אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"העומס על עובדי הרכבת במרכז הבקרה חריג בהיקפו"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אז תביאו עוד עובדים למרכז הבקרה
הבעיה היא שאז העובדים הקיימים יתלוננו שהמשמרות שלהם קוצרו לשמונה או תשע שעות ושהשכר שלהם נפגע כתוצאה מכך. ומה הם יעשו? הם ישבתו כדי לקבל את אותו שכר על פחות שעות. הבעיה היא לא כמות העובדים אלא תרבות ארגונית שאפילו בארגון פשע לא קיימת, לצד עובדים עם יעילות של ילד בן 6, והכל בחסות הליכוד שמגן עליהם כמו לביאה שמגנה על גוריה.
מאיר | 07.06.19
5.
למה לעזאזל יש עדיין עובדים ברכבת
את הכול אפשר למחשב. אני יכול לכתוב סקריפט שיהיה מרכז בקרה. למה צריך בנאדם שם. והטמטום של לשים נהג ברכבת. כל מה שרכבת עושה זה עוצרת מתי שהיא רואה התנגשות פוטנציאלית וזהוווו. זה הדבר הכי פשוט שיש לתכנת. לא. חייבים לשים קופים ערסים שם שישלטו על החיים של עובדי הייטק חכמים פי כמה מהם.
וו | 07.06.19
3.
רודים בעם אפסים וגנבים
בכל העולם מערך רכבות בכמה סדרי גודל עולה על רכבונת זערורית של ישראל המקשרת בקושי בין כמה נקודות במרכז לצפון ודרום הקרובים ללא אילת בכלל. אתם מזלזלים באינטליגנציה שלנו? מחוז הכי קטן באירופה בשטח של כמה פעמים ישראל מנהל תעבורה ביעילות מופתית, ברוסיה או מזרח אירופה אפילו. אתם לא יודעים לנהל קו בודד באורך כמה עשרות ק"מ בודדים? תשתו רעל ותתאבדו על האסלה. נמאס מכם. חבורת אפסים חולנית.
חדלי אישים | 06.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת