אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם פרישת מנכ"ל נתע תתקע את פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב?

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
בעניין רכבות במדינה היו ויהיו רק ליכוד כי השמאל חשב שזה בזבוז והתנגד
רון חולדאי פעל לביטול פרויקט הרכבת הקלה " רק אוטובוסים רבי קיבולת עם נתיבים מועדפים" כך הוא הצהיר והאשים את הליכוד שהוא עדיין ממשיך את הפרוייקט למרות שהוא יודע שאין לו היתכנות וכו' לצורך ג'ובים ולא הסתפק בהצהרות עד שהעביר החלטת עיריה שמבטלת את הפרוייקט השר כץ צפצף עליו והכניס את הפרוייקט לניהול ממשלתי פרופר עברו 9 שנים מאז וכבר החלו עבודות גם על קוים ירוק וסגול שמתקדמים בקצב מהיר לקראת פתיחה ב 2024מה שאומר שבמקום פרוייקט אחד מתנהלים היום 3|4 פרוייקטים באזור עם ריצה לקראת מגה פרוייקט המטרו כל זה רצה חולדאי חנין דב וגיא פינס וחבר מרעהם מהשמאל האלטיסטי למנוע
רונן | 29.05.19
19.
נסיעה מראשון לאוניב' ת"א איטית מאופניים
זמן הנסיעה המתוכנן לפי האתר של נת"ע הוא 01:20 (שעה ועשרים), אוניב' ת"א אפילו לא סוף הקו. מהר יותר להגיע באופניים חשמליים. אוטובוס רגיל יותר מהיר מרק"ל (מגבלה טכנולוגית) וזה מבלי להביא בחשבון שלאוטובוס אין עדיפות ברמזורים אף אחד לא יוותר על רכב פרטי לטובת שירות של עולם שלישי. 50מיליארד לפח ורק בשביל לומר שעשינו משהו.
רק"ל הבלוף הכי גדול  | 28.05.19
13.
המדינה הזאת מושחתת ורקובה בצורה בלתי נתפשת!
הרקבת (השגיאה במקור) הזאת ירדה מהפסים לפני שהחלה. היא אינה פותרת דבר .בניגוד לרכבת תחתית אמיתית ומורכבת, הרכבת הזאת רובה עילית ותופסת מסלול של רכבים במדינה פקוקה עד זרא. על התקעות הפרוייקט הכושל עקב פרישת מנכ"ל, בכלל אינני רוצה להכביר מילים. מה שמתחולל במדינה הזאת מכל בחינה ,זה עצוב.
גיא | 28.05.19
7.
שר התחבורה הזה שם לו למטרה לחסל בצורה גלויה את מעמד הביניים
הוא העלה את הכלים הדו גלגליים על האנשים והילדים שלנו. בגל רחבי המדינה הדם מרוח לו מקצה לקצה והשר ממשיך לצחוק ולעלוז. הוא קודם מאשר ואחרי עשר שנים מתחיל להניע מהלך של רישוי ואכיפה מצחיקים. כץ הוא עוד אחד מאלו שאנחנו בחרנו שישחט אותנו.
צבר | 28.05.19
5.
כתבה לא מקצועית על גבול הפוליטית
איך אפשר להשוות בין רכבת ישראל שהיא חברה תפעולית לנתע שהיא כיום ובעתיד הנראה לעין 100% חברת ניהול פרויקטים? נתע בינתיים נמצאת בשלב ההנדסה האזרחית שהוא השלב הקל והצפוי ביותר - בין היתר בזכות הלקחים שנצברו ברכבת ישראל בפרויקט הקו לירושלים. שלב המערכות, האינטגרציה וההרצה הוא הקשה ביותר. ובכל מקרה המבחן האמיתי של נתע הוא לא בעמידה באבני דרך לכריית מנהרות וביצוע פרויקט, אלא בהפעלת קוי הסעת המונים, והמבחן הזה יערך רק בעוד כמה שנים טובות.
א"ב | 28.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת