33. בעניין רכבות במדינה היו ויהיו רק ליכוד כי השמאל חשב שזה בזבוז והתנגד רון חולדאי פעל לביטול פרויקט הרכבת הקלה " רק אוטובוסים רבי קיבולת עם נתיבים מועדפים" כך הוא הצהיר והאשים את הליכוד שהוא עדיין ממשיך את הפרוייקט למרות שהוא יודע שאין לו היתכנות וכו' לצורך ג'ובים ולא הסתפק בהצהרות עד שהעביר החלטת עיריה שמבטלת את הפרוייקט השר כץ צפצף עליו והכניס את הפרוייקט לניהול ממשלתי פרופר עברו 9 שנים מאז וכבר החלו עבודות גם על קוים ירוק וסגול שמתקדמים בקצב מהיר לקראת פתיחה ב 2024מה שאומר שבמקום פרוייקט אחד מתנהלים היום 3|4 פרוייקטים באזור עם ריצה לקראת מגה פרוייקט המטרו כל זה רצה חולדאי חנין דב וגיא פינס וחבר מרעהם מהשמאל האלטיסטי למנוע רונן | 29.05.19 (ל"ת)
28. אני עדיין מחכה לרכבת תחתית בגוש דן. מעניין מתי? מה תעזור לי רכבת קלה בקרליבך אם אני גר ברעננה או הרצליה או חולון ורוצה רכבת נוחה לתל אביב? זה ייקח עוד עשורים...אם בכלל. ומה יהיה עם הפקקים בינתיים? זה בסדר יש דברים חשובים יותר כמו התנחלויות וחרדים... אוי לאוזניים | 28.05.19 (ל"ת)
24. רקבת אל העתיד שנים של תכנון טובי המוחות רקבת כבדה ושר כץ אחד משנה לשרה וביבי טמטום תחבורתי חצי מתחת לאדמה וחצי מעלה האדמה פיתוח ישראלי מהירות חסרת תקדים 38 קמ"ש פקקים עמידות לפיצוצים ושר אחד שקץ בתפקיד התחבורה ואולי יהיה שר החלל יוסי | 28.05.19 (ל"ת)
21. נראה שרמ בלניקוב מפוצץ אגו! בעלי מהניות גוברים על הדירקטוריון! אבל האגו של רם גובר על הכל | 28.05.19 (ל"ת)
20. ועל כך כבר נאמר על ידי המודל המקורי: "מה שווה התאגיד אם אי אפשר לשלוט בו??!!" תמיר | 28.05.19 (ל"ת)
19. נסיעה מראשון לאוניב' ת"א איטית מאופניים זמן הנסיעה המתוכנן לפי האתר של נת"ע הוא 01:20 (שעה ועשרים), אוניב' ת"א אפילו לא סוף הקו. מהר יותר להגיע באופניים חשמליים. אוטובוס רגיל יותר מהיר מרק"ל (מגבלה טכנולוגית) וזה מבלי להביא בחשבון שלאוטובוס אין עדיפות ברמזורים אף אחד לא יוותר על רכב פרטי לטובת שירות של עולם שלישי. 50מיליארד לפח ורק בשביל לומר שעשינו משהו. רק"ל הבלוף הכי גדול | 28.05.19 (ל"ת)
18. ברוך שפטרנו מהאיש הלא סימפטי וגס רוח - יהודה בר -און נהדר , איש בלי רמה ומייצג גסות רוח וצעקנות לשמה , חבל שלא העיפו אותו שנים לפני mcr | 28.05.19 (ל"ת)
17. מחדל הפיאסקו הוא שבתוך עיר בונים רכבת עלית באיזה מדינה בונים היום במרכז העיר רכבת עלית. הכשלון אינו רק בשר התחבורה. ראש עירית תא ממלא פיו מים והקרקס חוגג תושבים סובלים. עד מתי ??????????????????? שמואל | 28.05.19 (ל"ת)
16. כמה מפתיע שר החבורה. חבורה של אפסים עם אפס חזון וחוסר יכולת ניהול, החל מהראש ועד הזנב הכצ"וץ מ | 28.05.19 (ל"ת)
13. המדינה הזאת מושחתת ורקובה בצורה בלתי נתפשת! הרקבת (השגיאה במקור) הזאת ירדה מהפסים לפני שהחלה. היא אינה פותרת דבר .בניגוד לרכבת תחתית אמיתית ומורכבת, הרכבת הזאת רובה עילית ותופסת מסלול של רכבים במדינה פקוקה עד זרא. על התקעות הפרוייקט הכושל עקב פרישת מנכ"ל, בכלל אינני רוצה להכביר מילים. מה שמתחולל במדינה הזאת מכל בחינה ,זה עצוב. גיא | 28.05.19 (ל"ת)
12. רק רשות תחבורה מטרופולינית תחלץ את גוש דן מהפקק הבריון הזה לא מסוגל לנהל אפילו קניות לפי רשימת מכולת. אם תנוטרל השפעת השר כ"ץ עליה | 28.05.19 (ל"ת)
8. ללא חריגות?!?! אתם לא מתביישים? במשך שנים אתם מפמפמים לנו שהפרוייקט לא יצא לדרך, שהוא כושל, מושחת, מתעכב, מתבטל. ועכשיו אתם כותבים "הפרויקט היחיד שהתנהל שנים ללא חריגות". סלסליחה אבל אתם בדיחה. אורי | 28.05.19 (ל"ת)
7. שר התחבורה הזה שם לו למטרה לחסל בצורה גלויה את מעמד הביניים הוא העלה את הכלים הדו גלגליים על האנשים והילדים שלנו. בגל רחבי המדינה הדם מרוח לו מקצה לקצה והשר ממשיך לצחוק ולעלוז. הוא קודם מאשר ואחרי עשר שנים מתחיל להניע מהלך של רישוי ואכיפה מצחיקים. כץ הוא עוד אחד מאלו שאנחנו בחרנו שישחט אותנו. צבר | 28.05.19 (ל"ת)
6. מינויו של כץ כושלום ביותר. גם בנמל אשדוד הוא מינה יו"רית מופרעת לחלוטין שגרמה לעזיבתו של מנכ"ל מוצלח. יוסי | 28.05.19 (ל"ת)
5. כתבה לא מקצועית על גבול הפוליטית איך אפשר להשוות בין רכבת ישראל שהיא חברה תפעולית לנתע שהיא כיום ובעתיד הנראה לעין 100% חברת ניהול פרויקטים? נתע בינתיים נמצאת בשלב ההנדסה האזרחית שהוא השלב הקל והצפוי ביותר - בין היתר בזכות הלקחים שנצברו ברכבת ישראל בפרויקט הקו לירושלים. שלב המערכות, האינטגרציה וההרצה הוא הקשה ביותר. ובכל מקרה המבחן האמיתי של נתע הוא לא בעמידה באבני דרך לכריית מנהרות וביצוע פרויקט, אלא בהפעלת קוי הסעת המונים, והמבחן הזה יערך רק בעוד כמה שנים טובות. א"ב | 28.05.19 (ל"ת)
4. במה המנכל הזה הצליח בדיוק ?? כנראה היה גרוע כמו ברכבת הרגילה יאמר לזכות לניקוב שהוא יודע להזיז עניינים ! אז היה שם עוד מנכל שחירטט את כולם אז העיפו אותו מה רע בזה ? שי | 28.05.19 (ל"ת)
3. רכבת השקרים לאיש אין מושג כמה כסף הושקע בנת"ע ובפרויקטים שלה מאז החל העסק לעבוד לפני 30 שנה. 30-25 מיליארד שקל זה בכיוון. הזוי דני | 28.05.19 (ל"ת)
2. מי מפחד ממנכ"ל מצליח ? אני לא מאמין, עד שיש פרויקט שמתנהל ועומד בזמנים.............. כתריאליבקה | 28.05.19 (ל"ת)
1. טיפשות ממשלתית, מי שמצליח, מודח מנגנון השמדה עצמית של המדינה הציונית ע"י מפלגת הליכוד כל מי שעובד, מקצועי תורם ומצליח נעיף ונחליף בטפילים או אנשי שררה וממון על מנת שישדדו את הקופה הציבורית. הליכוד חרדים - ציר הרשע ליאור | 28.05.19 (ל"ת)
האם פרישת מנכ"ל נתע תתקע את פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב?
34 תגובות לכתיבת תגובה