16. בסוכות קניתי היברידית הסוכנויות מוצפות בלקוחות איזה אינטרס יש למכור לליסינג בזול כשלקוחות פרטיים רבים על כל המלאי שנשאר ב 2019? ברור שעדיף למכור את ההיבדידיות ללקוחות פרטיים ולדחוף לליסינג את הדגמים הרגילים, שכבר בקושי נמכרים בחלק ממדינות העולם עקב תקנות זיהום אוויר מחמירות. מדיניות נכונה לגמרי מצד היבואן. אגב, השערה שלי? בקרוב יתחיל תהליך הפוך של העלאת מיסוי על רכב מזהם, במקום התהליך שהיה עד כה, הטבת מיסוי לרכב לא מזהם. סמי | 29.10.19 (ל"ת)
14. מה כולם קופצים? יצרן נותן הקצאות לכל דילר בעולם - זה קשור למגבלות הייצור. הייבואן מחוייב לקנות כמות שסוכמה מראש. לא פחות ולא יותר. יש שרשרת הספקה, ייצור, הובלה. ליצרנים, בדרך כלל ,אין אלפי מכוניות שממתינות במחסנים. מיזר | 11.06.19 (ל"ת)
13. ל10 טיוטה קורולה זה הדגם הטוב בעולם והחדש שלהם מצויין.בעמידה בפקקים ההבירידית חוסכת יותר דלק.מדינת הפקק החשמלי. ברק | 09.06.19 (ל"ת)
12. טויוטה החרימה את ישראל. ישראלי אמיתי לא יקנה טויוטה טויוטה היא מילה נרדפת לחרם מדינות ערב על ישראל AKA "החרם הערבי". כישראלי גאה לא אוכל לרכוש מיצרן שבחר להחרים אותי ואת מדינתי בגלוי ובמודע ובגיבוי יו"ר החברה. אבישי | 09.06.19 (ל"ת)
10. כולם טועים - סה"כ רוצים לדחוף את הקורולה 1.6 שנהרמת במלאי בטורקיה היצרן נתן ליבואן מחיר טוב להיברידית בתנאי שהוא קונה גם את הגרוטאה 1.6, אך בפועל זה לא קורה, ועכשיו מצאו שיטה לחייב את חברות הליסינג לרכוש את הקורולה 1.6 המחפירה יודע | 08.06.19 (ל"ת)
9. טויוטה תמיד היתה מס 1 גם בשנת 79 שקניתי את הטויוטה קורולה הראשונה לפני שעליתי ארצה כבר אז היא היתה משהו אחר בשוק המכוניות הבלתי אמינות דאז..עד היום לא נוטש לא בניי ולא בנותיי כולם על ג'יפים לנד קרוזרים אברהם לוי | 08.06.19 (ל"ת)
8. יודנאי קונה וקיה נירו חשמליות בחו"ל יש רשימת המתנה של שנה לרכבים האלו. שנה הבאה תהיה שנת המכוניות החשמליות תתכוננו לירידות ערך חזקות על רכבי הבנזין שלכם.. מורדי | 08.06.19 (ל"ת)
6. טויוטה יאריס. מתי מתכננים בטויוטה לשנות את הפרצוף העצוב של היאריס? נראה לי שבחו'ל הפרצוף של יאריס דומה לפרצוף של הקורולה... רק בארץ גפקו אותנו עם הפרצוף העצוב עם ה - X הגועלי. בנצ'ו | 07.06.19 (ל"ת)
5. פרסום של טויטה ישראל. כאילו לא יוכלו לקבל עבר למה שהזמינו. חהחהחהחהח. כנרא לא מצליחים למכור. הצחיקו אותנו. חחחח | 07.06.19 (ל"ת)
3. מספר 1 טועה ומטעה.הכותרת הנכונה היא: "טיוטה רוצה למקסם רווח על חשבון הצרכן הפרטי". יש ליבואן הקצאה והוא לא רוצה לבזבז אותה על מכירות לציי רכב וחברות ליסינג שם הרווחיות היא רבע מהרווחיות במכירה לצרכן הפרטי. ליאור | 07.06.19 (ל"ת)
2. מצער ומביש במילה אחרת, מה אכפת לנו שהשכירים שמקבלים רכב ליסינג, ימשיכו לשלם יותר ולזהם יותר , ירצו לחסוך שיקנו מאיתנו באופן פרטי. פשטו מבייש... בני | 07.06.19 (ל"ת)
1. כותרת לא נכונה - "לטויוטה נגמר מלאי המכוניות ההיברידיות" תהיה יותר מדוייקת יש הבדל בין לתת את הרושם שטויוטה לא רוצה למכור היברידיות יותר, לבין מה שכתוב בכתבה - טויוטה לא מסוגלת למכור יותר היברידיות בגלל ביקוש גבוה מהיכולת לספק. יסמין | 07.06.19 (ל"ת)
יבואנית טויוטה לחברות הליסינג: "אין יותר היברידיות עד להודעה חדשה"
16 תגובות לכתיבת תגובה