אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מי יתמודד עם הקורקינט השיתופי: הגלגל עלול ליפול מהמדרכה

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
אי אפשר בכלל להתפשר בכלום על השלכת כלים ברחוב
אם אנשים לא יצליחו להבין את זה, אז שלא יהיו קורקינטים. זאת לא רגולציה מוגזמת, זאת רגולציה מינימלית והכרחית. שייסעו בקורקינטים ושיהיה להם לבריאות - אבל בשום פנים ואופן לא להשליך את הכלי באמצע הרחוב אחרי שסיימת. צריך גם קנסות חמורים ונקודות לנוסעים נגד כיוון הנתיב. פתרתם את שתי הבעיות האלה, והכל טוב. יש לאכוף בחריפות וללא פשרות את נתיבי האופניים. גם הולכי רגל שמתגודדים על נתיבי אופניים צריכים להיקנס - כבר יש חוק, אבל איפה הפקחים?
בני | 29.05.19
19.
זעקת הקוזאק הנגזל
המפעיל לא יכול להתלונן על זה שהוא זה שנקנס ולא הרוכב - גם בהקבלה למודל הקניסה של רכבים, מי שנקנס הוא בעל הרכב ולא הנהג שהציב אותו במקום אסור. יתר על כן, המודל הכלכלי של כל חברות הקורקינטים וחלק ניכר מחברות האופניים השתופיים מסתמך על שימוש בנדל"ן ציבורי לחניה מבלי לדאוג לתחנות עגינה מוסדרות. כלומר, אתה לא יכול להציע למשתמשים שלך חניה חינם בלתי מוגבלת, ואז להתלונן שקונסים אותך כי המשתמשים שלך חונים כמו דושים.
פדסטריאן | 28.05.19
18.
"עלול לפגוע בהולכי רגל"? עלול?!
תתעורר כבר. תשאל את כל בתי החולים בארץ: אין יום שלא מגיעים עשרות נפגעים ישירים מכלי המוות הזה. אין רגולציה, אין אכיפה, ומי שהכי נפגעים הם הקשישים הולכי הרגל, שנפגעים על בסיס יומי ע"י רוכבים חצופים, שנוסעים על המדרכות במהירות, ואפילו לא עוצרים אחרי שהם פוגעים. הקורקינטים האלה הם כלי תחבורה ממנוע לכל דבר ועניין - רק ללא ביטוח, ללא גיל רכיבה מינימלי או מהירות מקסימלית שנאכפים ברצינות. אולי הגיע הזמן לתבוע את העיריות (ואת עיריית תל אביב בראשן), משטרת ישראל ומשרד התחבורה על אוזלת או רפיון היד שהם מפגינים בקשר לתופעה המחפירה הזו.
ירחמו | 27.05.19
14.
מס' 11 - אייל - אין לך מושג מהחיים שלך, או שאתה קשור בדרך כלשהיא ליבואני הרכב
קורקינטים ואופניים חשמליים הם הפתרון האולטימטיבי לערים פקוקות בגודל של תל אביב. הבעיה שאנשים חסרי חזון ויכולת חשיבה צועקים געוואלד לפני שהם מפעילים את המוח לשתי שניות. מקווה שקול הזעקה העלוב הזה ששייך לעבר יעלם מהעולם מהר ומשרד התחבורה והעיריות יאמצו בחום את הפתרון הנהדר הזה. הסיבה העיקרית שאולי יש הגיון בדבריך זה אם אתה לוביסט או קשור בדרך כלשהיא ליבואני הרכב שללא ספק יראו ירידה בהכנסות ברגע שהמדינה תאמץ ותקדם את הפתרון הנהדר הזה של כלי רכב דו גלגליים קלים ממונעים.
סתם אחד | 27.05.19
12.
קורקינטים ואופניים חשמליים הם תחבורה פרימיטיבית שצריכים לעבור מהעולם
כלי רכב מלפני 100 שלמדנו עם השנים שהם לא צריכים להיות איתנו. אופניים עם מנוע קטן גדלו לאופנועים עם ABS,ESP, ציוד רכיבה וכל שאר אמצעי הבטיחות. קורקינטים פשוט לא צריכים להיות איתנו, אין להם מקום על המדרכה שידרסו הולכי רגל, הם לא יכולים להיות על הכביש במהירות שלהם, לפגוכ בתנועת הרכבים בשבילהם זה נזק כלכלי למדינה
אייל | 27.05.19
8.
מיטל להבי - את בדיחה. חוץ מלגלגל אחריות את לא עשית דבר במשך 5 שנים
לא בנית תשתיות ראויות, לא הפעלת אכיפה ממשית ואפקטיבית כנגד העבריינים, לא דאגת לתחבורה ציבורית בשבת, את מאפשרת חניה על מדרכות, לא פיתחת תחבורה ציבורית טובה. איך את מעזה לדרוש מהולכי הרגל ערנות? הילד שלי בן הארבע יכול להיות ערני כשאופניים חשמליים עטים בהפתעה לכיוונו? תתביישי לך.
את בושה למרצ | 27.05.19
6.
"הקושי של העירייה" עאלק - תסללו כבר שבילי אופניים נורמאליים *מופרדים מהמדרכה*
את הולכי הרגל שום דבר לא צריך לעניין - כל עוד הם הולכים על המדרכה, זה השטח שלהם, והם בטח לא צריכים להיזהר או לפנות מקום לכלי רכב כלשהו. שתתכבד העירייה ותקח ברצינות סלילת שבילי אופניים (לא קשקושים על המדרכה כמו אבן גבירול, אלא הפרדה מוחלטת מהולכי הרגל, כנהוג במדינות מפותחות). זה יפתור את רוב הבעיות הקיימות, השאר זה כבר עניין של חינוך.
חי באירופה | 27.05.19
4.
כל הכבוד ללהבי
כולם מבינים שהחוליה החלשה פה היא הולכי הרגל שמטיילים להם להנאתם כאילו אין להם מה לעשות. שיגלו קצת עירנות! והכי חשוב - לא לפגוע בחניות! הרכב הפרטי מעל הכל, המדרכה לאופניים. הולכי הרגל? עבר זמנם. על להבי לעשות ולא רק לדבר, לגייס פקחים שיוודאו שהולכי הרגל עירניים כל הזמן ולא מסתובבים במדרכה עם אוזניות. ילד עד גיל 9 - לתת יד להורה. גם במדרכה. קשישים - עדיף שיישארו בבית. כך נראית עיר חדשנית ומתקדמת.
רוכב אופניים שהוא גם נהג | 27.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת