף לזרוק את הרכב על העובד - זו הסיבה למס הדרקוני. עדיפות למעסיק | 26.05.19 (ל"ת)
2. לא הסברת למה השיטה הנוכחית לא צודקת לטענתך "מי שרוב השימוש שלהם ברכב נעשה למטרות הגעה לעבודה" צריך לשלם פחות מס ממי שמשתמש בו בעיקר לפנאי. טענה זאת לא רק חסרת ביסוס אלא לא צודקת כלל. למען גילוי נאות אני משתמש ברכב מהעבודה בעיקר כדי להגיע לעבודה וחזרה, אבל אני לא חושב שמגיעה לי כל הנחה במס לעומת השכן בקומה מעלי או הקולגה במשרד שבחרו להגיע במכונית פרטית בבעלותם ושילמו את כל ההוצאות עליה בכסף שהם שילמו עליו מס הכנסה מלא. כן יש את הנושא של העובדים שמתמשמים ברכב לצרכי עבודה כגון אנשי מכירות וטכנאים. אתה צריך להתמודד מול הטענה של מס הכנסה שלמרות שהרכב משמש גם לשימוש פרטי (והגעה לעבודה נחשבת שימוש פרטי) וגם לשימוש עסקי, עדיין התועלת האישית שהעובד מקבל מהיכולת להשתמש ברכב לשימושו האישי זהה לזו של עובד שמשתמש ברכב רק לשימוש אישי ולכן המס הוא אותו מס. כאן יש אולי להפריד בין מי שלצורכי העבודה מקבל רכב גדול יותר (למשל כדי להוביל סחורה) או שהרכב מאובזר או מלא באופן קבוע בציוד של העבודה וכך השימוש הפרטי נפגע בהשוואה לשווי המס. ציניקן | 26.05.19 (ל"ת)
1. ועל פרטיות שמעת? למה אתה מוכר את פרטיותי? לצורך רווח לך אתה מוכן למכור את פרטיותי. אני לא. פרטיזן | 26.05.19 (ל"ת)
לא רק יותר מס, גם מס צודק יותר
4 תגובות לכתיבת תגובה