אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רוסק עמינח על המערכת הבנקאית: "הדיגיטל זו רק עטיפה למערכות ליבה מיושנות"

84 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

84.
לאומי הוא הבנק הגרוע ביותר מכל הבחינות
לאומי הוא הבנק הגרוע ביותר מכל הבחינות. לא ניתן להשיג פקיד בבסניף הבנק בטלפון. בהגעה לסניף זמן ההמתנה לפקיד כאורך הגלות. מענה טלפוני ניתן תמיד ,אבל הוא יעיל כמו משרד לקבלת הודעות טלפוניות. הבנק הזה גדל להיות מפלצת שקורסת לתוך עצמה לברוח ממנה ומהר.
יעקב אשדוד | 14.06.19
83.
בנקים מסחריים זה גזל עמלות
בנקים מסחריים רק שודדים בעמלות ומוצאים על מה לחלוב את הכסף, אני כלקוח שהוא ביתרת זכות מנהל את החשבון שלי בבנק הדואר, תעריפון עמלות פשוט שמורכב מ3 עמודים בקושי, אין דמי ניהול, אין עמלת שורה, אין דבר כזה עמלת פקיד או עמלת ישיר וממש לא עושים הבחנה בין אם השתמשת במכונה או חלילה הערת את מנוחת הפקיד בבנק. הכל שקוף ופשוט, יש אפשרות להוראות קבע, כרטיס חיוב מיידי, 700 סניפים שמשרתים את הלקוחות שזה אין בכל הבנקים גם יחד. בניגוד לבנקים המסחריים בדואר גם כשאני רוצה למשוך את הכסף שלי תמיד יש לי קופה ולא סגרו לי את הסניף או את הקופה כי רצו לחסוך כסף על חשבון הלקוח ולתת עוד קצת כסף ודיבידנדים למנכל"ים ולטייקונים, בנק חברתי אמיתי שמשרת באמת את הציבור בתעריפון ידידותי.
החיפאי | 09.06.19
82.
תיאור מדויק של לאומי digital
אפליקציה מיושנת ואיטית, צ׳אט בהטמעה חובבנית של סיילספורס, וכמובן נא להזכיר את החידוש האחרון ״משכנתא דיגיטלית״ שזה בעצם טופס מילוי מכוון לבקשה ראשנית לקבלת מידע ואחרי זה - הכל מתנהל בעצלתיים בטלפון ובמייל. ממש דיגיטלי. הישועה לא תבוא מהבנקים - ראו מה הולך באירופה
אריק | 09.06.19
81.
פפר זה בדיחה. עבודה בעיניים.
סתם עוד דרך ״נוצצת״ עלק להשאיר את הלקוחות בלאומי, עם העמלות המטורפות שלהם. אני כבר מזמן עברתי לבנק קטן - בנק אגוד במקרה שלי (אבל כל בנק קטן עדיף של הבנקים הגדולים) - שירות אישי מהפקידה (בטלפון, במייל) , חשבון הפוך ל-3 שנים (אין עמלות, החזר ריבית על הפלוס) ואחכ עמלות מופחתות מאוד. אם הרבה אנשים יעברו לבנקים הקטנים - זה יהיה דיסטראפט אמיתי ללאומי ופועלים שעושקים אתכם.
אלמנטרי | 09.06.19
77.
עם כל הכבוד לטכנולוגיה ...
ולגברת רוסק, הבנקים תמיד יהיו נכון, אולי יצטמצמו, אולי מספר הסניפים יקטן אבל בניגוד לענף המסחר (שבו רשתות ענק קורסות), הבנקים תמיד יהיו. שום אפליקציה/תוכנת מחשב או בנק דיגיטלי כמו פפר, לא יכולים להוות תחליף לפקיד/מנהל בנק שיכול להפעיל שיקול דעת. וזה עוד לפני שדיברנו על שיטת דירוג האשראי החדשה שאוטוטו תפגע בכל מי שנחשב מעמד ביניים ומטה...
צ׳ומפי  | 09.06.19
74.
72 - אתה מבלבל במוח - אני החלפתי בנק לפני כמה שנים, ובקלות.
באים לבנק, פותחים חשבון משכורת, מזמינים כרטיסים, מעבירים קצת כסף מחשבון קיים, ומתחילים לשנות את ההוראות קבע לבנק החדש. בעבודה מעדכנים בהנהלת חשבונות את החשבון, וברגע שכל החיובים מועברים לחשבון החדש - בישן מבטלים את הכל. מאוד קל.
אא | 08.06.19
71.
לפעמים אני נפעם מהאנשים, כמה הם לא מבינים את חוקי המשחק.
בעשר שנים האחרונות החלפתי שלושה בנקים, רוב האנשים לא מחליפים אבל מתלוננים. שחקו את חוקי המשחק,ואל תספרו לעצמיכם שטויות,בנק זה בדיוק כמו סופר, מי שמוכר לי את הסחורה זול יותר לשם אני הולך. פשוט לא? אז למה האנשים לא מתניידים, לדעתי, עצלות, וסליחה טיפשות. ראיתם איזה עמלות יש על מט"ח , פשוט ביזיון, בנק ישראל דואג לבנק,ולא דואג לאזרח. מה זה עמלה לפי אחוזים? מה הם שותפים שלי? זו דוגמה למה יש יוקר מחייה, ואף אחד לא חושב לטפל בזה.
אורי | 08.06.19
58.
51 צודק. בשנים האחרונות לאומי לא בנק טוב
אני ללקוח לאומי כמה עשורים. בחמש השנים האחרונות הבנק פשוט הפסיק להיות ידידותי ללקוח (לפחות בעיני). אני אמנם משתמש אינטרנט אדוק ומקצועי (עוסק בתחום), אבל גם אנשים כמוני צריכים לעיתים לשוחח או להיפגש עם פקיד. זה פשוט בלתי אפשרי. לפני כשלוש שנים רציתי לפתוח חשבון עסקי הלאומי. מילא זה שלקח להם לחזור אלי שבועיים, אבל רשימת הדרישות שהם הציגו לי והיחס ללקוח (פרימיום) היה מחפיר. פניתי לדיסקונט, ואחרי חצי שעה היה לי חשבון פעיל. מקווה שמנכ"לית הבנק קוראת את התגובות ומפנימה: אין עם מי לדבר בלאומי.
נלסון רוקפלר | 08.06.19
57.
41 - נראה שאתה לא מבין איך עסק מסודר עובד
אין דבר כזה שאין מי שמסכם את הוצאות הקניה והתחזוקה על השרתים החדשים. הם הוצאה מוכרת, יש עליהם בלאי, שגם חברה של מאתיים איש דואגת לעקוב אחריה, על אחת כמה וכמה בנק. הבעיה של שרתי wintel שהם לא אמינים כמו MF, לא בהיקף ההשבתות שלהם, לא בשירות, לא בעמידות לפריצות, ולא בשום דבר אחר. לבסוף, תכניתני קובול הרבה יותר זולים מתכניתני חלונות. חוסכים עליהם בערך 35%, והם מחליפים עבודה בתדירות הרבה יותר נמוכה.
יובל, תל אביב | 08.06.19
51.
תאוות בצע שהעבירה בנק על דעתו.
כלקוח הבנק ,בשנתיים האחרונות כל פניה לבנק הופכת לסיוט קטסטרופלי. העברת כסף מחשבון אחד לשני לוקחת שבוע. אחרי שעברת משוכת אפליקציה ,לאומי כל.ופקיד . זוועה ברמת שוק להגיע לכספר בסניף. קצוץ בסניפים. ניתוק טלפונים . הייתי יכול להמשיך עוד ועוד ,אבל הייתם מתעיפים לקרא.
יעקב אשדוד | 07.06.19
45.
לגברת רוסק שלום, הראיה שלך מעוותת ולא משקפת
העם בישראל על כל עדותיו, כולל ערבים נוצרים ומה שביניהם אינם בדור Y והתייחסות שלך אליהם כאילו אוויר פשוט מרתיח את הדם, כשאני יושב כיועץ עם לקוחותי בסניפי בנקים בכל רחבי הארץ והמנהל מודיע לי שקיימת הנחייה גורםת לא לתת אשראי ואף לא צ’קים למגזרים שונים בלי קשר לאדם זה פשוט טירוף ואני לא מדבר על אזרחים שעברו פשיטת רגל בגלל בנקים וקיבלו הפטר מבית משפט , שילמו את חובם ועדין 7 שנים לאחר ההפטר לא מתייחסים אליהם בצורה נכונה ולא מוכנים אפילו לפתוח להם חשבון בנק על פי החוק, ועכשיו עם חוק המזומנים מה יעש
האזרח ז׳ | 06.06.19
41.
