אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אושר: שוק הרכב הישראלי נפתח למכוניות בתקינה אמריקאית

92 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

92.
מה שהיה הוא מה שיהיה....לא צריך להתרגש
כל עוד מחלקת התקינה במשרד התחבורה לא תבטל לחלוטין את הוראת הנוהל T0211001 ,ימשיכו להופיע כל שנתיים-שלוש כתבות מהסוג הזה ובפועל לא יקרה כלום. רק כאשר יתקבל אישור להכלה מלאה ומוחלטת של תקן ה FMVSS 108 על כל מרכיביו! האפליה של רכבים שמקור היצור שלהם במדינות NAFTA תמשך כרגיל.
תקינה לפי ece R98 | 19.06.19
81.
הרפורמה האמיתית צריכה להמשיך....
1) פתיחת יבוא כל רכב מכל שנתון. 2) קביעה לרכב אספנות מעל 20 שנה ולא 30 שנה. 3) אפשרות לתעסוקה בהקמת סדנאות שיפור ותחזוקת רכב ברמה. 4) הוזלה ופיקוח על מחירי כל החלפים. 5) עידוד והקמת ספורט מוטורי משמעותי. 6) קורא מכאן למיליארדר סילבן אדמס להביא את ראלי WRC לסיבוב בישראל. אמן.
אופיר | 30.05.19
79.
כלומר, התקינה והבטיחות זה חרטא
איך עד היום בשם הבטיחות אמרו דבר אחד ופתאום זה השתנה ל-"תעשו מה שאתם רוצים"? כל הסיפור עם הפנסים הוא קשקוש. או ששיקרו עד היום וסתם כפו תקינה ורגולציה מיותרת, או שביטלו תקינה כדי שמישהו ירויח. וזה אף פעם לא אנחנו. עוד נראה אם המחירים ירדו או דוקא יעלו. בכל העולם מכוניות אמריאיות יקרות יותר, דוקא בישראל ימשכו את המחירים למטה?
מתפלא | 30.05.19
77.
רק יעמיק את בעיית הצפיפות בכבישים צריך תחבורה ציבורית יעילה
הפתרון שמציעה לנו הממשלה זה לרכוש רכבים עוד ועוד במקום שתהיה לנו תחבורה ציבורית יעילה, אין לנו עוד מקום לפיתוח כבישים. הכבישים בישראל הכי עמוסים בעולם, ההפסדים למשק הם אדירים עקב כל הפקקים שאנחנו נמצאים בהם ומספר התאונות הולך וגדל.
דוד | 30.05.19
75.
השר כץ הבטיח לחייב יצרני רכב לא לעבור עם יבואן בלעדי כמו בכל העולם. אז הבטיח
בכל העולם ובכל אירופה אסור לחברות לתת בלעדיות ליבואן או משווק אחד, וכך יש תחרות בין יבואנים והמחירים יורדים. ורק בישראל הממשלה נותנת לכמה משפחות לעשות מיליארדים על חשבון האזרחים במכירת רכבים וחלקי חילוף במחירים מופקעים. כץ התחיל לטפל בנושא אבל עצר ומעניין שיבדקו למה? הוא רצה לחייב את יצרני הרכב לתת לעוד יבואנים לייבא ארצה ישירות מהיצרן אחרת הוא איים שהוא לא יאשר יבוא גם ליבואן הבלעדי.
רק תחרות תוריד מחירים | 29.05.19
71.
יש דברים טובים ולא טובים בתקינה האמריקנית.
יש הרבה דגמים עם מערכות בטיחות מקוריות (הגה ובלימה אוטונומיים בנסיעה קדימה ואחורה) שאין בארץ. מצד שני פנסי איתות אחוריים - ברכב אמריקני מותר שיהיו בצבע אדום במקום כתום - זה מסוכן ומבלבל. רכב אמריקני גם חייב לעמוד בהתנגשויות עד 10 קמ"ש ללא נזק לשילדה, מה שגורם להרבה חלקי פלסטיק יקרים חיצוניים שמגדילים משקל ונהרסים בכל מכה קטנה כדי להגן על השילדה. ולמרבה הפלא תקני הפליטה המחמירים גורמים לצריכת דלק גבוהה יותר (תשאלו כימאי להסבר מדוע זה קורה). גם מערכת הדלק מסובכת יותר. חוץ מזה אין סיכוי שקורולה קנדית עולה פחות מקורולה טורקית. מה שיביאו זה בעיקר יוקרה ומעלה, כולל אאודי וב.מ.וו שמיוצרים לשוק האמריקני.
אישימוטו | 30.05.19
67.
רוב הרכבים העממיים המיובאים לישראל הם רכבים "מסורסים" מנועים קטנים ,איבזור בתקן השכרה
מקווה שזה לא סתם אחיזת עיינים היבואנים הרשמיים לא יוותרו בקלות.....הם הולכים לאכול אותה בגדול...למשל קורולה בישראל מנועים רק 1600סמק בעולם הגדול זה רק 1800 סמק...שלא לדבר על האיבזור הפנימי העלוב שמגיע לכאן למעט רכבי יוקרה,מתקינים כאן מולטימדיה סינית ירודה ללא רשיונות אנדרואיד \אפל וכלום לא עובד שמה.....
אחד מהתחום.... | 29.05.19
46.
עניין הוזלת המחיר- בולשיט!
הדולר לא כזה נמוך, מי שנמוך זה היורו! ואף יבואן חמדן לא הוריד גרוש במחיר למרות שהמטבע ירד ב10% בשנתיים האחרונות. כל רכבי הליסינג שמשולמים באירו היו צריכים לרדת בלפחות 10000₪! אבל במדינת הפריארים יהודי דופק יהודי שדופק יהודי שדופק עוד יהודי
יבואן | 29.05.19
45.
TESLA
!Tesla indeed has 5 superchargers in Jordan and a sales office It is really mind-boggling that Tesla is in Jordan when less than 170000 cars are sold per year compared to almost 400000 in israel Israels GDP per capita is $38000 vs $9000 in Jordan Tesla is not in Lebanon at all, in response to the above claims unfortunately, the problem with Tesla is that direct sales are not allowed in Israel hopefully, that could change because Tesla is not willing to compromise
pinny  | 29.05.19
37.
ל-6 אתה טועה. התקינה האמריקאית הרבה יותר מחמירה בטיחותית
תתבגר. ישראל היא בקושי עיר בארהב. בארהב מייצרים 22 מיליון רכבים בשנה. כמה מייצרים בישראל?התקינה האמריקאית הרבה יותר טובה ומחמירה מהתקינה האירופאית והיא שמה דגש על מה שחשוב ולא על רווח ליבואנים. ככה שאין באמת מה לכופף חוץ מקומבינות מקומיות.
הלוואי עלינו התקנים האמריקאים | 29.05.19
27.
ההבדל בין אמריקה לשאר העולם
באמריקה הכבישים רחבים ונתיבי הנסיעה בכל כיוון רחבים, כך שבדרך כלל גם אם הפנסים מאירים ישר קדימה כמעט אין סינוור. בארצנו הקטנטונת הכבישים צרים, מספר נתיבי הנסיעה בכל כיוון קטן ורוחב כל נתיב צר יחסית, כך שהתקינה האירופית מתאימה יותר. בקרוב נתחיל לספור את התאונות הנובעות מסינוור.
איציק | 29.05.19
19.
תבטלו תקנה לאסור מכירה ישירה מהיצרן שטסלה תימכר כא
רוצים טסלה מודל 3 בארץ למה צריך חנסוע עליה בחו"ל אבל פה לראות אותה רק אצל שכנינו בירדן? כץ ירשים אותי ויקבל את הקול שלנו רק כשיבטל תקנה שאוסרת מכירה ישירה של רכב ללקוח אלא רק דרך יבואן, כדי לחסום את טסלה מלמכור בישראל
יוני | 29.05.19
10.
תודה לטראמפ!
אין ספק שמדובר בהתכופפות ללחץ מצד ארה"ב אבל זה מבורך ביותר - התקינה הישראלית היא שערוריה מתמשכת, התקינה האירופאית משתוללת לאחרונה בצורה מטורללת במטרה לגרום לאירופאים להחליף את המכוניות שלהם ולתחזק את הכלכלה המקרטעת של היבשת העוינת ואין שום סיבה בקוסמוס שאנחנו נצמד לתקינה האירופאית במקום זו האמריקאית.
עמית | 29.05.19
6.
אל תבלבלו את המוח עם תקינה, טראמפ לחץ חץ כי המכוניות הללו מיוצרות בארה"ב
טראמפ מנסה לקיים את הבטחתו לבוחר האמריקאי, הגברת יצור אמריקאי על חשבון כל העולם כולל אירופה ואם צריך מכופפים תקינה ישראלית כדי למכור רכבים שמיוצרים בארה"ב של יצרנים שונים אולם מיוצרים על ידי אמריקאים. זה האמת.
שאול | 29.05.19
1.
ומה הכתב שכח? את השורה התחתונה
כבר היום יש מכוניות אמריקאיות שמיובאות לישראל, או במילים אחרת את הקאדילאק של השכן לא ייצרו בסרי לנקה. מה כן? חטיבות היוקרה של כמה יצרנים משווקים בארה"ב דגמים שלא משווקים בישראל. מאחר *ואין כדאיות כלכלית* לגרור לפה סתם משפחתית, המהלך של משרד התחבורה (שאגב מרח את הסיפור הזה המון שנים) יאפשר לעשירים טחונים להביא לפה מכוניות יקרות. קיצור זה רלוונטי לג'מוסים של 300K ומעלה. לא משהו שישנה את השוק, בטח כשהכיוון הוא רכב חשמלי. מי שבעיקר יפגע הן משווקי מכוניות היוקרה פה, בעיקר גרמניות
אהרוני | 29.05.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת