29. את הקידמה אפילו ביבי והחרדים לא ניתן לעצור לאופניים הכתומות הסיניות יש צמיגים ללא אוויר וזה עובד מצויין. יש רכבים שמגיעים ללא גלגל רזרבי כי הגלגלים שלהם בנויים כך שגם המקרה של פנצר, לא תהיה יציאת אוויר מיידית. בקיצור הקידמה ישנה וגם הצמיג יגיע. אהרון | 09.06.19 (ל"ת)
27. ניראה לי שהצמיג החדש יהיה כבד יותר מהרגיל גם כשהוא מלא באויר ואם אני צודק, אז יש בזבוז אנרגיה (דלק) בנוסף, כפי כבר ציינו לפני, כל גרגר אבן יוצא מאיזון את הגלגל. גם הצטברות בוץ תיצור בעיה רצינית של איזון. למרות שזה ניראה טוב וחדשני, חושב שזה לא פרקטי איציק | 07.06.19 (ל"ת)
26. הגבר הולך ונעשה מיותר עכשיו גם לא יתקשרו לבקש שנציל אותן כי יש פנצ'ר בגלגל. גבר גבר | 06.06.19 (ל"ת)
25. נראה פשטני מדי למה הדופן לא סגורה ? לא יתכן שפגעי מזג האויר בארץ טובים לפנים ככה . לא יתכן שהיצרן יחליט איזה קושי צמיג אני רוצה מראש . יש מצב שהזולים לא יהיו קשיחים מספיק לעמוד בבורות מסויימים . אני ממלא לחץ גבוהה יותר מקדימה בגלל כובד המנוע ומה עכשיו ? נראה פשטני כמו הפתרון של התיבה האוטומטית העכשיות . A | 06.06.19 (ל"ת)
24. מה עם בוץ? גשם וקצת בוץ, וכל החורים מתמלאים בג'יפה+ חצץ, לא נראה לי יעיל בעליל, מקווה שישנו עיצוב לאטום יותר המבין | 06.06.19 (ל"ת)
23. כמובן שלמדינת ישרא-hell הוא לא יגיע כי הפאנצ׳רמאכערים יעשו צרות ומשרד התחבורע יתקפל. כמו שקרה עם אובר ונהגי המונית. מדינה זבל. השפוי האחרון | 06.06.19 (ל"ת)
21. מעניין - אבל לא הייתי מוותרת על הרזרבי כל כך מהר זה שמשהו לא מכיל אוויר בתוכו לא הופך אותו לבלתי ניתן להריסה. קודם לבדוק איך הדבר הזה מתמודד עם תנאי מזג אוויר קיצוניים כמו קור של 40 מעליות מתחת לאפס ואז חום של כבישי אספלט נמסים. צריך לראות איך זה שומר על הצורה שלו לאורך זמן בתנאי שימוש אגרסיביים - ואני לא מדברת שנה-שנתיים - יש רכבים על הכביש בני כמעט 100 שנים... אבל הורדת מספר תאונות הדרכים כתוצאה מצמיג מתפוצץ - מטרה ראויה. יסמין | 06.06.19 (ל"ת)
20. סכנה זה מסרטן... סיבי הזכוכית יתפרקו לחלקיקים קטנים באוויר ויגרמו לסרטן למי שנושם אותם אלי | 06.06.19 (ל"ת)
19. כמה זמן צריך בשביל לחולל שינוי... קראתי על כך לפני 15 שנה .... וזה אולי יהיה מסחרי ב 2024. 20 שנה של פיתוח !!! רכב העתיד כבר לא יראה אותו דבר כמו היום. בהצלחה. אופיר | 06.06.19 (ל"ת)
17. רוב הצמיגים מוחלפים בגלל שחיקה ולא בגלל פנצ׳ר כך שזה לא ממש יעזור מהבחינה הזאת. יהיה גם מעניין לראות איך ישפיע העיצוב הפתוח הזה על חיי הצמיג, האם אין חשש שאבנים ושבבים וכל מיני צרות אחרות יכנסו ברווחים שם ויהרסו את הצמיג? רב טפסר מחליפן | 06.06.19 (ל"ת)
15. כלומר, זה יגיע לשוק בעוד חמש שנים, באופן ראשוני מישהו אמר "עדיין לא מוכן לשוק"? Dr. Halfbaked | 06.06.19 (ל"ת)
13. מקווה שאכן יצא אל השוק. למרות שהוא מיועד לכביש בלבד, אני חושש שכל אבן שתתקע ובוץ שיצטבר עלולים לפגוע באיזון הגלגל. בכל מקרה זהו רעיון מבורך שעשוי להקטין את אלפי הנקרים שנגרמים כל שנה כתוצאה מברגים חדים המפוזרים על כבישי ארצנו (הברגים עם הראש הגדול שמחזיקים את לוחיות הרישוי) דן | 06.06.19 (ל"ת)
4. הצמיג גם מאוד 'ספורטיבי' כי אין לו עיוותים על ציר הרוחב כשנוסעים בסיבוב, יש עיוות של הצמיג על ציר הרוחב - מה שמערפל את ההיגוי. זה משמעותי יותר כאשר הדופן גבוהה, לכן צמיגים ספורטיבים הם בעלי דופן נמוכה. ממה שאני זוכר לגבי הצמיג מהדגם הראשון, זה שמלבד שהיה רועש, הוא גם היה פחות חסכוני בדלק. גדי | 05.06.19 (ל"ת)
סוף לפנצ'רים: מישלן ו-GM ישווקו צמיגים ללא אוויר עד 2024
31 תגובות לכתיבת תגובה