אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תוקנה תקלה נרחבת בשרתי נטוויז'ן-סלקום

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
לכול הבכיינים, אשמתכם אל תתלוננו על סלקום
תקלות קורות, תמיד אין דרך למנוע את כול התקלות, אפשר להערך לנושא, אבל הערכות כזו עולה כסף, כמו שסלקום אמרה (ולא אין לי שום קשר לחברה פרט לעובדה שאני לקוח שלה) מי שיש לו פתרון שרידות יש לו פתרון. הכול עניין של עלות-תועלת מי שקריטי לו להיות זמין כול הזמן צריך לדאוג לאתר חלופי, אם אתה חברה בינלאומית סביר שכדאי שהאתר החלופי (או הראשי) יישב גם במדינה אחרת.
רמי | 05.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת