6. פרטנר טיוי השיקו עכשיו שירות גיימינג חדש שמבוסס סרימיננג יש להם שמה איזה 300 משחקים השאלה איך ה רץ על אינטקנט 100 מגה לדוגמה אברהם כהן | 03.09.20 (ל"ת)
5. ל4 זה תלוי באיזה אזור אתה נמצא אם אתה ליד השרתים המולטיפלייר יהיה יותר טוב ממה שיש בארץ D0g | 10.07.19 (ל"ת)
4. גרוע למולטיפלר סביר בסינגלפלר יש לאג מורגש במערכת אנשים חושבים שזה עובד כמו קסם וזה לא. גדי | 10.06.19 (ל"ת)
3. מפרסמים בפייסבוק וטוויטר, ואמאזון וכן דפי אינטרנט ואפלקציות ועוד יהיו חייבים לשלם גם לאפל בנוסף כדאי לדעת את מיקום המכשיר וסוג המכשיר או דואר אלקטרוני. אפל תרוויח מזה 100+ מיליארד $ בשנה. המידע לא יימסר בחינם. וגוגל תפשוט רגל. מנע״ל אפל | 07.06.19 (ל"ת)
2. נראה שהכתב קצת פספס את הקונספט... כל הרעיון שעומד מאחורי Stadia ומתחרותיה הוא העובדה שכיום ברוב העולם המפותח יש אינטרנט טוב מספיק כדי לשדר תוכן באיכות של 1080p עם 60fps באופן רציף, וגוגל עושה את זה כבר שנים עם youtube. אז במקום שאנשים ירכשו בעצמם קונסולה ש-90% מהזמן תעמוד על המדף ותצבור אבק- גוגל יכולה להחזיק חומרה שמדמה קונסולה ב-datacenter-ים ברחבי הגלובוס, להשכיר אותה למשתמשים לפי דרישה- ופשוט לשדר למסך של המשתמש את התוכן. לכאורה כולם מרוויחים: המשתמשים לא צריכים להשקיע בקופסה גדולה שתופסת מקום ודורשת שדרוג כל כמה שנים, גוגל יכולה להשכיר לאנשים חומרה במחיר גבוה ממה שהיא עולה להם. האתגר העיקרי כאן הוא עיכוב בהעברת המידע (שבמקום להגיע מהשלט של המשתמש עד לקונסולה שנמצאת בבית, מעבדת את הנתונים ומשדרת אותם למסך שנמצא מעליה- צריך להיות משודר מהשלט עד לשרתים של גוגל, לעבור שם עיבוד, ולהיות משודר מהשרתים בחזרה למסך), אבל כנראה שבגוגל הגיעו למסקנה שיש להם תשתית טובה מספיק כדי שהבעיה לא תהיה משמעותית. מישהו | 07.06.19 (ל"ת)
עשרה דולרים, 31 משחקים: גוגל תשיק בנובמבר את שירות הגיימינג Stadia
6 תגובות לכתיבת תגובה