6. פושעים חברת בואינג מצטיירת כחברה בעייתית מאוד כל יום התגלה שקר חדש מי יודע כמה אנשים היו נשארים בחיים מפחיד מאוד הצנחב | 09.06.19 (ל"ת)
5. כל הטייסים הבחינו בבעייה אבל ניתוק המחשב היה שונה כל הטייסים הבחינו בהורדת אך המטוס הלקוייה וניסו לנתק את הטייס האוטומטי ולקחת את השליטה במטוס ידנית.לצורך זה יש כפתור ניתוק מובנה על הסטיק\הגה המטוס כמקובל. אבל במקרה של בעייה בחיישנים כפי שהיתה - הניתוק מתבצע בצורה אחרת (וחריגה) ע"י סיבוב חוגה בלוח השעונים עצמו... כמובן שזה מבלבל כל טייס, בין אם הודרך על החריג הזה ובין אם לא, וזו שגיאת תכנון חמורה ב mmi (תיאום אדם-מכונה). ישראלי שקורא | 08.06.19 (ל"ת)
4. ליעקוב...אתה רציני...???... ...זה מה שהראש של המהנדסים בבואינג חושב...אז בשביל מה התקינו מושבים לטייסים ומערכות כפולות...אם הם שמים את יהבם על המחשב ורק על המחשב...כפי שהסברת...ומאידך איך תסביר שהיו טייסים שכן התגברו על תפקודו השטני של המחשב והוציאו את המטוס מצלילה חופשית...חבל שטייס 737 מקס יודע עברית כדי לגלות את הראש המעוות של המהנדסים של היום... בנצי | 08.06.19 (ל"ת)
2. מחשב כן הטייסים הבינו וכיבו את המערכת אבל הם לא ידעו שהיא מתוכננת להפעיל את עצמה אוטומטית מיד שוב ושוב ושוב.. הם כיבו את המחשב כמה פעמים ובסוף התרסקו כי לא היה מספיק גובה לכבות אותו שוב. חיסכון של 2 דולר עלה בחיים של 300 איש. זבל של חברה בואינג. יעקוב | 08.06.19 (ל"ת)
1. שאלה לטייס מקצועי בתעופה אזרחית... לאור הכתבות בנוגע לבעיית השליטה על המטוס ...ברצוני להבין האם טייסים מיומנים הבינו את הבעייה שעם העברת המטוס לשליטה של הטייס האוטומטי הממוחשב והתחלת האיבוד שליטה ... יכלו בעוד מועד לנתק את הטייס האוטמטי ולתקן את הטעון תיקון מבחינת שמירה על איזון המטוס ומניעת ההורדה הטוטלית של אף המטוס...וכל זה למה אני שואל...כי הבנתי שהיו טייסים שכן הצליחו לתקן את ניתוח הנתונים השגוי של הטייס האוטומטי...תודה מראש ומקוה שהבהרתי את הנקודה הקשה.. בנצי | 08.06.19 (ל"ת)
בואינג ידעה על תקלה בנורת אזהרה אך דחתה את הטיפול בה
7 תגובות לכתיבת תגובה