3. למספר 2- זה לא מחיר זול כלל. 55 מיליון דולר ל-1.5 ק"מ הם עלות של 130 מיליון ש"ח לקילומטר. מחיפוש קצר באינטרנט מדברים על קיבולת של 4400 נוסעים לשעה, או 2,200 נוסעים לשעה לכיוון. לשם השוואה, הקיבולת המקסימאלית של רכבת תחתית היא כ-40,000-60,000 נוסעים לשעה לכיוון, והעלות היא 1-1.5 מיליארד ש"ח לק"מ. כלומר העלות של רכבת תחתית פר נוסע נמוכה בערך ב-50%. מישהו | 26.05.19 (ל"ת)
2. במחירים כאלו הלוואי והיה פועל בישראל מחירי הרכבת התחתית וזמני הביצוע שהוא מציע קצרים בהרבה מאלו שמקימים את קווי הרכבת התחתית בישראל. דן | 26.05.19 (ל"ת)
1. הרבה מונח על הכף עבור מאסק וטסלה במיוחד ש... חברת הבוארינג בבעלות טבלה, המניה בשפל של שנתיים והפרוייקט שמדובר עליו מתוכנן להיפתח שבוע לפני אחת התערוכות הגדולות בעולם CES 2020 . למרות זאת אני בטוח שגם הפרוייקט וגם טסלה יצליחו, וכאן כדי להישאר עוד הרבה שנים יוסי | 26.05.19 (ל"ת)
אלון מאסק זכה בחוזה להקמת מערכת תחבורה תת קרקעית בלאס וגאס
4 תגובות לכתיבת תגובה