35. שדה דב ניתוק אילת מהמרכז זגר דין מוות לאילתים.בכיה לדורות .רמון לא מצדיק את קיומו .כתושבת 45 שנה לסבול את החום . לחיות בתנאים קשים בעיר כזו בלי נגישות למרכז לא פשוט. אולגה | 13.06.19 (ל"ת)
33. בר השגה יהיו דירות ברות השגה במחיר לאלה שידם אינה משגת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ארליך | 11.06.19 (ל"ת)
32. פינוי ב 01.07 שלא יישארו דקה אחת יותר בשדה דב המדינה אישרה את הפינוי ויש פסיקה שיעיפו את השדה הזה שכבר נמאס לכולם ממנו,ראש עיריית אילת רוצה לעשות לכולם בית ספר . דקה לא לתת להם | 04.06.19 (ל"ת)
31. הנני אינני הנני אינני בעל קקה במתחם.. והטענה שהשדה יפונה ב1 ליולי היא לא פחות מבדילה אך ללא קשר לדעתי עושים עוול לאנשי תל אביב גוש דן וקפריסין כולה שהשדה מזהם להם את האוויר כתושב באר שבע לדעתי גם לתושבי תל אביב מגיע אוויר נקי וזאת אני גורס כאחד שחף מכל אינטרס בכלל שהרי הנני אינני בעל קקה במתחם המדובר ð הנני אינני | 04.06.19 (ל"ת)
29. הגיע הזמן לפנות את המפגה הזו אין שום מדינה כמו ישראל עם שני שדות תעופה המרחק 15 דק אחד מהשני, פשוט הזיה. שדה מיותר שעושה רק נזק. הבכיינים יטוסו מנתב"ג ובעלי ההון ישרדו את ה"מכה" ויטיסו את מטוסיהם מנתב"ג. דני | 03.06.19 (ל"ת)
26. בעייה לדורות בעבור בצע דונם יוקרתי תתביישו לכם. עיריית תל אביב, ממשלת ישראל וחייל האוויר. עופר | 03.06.19 (ל"ת)
25. לא טס יותר לאילת ואשקול אם בכלל להגיע לשם ברכב דופקים את האזרחים בשביל לממן קבלנים לוי | 03.06.19 (ל"ת)
24. בעלי ההון משחקים בכל כיוון בעלי הון מצד אחד רוצים שהשדה יסגר ויבנו עליו קרקעות בעלי הון מהצד השני רוצים להשאיר את השדה בשביל המלונות והמטוסים שלהם לאף אחד מהם לא באמת אכפת מתושבי אילת אם לראש עריית אילת היה אכפת מהתושבים כבר מזמן היתה רכבת אלון | 03.06.19 (ל"ת)
23. ברור וידוע אבל מספר דברים : האילתים ידפקו חזק ויעדיפו רכב פרטי. בכל עיר מכובדת בעולם יש שדה תעופה קרוב. והדבר האחרון זה הפיל שנמצא בחדר . ברור שהפתרון זה רכבת שתקח גם נוסעים וגם מטען ובכך ניתן יהיה להקטין את כמות המשאיות , אוטובוסים מטוסים. מונופולים אמרתי ???? אחד | 03.06.19 (ל"ת)
22. סגירת השדה כפי שכולם יודעים השטח שעליו יושב השדה שייך לבעלים פרטיים!!!!!!! הגיע הזמן להעביר את השדה, לנקות את האדמה המלאה בלכלוך ורעלים מהמטוסים, ולהתחיל לבנות!!!!!! בשעה טובה בעל קרקע בשדה דב | 03.06.19 (ל"ת)
21. סגירת שדה דב אסון כל אלה השמחים.על סגירת שדה דוב,אינם יודעים מה הם מדברים. הם אינם חיים בקצה המדינה בחום הלוהט במרחק שעות ממרכז הארץ, ולכן אינו מבין עד כמה השדה חיוני לאילת. הוא מהווה את עורק החיים שלה,וביחוד לאלה הזקוקים לטיפול רפואי, במרכז צריך.לעשות הכל בכדי שהשדה ימשיך לפעול. אסור שיסגר, חנה ורד | 02.06.19 (ל"ת)
17. שלום לך אילת ולא להתראות - נסיעה משפחתית לחול הרבה יותר זולה ממך וההנאה הרבה יותר ממך אור | 02.06.19 (ל"ת)
16. לא רקמכער את הסביבה מזהם מרעיש הוא בתוך העיר העיר לא בקצה העיר .כל רצועת החוף נבנית יש נמל ומים כחולים וקצת שלווה מפארק הירקון עד הים מי צריך רעש מטוסים יומם ולילה. המראות ונחיתות י מן ולילה.רעש מנועי המטוסים נשמע בכל הסביבה. דיי ארובת רידינג המזהמת מספיקה שני | 02.06.19 (ל"ת)
15. סוף סוף מישהו שמדבר בהיגיון השדה דב נסגר בשעה טובה היה צריך להסגר כבר לפני שנים שי | 02.06.19 (ל"ת)
14. כמה פעמים בחייכם טסתם משדה דב? אני פעם אחת בחיי טסתי לאילת. ולא משדה דב. מעטרות. יש לי משפחה באילת. הם מגיעים המון למרכז הארץ. והם מעדיפים לנהוג ברכב הפרטי שלהם. 30 שנה שאני לא זוכר אפילו פעם אחת שהם טסו למרכז הארץ. תמיד תמיד בתחבורה רגילה. אביחי | 02.06.19 (ל"ת)
13. חיבים למנוע את סגירת שדה דב - בכיה לדורות בכל העולם מפתחים ומטפחים שדות תעופה קטנים הקרובים למרכזי ערים - כמו למשל לונדון סיטי, שם יש עוד 5 שדות נוספים מסביב לעיר). ורק אצלנו, קבוצת נדלניסטים ומשרתיהם פועלים נמרצות משיקולים כלכליים אישיים בלבד !!! לביצוע מהלכים עם נזק לאומי, בטחוני, תפעולי , תיירותי כשאין מי שיגן על אינטרסים אלה כראוי . מדובר כאן גם בנזק כלכלי לאומי הגדול אלפי מונים מהרווח הכלכלי של קבוצת האינטרסנטים הנדלניסטים. נתניהו - אנא ממך תוכיח שיש לך עוד קצת ראייה והעדפה לאומית. שינוי ההחלטה על סגירה הוא פשוט לביצוע ומתבקש. עשה בבקשה מה שלא עשה שר התחבורה, כל ראשי רת"א (שמעלו בתפקידם!!!) ופומקציונרים בטלנים אחרים. ישראלי | 02.06.19 (ל"ת)
12. כישלון ראש העיר אילת כבר עשר שנים בתפקיד. היה לו הרבה זמן לימצוא חלופות. כישלון מהדהד למאיר יצחק הלוי. ולעיר המגעילה שלו. עיר של ערסים. קרוליק | 02.06.19 (ל"ת)
11. בשביל 275 קילומטר בשביל מרחק כזה לא צריך שדה תעופה. הראש עירייה של אילת מסתלבט על כולם 275 קילומטר | 02.06.19 (ל"ת)
10. תל אביבי שדה תעופה הזה כבר משגע את השכל ,בחיים לא נסעתי בו ,סתם מכער את הסביבה שיפנו כבר את השדה הזה | 02.06.19 (ל"ת)
9. שלא יאיימו בפיטורי עובדים המלונות באילת מעסיקים בעיקר עובדים זרים מאפריקה ומירדן ומעט מאוד ישראלים אז שבעלי המלונות לא יאיימו על הציבור. דבר שני הגיע הזמן לשחוט את הפרה הקדושה שנקראת אילת. התושבים מקבלים פטור ממע"מ והמדינה מחזיקה בכוח את הנמל למרות שהפעילות בו לא כלכלית. ראש עיריית אילת צריך להבין שמה שהעיר צריכה זה אטרקציות נוספות , על השטח של שדה דב צריכים לגור אנשים ולא מסלול למטוסים. אלון | 02.06.19 (ל"ת)
8. את שדה באילת הוציאו מחוץ לעיר מה שמאריך זמן הנסיעה מה הם רוצים משדה דב. מנתבג יגיעו מהר יותר לתל אביב לטיפולים רפואיים ברכבת כל חצי שעה לכל תחנות תל אביב שני | 02.06.19 (ל"ת)
6. דווקא תחבורתית יותר נוח להגיע לנתב"ג יותר נגיש גם לרכב פרטי וגם בתחבורה ציבורית (רכבת ישירה + אוטובוס/שאטל פנימי וקצר) במקום להילחם בטחנות רוח, אני מזמין את פרנסי העיר אילת ואת אנשי רשות התעופה לקדם את מודעות הציבור להתניידות בנתב"ג. מרקו | 02.06.19 (ל"ת)
4. תוכנית הבניה בשדה דב היא פיגוע המוני נגד תושבי תל רצועת החוף היפה האחרונה שיכלה להיות הריביירה של ישראל מתוכננת להפוך לגוש בטון לוהט, מגדלים, כבישים, קניונים, פליטות חום, זיהום אוויר, נופי בטון. אז שיהיה בהצלחה לכולכם. תהנו. מיכל | 02.06.19 (ל"ת)
3. אילתים חכמים על חשבון אחרים אין מנוס מלסגור את שדה רמון ולהחזיר את פעילותו של שדה התעופה בתוך העיר אילת על מנת למנוע פיטורי מאות עובדים במלונות באילת. לשדה דב אין קשר לכך. פעילות זניחה לחלוטין. בשביל זה לא הגיוני לעכב את כל ההתפתחות של העיר תל אביב. יאללה לסגור כבר | 02.06.19 (ל"ת)
1. איך זה שעם כל ההשקעות, המענה התחבורתי משדות התעופה עדיין אינו יעיל? הכניסה לאילת תקועה והגישה לטרמינל 1 בנתב"ג מסורבלת. זאת חרפה! נועם | 02.06.19 (ל"ת)
"ב־1 ביולי ייסגר שדה דב. סופית"
35 תגובות לכתיבת תגובה