אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בגדי המלך החדש

156 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

156.
הצעה לקסטרו
כמו שחלק כתבו כאן, אין ספק שקסטרו פספסו את הדור הצעיר והבועט שמחפש טרנדיות נוחה. עם כל הכבוד (ויש הרבה), הלוק הבהיר והרזה מאוד של רותם סלע המתוקה היה מתאים יותר לשנות ה90, ולא לעידן הקרדשיאנס. הפרזנטורית המובילה צריכה להיות הרבה יותר צבעונית, צעירה, עגולה ומלאת חיים. גם לדור השלושים פלוס קשה למצוא בגדים שלא מרגישים לא רלוונטים. גם זארה היא לא שיא האיכות (בלשון המעטה), ועדיין - משהו בעיצוב, בתחושה הבינלאומית, בחיקוי הלא רע של הטרנדים העכשויים משבועות האופנה בחו״ל - פשוט מצליח.
אני, תל אביב | 03.10.19
155.
קסטרו חייבת למצוא דרך לפנות לבני הנוער ..
בקסטרו פיספסו את הנוער !! וזה הקהל שקונה הכי הרבה אופנה , וגם זהו דור העתיד של הצרכנים . המותג קסטרו נחשב כ " פאסה " בקרב הנוער . רותם סלע כבר נמאסה על כולם ממזמן ! קסטרו חייבים לעשות משהו דומה למה שעשו בפוקס , ולהביא כמה מותגי אופנה צעירים . משהו שידבר לנוער : סקייטבורד , גלישה , מוזיקה .. לא חסרים מותגים שווים שניתן להביא - ולפתוח חנויות שלהם , במקביל לצמצום של קסטרו . ההתמקדות במותג קסטרו - היא הבעייה הכי גדולה של קסטרו . כיוון שהמותג של קסטרו כבר לא מספיק אופנתי , כפי שהיה בעבר .
דניאל | 29.09.19
154.
אין מידות מעל 42. החמצתם את רוב הנשים הישראליות
כיום רק הבן שלי בן ה8 הוא לקוח של קסטרו קידס ושם הם מצטיינים. הבת בת ה14 עברה לרשתות אחרות כיוון שרוב הבנות בגילה קונות באמריקן איגל, זארה h&m. פספסתם אותה בשל חוסר מגניבות ו"בגדים זוועה". אותי כאמא פספסתם מזמן בשל החרם על מידות 44. ואם משהו מופיע במידה גדולה לכאורה הוא לא מחמיא. תחליטו מה אתם או שתישארו עם המותג לילדים שהוא היחיד שעובד במשפחה שלי.
מיכאלה | 15.06.19
143.
הכתבה מפספסת את העיקר
זה לא יחסי האנוש בין הדורות או המנהלים שיעשה את ההבדל. קסטרו צריכה לקבל בעיטה בתחת ולשנות את הדנא שלה. האופנה נחותה ולא רלוונטית. וכמובן יקרה. למעשה, מאוחר מדי... השם קסטרו מעלה לי קונוטציות של עידן אחר: אפרופו, קפולסקי, ווקמן, וכן הלאה. ממש שיר של טונה. אז לפני שתהפכו לשורה בשיר, תפרשו בכבוד
צרחן נבון | 08.06.19
139.
מסכימה עם התגובות פה
הבגדים של קסטרו כבר מזמן לא עדכנים. איכות וטיב המוצרים ממש גרוע ואין הצדקה למחירים. וכל זה עוד לפני שהתחלנו לדבר בכלל על סטייל ואופנה. עידן הקסטרו עם הגקט של יעל אבקסיס נגמר היום יש רשתות חברתיות אנשים שוטפים עיניים ורוצים להראות יפים מיוחדים ובעיקר למצוא בגדים טובים במחיר שווה. אם הבגד איכותי וממותג אין בעיה לשלם אבל אם זה בגד פשוט כל כך בעלות כה גבוהה אין לכך הצדקה. וגם עניין המידות שהעלה פה גולש אחר אני מסכימה לחלוטין שאחוז מאוד גבוהה מהאוכלוסיה לא נכנס לשם בכלל כי אין מידות מעל 42 או לארג׳
קסטרו  | 08.06.19
129.
כאחד שרוכש שם מדי פעם
הבעיות בחברות הביגוד הביניים בישראל היא: 1. איכות ביגוד לא גבוהה של רוב הפריטים. 2. תמחור גבוה מדי שמוריד את החשק למדוד את הבגד. מה גם שבסוף עונה, אתה יודע שהבגד הזה ימכר ב 50 או 70 אחוז הנחה. הישראלים לא רוצים לצאת פראיירים. 3. חוסר בייחודיות - ראיתי בקסטרו? כנראה שבאחד מרשתות הביניים האחרות יש פריט שנורא דומה גם בעיצוב וגם באיכות. אני לא חייב ללכת לקסטרו כי רק שם יש את זה. 4. חברה ישראלית חייבת להתאים את המידות שלה לצרכן הישראלי. כישראלי קצת גדול מהממוצע, אני מתקשה לרכוש שם חולצות. גם במידת ה XXL יש חולצות שקצת קטנות עליי ויש כאלה שבסדר. אני לא שמן בצורה קיצונית ויש קהל יעד שלם וגדול שפשוט לא יכול לרכוש חולצות בקסטרו. 5. העניין שהחברה הזה יושבת בכל קניון או בכל מרכז מסחרי מקובל. תראו את זארה לדוגמא - יש קניונים שהיא לא נמצאת בהם. הדבר למעשה, גורם ללקוח הישראלי להגיע במיוחד בשביל זארה בחלק מהמקרים. בקסטרו, זה לא הסיפור. אם לא בקניון הזה, אז מחר בקניון ההוא. האם יש צורך בפריסה כה רחבה של חנויות? זה גורם לתעדף את החנות נמוך יותר כי הם יראו אותה במקום אחר.
הה | 08.06.19
128.
הסיבה האמיתית מדוע קסטרו חורקת
העניין פשוט, פעם טיסות היו מאוד יקרות, והמותגים תצורת חו״ל גם היו יקרים. היום אפשר לטוס לחול בזול או להזמין מהאינטרנט. אף אחד לא ישלם לכם את אותם מחירים שמשלמים עבור זארה/מנגו וכו. תתיישרו עם המחירים, רק אז תצליחו לשנות. אני אישית לא דרכתי אצלכם בחנות כבר לפחות 10 שנים.
טל | 08.06.19
124.
קורא ולא מאמין - הבן של.. צריך לחלץ את החברה
כמה מהפנסיות של כולנו מושקעות במניה שלהם? למה המנכ"ל החדש הוא בן בית אם מדובר בחברה ציבורית? איך מצפים ממיישהו שכנראה לא הבין את השוק ולא ידע לקורא אותו, לכאורה להציל את המצב? החברות מסוג זה שיגשגו ללא תחרות - לדעתי אין להם מושג איך מתמודדים במשק אפילו חצי תחרותי...
לדעתי בלבד | 08.06.19
118.
רוטרים יקרים, תקראו את התגובות
התגובות לכתבה הזו זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם. תקראו את כולן ותפנימו. ובאופן אישי- כבר שנים שאני לא קונה בגדים ברשתות ישראליות. (קסטרו, רנואר, הודיס, טוונטיפורסבן, פוקס, גולף) איכות גרועה, מחירים בשמיים ושירות לקוחות על הפנים. נ.ב- הבנתי את זה כבר בגיל 22
יעל | 08.06.19
115.
עם בגדי דודות, איבדה כיוון מזמן
קסטרו נפלה ועוד תיפול לא בגלל רון ולא בגלל אתי וגבי, קסטרו תיפול בגלל העדר קו, בגדים בעיצוב מיושן, איכות פח ומחירי חנויות בוטיק. אני נכנסת תכופות לרשת וכמעט אף פעם לא מוצאת מה לרכוש , בעוד שבחנויות אחרות אני לא מפסיקה למצוא ולרכוש. רשת שסיימה את חייה כבר מזמן. גם הודיס לא מציאה אך טובה יותר מקסטרו.
רשת כושלת | 08.06.19
112.
נכון מאד..ל44
בכל סיטואציה ובלקיחת אחריות מקצועית וראיה עמוקה של השטח אפשר לחולל שינויי...ולהקשיב לכל כך הרבה צרכנים שהיו רוצים לחזטר ולרעוש אצלכם מוצר טוב וכייפי ..שטפשר להנות ממנו גם אחרי הרבה כביסות. ממליצה גם שיקחו מעצבים חדשים,...יחליטו על קו אופנתי שמתאים באמת.לאקלים כאן..בגדים עם בדים טובים בדי כותנה פשטן טוב..מה יש רק לאתא מותר..אתא תופרים כאן....אם לא תעשו שינויי מהיר..אולי תאבדו את זה ..חבל כל כך.
ליאת  | 08.06.19
111.
מסכימה עם 95 ..מאה אחוז
אין מה לקנות ...הכל קרוע..מה זה האופנה הזאת של קרעים??? לא כולם בני 16 והולכים עם חורים בבד...יש כאן אנשים רבים שמחפשים חולצה יפה נקיה ללא קמטים ללא קרעים..כמו הסטייל דל ראלף לורן...נקי יפה מעוצב איכותי...אתה תראה שתהייה נסיקה במכירות תחליף מעצב מעצבת ותחייה את המוצר
ליאת | 08.06.19
110.
התארחה אצלי מעצבת הבית של זארה, וזה מה שהיה להגיד
״איזה איכות ירודה. איך הם משתמשים בבד כל כך נחות?״.. אני אפילו הצעתי לקסטרו פגישה איתה , באמייל ליהלי , אבל היא לא טרחה לענות.. אני אהבתי את המותג אבל גם הפסקתי לקנות אותו , ואם אתם לא מוכנים להקשיב ללקוחות וקולגות, אז כנראה שתיעלמו. אם אתם בכל זאת רוצים שאעזור אני ב0546040200
דני הרמן | 08.06.19
108.
עיצוב ואיכות של בד
ממליצה לו לחשוב על להשקיע בייצובים שיתאימו לכולם..סגנון הgap האיכותי של פעם..או אפילו בננה רפבליק..יש כאן ככ הרבה כשרונות באופנה..לך על בייסיק איכותי טי שירט איכותיים וייחודיים..מכנסי ברמודה עם שיק..חולצות שמלות...גקטים של גינס..היום רוב הדברים נראים בלויים...אחרי כביסה מאבדים צורה..והחנויות..ריקות...חבל
ליאת | 08.06.19
107.
שרות
זוועה, רציתי להחליף ג'ינס היה מידה גדולה , המוכרת התקשרה למנהלת" שאמרה שאחרי שבוע לא מחליפים..( לא היה בשימוש) נישארתי עם מיכנס לא מתאים, חווית קניה לא טובה, 45 דקות באואובוס נסיעה .. ואכזבה עצומה. למה שאשאר לקוח שלהם? לא ממליץ כלל, הג'ינס ניתרם , ואני לקוח h&m מרוצה מאד וגם מזמין באיטרטנט
שאול דוידוב | 08.06.19
105.
מה קורה כשממנים את הילד של הבעלים
לא מבין בתחום ולא מכיר את הנפשות הפועלות . אבל הייתי בשני ארגונים גדולים (בשעתם ) שהבעלים הצניח את הבן המוכשר . משניהם נותר רק שריד עלוב . בן אדם , ולו המוכשר ביותר ,צריך להתחיל מלמטה ובמקום אחר שלא יעשו לו הנחות . שילמד מה זה לקבל הוראות ואת המצוקות של עמך העובדים -וכך ילמד איך עובד ארגון נורמלי ומה זה אנשים ולכבד אותם . אבל תמיד בוחרים להצניח . הילדים לא ממש מבינים איך מתנהל העולם וכל מה שהם אומרים - המנהלים האחרים והמנוסים מרכינים ראש ולא מעזים להתעמת ולאט לאט החברה מתפרקת - עד שמגיע הבום הגדול .
סמנכל כספים כבר הרבה שנים | 08.06.19
104.
כל המגיבים פה צודקים בנוגע לאיכות הירודה של הבדים
מצאתי בקסטרו מכנס קצר 97 אחוז כותנה 3% אלסטן איכות סבירה. למה לא טובה? כי איכות הכותנה משתנה, היום מהנדסים אותה גנטית ואי אפשר לדעת מה מהונדס ומה לא. אפילו מערבבים בין מהונדס ללא מהונדס. הכותנה בבגדים של פוקס למשל לא נעימה מאוד למגע, ממש רואים ומרגישים שזו לא כותנה איכותית וזה מכעיס מאוד. המגיבים פה צודקים בנוגע לעיצובים (סקיני זה בלתי נסבל) ובנוגע לעוד דברים חוץ מהמחיר בהסתייגות גדולה ואסביר למה. אתם מקבלים תמחור 'זול' יחסית בגלל תנאי העבדות ושכר הרעב שמשולם לתופרים בבנגלדש, הודו וסין. לפעמים אני רואה עבודת תפירה מעוררת התפעלות אבל על בד באיכות ירודה ואני אומרת לעצמי כל כך חבל זה היה יכול להיות בגד מעולה. אז אתם יודעים מה? הייתי מוכנה לקנות במחירים של קסטרו (הנמוכים שבהם...) אם איכות הבגדים הייתה גבוהה יותר והבגדים עמידים יותר ואם הייתי יודעת ששילמו שכר הוגן למי שתפרו אותם. מי שרוצה לדעת עוד יכול לחפש ברשת 'אופנה בת קיימא'
(לא כולם) חייבת להודות | 08.06.19
102.
קסטרו כבר לא רלוונטית
קסטרו זה אופנה שפעם הייתי קונה בה ג'ינס הג'ינס היה נשמר יפה לפחות שנתיים, היום כביסה אחת או שתיים ולזבל פשוט יורד הצבע, דוהה, החולצות גם מתכווצות, מאבדות צבע ואני שואל למה? הרי גם ככה מוכרים ביוקר, מנגד וואלה אתה נכנס לרנואר קניתי בגדי ערב נכון עדיין המחירים יקרים אבל אתה רואה את ההבדל, הבדים איכותיים יותר, חווית הקניה אחרת, הבגדים מחזיקים לאורך זמן וכיף ללבוש אותם, בקצב הזה ועוד בשילוב מהפכת קניות הביגוד באינטרנט ברבע מחיר עם עלות המשלוח, קסטרו כנראה יהפכו לבסטה בשוק הכרמל וגם זה אם יצליח להם, לא רואה אותם שורדים יותר מידי.
החיפאי | 08.06.19
101.
לא מבינה מבחינה עסקית אבל בואו אני אגיד לכם מה ההבדל בין קסטרו לפוקס מבחינתי -
קודם כל ההשוואה ביניהם לא נכונה - בפוקס מתמקדים יותר בבייסיק בעוד שקסטרו תמיד הייתה יותר fashion. בתור אמא לילדים ואנליסטית בעברי (אומנם לא מתחום האופנה) - הייתי בודקת כמה מהרווחים של פוקס מגיעים ממחלקות הילדים - הם מאוד מוצלחים בתחום הזה. בתור אשה שאוהבת אופנה - לא אקנה לא בקסטרו ולא בפוקס (ולא בזארה ורשתות דומות) - בעבר הרחוק היה ניתן לקנות בקסטרו פריטים איכותיים. כבר מזמן שהם "יישרו קו" עם המתחרים ומשתמשים בבדים זולים (למה שאקנה מכנס מפוליאסטר בקיץ?!) ועיצובים עמוסי טרנדים. במקום לנסות לחקות את זארה שימצאו שפה עיצובית משלהם כמו שהייתה להם פעם. אהה, ושיפטרו מרותם סלע - תדמיתית אין לה את זה. אי אפשר להגיד שהיא לא יפה אבל אין לה את זה. פשוט אין לה את השיק. לא משנה כמה תנסה להיות קול ולהידבק לאסי עזר. לא חסרות דוגמניות ישראליות יפהפיות.
לי | 08.06.19
100.
אופנה לילדים בני 16 מתלהבים
קסטרו פשוט ירדו מהפסים. כל הבגדים שלהם אחרי כביסה אחת מתקבצים במידה אחת לפחות ומורידים צבע. הגזרות נוראיות ולא מתאימות לאף אחד חוץ - מגייז', ילדים עד גיל 18 או בנות בית ספר מתלהבות. הם מנסים כמו דון קישוט להילחם בטחנות הרוח ולא מבינים שהשוק השתנה מקצה לקצה. לראות את המצב בארה"ב וסגירת הקניונים בסיטונאות ואז להתחיל לעשות רפורמה בחברה. GAP חברה שהיו לה אלפי סניפים בעולם, נמחקה ונסגרה כאילו לא היתה קיימת. זה העתיד הלא ורוד של קסטרו אם תמשיך להתנהל בשלומיאליות. השכר בקניונים הוא לא הבעיה אלא הנגשת הסחורה לציבור בדיגיטל. הנגשת סחורה איכותית וטובה ובמחירים זולים כמו אסוס, נקסט ואדיקה. מי שלא השקיע בשיווק דיגיטלי ובפתרונות למכירה דיגיטלית לא ישרוד. יש כיום פתרונות מדהימים בתחום - סריקת גוף, סריקת פנים, והתאמת בגדים על ידי בינה מלאכותית. אך קסטרו חושבת שאנחנו עדיין בשנות ה-80. לא רואה איך הם מצליחים לשרוד את המשבר הזה ללא סגירת 50% מהסניפים, עיצוב קולקציות חדשות ומתאימות לקהל רחב של הציבור הישראלי ושיווק דיגיטלי שמגיע הביתה תוך יום. רק ככה ניתן יהיה להבריא את החברה החולה הזאת.
המעצב | 08.06.19
99.
קסטרו נופלת מסיבה מאוד פשוטה- סיכום התגובות פה ומה שכל צרכן (לשעבר) יודע
מה גורם לצרכן לאהוב ולחזור לחנות בגדים? בגדים יפים, באיכות טובה, ובמחיר אטרקטיבי. אני לא קונה את זה שעלויות הקניונים/התחרות עם חו״ל - H&M מסתדרים יופי. יודעים למה? השבוע קניתי בגד גוף נהדר, מחמיא, מאיכות טובה, ב60 שקל. וכך צריך להיות. בקסטרו הבגד גוף הזה היה עולה בשקט 120 שקל. וזו בדיוק הבעיה. כבר שנים שאני אומרת שקסטרו יקרים ב30% אחוז ממה שהם אמורים להיות. וזה ב-ד-י-ו-ק מה שהצרכן הישראלי שונא. בשנים האחרונות לא רק שהבגדים פשוט לא יפים (שלא לומר סחורת שוק הכרמל) גם האיכות פשוט מזעזעת. זה מוזכר בכל תגובה שניה כאן. הצרכנים שלהם פשוט מצביעים ברגליים. אנשים עדיין אוהבים להסתובב בקניון, אבל לא אוהבים כשמזלזלים בהם. אני לא יודעת אם זה יהירות, אבל ללא ספק הם מנותקים מהצרכנים שלהם.וזה, א׳-ב׳ בעסקי קמעונאות (מה שכנראה שסבא שלו כן ידע). המודל שלהם הוא זארה, H&M והסוד של החברות האלה זה value for moeny. זה לא פרסום, וזה לא ״להיות צעיר״ . זה בגדים יפים ואיכותיים במחירים אטרקטיבים. זה הכל.וכרגע, הם עושים בדיוק ההפך .
הלוואי שישכילו להקשיב לצרכנים  | 08.06.19
97.
ההבדל בין קסטרו של פעם, לקסטרו של היום:
יש לי חולצה ישנה של קסטרו, מלפני עשרים שנה בערך. מיוצרת מ 100% כותנה איכותית, תפרים חזקים וגיזרה שנשמרת גם אחרי 4 כביסות בשבוע. היא כבר דהויה ומשמשת כחולצת בית, אבל בכל זאת, את האיכות עדין רואים ומרגישים. לעומת זאת, הבגדים שנמכרים היום בקסטרו הם באיכות ירודה, ואחרי כביסה אחת כבר מאבדים צורה, צבע ותפרים. בד"כ הרכב הבד הוא 95% ניילון זול כלשהו, והמחיר, מעל 150 ש"ח. לקוח הגיוני לא יקנה שוב בגד לשימוש חד פעמי, אלא אם כן מדובר בגלגל בשוק במחיר של 5 ב 10 ש"ח. זו בדיוק הסיבה של הנפילה של קסטרו (דרך אגב, אותו הדבר קורא גם בפוקס, כך שמפתיע שהם שורדים, כנראה בגלל שכבר ששם לא מסתמכים רק על בגדי הזבל החדשים). מי שרוצה להרוויח מכל הכיוונים (גם בדים זולים ותפירה זולה, וגם מחירים מופקעים), יוצא שבסופו של דבר יפסיד מכל הכיוונים
אני | 08.06.19
95.
פשוט מאוד - האופנה של קסטרו פשוט כבר לא יפה, שלא לומר מכוערת
שיחליפו את המעצבים, שיתנו קצת יותר חיים לביגוד, שיבינו שלא כולם אוהבים ללכת עם בגדים קרועים ולהראות כמו הומלסים מנווה שאנן בבתחנה המרכזית הישנה בתל אביב, וישורידו את המחירים. הייתי קונה כל שנה בקסטרו, ואני עדיין נכנס כל פעם שאני בסנטר בתל אביב, אבל כבר שנתיים לא קונה כלום כי אין מה לקנות. עברתי למשביר לצרכן - שם יש בגדים שמציגים חיות. קסטרו איבדו את זה.
אילן | 08.06.19
88.
קבל טיפ לדרך
לא בטוח שזה יעזור כי המותג מבחינתי לפחות כבר כמה שנים שרוף אבל אני מציע קודם לשפר את האיכות. לאחר מכן אם מגיע אדם כמוני למשל (שבאופן כללי משתדל לא להתלונן), אל שרות הלקוחות של קסטרו ומבקש לתקן את הרוכסן בג'ינס שקניתי והוא עדיין חדש ונראה גם חדש..אז אל תחזירו לו את הגינס ללא תיקון ותגידו לו שאין מה לעשות עם זה כי מבחינתי זה לא לקחת אחריות על ג'ינס שנמכר אצלכם מעל 200 שקלים. אם רציתי לקנות בלי שרות הייתי קונה ג'ינס ב50 בשוק הכרמל.. וזה רק דוגמא אחת והסיבה שהגעתם לאן שהגעתם
גיא | 08.06.19
85.
התחלה של הסוף
מדינה כל כך קטנה מלאה סניפים ענקיים של קסטרו קולקציות משעממות חוזרות על עצמן... רכישות של עוד מותגים המשדרים נטו זול וכאילו עדכני תוצרת הארץ!!! זה רק מחזק שהם מחוץ למשחק המהיר שנוצר בעשור האחרון...אין מקום לחללים מסחריים וענקיים עם סחורה עייפה ומשעממת ביותר לצד מנהלי/ות רשת מנהלי שיווק סוכנים מעצבים קניינים כולם בחגיגות מלונות יוקרה בסין והעולם והחברה רק הולכת וצוללת לכיוון הנעלמת!!!!! אתר אינטרנט אחד טוב ועדכני שווה את כל הבולשיטטט שנקרא קסטרו עכשיו במשפחה מנסים למכור ולשווק בחור צעיר עם ים לימודים בראש ואפס ניסיון והוא עלק יציל ת'אוניה שכבר מזמן בקרקעית בקיצור עוד כישלון גדול
חיים  | 08.06.19
81.
שנייייייםםםםםם שהייתי נכנסת לקסטרו
לא מוצאת ויוצאת, ושוב נכנסת ושוב יוצאת, ושוב מנסה למצוא ושוב יוצאת בלי כלום, ואולי הפעם כן אמצא ויוצאת, ואולי הסניף באילת יותר שווה ושוב יוצאת, ואז כבר הבנתי שאין לי למה להיכנס אפילו. האוכלוסיה שקונה בקסטרו זה בעיקר אוכלוסיה קשת יום וערבים, שערבים הם כוח קניה מאוד גדול אבל הם רק 20 אחוז מהאוכלוסיה, אז תעשו לבד את החשבון. אז אני מתארת לעצמי שעוד אלפי ישראלים כמוני, פעם היו קונים ועם השנים הבינו שזה כבר חסר סיכוי למצוא שם משהו.
יובל | 08.06.19
80.
פשוט מאוד
סחורה סוג גימל במחיר סוג א בעוד שעשרות אלפי ישראלים רוכשים הרבה יותר זול באינטרנט ומבינים את הגזל שנעשה כאן יותר מידי זמן . קסטרו עבר זמנו של הגזל ,לא עוד סמרטוטים שעולים 2 דולר בעלי אקספרס ואצלכם מאה וחמישים שקלים. אף אחד לא רוצה להרגיש פראייר ( למרות שהישראלים עוד רחוקים שנות אור מהחלטה לא לקנות יקר ולהחרים מי שמנסה להעלות מחירים או מוחר יקר מספיק)
גלית | 08.06.19
73.
יוקר השכירות ויוקר של רשתות השיווק
יגמרו וימחקו את כל רשתות האופנה.גולף נשאר לה עוד מקסימום שנתיים לקריסה מוחלטת הייתי בפוט לוקר פעם ראשונה בארץ בבאר שבע פשוט נחרדתי מהמחירים ואפילו הערתי על כך למוכרים בושה וחרפה ואני אחד שסט פעמיים בשנה לחו"ל כבר 8 שנים למה אין פריטים ב 10 דולר 20 דולר 30 דולר 40 דולר למשל טריקו של אדידס נייק ניו באלנס ואפילו של קולומבייה כמו כן נעלי אדידס הייק ניו באלנס ריבוק פילה בהחל מ 40 דולר כמו בחול ולידיעה הנעל הכי יקרה בחול היא במחיר של 100 עד 120 דולר של כל החברות המובילות הבן שלי רצה נעלי הרמת משקולות הלכתי לאדידס רצו 700 ש"ח כן 700 ש"ח אמרתי אני מוכן לשלם לכם לפנים משורת הדין 500 ש"ח כמובן לא הסכימו צחקו עלי הזמנתי מאתר בחו"ל כןלל משלוח עד הבית נעלי הרמת משקולות של אדידס ה 380 ש"ח בצבע לבן והשנה קניתי עוד זוג של ריבוק בארה"ב ב 60 דולר אומנם בצבע כתום
חיים | 08.06.19
66.
רשת לסופר מודלס צנומים/ות בלבד
מאתגר מישהו בעל גיזרה נורמטיבית/מלא למצוא שם משהו שאינו בגזרה נצמדת ולא מחמיאה. אני לא בחור מלא (לא רזה וגם לא שמן), בשנתיים האחרונות לא הצלחתי למצוא ולו חולצה אחת בגזרה שאינה נצמדת ולא מחמיאה...בשלב הזה כבר וויתרתי ואני אפילו לא טורח להיכנס. לפי התוצאות, אני מבין שאני לא היחידי!
מישו | 08.06.19
63.
19 צודק
אני דווקא לא חושבת שהבעיה בקסטרו היא המחירים, אלא האיכות, הבד והעיצוב. 19 צודק, לא משנה מי יעמוד בראש העסק (ואגב, לא חושבת שזה שעומד שם בן משפחה הופך את זה לעדיף על פני אחרים) עדיין מה שמציעים שם זה סמרטוטים שלא ממשיכים איתך לעונה הבאה ושלא נדבר על הבלאגן בחנויות והאבק שלא מנקים בתאי הלבשה. שנים שהייתי נכנסת לחנות הזאת ויוצאת בלי כלום, היום אני כבר אפילו לא נכנסת. זארה תמיד סוגרת לי את הפינה לכל מה שאני צריכה, לאירוע, ליום יום, תמיד הבגד שלהם מחמיא לי, אין הפתעות עם המידה, ואף פעם לא חסר במלאי.
רוני בת 29 | 08.06.19
62.
דעתי המלומדת
אני בסך הכול צרכן אבל הצרכן הוא הקובע. אני חושב שעל קסטרו לשנות את התקנון של "המועדון" התקנון של פוקס יותר ידידותי לצרכן וגורם לכך שהצרכנים יבדקו קודם בפוקס. דבר נוסף, קסטרו צריכה להתחבר עם טובי המעצבים שאינם מפורסמים ולכן מוצריהם יפים וזולים. לדוגמא, רשת C&A בעולם עובדת כך. יש לה כמה מותגים ולכל מותג יש מעצבים שהם מצטיינים באיכותם ולא מוכרים. לכן הבגדים של רשת זו הם יפים וזולים ושווים באיכותם לבגדי מעצבים. לבסוף, קסטרו צודקת בדרישה שלה להוריד תעריפי שכר דירה וניהול מכיוון שהמכירות יורדות. בעלי הקניונים עדיין לא מרגישים בלחץ כמו החנויות ואם בעלי הקניונים לא יורידו שכר דירה ולא יפנימו שהם חייבים לתרום להמשך קיום הקניון, ימצאו בעתיד לא רחוק מאוד קניונים שחנויות נסגרות ואין שוכר חדש ובשלב מתקדם יותר קניונים נסגרים. צריכים לעבור ממודל של שוכר למודל של שותף ברווחים ובהפסדים כדי לחלק את הסיכונים בים הצדדים. אני אומר את זה כי אם חס וחלילה תפרוץ אצלנו אינתיפאדה פעם נוספת כל המודל של שוכר משכיר ללא תלות במכירות יקרוס וכולם יפסידו
יהושע | 08.06.19
52.
לא יעזור כלום. פשוט תסגרו את הרשת הכושלת הזו
היא תופסת מקום של חנויות שוות בקניונים. לא קניתי בקסטרו ב-15 השנים האחרונות. איכות גרועה, מחיר יקר והכי גרוע - שירות לקוחות מביש. כשלקוחה מגיעה הביתה 10 דקות אחרי הקניה ומגלה שיש חור בשמלה, ואתם טוענים שזה העקב שלה ומסרבים לקבל את המוצר חזרה - אל תתפלאו שהיא וכל מכריה לא ידרכו שוב רגל בחנות. אמן שתפשטו רגל.
ענת | 08.06.19
50.
גם משחקי הכס נגמרו בסוף...
כשהקהל מרגיש שמוכרים לו סמרטוטים מסין ביוקר (כי צריך לשלם שכירות לקניון ושכר ובונוסים ועוד) אס הקהל מצביע ברגליים. יש הרבה אלטרנטיבות באינטרנט והמותג הזדקן ונשרף בעיני לקוחות שאולי יכנסו לחנות בקניון אם סמקרה הגיעו לשם לראות אם יש משהו במבצע רצפה וייצאו אם אין שווה להכנס לעוד תחומים ולא לשים את כל הביצים בסל אחד
אליהו | 08.06.19
38.
קסטרו תפשוט רגל
הם פשוט לא מבינים שזה לא עניין של מחיר אלא עניין של מידות. ב asos אני מזמין ג'ינס שמגיע בול במידה שלי w30l30 בקסטרו? לך תקנה ג' ינס במידות של דוגמן שהגובה שלו 1.90 ואז לך תעשה מכפלת. ממש יש לי זמן או רצון לטקס הזה תייצרו כבר בגדים שמתאימים לאוכלוסיה. הגברים בישראל נמוכים נמוכים ורזים או נמוכים ושמנים. הבגדים שלכם פשוט לא מתאימים. מעולם לא מצאתי חולצה מכופתרת בקסטרו שמתאימה לי. Asos זה גן עדן. Asos אפילו מעסיקים דוגמנים בגובה 1.69 הכל כדי שהלקוחות יראו איך פריט נראה במידותיהם.
רון | 08.06.19
32.
קסטרו יורדת בגלל עיצוב,בגדים לא מעודכן
בחירת המעצבים שלהם לוקה בחסר והם ירדו מאוד כי אין בגדים יפים שם. בעוד שזארה, מנגו, סטראדיווריוס מפגיזים ביופים ובעיצובים שלהם. עדיף להתמקד במשהו טוב ויפה ולא להתפרס לרוחב לאיכות של שוק. ויופי של בזאר. איבדו את הקלאס. חבל
רעות | 08.06.19
31.
פעם היתה רמה, איכות הבדים ירודה והגזרות גרועות...
לפני כמה שנים היה הפנניג שלהם ביפו עם המון אומנים מחו"ל שאת ציורהם הדפיסו על הבדים, אחת מהם היתה ביתי, ברגע שהבינה שהדפיסו את הציורים שלה על בדים סנטטיים מאיכות ירודה עם גזרות לא מחמיאות...היא הבינה את גורל החברה לאן פניו. לעומתם ולנטינו לקח את הציורים שלה והוציא סדרה איכותית על מחוכים שמלות וחולצות באיכות וגזרות א.א. ועל כך הלקוח מוכן לשלם...ושלא נדבר שולנטינו מכבד את האומן בתשלום ולא מזלזל כמו אתי וגבי.
טווסה | 08.06.19
27.
קסטרו -מותג עייף שסיים את חייו
אין מה לנסות להנשים אותו , יביא עוד ועוד הוצאות והפסדים (מלבד קסטרו ילדים), הודיס בירידה ובאינטרנט כיום, ניתן למצוא מוצרים זהים בחצי מהמחיר לפחות לכן צריך לחשוב על מותג בינלאומי משלים אחר , להיות הזכיין ולהחליף , אחרת ההתרסקות קרובה
סוס-מת | 08.06.19
25.
זה ההבדל בין פוקס לקסטרו
שתיהן יקרות ומוכרות פחות או יותר אותו דבר. אבל... פוקס עובדת שיווקית יותר נכון מבחינתי כצרכן. אני כמעט אף פעם לא אקנה במחיר המלא, כי בעוד כמה שבועות יהיה מבצע. 1+1; קנה ב 500 שלם 300, קנה ב 300 שלם 200. זה עובד. התחושה היא שכל הזמן יש מבצעים. קנית עם גיפטכארד? עדיין לצבור נקודות של המועדון. בקסטרו אין את זה. החוויה בפוקס היא מבצעים,מבצעים,מבצעים. ואיזה ישראלי לא אוהב מבצעים. בקסטרו התחושה היא שזה רק בסוף עונה.
צרכנית | 08.06.19
23.
רק הורדת מחירים תחזיר את הלקוחות
נגמרה התקופה שהלקוחות שילמו 359 שקל על ג'ינס ו150 שקל על חולצת טריקו שהופכת לסמרטוט אחרי 3 כביסות. ג'ינס במקסימום 100 שקל או שאף אחד לא יקנה. חולצת טריקו פשוטה 30 שקל לכל היותר או שתשארו עם הסחורה שלכם. מעילים 150 שקל לכל היותר או שתלבשו אותם לבד. חולצות מכופתרות 100 שקל לכל היותר.
קונה הכל באינטרנט | 08.06.19
15.
הערות
1. מישהו בדק פעם מדוע "סמנכ"לית הכספים רון מי־טל וינפלד החליטה לעזוב את החברה" - האם בגלל המיזוג המתוכנן עם קבוצת הודיס? האם "הבינה" שמחזירים את הבן מאמריקה והדברים משתנים (ולא לטובה) ועדיף לפרוש "בשיא"? 2. "...לנהל את המשא ומתן של הקבוצה בקניונים'. הבעיה היא שכשיוסי נתקל בקשיים הוא הופך את השולחן. כל הקבוצה של גביזון אימפולסיבית, רוצים להרוויח כסף מיד, אחרת הם יוצאים, ולא משנה מה סוכם. " האם מישהו בדק כמה בעלי הקניונים רוצים - כן, רוצים - שחנויות הקבוצה ייצאו (או יותר מדוייק - יעופו...) מהקניונים שלהם, כי הפדיונות בירידה ויש אלטרנטיבות יותר טובות?....
אנליסט | 08.06.19
7.
לרוטר אין סיכוי להציל עסק עם26% שכר מנהלת ועובדים
ועוד 22% שכר דירה ודמי ניהול בכדי להציל את העסק חייבים שם גרזן לקצץ את 6% שכר מנהלת כל2% כמו פוקס לסגור במיידי את אורבניקה להשאיר סניף או שניים לניקוי המלאי לקצץ 30% מחנויות קסטרו / הודיס להחליף את כל שגרת הניהול ובעיצוב של הודיס להחליף את כל שגרת העיצוב של קסטרו לסגור את קרולינה ארהב אבל כפי שזה נראה זה לא יקרה לבעלי המניות יש כיס עמוק ולא יקרה כלום אם יקימו 150 או 200 מליון שח בשנת 2020 בכדי להציל את העסק
מנהל רשת אופנה  | 06.06.19
6.
ילד שמנת ממש מוצלח.....
היה שליש, וואו, למד כלכלה וחשבונאות? וואו, נסע להארוורד? וואו (כסף ....), ובגלל כל התפקידים המדהימים שהציעו לו (ביז דב באיזה מקום קיקיוני) הוא בחר לחזור לחממה היכן שהופכים לסמנכל על חשבון המשקיעים. בקיצור נפוטיזם עם כיוון ברור - למטה
ילד שלי מוצלח | 06.06.19
4.
רון בחור נחמד וחכם
לא יודע אם לקסטרו יש את איכות הביגוד והתמחור להתחרות בשוק גלובאלי אבל רון אחלה בחור, עם ראש על הכתפיים, מישהו שלמרות מעמדו הפיננסי והחברתי מעולם לא נתפס בעיניי כמתנשא או אחד שלא צריך לעבוד קשה. אם היה משקיע בקסטרו (ואינני) הייתי שמח שזה האיש שנבחר להוביל.
אפי | 06.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת