אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סוף לפנצ'רים: מישלן ו-GM ישווקו צמיגים ללא אוויר עד 2024

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
נראה פשטני מדי
למה הדופן לא סגורה ? לא יתכן שפגעי מזג האויר בארץ טובים לפנים ככה . לא יתכן שהיצרן יחליט איזה קושי צמיג אני רוצה מראש . יש מצב שהזולים לא יהיו קשיחים מספיק לעמוד בבורות מסויימים . אני ממלא לחץ גבוהה יותר מקדימה בגלל כובד המנוע ומה עכשיו ? נראה פשטני כמו הפתרון של התיבה האוטומטית העכשיות .
A | 06.06.19
21.
מעניין - אבל לא הייתי מוותרת על הרזרבי כל כך מהר
זה שמשהו לא מכיל אוויר בתוכו לא הופך אותו לבלתי ניתן להריסה. קודם לבדוק איך הדבר הזה מתמודד עם תנאי מזג אוויר קיצוניים כמו קור של 40 מעליות מתחת לאפס ואז חום של כבישי אספלט נמסים. צריך לראות איך זה שומר על הצורה שלו לאורך זמן בתנאי שימוש אגרסיביים - ואני לא מדברת שנה-שנתיים - יש רכבים על הכביש בני כמעט 100 שנים... אבל הורדת מספר תאונות הדרכים כתוצאה מצמיג מתפוצץ - מטרה ראויה.
יסמין | 06.06.19
13.
מקווה שאכן יצא אל השוק.
למרות שהוא מיועד לכביש בלבד, אני חושש שכל אבן שתתקע ובוץ שיצטבר עלולים לפגוע באיזון הגלגל. בכל מקרה זהו רעיון מבורך שעשוי להקטין את אלפי הנקרים שנגרמים כל שנה כתוצאה מברגים חדים המפוזרים על כבישי ארצנו (הברגים עם הראש הגדול שמחזיקים את לוחיות הרישוי)
דן | 06.06.19
4.
הצמיג גם מאוד 'ספורטיבי' כי אין לו עיוותים על ציר הרוחב
כשנוסעים בסיבוב, יש עיוות של הצמיג על ציר הרוחב - מה שמערפל את ההיגוי. זה משמעותי יותר כאשר הדופן גבוהה, לכן צמיגים ספורטיבים הם בעלי דופן נמוכה. ממה שאני זוכר לגבי הצמיג מהדגם הראשון, זה שמלבד שהיה רועש, הוא גם היה פחות חסכוני בדלק.
גדי | 05.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת