92. מה שהיה הוא מה שיהיה....לא צריך להתרגש כל עוד מחלקת התקינה במשרד התחבורה לא תבטל לחלוטין את הוראת הנוהל T0211001 ,ימשיכו להופיע כל שנתיים-שלוש כתבות מהסוג הזה ובפועל לא יקרה כלום. רק כאשר יתקבל אישור להכלה מלאה ומוחלטת של תקן ה FMVSS 108 על כל מרכיביו! האפליה של רכבים שמקור היצור שלהם במדינות NAFTA תמשך כרגיל. תקינה לפי ece R98 | 19.06.19 (ל"ת)
91. בדיחה מדובר במכניות שדורשות התאמה לשוק האירופאי, למשל הסקרין דורש שינוי לרבות מערכת התדרים ברדיו כורי | 02.06.19 (ל"ת)
89. תגובה לכתבה סוף סוף יגיעו מכוניות ספורט אמיתיות שנוכל להנות מהם וגם לנהוג בהם ולא רק לראות אותם בכורנלים ובסרטים בשעה טובה קובי ב | 31.05.19 (ל"ת)
88. לא תיהיה ירידה מחירים בכלל כמו שהורידו מעמ מתי שהורידו מעמ היה הורדת מחירים? ממש לא צריך לפתוח את השוק זה מוריד מחירים נקודה עט | 31.05.19 (ל"ת)
87. חבל שזה לקח להם יותר מ70 שנה יש עוד הרבה מקומות שצריך לטפל בקופונים שלוקחים מהציבור צביקה | 31.05.19 (ל"ת)
84. איזה כיף עכשיו כל התל אביבים ינהגו בפורד F350 הטנדרים הם הרכבים הכי נמכרים בארה'ב, כמעט ולא נמכרות מכוניות פרטיות בארה'ב. אז כל התל אביבים ינהגו ב F350 או בדודג' ראם יניב | 30.05.19 (ל"ת)
83. מצוין. עכשיו תוכלו לקנות רכב ב איביי. נגמרה החגיגה של היבואנים החזירים . בן גוריון עשה להם לוזה ל 79 שנה . זהו נגמר י | 30.05.19 (ל"ת)
82. שוק הרכב הישראלי נפתח למכוניות בתקינה אמריקאית אסור להביא רכב עם תקינה אמריקאית, תשאלו את משרד התחבורה, על הנזקים שזה יביא איתו !!! נהג חדש | 30.05.19 (ל"ת)
81. הרפורמה האמיתית צריכה להמשיך.... 1) פתיחת יבוא כל רכב מכל שנתון. 2) קביעה לרכב אספנות מעל 20 שנה ולא 30 שנה. 3) אפשרות לתעסוקה בהקמת סדנאות שיפור ותחזוקת רכב ברמה. 4) הוזלה ופיקוח על מחירי כל החלפים. 5) עידוד והקמת ספורט מוטורי משמעותי. 6) קורא מכאן למיליארדר סילבן אדמס להביא את ראלי WRC לסיבוב בישראל. אמן. אופיר | 30.05.19 (ל"ת)
79. כלומר, התקינה והבטיחות זה חרטא איך עד היום בשם הבטיחות אמרו דבר אחד ופתאום זה השתנה ל-"תעשו מה שאתם רוצים"? כל הסיפור עם הפנסים הוא קשקוש. או ששיקרו עד היום וסתם כפו תקינה ורגולציה מיותרת, או שביטלו תקינה כדי שמישהו ירויח. וזה אף פעם לא אנחנו. עוד נראה אם המחירים ירדו או דוקא יעלו. בכל העולם מכוניות אמריאיות יקרות יותר, דוקא בישראל ימשכו את המחירים למטה? מתפלא | 30.05.19 (ל"ת)
78. Good news More options is always better. But the biggest problem is the crazy tax on new cars... EVG | 30.05.19 (ל"ת)
77. רק יעמיק את בעיית הצפיפות בכבישים צריך תחבורה ציבורית יעילה הפתרון שמציעה לנו הממשלה זה לרכוש רכבים עוד ועוד במקום שתהיה לנו תחבורה ציבורית יעילה, אין לנו עוד מקום לפיתוח כבישים. הכבישים בישראל הכי עמוסים בעולם, ההפסדים למשק הם אדירים עקב כל הפקקים שאנחנו נמצאים בהם ומספר התאונות הולך וגדל. דוד | 30.05.19 (ל"ת)
75. השר כץ הבטיח לחייב יצרני רכב לא לעבור עם יבואן בלעדי כמו בכל העולם. אז הבטיח בכל העולם ובכל אירופה אסור לחברות לתת בלעדיות ליבואן או משווק אחד, וכך יש תחרות בין יבואנים והמחירים יורדים. ורק בישראל הממשלה נותנת לכמה משפחות לעשות מיליארדים על חשבון האזרחים במכירת רכבים וחלקי חילוף במחירים מופקעים. כץ התחיל לטפל בנושא אבל עצר ומעניין שיבדקו למה? הוא רצה לחייב את יצרני הרכב לתת לעוד יבואנים לייבא ארצה ישירות מהיצרן אחרת הוא איים שהוא לא יאשר יבוא גם ליבואן הבלעדי. רק תחרות תוריד מחירים | 29.05.19 (ל"ת)
74. ל-61. אתה טועה וגם מטעה כי כן יש טסלה גם בירדן וגם - ב ל ב נ ו ן - ב ב י י ר ו ת - תבדוק טוב . משה הופניק > ומשמרות > המהפכה > החשמלית | 29.05.19 (ל"ת)
73. אז הפנסים יסנוורו יגרמו לעוד פגיעות בנפש העיקר שתמכרו יותר במדינה שאי אפשר לזוז בה לאיזה חלם גדול הפכנו | 29.05.19 (ל"ת)
71. יש דברים טובים ולא טובים בתקינה האמריקנית. יש הרבה דגמים עם מערכות בטיחות מקוריות (הגה ובלימה אוטונומיים בנסיעה קדימה ואחורה) שאין בארץ. מצד שני פנסי איתות אחוריים - ברכב אמריקני מותר שיהיו בצבע אדום במקום כתום - זה מסוכן ומבלבל. רכב אמריקני גם חייב לעמוד בהתנגשויות עד 10 קמ"ש ללא נזק לשילדה, מה שגורם להרבה חלקי פלסטיק יקרים חיצוניים שמגדילים משקל ונהרסים בכל מכה קטנה כדי להגן על השילדה. ולמרבה הפלא תקני הפליטה המחמירים גורמים לצריכת דלק גבוהה יותר (תשאלו כימאי להסבר מדוע זה קורה). גם מערכת הדלק מסובכת יותר. חוץ מזה אין סיכוי שקורולה קנדית עולה פחות מקורולה טורקית. מה שיביאו זה בעיקר יוקרה ומעלה, כולל אאודי וב.מ.וו שמיוצרים לשוק האמריקני. אישימוטו | 30.05.19 (ל"ת)
70. אסון ושמו ישראל כץ טיפשים שבראשם עומד שר שלם וחסר הבנה בתחבורה מדרדרים את מצב התחבורה מיום ליום ככ | 29.05.19 (ל"ת)
68. 37 אין לך מושג כמות המאזדה 3 ו 6 על הכבישים בארה"ב גדולה מאד. זה נכון ששם מדובר בדגם באיבזור (ובעיקר מנוע) הרבה מעל ממה שמגיע לכאן, אבל אולי נוכל גם אנחנו סוף סוף ליסוע בעליה עם רכב ובתוכו 4 מבוגרים במהירות שהיא יותר מ 50 קמ"ש, מה רע? רן | 29.05.19 (ל"ת)
67. רוב הרכבים העממיים המיובאים לישראל הם רכבים "מסורסים" מנועים קטנים ,איבזור בתקן השכרה מקווה שזה לא סתם אחיזת עיינים היבואנים הרשמיים לא יוותרו בקלות.....הם הולכים לאכול אותה בגדול...למשל קורולה בישראל מנועים רק 1600סמק בעולם הגדול זה רק 1800 סמק...שלא לדבר על האיבזור הפנימי העלוב שמגיע לכאן למעט רכבי יוקרה,מתקינים כאן מולטימדיה סינית ירודה ללא רשיונות אנדרואיד \אפל וכלום לא עובד שמה..... אחד מהתחום.... | 29.05.19 (ל"ת)
66. במקום להשקיע יותר בתשתיות הרכבות מביאים עוד ועוד רכבי יוקרה. כרגיל - העניים נדפקים. פח | 29.05.19 (ל"ת)
62. ווואווו! העתיד כבר כאן. מי יודע, אולי יום אחד יהיה אפשר לייבא גם גבינת גאודה אורי | 29.05.19 (ל"ת)
59. לפני 30 ו-40 שנה מכוניות עם תקינה אמריקאית נמכרו פה חופשי 2 התקנים היו מקובלים בישראל. מתישהו בשנות ה-90 צימצמו את זה לתקן האירופאי בלבד, עכשיו מתקנים את הטעות ומחזירים... אבל זה בפירוש לא חדש ולא פעם ראשונה. אייל | 29.05.19 (ל"ת)
58. 43 איציק עוד קשקשן בערים באמריקה הרחובות אינם יותר רחבים מהמקובל בשאר העולם. גם לא כל הכבישים הבינעירוניים כאלה רחבים. אין שום סינוור, זה סתם קישקוש של האירופאים שלא רוצים להתיישר לפי התקן האמריקאי, שהוא טוב יותר מבחינת יעילות ההארה. אייל | 29.05.19 (ל"ת)
57. ל-41 אליהו הקשקשן לא היית אף פעם בארה"ב, נכון? וחוץ מזה אם אתה מחשיב חגורת בטיחות וכרית אויר כ"אמצעי בטיחות אקטיבית" אז לא היית גם במציאות... אייל | 29.05.19 (ל"ת)
54. לממשלה ממש לא אכפת מתקנים רק לגרזן אותנו במיסים כמו שמביאים לדג בראש או לכבש במשחטה אלי | 29.05.19 (ל"ת)
52. אצלנו עדיין חיים בתקופת המנדט כך גם החוקים אין לי מושג איזה בהמות מהתקופה הביזנטית יושבים ומחליטים החלטות של מטומטמים דייי שחררו אותנו חן | 29.05.19 (ל"ת)
51. ישראל הביתה ישראל כץ כבר היסטוריה, שילך כבר הביתה אולי יבוא מישהו צעיר, ישנה את כללי המשחק. גק | 29.05.19 (ל"ת)
50. ירידה במחיר האם המחירים ישארו אותו הדבר, לא שווה את כל המאמץ. המחירים צריכים לרדת לפחות ב20 אחוז לעובדים הוותיקים. גחחג | 29.05.19 (ל"ת)
49. עד שלא יורידו את מס הקניה על רכב חדש פראייר מי שקונה פה רכב במחיר פי 3 מחו"ל ועוד רכבי פח עלובים לא אקנה | 29.05.19 (ל"ת)
48. מכוניות עם תקינה אמריקאית יאללה הגיע הזמן להביא את אקורה ביבוא סדיר גם לנו מותר להכיר אותה שלום | 29.05.19 (ל"ת)
47. שר תחבורה ככה זה שיש שר תחבורה שמתחנף לאליטות ולא רואה מימינו ומשמאלו... במקום להתגאות בכבישים שלא מפריעים ליבואני הרכב העשירים ממילא . להגדיל את התחרות ביבוא הרכב וכן להשקיע בתחבורה ציבורית.. אבל לצערנו הציבור לא מעניין את נבחריו יוחנן | 29.05.19 (ל"ת)
46. עניין הוזלת המחיר- בולשיט! הדולר לא כזה נמוך, מי שנמוך זה היורו! ואף יבואן חמדן לא הוריד גרוש במחיר למרות שהמטבע ירד ב10% בשנתיים האחרונות. כל רכבי הליסינג שמשולמים באירו היו צריכים לרדת בלפחות 10000₪! אבל במדינת הפריארים יהודי דופק יהודי שדופק יהודי שדופק עוד יהודי יבואן | 29.05.19 (ל"ת)
45. TESLA !Tesla indeed has 5 superchargers in Jordan and a sales office It is really mind-boggling that Tesla is in Jordan when less than 170000 cars are sold per year compared to almost 400000 in israel Israels GDP per capita is $38000 vs $9000 in Jordan Tesla is not in Lebanon at all, in response to the above claims unfortunately, the problem with Tesla is that direct sales are not allowed in Israel hopefully, that could change because Tesla is not willing to compromise pinny | 29.05.19 (ל"ת)
44. קצת מאוחר בשבילי מאד רציתי טיוטה סיינה, רכב נהדר עם 7-8 מקומות, הרבה יותר טוב מכל מה שנמכר בארץ. נהגתי עליו בארה"ב וממש נהנתי מכל רגע. משה | 29.05.19 (ל"ת)
43. לא ישנה שום דבר בשוק בארה"ב אוהבים היום SUV's גדולים יותר מדירת סטודנטים במרכז ת"א. המשפחתיות שם לא יורדות ממנועי 2 ליטר צמאים יחסית לאירופאים. מה יעשה לשוק תואם קיה סורנטו פינת פורד אדג' עם מנוע גדול ומחיר של צפונה ל-200 אלף ש"ח? יגאל | 29.05.19 (ל"ת)
42. הפנסים מוסטים הצידה כדי לראות הולכי רגל בשוליים, לא רלוונטי כבר מזמן כבר מזמן במרבית המכוניות החדשות הפנס עוקב אחרי ההגה. סתם היה תירוץ ליבואנים קומבינטורים. במכוניות חדשות במיוחד | 29.05.19 (ל"ת)
40. לא רק האורות תקינה אמריקאית מדברת גם על פליטת גז אחרת, וזו הסיבה שלא ייבאו את המזאדה 6 עם מנועי הטורבו מארה"ב. האם עכשיו זה אפשרי? חובב מאזדה | 29.05.19 (ל"ת)
38. לא קיימת תקינה אמריקאית המחייבת אמצעי בטיחות אקטיבית בארה"ב עדיין נוהגים במכוניות ללא חגורות בטיחות, כריות אוויר..... אליהו | 29.05.19 (ל"ת)
37. ל-6 אתה טועה. התקינה האמריקאית הרבה יותר מחמירה בטיחותית תתבגר. ישראל היא בקושי עיר בארהב. בארהב מייצרים 22 מיליון רכבים בשנה. כמה מייצרים בישראל?התקינה האמריקאית הרבה יותר טובה ומחמירה מהתקינה האירופאית והיא שמה דגש על מה שחשוב ולא על רווח ליבואנים. ככה שאין באמת מה לכופף חוץ מקומבינות מקומיות. הלוואי עלינו התקנים האמריקאים | 29.05.19 (ל"ת)
35. עדיף קורולה מארה"ב ולא מטורקיה !! ..ולמה כלכך קשה להביא עם פנס לא מסנוור ? טוב, אבל | 29.05.19 (ל"ת)
33. טויוטה מקום ראשון במכירות בארה"ב וקנדה טויוטה מקום ראשון במכירות בארה"ב וקנדה אמינות | 29.05.19 (ל"ת)
31. יש - סוכנויות רישמיות של- ט ס ל ה - ב ל ב נ ו ן - ב י ר ד ן - א ב ו -ד א ב י - מתי פאקינג בישראל? מי מעכב בכוונה תחילה את כניסתה של טסלה לארץ? מ י ? יש סוכנויות רישמיות של - ט ס ל ה - ב ל ב נ ו ן - ב י ר ד ן -ו א ב ו - ד א ב י ... | 29.05.19 (ל"ת)
30. ב ב ל ב נ ו ן - ב י ר ד ן - ב א ב ו - ד א ב י - יש סוכוניות טסלה, מתי החולירות בארץ לא יתנגדו יותר? נ ב ל ו ת . . . ב א ר ץ . . . משה הופניק > ומשמרות > המהפכה > החשמלית . . . | 29.05.19 (ל"ת)
27. ההבדל בין אמריקה לשאר העולם באמריקה הכבישים רחבים ונתיבי הנסיעה בכל כיוון רחבים, כך שבדרך כלל גם אם הפנסים מאירים ישר קדימה כמעט אין סינוור. בארצנו הקטנטונת הכבישים צרים, מספר נתיבי הנסיעה בכל כיוון קטן ורוחב כל נתיב צר יחסית, כך שהתקינה האירופית מתאימה יותר. בקרוב נתחיל לספור את התאונות הנובעות מסינוור. איציק | 29.05.19 (ל"ת)
26. תפסיקו לייבא רכבים לכאן במקום לגרום כל הזמן לייבוא רכבים לכאן כאשר אין תשתית בכלל בכבישים והכבישים עמוסים תזמינו קטרי רכבות חדישים כמו ביפן שיקחו אותנו במהירות ממקום למקום. רוני | 29.05.19 (ל"ת)
22. קבוצת רכישה מי הראשון שיארגן מחירון מכוניות ואוניה להובלת מכוניות מארה"ב, מעין קבוצת רכישה, ממש למלא את כל האוניה. כל אחד מזמין לעצמו מכונית וההובלה מתחלקת בין כולם... צרכן נבון | 29.05.19 (ל"ת)
21. תודה לזליכה מזכיר לכולם שזה יישום של המלצת ועדת זליכה. גם הרפורמה בנושא שמאי הרכב ופוליסות הביטוחים זה יישום מדויק של המלצות פרופסור זליכה. זה שזוכר | 29.05.19 (ל"ת)
20. לא אני בטוח ומבטיח שזה יותר יקר מג'יפ של BMW כי ככה זה, ישראל וישראלים רוצים יותר מאלוהים טוב | 29.05.19 (ל"ת)
19. תבטלו תקנה לאסור מכירה ישירה מהיצרן שטסלה תימכר כא רוצים טסלה מודל 3 בארץ למה צריך חנסוע עליה בחו"ל אבל פה לראות אותה רק אצל שכנינו בירדן? כץ ירשים אותי ויקבל את הקול שלנו רק כשיבטל תקנה שאוסרת מכירה ישירה של רכב ללקוח אלא רק דרך יבואן, כדי לחסום את טסלה מלמכור בישראל יוני | 29.05.19 (ל"ת)
16. עלק יפגעו במונופול תעשיית הרכב בארץ ? יפגעו ב 5-6 משפחות שהם היבואנים היחידים ה"מורשים" ? ששש | 29.05.19 (ל"ת)
15. טוב מאוד הגיע הזמן צריך להוריד את המס על מכוניות אמריקאיות לגמרי ולבקש תקציב מארה"ב ככה גם השוק שלנו יפרח וגם השוק האמריקאי saxas | 29.05.19 (ל"ת)
13. ולמה אנחנו צריכים עוד רכבים על הכביש למען השם?! להיפך! צריך להקשות על ייבוא, לגרום למחירי רכבים לעלות ולהעביר אנשים לתחבורה ציבורית! ASD | 29.05.19 (ל"ת)
12. יופי יש יותר מבחר, ממשלה יכולה להמשיך לגנוב 100% דמי חסות מאזרח! מסים בארץ עברו כל גבול! פשוט מפייה שגונבת מאזרח כדי לממן את עצמם! אדם | 29.05.19 (ל"ת)
10. תודה לטראמפ! אין ספק שמדובר בהתכופפות ללחץ מצד ארה"ב אבל זה מבורך ביותר - התקינה הישראלית היא שערוריה מתמשכת, התקינה האירופאית משתוללת לאחרונה בצורה מטורללת במטרה לגרום לאירופאים להחליף את המכוניות שלהם ולתחזק את הכלכלה המקרטעת של היבשת העוינת ואין שום סיבה בקוסמוס שאנחנו נצמד לתקינה האירופאית במקום זו האמריקאית. עמית | 29.05.19 (ל"ת)
9. עכשיו יתנפלו על כץ שהוא מנסה לגרום למות נהגים ונוסעים. על כל החלטה טובה שלו והיו הרבה כאלה ירדו עליו באופן אוטומטי. בני בנקר | 29.05.19 (ל"ת)
7. עדיף מאוחר מאשר אף פעם התרומה של המיסים החזיריים למחיר המטורף של רכבים בארץ הרבה יותר גדולה ספי | 29.05.19 (ל"ת)
6. אל תבלבלו את המוח עם תקינה, טראמפ לחץ חץ כי המכוניות הללו מיוצרות בארה"ב טראמפ מנסה לקיים את הבטחתו לבוחר האמריקאי, הגברת יצור אמריקאי על חשבון כל העולם כולל אירופה ואם צריך מכופפים תקינה ישראלית כדי למכור רכבים שמיוצרים בארה"ב של יצרנים שונים אולם מיוצרים על ידי אמריקאים. זה האמת. שאול | 29.05.19 (ל"ת)
5. למה לא לפני 30 שנה? מדינה בולשביקית חוסמת יבוא עוד מהתקופות האפלות של המדינה הצעירה. מדהים שעד היום אנו במקום דומה קומוניסטים | 29.05.19 (ל"ת)
4. אל תתבלבלו- זה לא נעשה מדאגה לאזרחי ישראל אלא מפחד מטראמפ ולאחרונה החלו לבדוק בארהב את הנושא. אם היה מגלה שישראל חוסמת תוצרת ארהב היה מכסח אותנו | 29.05.19 (ל"ת)
2. הורדת מחירים? פחחחחחחח...המדינה לוקחת 100% מס על הרכב ובגלל זה מחירים כפולים! כלכליסט, תפרסמו!!! | 29.05.19 (ל"ת)
1. ומה הכתב שכח? את השורה התחתונה כבר היום יש מכוניות אמריקאיות שמיובאות לישראל, או במילים אחרת את הקאדילאק של השכן לא ייצרו בסרי לנקה. מה כן? חטיבות היוקרה של כמה יצרנים משווקים בארה"ב דגמים שלא משווקים בישראל. מאחר *ואין כדאיות כלכלית* לגרור לפה סתם משפחתית, המהלך של משרד התחבורה (שאגב מרח את הסיפור הזה המון שנים) יאפשר לעשירים טחונים להביא לפה מכוניות יקרות. קיצור זה רלוונטי לג'מוסים של 300K ומעלה. לא משהו שישנה את השוק, בטח כשהכיוון הוא רכב חשמלי. מי שבעיקר יפגע הן משווקי מכוניות היוקרה פה, בעיקר גרמניות אהרוני | 29.05.19 (ל"ת)
אושר: שוק הרכב הישראלי נפתח למכוניות בתקינה אמריקאית
92 תגובות לכתיבת תגובה