אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נהגים שהשתמשו בנייד שילמו כחצי מיליארד שקל קנסות בחמש השנים האחרונות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
במילים אחרות
זה לא בדיוק שאסור לנהוג ולסמס , צריך לשלם מס סימוס בסכום של אלף ש"ח. נכון יש גם נקודות אבל גם אילו כנראה יובילו אותך לשלם עוד קנס שיעלם לאחר שעשית שיעורי נהיגה מיותרים מחדש - זה לא שאתה לא יודע לנהוג אתה מסמס תוך כדי נהיגה - פשוט מזלזל בחיים שלך ושל אחרים. אצלי מזימן אין סמס תוך כדי נהיגה, זה מטופש כל כך לעשות את זה. ומסוכן כל כך. אבל בישראל כמו בישראל החוק הוא המלצה ומותר כל עוד אתה לא נתפס. ובמקרה של החוק הזה וכמו שציינתי זה בעיקר מס..
זק | 11.06.19
3.
הוכחה שזה מיותר
הנתונים מראים שהאכיפה הזו לא אפקטיבית כלל, בדיוק כמו מצלמות המהירות, אבל המשטרה ממשיכה במדיניות רבת שנים של אכיפה של עברות קלות לא משמעותיות ופשוט הכי קל לתפוס אותם וחוץ מלהעשיר את קופת המדינה (של השלטון המושחת!!!) אין בזה קלה אפילו לתאונות הדרכים והקטל בכבישים. מעניין מתי יעשו שם חישוב מסלול מחדש לאסטרטגיה....
הנתונים מראים שהאכיפה הזו לא אפקטיבית כלל | 10.06.19
2.
תשאלו את עצמכם למה כביש 4 מוביל בכזה פער ?
בגלל שבכביש זה מתקיימים כל התנאים האידאליים עבור המשטרה לקיים את מטווח הברווזים היומיומי שלה: פקקים קבועים ובלתי נגמרים ושוליים רחבים לביצוע הפרוצדורה - כך שבמילים אחרות המשטרה מחפשת עבירות מתחת לפנס. למה הם לא טורחים לבדוק את דרך השלום והאלוף שדה למשל ? או בשאר הרחובות בהם יום יום אנו רוכבי הדו״ג רואים נהגים חסרי אחריות שסוטים מן המסלול ועוד כועסים שמעירים להם.
יוסף תגובה | 10.06.19
1.
משטרת ישראל
כמות הדוחות ביחס למשתמשים בפועל בסלולרי ל-כ-ת-י-ב-ה ו-ל-ק-ר-י-א-ה של מלל בזמן נהיגה, היא כמות זניחה עד אפסית. אין לגופי האכיפה במה להתפאר, ההיפך מכך. כמות הדוחות היתה אמורה להיות גדולה פי 1,000 או פי 10,000 כדי לדגדג את הקצה התחתון של הבעיה. מניסיון אישי, האכיפה באמצעות אופנוען, ש"מכניס" לך את הראש לתוך הרכב במהירות של חוקית של 110 קמש, וגורם כמעט לארוע לב לנהגים המסכנים, היא אכיפה לא-חכמה, לא בטוחה וגורמת לבהלה מיותרת שתאונות דרכים פוטנציאליות בצידה !!!!!
יוסי מ-חיפה | 10.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת