אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"זו אשליה לחשוב שטכנולוגיה מקטינה פערים וכולם יכולים להצליח בה"

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
הכותב לא שנה ולא קרא אפס בריבוע
מי שמבין איך כלכלה עובדת מבין שהטכנולוגיה פותחת דלת לכולם אגב אם כל כך אכפת לכם מפערים אולי נחזור ללפני 200 שנה אז בעולם לא היו פערים כמו היום אלא שאז חיו בעוני מחפיר והיום הפערים מאפשרים לעשירים לגדול והאפשרות לחלק את העוגה גדולה יותר
קפיטליסט | 07.06.19
8.
מה החידוש..?
כל דבר הבא לשרת אוכלוסיה רחבה לא רק שמחזק את הפערים אלא אף מגדיל אותם.. שוב, המחשבה שדיגיטל וטכנולוגיה מסירים חסמים זה (לסוג מסוים של אוכלוסיה) אבל, מותיר אוכלוסיה גדולה מאחור ובעת הזו את האוכלוסייה המבוגרת.. ובעוד שנים כשהטכנולוגיה תתעצם היא שוב תותיר חתך אוכלוסיה שיתקשה להדביק את הפער..
עמי | 07.06.19
6.
ל-4
כתבת הרבה על המובן מאליו. הצלחה לכולם הכוונה היא הזדמנות שווה לכולם להצליח. שני אנשים שיעלו מוצר דומה עם שיווק דומה, לכאורה ההזדמנות צריכה להיות 50/50 לאחד או לשני, אבל בגלל שלשני יש אולי יותר היסטוריה או יותר כסף לדחוף את עצמו, ההזדמנות כבר לא 50/50 למרות שלכאורה המוצר זהה.
אבי | 07.06.19
4.
אף אחד לא חשב כך
שהטכנולוגיה משטיחה מחסומים ומאפשרת לכולם להצליח. אולי אתה ברזילי היחידי שחושב כך. בכל תחום קיים, חדש או ישן, יש המצליחים ויש שלא. כנ"ל בדיגיטל. הדיגיטל זה עוד תחום העובד לפי הכלל, אפשר להצליח וגם לא להצליח. מי שמע על כך, שכולם מצליחים או כולם מפסידים. אין דבר כזה, לא היה ולא יהיה.
גבי | 07.06.19
1.
יש חסמים שאי אפשר לשחרר
כסף נדבק לכסף, ומי שלא למד לשמור על שלו, לא יצליח לשגשג לא משנה באיזו סיטואציה הוא נמצא. החוקים של עולם העסקים לא השתנו - יש משהו נאיבי במחשבה שאפשר להשיק מוצר בלי לעשות סקר שוק, בלי שיווק חזק וממוקד בשוק היעד, ויתר הדברים שמלמדים בבתי ספר לעסקים. אנשים פרטיים יכולים ללמד את עצמם, אבל זה קשה ונדיר - וקיקסטארטר משקף את התוצאה. אנשים כן ישלמו עבור בדיחה - אם ימכרו להם אותה בסגנון הנכון - אבל כמו בדיחות, כאשר שומעים את אותה בדיחה בניסוח לא מספיק שונה, אנשים לא יצחקו - ולא יקנו את זה.
יסמין | 07.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת