10. אז תביאו עוד עובדים למרכז הבקרה הבעיה היא שאז העובדים הקיימים יתלוננו שהמשמרות שלהם קוצרו לשמונה או תשע שעות ושהשכר שלהם נפגע כתוצאה מכך. ומה הם יעשו? הם ישבתו כדי לקבל את אותו שכר על פחות שעות. הבעיה היא לא כמות העובדים אלא תרבות ארגונית שאפילו בארגון פשע לא קיימת, לצד עובדים עם יעילות של ילד בן 6, והכל בחסות הליכוד שמגן עליהם כמו לביאה שמגנה על גוריה. מאיר | 07.06.19 (ל"ת)
9. לא פשוט להיות נהג 4 שעות ביום בשביל 30 אלף לחודש אין מספיק זמן לבזבז את הכסף נהג רכבת בחלום | 07.06.19 (ל"ת)
8. צריך לפטרם או להעבירם לתפקיד אחר אבל למה לפעול אם הם מוגנים ע"י וועד העובדים+חברים+הסתדרות אז התפקיד לא מתאים לבקרים | 07.06.19 (ל"ת)
5. למה לעזאזל יש עדיין עובדים ברכבת את הכול אפשר למחשב. אני יכול לכתוב סקריפט שיהיה מרכז בקרה. למה צריך בנאדם שם. והטמטום של לשים נהג ברכבת. כל מה שרכבת עושה זה עוצרת מתי שהיא רואה התנגשות פוטנציאלית וזהוווו. זה הדבר הכי פשוט שיש לתכנת. לא. חייבים לשים קופים ערסים שם שישלטו על החיים של עובדי הייטק חכמים פי כמה מהם. וו | 07.06.19 (ל"ת)
4. בתור נוסע קבוע אין יום שאין בלאגן ברכבת איחורים, ביטולים , צפיפות וחוסר יעלות טוטאלי של העבדים הם עניין שבשגרה. יש צורך בהקמת ועדת חקירה דחופה לחברה האומללה הזאת א | 06.06.19 (ל"ת)
3. רודים בעם אפסים וגנבים בכל העולם מערך רכבות בכמה סדרי גודל עולה על רכבונת זערורית של ישראל המקשרת בקושי בין כמה נקודות במרכז לצפון ודרום הקרובים ללא אילת בכלל. אתם מזלזלים באינטליגנציה שלנו? מחוז הכי קטן באירופה בשטח של כמה פעמים ישראל מנהל תעבורה ביעילות מופתית, ברוסיה או מזרח אירופה אפילו. אתם לא יודעים לנהל קו בודד באורך כמה עשרות ק"מ בודדים? תשתו רעל ותתאבדו על האסלה. נמאס מכם. חבורת אפסים חולנית. חדלי אישים | 06.06.19 (ל"ת)
2. לא ציפיתי משטרסנוב להיות הועדה כזו ולהפיק דו"ח מטע ולא יתן לעובדות לעובדות לבלבל אותו... כזו תחלואה משמעה רק התחלות ואם יש לעובדים בעיה עם עומס למעבר לעיר אחרת זו לא הדרך להציף את הנושא ניר | 06.06.19 (ל"ת)
"העומס על עובדי הרכבת במרכז הבקרה חריג בהיקפו"
10 תגובות לכתיבת תגובה