ל 37 הארכיאולוג המשוחרר
כמו כל מנכ"ל שמנותק מהפעילות של החברה שלו בכלל ואגף המיחשוב בפרט, נופל קורבן לאגו של סמנכ"ל המיחשוב\מנמ"ר שלו ומתפתה להחליף את מערכת ה MF/power שלו לשרתי WINTEL. ההוצאה הגדולה על ה MF נעלמת, אבל יש הרבה הוצאות קטנות על שרתים החדשים, כך נוצר מצג שוא שנחסכו כמה שקלים בתשלום על הקנייה והתחזוקה של ה MF, כי אין מי שיושב באמת ומסכם את הוצאות הקניה והתחזוקה על השרתים החדשים. גם את ה MF הוא ממשיך להחזיק כי זול יותר להשאיר אותו במקום להסב את המידע למערכות החדשות. בפועל כ"א של ה MF נשאר, כדי לתפעל את המערכות החדשות מגייסים לפחות 5 עובדים על כל עובד שתפעל את ה MF, אבל זו העיה קטנה ביותר לבנק, כי העובדים החדשים הם עובדי אאוטסורסינג שעולים לבנק הרבה פחות מעובדי הבנק הותיקים. המחוייבות שלהם למקום העבודה קטנה הרבה יותר ואלה המערכות שקורסות בדרך כלל, זה כמובן לא בשיקולי ההנהלה או יותר נכון ההנעלה. כך כ"א של אגף המיחשוב גדל פי 5-8 ובהתאם לכך גדל המעמד, התנאים והחשיבות של סמנכ"ל המיחשוב, כי יש תחתיו יותר עובדים. כמובן שהמנכ"ל לא יאמר אחר כך שהמהלך היה שגוי, כי אין מנכ"ל שיודה בטעויות שלו.
יוסי | 05.06.19
32.
ובנק לאומי זוכה בפרס הבנק הגרוע ביותר...עלק בנק דיגיטלי
בתור לקוח שלהם מעל ל 20 שנה - רמת השירות בשנתיים האחרונות הידרדרה בצורה מחפירה בעוד הרווחים שלהם רק עולים. אין עם מי לדבר, עובדים רק עם פקסים, אטומים כמעט לכל פניה ובנקאים אפטיים. אז זה לא רק שהמערכות ישנות - זה בעיקר תפיסת הלקוח במרכז והתייחסות ללקוחת כבני אדם לוקה בחסר
ג'ק | 04.06.19
25.
חדשנות
הבנקים, ולא רק הם... נמצאים כמה צעדים מאחורי ההתקדמות בחדשנות בכלל ובעולמות הדיגיטל בפרט. מעבר לכך, גם ענקיות תשתית המספקות כיום שרותי מחשוב בענן עשויות בקרוב מאוד לאבד נתח שוק לחברות תשתית חדשות שיציעו פתרונות מחשוב בתשתית מבוזרת, המבוססת על בלוקצ'יין. ממה שאני רואה, יהיה מעניין, מאוד מעניין!
מאיר | 03.06.19
24.
שרותי בנקאות בנק לאומי
לאחרונה הבנק הציג רווחים חריגים, חלקם על חשבון הציבור-רמת השרות לציבור מתדרדרת- תנסו לקבל תשובה בשרות לקוחות, אינך מצליח לקבל בטלפון פקיד בסניף, האפליקציה הטלפונית להפקדת צ׳קים כושלת, קופות ההפקדה העצמית בסניפים עמוסות וחלקן אינן פועלות.כל באינטראקציה לקוח- שרות בנקאי כושלת. בנק ישראל צריך למנות ועדה ( חקירה ?) לכל הנושא (אני לקוח לאומי,לקוח בייתי,לא מסחרי שוקל מעבר לבנק קטן יותר בו השרות טוב יותר)
אחד בעם | 03.06.19
13.
בנקים מרוויחים אך כאשר יש בעיה רק טיפול אנושי יעיל
יש מצבים שכרטיס האשראי נבלה או צריך הסבר למי שאין יכולת דיגיטלית ועוד מקרים שלא בשיגרה רק מענה אנושי פיזי יכולים לענות ביעילות יש הרבה אנשים שלא נוגעים במחשב ולא יודעים כלל לפעול באמצעותו הם לא מעניינים כנראה את הבנקים ושאר החוסכים שכרם נמוך
ש.א | 02.06.19
12.
הבנקים + בנק ישראל במהלך לשלוט על הישראלי בכל התחום הכספי.להפוך אותו לעבד.ותשלום ללא גבול.
1.העבירו חוק איסור להשתמש במזומן. 2.סגרו 90% מהסניפים והקופות. 3.אין שרות אישי או טלפוני. 4.רבית על חובה 10-15%. ומבנק ישראל מקבל ב0.25%. 5.מעלימים את ההפסד מעל 10 מיליארד שח לטיקונים ולרשות המס בארה"ב. 5.ההנהלה ממשיכה לחגוג במגדל 50 קומות בת"א. יחי הכיבוש על עם ישראל.
הסכנה הגדולה | 02.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת