18. מי שמכיר יודע שזה חבל ומיותר פרויקט מורכב כפוי טובה בעייתי שכל גורם עושה הכל לעצור אותו רק מנהל חזק יכול לקדם בהצלחה | 28.05.19 (ל"ת)
16. הגיע הזמן ברוך שפטרנו מעונשו של זה יום אחד עוד נקרא על כל הקומבינות והשחיתות שהיו בתקופתו. מושחת הביתה אחד מהתחום.. | 27.05.19 (ל"ת)
15. אלולא זליכה החכם מכולם נזעק להציל את המדינה כבר לפני 5 שנים היתה הרכבת נוסעת אלולא היהיר זליכה היה מבטל את המכרז והמטווה ומנסה "לחסוך" באווילותו. אבן שזרק | 27.05.19 (ל"ת)
14. מסתכל מלמעלה יהודה היה עובר במסדרונות החברה ואפילו לא מזיז את הראש לכיוון העובד עבד , לא שואל מה שלומו ממש כמו עבד כימלוך ד. | 27.05.19 (ל"ת)
12. מנכ"ל כזה הוא נדיר בחברה ממשלתית ממש חבל שבגלל משחקי אגו מדיחים אותו. מקווה שזאת לא תהיה בכייה לדורות אריאל | 27.05.19 (ל"ת)
7. חברה שכזאת אי אפשר להתנהל עם אותם מנהלים שיושבים שם אי שם למעלה גבוה על העץ... דודו | 27.05.19 (ל"ת)
6. אנחנו באמצע 2019.. אפשר לדעת בודאות שהפרויקט מתעכב אין אף תחנה בנויה, שוב קרון בהרצה... שנתיים לבנות את כל התחנות? לא הייתי מהמר על זה. משה | 27.05.19 (ל"ת)
4. טמטום אין מילה אחרת. פרויקט אדיר שמתנהל בהצלחה על ידי מנכל מעולה, מנהל בחסד שיודע להוביל פרויקט כזה חשוב בהצלחה ואז בא ליצן אוצר שלא מבין כלום, ושוב האזרחים ישלמו את מחיר העיכובים שיווצרו בגלל הטמטום הזה. אין מילים. אני | 27.05.19 (ל"ת)
3. הכל בזכות מכון קינן שפי תחלופת העובדים הענקית שיש בנת"ע זה בגלל מכון קינן שפי שעושים עבודה "מעולה" בבחירת העובדים ובוחרים רק את המועמדים ה"טובים ביותר" לתפקידים. לא ברצינות, שמישהו יבדוק את הקומבינה בין נת"ע לקינן שפי שהוא מכון גרוע לכל הדעות. משהו שם מסריח ביותר. שחיתות | 27.05.19 (ל"ת)
2. המעשה הנכון הדחייה של פתיחת הקו האדום לא בגלל החלפת מנכ״ל אלא הפסקת הלעטת הציבור במידע מוטעה. הקו לא יכול להיפתח בזמן גם אם יהודה ימשיך. צריך להחליף את כל צמרת העסקנים שישנה היום בנת״ע אני יודע | 27.05.19 (ל"ת)
מנכ"ל נתע יהודה בר און התפטר מתפקידו
18 תגובות לכתיבת תגובה