אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פקידי האוצר רוצים לקצץ בהטבות המס לקרנות ההשתלמות

226 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

226.
מתי תחל גביה אמיתית במגזר הערבי המתנהל עם הון שחור במיליארדים? האוצר פוחד מהם.
מתי יפסקו ההטבות המפליגות לטייקונים? מסי העושק המוטלים על הציבור חייבים להיפסק והגיע השעה לגבות מס אמיתי במגזרים הערבי והחרדי. כמו כן חובה מיידית להפסיק את מתן השוחד הפוליטי למגזר החרדי השותף לעושק מעמד הביניים.
אלי | 06.03.20
222.
המשמעות של ביטול הטבת המס בקרנות ההשתלמות היא מיתון - כל הכסף יעבור מהבורסה לדירות
גם יהיה פחות כסף מושקע בחברות ולכן פחות צמיחה וגם מחירי הדירות יעלו כי כולם יקנו דירה להשקעה. מה שכן, צריך לאפשר לכל עובד להפריש בעצמו כסף לקרן השתלמות בלי שזה יהיה תלוי ברצון הטוב של המעסיק
תם | 16.06.19
218.
תניחו לקרנות ההשתלמות
ישנה אוכלוסיה במדינת ישראל שלא זכתה לא לפנסיה התקציבית ולא לחוק פנסיה ממלכתית. ויוצא שהם הכי דפוקים ויצאו לפנסיה אחרי 30-40 שנים עם פנסיה של 30% במקרה הטוב לעומת אחרים שיוצאים עם 70%. קרנות ההשתלמות עבור האנשים הללו זה למעשה חיסכון פנסיוני. המהלך של האוצר כרגיל דואג לחזקים. אם אתם כאלו גדולים, תבטלו את הטבת קרן ההשתלמות לבעלי פנסיה תקציבית כולל פנסיונרים של צבא הקבע ועמיתים של קרנות פנסיות ותיקות. אם ילך לכם איתם, תחזרו ליתר הציבור.
חביב | 13.06.19
216.
ל-210
אתה מושפע מההסתה הקבוע "חיים על חשבון הציבור" "קצבאות ילדים" "דיור מסובסד" איפה בדיוק יש לחרדים דיור מסובסד? איפה יש גנים מסובסדים? יש טבלת הנחות של משרד הכלכלה בלי שום קשר לחרדים וקצבאות ילדים הצחקת אותי מדובר במאה חמישים שקל לחודש ובכלל דיברת שאם כולם עובדים לא צריך תקציבים מה עם רוב!! תקציבי המדינה שהחרדים מודרים מהם כמו ספורט בידור תקשורת הופעות ציבוריות כמו ביו העצמעות למשל ועוד המון דברים והעיקר רוב!!! כן רוב! החרדים עובדים אחרת איך אפשר ממילגה של 800 שקל לכלכל משפחה הא?
זמיר | 13.06.19
212.
אין שום הטבת מס על פנסיה תקציבית
מי שמקבל פנסיה משלם עליה מס. נתניהו אפילו הטיל על זה מס של שני אחוז מהמשכורת. לקרוא להסכם שעובד זכאי לפנסיה תקציבית זה כמו לקרוא לכל השכר שלו הטבת מס: כאשר שכרו את העובד הוא ראה שמשלמים נניח שכר של 10000 ברוטו (ומזה כמובן יורד מס). נניח נשאר לו 7000 נטו אחרי מס- זה כסף שמשלם המעסיק. אם המעסיק זו המדינה אז ה7000 זו הטבת מס? לא, זה תשלום על העבודה. באותו אופן העובד ראה גם האם יש זכות לפנסיה תקציבית. יתכן שדחה הצעה למשכורת גבוהה יותר במקום אחר שלא היתה בו פנסיה כזו.
המסביר לצרחן | 12.06.19
210.
ל194: גם אם אתה צודק וגם אם לא צריך להוריד את כל ההטבות הייחודיות של החרדים.שים לב:
אם ,לפי דברך ,החרדים "עובדים ובגדול ולא מנקים רחובות" אז הם מתפרנסים בעצמם ואין שום הצדקה להטבות ייחודיות בשבילם(לא מדבר כאן רק על קצבאות לאברכים- כי זה רק קצה הקרחון. מדובר בהסכמים קואליציוניים של מיליארדי שקלים ,קצבאות ילדים ,גני ילדים מסובסדים ,דיור מסובסד ועוד ). יש בעיות אמיתיות בחברה הישראלית שכסף הזה יכול לפתור. ואם אתה לא צודק ,והחרדים ברובם(שים לב :לא אמרתי כולם) כן חיים על חשבון הציבור, אז יש הצדקה עוד יותר טובה לעודד אותם להתפרנס בעצמם ,כמו שעושה ציבור החילוני, כי אחרת הם ימוטטו את הכלכלה ! אני כבר לא מדבר על הפן הלא מוסרי שבדבר... אגב, אם החרדים ברובם יעבדו ,זה לא יצדיק שום הטבה מגזרית ,כי כספי הציבור נועדו לטובת כלל הציבור. אין לי שום דבר נגד החרדים: אני מבקש רק צדק ויציבות כלכלית\חברתית במדינה.
. | 12.06.19
198.
פרוש רשי
הם הרי יודעים שלא יתנו להם לנגוע בפנסיה תקציבית למרות ששם מרבית הכסף. לכן הם בעצם מתכוונים שוב לדפוק את ההי טק ששם זה רוב האנשים שנהנים מקרנות ההשתלמות. זה בעצם מס נוסף על אנשי ההי טק שכבר עכשיו מחזיקים את כל המדינה על הכתפיים שלהם. הם חושבים שמה באוצר שיכול להיות שמתישהוא ימאס להם והם פשוט יתחילו לעזוב בייחוד הצעירים ? אבל לאנשי הממשלה לא איכפת כלום העיקר הכסא והעיקר שיש פנסיה תקציבית. עלובים.
ישראל | 12.06.19
195.
מענין שכל אחד שני כותב פה על החרדים את לירמן שכחתם???
בא נזכור שהיחיד שהוביל פה את המדינה לכאוס זה איווט האיום. שדרש דרישות הזיות עבור הסקטור שלו אחרי שהם כבר קיבלו דירות בחינם עכשיו דרש שיקבלו פנסיות כמו שכר מינימום לפחות אפילו שלא עבדו פה שמעתם חוצפה? אנחנו נחסוך כל החיים והם יקבלו בחינם רבותי. זה הכסף הגדול ולא הפרוטות שזורקים לחרדים אבל כולם ימשיכו להתגולל על החרדים הפרזטים בזמן שכולם יודעים שזה לא נכון החרדים עובדים ובגדול ולא מנקים רחובות.... אלא דווקא בכסף הגדול (הייטק נדל"ן ועוד) ואיפה שמשלמים מיסים בהצלחה לכולם
זמיר | 11.06.19
189.
שוד ממשלתי.
זהו חסכון נטו של העובד והמעביד לתגמול עבור עבודתו הקשה.לבוא היום ולרמוז שהממשלה רוצה נתח מהחסכון לציין שאלה לא רווחים בבורסה .פשוט עזות מצח וניסיון שוד .לממשלה חסר מקורות מימון עקב הוצאות שוטפות בחירות וכדומה.הממשלה בוחרת דרך קלה כביכול למסות את קרנות ההשתלמות זהו אינו מיסוי כי אם שוד.
אסי | 11.06.19
182.
פרזיטים מתרבים
במדינה שאחוז הפרזיטים שלה גדל עם הזמן, חייבים לקחת יותר ויותר מהאנשים שתורמים (מספרם היחסי יורד). אם לא ידאגו לכך שהפרזיטים יתחילו לתרום (ילכו לעבוד בעבודות יצרניות, ישרתו בצבא, יתרמו אברים לאחר המוות) לא יעזרו הסיפורים שאפשר לחלוב עוד ועוד את האנשים שתורמים. לא יהיה עתיד למדינה אם תהליך התרבות הפרזיטים לא ייעצר.
עמירם | 11.06.19
180.
שר אוצר עם השכלת מוכר מכולת = 0
זה מה שקורה שהתפקיד החשוב ביותר עובר מיד ליד כשכל יד פחות משכילה מהשנייה! צריך לקחת לפקידים המטומטמים ולשר הפופוליסטי שלהם 6 מיליארד שהם שפכו לפח על התכנית האידיוטית למשתכן. שיורידו את התקצובים לנטלים ולא לעובדים . שיעשו משהו שהוא קשור לכלכלה נטו ולא פופוליזם זול! חבורה של כלום ושום דבר
אלון | 11.06.19
173.
בלון ניסוי שנועד לטשטש עקבות של משהו אחר שהאוצר מנסה לעשות
שני נושאים אלו הם טאבו ופוגעים ישירות גם בעובדי האוצר, כמוכן הוועדים הגדולים ישביתו את המשק אם אחד מהשניים יקרה, לכן אני סקרן לדעת מה מנסים לעשות לנו באמת. מה באמת האוצר מתכנן להכניס לנו בלי שנרגיש ונהיה מרוכזים בפעולת ההסחה הזו?! הנה רעיון לאוצר, הצהרת הון שנתית לכל אזרח ותושב בישראל! כולל בדיקה דקדקנית של רישום בתים וקרקעות.
אלון בלון | 11.06.19
161.
שוב שולחים יד לכיס של האדם העובד
במקום להעשיר את המשק באנשים משכילים ומקומות עבודה, או לחילופין לקצץ את הקיצבאות של העלוקות ולשלוח אותם לעבוד במקום לקבל קיצבאות, שוב דוחפים ידיים לכיסים של האנשים העובדים, אלה שמזינים את מדינת ישראל בכל טוב ומכלכלים את כל העלוקות האלה. העלוקות כל הזמן צועקות "מדינת ת"א זה פשע ותועבה", אבל לא איכפת להם להשתמש להם בכסף. מדינת ת"א גוש דן והמרכז מממנות את כל המדינה וכל הזמן רוכבים עליהם עוד ועוד ועוד. נחנקנו!!!!
יוסי | 11.06.19
141.
לא צריך לבכות
חברים יקרים אבקשכם לא להתלונן יש חור תקציבי ענק שנובע מסיבות מאוד מאוד חשובות: כסף לבני ישיבה, למוסדות שלהם, למערכת שתומכת בהם רבנים ועוד שורה של אוכלי חינם, לתמיכה בהם בקניית דירה בגיל 21 ועוד ועוד ועוד -וזה מאוד קריטי כי רק בזכותם: עם ישראל קיים, האויבים שלנו לא יכולים עלינו וצה"ל מנצח. "הבנת את זה ברוך"....... ומחר חשוב טוב טוב למי להצביע בבחירות למעשן הסיגרים שלא סופר אותנו או לחבורה של רמטכלים שהם מלח הארץ. לי הבחירה מראית ממש פשוטה.
תהיו בבקשה רצינים | 11.06.19
140.
בשנת 2000 שכר ח"כ היה כ-18000 ₪ היום פי 2.5
תתחילו את הקיצוץ אצלכם מושחתי הכנסת.שכרכם עלה בלי פרופורציות לעומת שאר המשק וזה לא כולל את שאר ההטבות המפליגות שאתם מעניקים לעצמכם. אחרי שתעשו את זה תקצצו את כל ההטבות שנוגעות להסכמים הקואליציונים שלכם שעושקות את הקופה לטובתכם בלבד. השקעתם בהגנה על אסדות הגז כי ? למה מכספנו כשאנחנו לא נהנים מזה ? חלבתם את הצורה של האזרחים שעובדים קשה בשביל הכסף. צריך להשבית את המדינה הזאת כדי להראות לממשלה שגבול הסבלנות עומד להיפרץ.
אזרח שנמאס לו | 11.06.19
135.
קודם יוצרים הסכמים ואז בדיעבד שולחים יד לכיס
קל להגיד שמקבלי הפנסיה התקציבית שילמו רק 2% מהברוטו לפנסיה אבל צריך לזכור שכשנחתמו ההסכמים זה היה חלק מהחבילה, העובדים שילמו על ההטבות בגובה משכורתם. עכשיו כשהם גמלאים או קרובים לכך אפשר בקלות לשכוח מההסכם ולגנוב מהם. טוב שיש כסף להסכמים קואליציונים. הפכנו למדינה בריונית שמקדשת בריונות ופופוליזם. תמשיכו להצביע אותו דבר ובעזרת השם והבוס שלו מרנן נגיע רחוק. אני עובד הייטק, אין לי פנסיה תקציבית ולמרות שאני חילוני אני לא אנטי דת רק אנטי הבהמיות הישראלית.
גועל נפש | 11.06.19
128.
שיתעסקו עם הפנסיה התקציבית ולא עם הקרנות השתלמות
הקרנות השתלמות הם הכלי של מעמד הביניים ליצור חסכון ארוך טווח, ולא רק של אנשי הסתדרות. אלא אפילו של עצמאיים ושכירים ממעמד הביניים, זה כלי לרוב לייצור הון לדירה. הפנסיות התקציביות הן חלוקה לא שיוויונית של כספי המיסים של כולנו עבור האוכלוסייה החזקה במשק. שמשלמת על הפנסיה שלהם גרושים ומקבלת הרבה יותר מאשר כולנו. גם לפי המספרים שהם מציגים הפנסיות התקציביות הן נטל מטורף עלינו ועל ילדנו ונכדינו. איפה כחלון שיעמוד עכשיו ויסביר איפה הכסף של כולנו? היינו בתופה אחת הטובות במשק, איך הגענו למצב כזה שבו אין ברירה חוץ מהעלאת מיסים וביטול קצבאות?
א | 11.06.19
124.
מדינה עשירה במיסים
לא מספיק המשכורת הינה של רעב , לא מספיקה הקטסטרופה בנדל"ן ובעיקר ההשתוללות בשכר דירה , הם לוקחים מס על כל דבר , על משכורת רעב , על חסכון פרי עבודה ישרה , מיסים ועוד מיסים וכמובן להעלות מחירים על כל דבר הן שרותים והן סחורות. יופי של קלקלה " מתקדמת " .
מס על מס על מס על מס  | 11.06.19
123.
עשיתם סלט שלם
השתתפות עובד בפנסיה תקציבית לא קשורה להטבות מס. אם כבר, בניגוד להפרשת עובד בצוברת, היא לא מזכה בהטבות מס בכלל. הפרשת עובד של רוב העובדים במשק היא 6% ולא 7%. הטבת המס לאחר פרישה שאמורה לצמוח עד שנת 2025 היא לכל פנסיונר מעל גיל פרישה ולא קשורה דווקא לתקציבית. הפטורים בקרנות ההשתלמות ניתנו כחלק מהסכם קיבוצי במשק, ולא ניתנות לביטול חד צדדי בלי להקים את כל ההסתדרות על הרגליים. לפחות תדייקו בעובדות.
א | 11.06.19
114.
יש להעביר את כ-ל הפנסיות התקציביות לפנסיות צוברות.
יש לאזן את האפליה שקיימת בפנסיות בין משלמי המיסים לעובדי המדינה: מחשבים את הסכום שהמדינה חייבת לגימלאי ומחסירים ממנו את כל השנים בהם העובד לא השלים ל 7 אחוז הפרשות מהשכר שלו, כלומר 5% שנתי כפול שנות עבודתו. אין מה לעשות, הבור התקציבי של 666 מיליארד שקל בפנסיות תקציביות הולך לקחת את הכלכלה איתו למטה. עם האינפלציה שתהיה כאן, לא יעזור הכסף של הפנסיה לאף אחד. עובדי המדינה חייבים להבין את זה
חיפאי | 11.06.19
91.
הצעה - אולי תעלו את גיל הפרישה בצה"ל?
במקום לשלם פנסיה לאנשים שמשתחררים בגיל 45 גג 50, שלמעשה הם מקבלים 20 שנה פנסיה לעומת אדם מהשורה שגיל פרישתו 67. גם אם בהפרש השנים הנ"ל יקבל גמלאי מצה"ל 5,000 ש"ח קצבה (נמוך מאוד) - זה אומר בחישוב מהיר סביב 1,200,000 ש"ח עד להגעתו לגיל פרישה במגזר הציבורי - 67. מספיק שיהיו 200 גמלאי צה"ל ואנחנו מדברים על סכומי עתק. אז אולי שיפרשו בגיל 60? קצת תחסכו מאיתנו את ה"עול" הזה. מכבד מאוד את כל משרתי הקבע, אבל בכל זאת יש תפקידים שבהם ניתן להמשיך לבצע גם בגיל מתקדם, לא מדובר בלוחמים או תפקידים הדורשים מאמץ גופני. לגבי פנסיה תקציבית - בהחלט הדור שלי (בן 28) צריך לסחוב על גבו הטבות הזויות שניתנו לדור הקודם בסקטור הציבורי, משרד הביטחון וכו'. ולכן איני מתנגד לקיצוצים בנישה הזו. יש המון הסברים מדוע הפנסיה התקציבית מנפחת את הגירעון (כיוון שיש הפרש עצום בין הצבירה דה פקטו לבין ההפרשה בפנסיה תקציבית בפועל). בקיצור, לפחות את ההטבה עבור קרן השתלמות אפשר להשאיר עבור ציבור העובדים הצעיר, שעשה שירות משמעותי, שהולך למילואים ומשלם מיסים.
עובד קשה ולא מתלונן - לפחות קצת תקלו עלינו | 11.06.19
88.
הפגיעה הקבועה במעמד הביניים, עד שישחקו לגמרי
מגדילים את קצב הירידה מהארץ של אוכלוסייה חזקה. מס על קרן השתלמות החל מהשנה השביעית יגרום לאנשים למשוך את הכספים במקום לשמור אותם לשעת מצוקה או לפרישה. הפתרון הידוע והלא פופולארי דחיית גיל הפרישה למשרתי ביטחון שאינה קרביים, יחסוך מיליארדים.
ניר | 11.06.19
80.
עד מתי יעשקוני? מה לא נכון עשיתי? מתי תחזור ההגינות? למה שאקום לעבוד מחר?
שיקצצו ממי שלא עובד ומסתעד על חשבוננו יהיה לו קצת פחות אוכל בבית גם ככה יש לו יותר זמן להפגין לנו הציבור העובד אין זמן להפגין ולכן לא משנה מה עושים אנחנו סופגים את זה בלי מהומות מיותרות, פשוט לא היה שווה ללמוד להצטיין להתמיד ולקרוע את התחת גם ככה הכל הולך לבטלנים.
יוסף | 11.06.19
79.
נקוה שאוכלי החנם היינו בכירי האוצר יושבי תקן המנכ"ל/חוזה הבכירים שלא בצדק
לא יצליחו להעביר זאת, ועדיף לזרוק אותם הביתה ולהעסיק במקומם אנשים הגונים ולא גנבים שבונים את עתידם על חשבוננו אצל הטייקונים ובעלי בתי ההשקעות תוך קבלת שכר עתק כאשר גם לשכר מינימום הם לא ראויים.
אבי | 11.06.19
75.
נטו כישלון מחייך אני מקווה שימצאו לו מקום עם בובי בכלא
כחלון האפס שרף מליארדים על שוחד בחירות במהלך קדנציה שלמה, מי חשב שלא נשלם על זה? אז אלו שנושאים במירב נטל המס במדינה ישלמו עוד קצת, מאוד מזכיר את המשל של הגמל, נראה באיזו נקודה האנשים שמייצרים כאן את הכלכלה יחליטו שפשוט נמאס וחייבים לברוח. מה שמצחיק זה שאוסף אנשים מדושנים באוצר שחיים משכר של 30-40 אלף ש"ח בחודש עם פנסיות תקציביות מתכננים איך לקחת למעמד הביניים הקורס. ה"גאונים" שמציעים את זה גם שכחו לבדוק מה התרומה השנתית של חיסכון קרנות ההשתלמות לכלכלה [מליארדים של החיסכון היחיד לטווח קצר שמשתחררים פעם ב-6 שנים וממנים לרבים את החלפת הרכב, השיפוץ שהדירה חייבת, שידרוג לדירה גדולה יותר, טיול בר-מיצווה ועוד המון הוצאות גדולות שיש במהלך החיים והחיסכון הזה מאפשר אותן] פגיעה בחיסכון הזה פרושה פגיעה בכלכלה
רמי | 11.06.19
74.
לקצץ בפנסיות התקציביות דחוף! לטובת כולם
גם עובדי מדינה היום מבוטחים בפנסיה צוברת ויקבלו אולי חצי ממה שמקבלים היום בתקציבית! אז איפה הצדק? המדינה חייבת לחשוב על כולם והילדים לשנו. אנחנו אמורים לממן פנסיה תקציבית שמוקה בטעות לעד ? מה קרה? אני עובד מדינה ואני בעד !!! (ואני לא היחדי)
אייל | 11.06.19
71.
אי מסויי הקרנות- הסכם שכר
בזמנו כל השכירים במשק היו צרכים לקבל תוספת שכר המדינה לא רצתה לשלם והגיעה להסכם שלא יהיה מס על קרנות ההשתלמות. חבל שהחילוניים משני הקצוות הפוליטיות שהם ציבור העובדים לא מתאחד כנגד הקיצוצים שעולים לבקרים בשכרו ומציע לקצץ בקיצבאות לאנשים שלא רוצים לעבוד ודוגלים; אפשר תורה ללא קמח.ותפסיקו להציע להוריד בפנסיות התקציביות זה "יריות בתוך הנג"מש.
שמשון | 11.06.19
68.
תגובה ל 7 - לדעתי אתה טועה
אם יכירו לאנשים בהוצאות - מצד אחד הם ידווחו יותר, אבל מצד שני ההכרה הזאת תחזיר לאנשי כסף. וזה בדיוק הפוך ממה שאוצר רוצים לעשות. הם רוצים לקחת ולא לתת. ומצד שלישי, אם אותו איש מקצוע יציע לי מחיר טיפה יותר נמוך ממחיר הרגיל (למשל בשער אותו ההחזר) - אני בהחלט אשקול לזרום איתו ולחסוך בזבוז זמן ומאמץ על הביורוקרטיה של מילוי טפסים של דיווחי החזר. זה לא שונה מהותית מאשר מצב היום של הנחה של 17% אם ללא חשבונית. דעתי האישית בנושא הגרעון שצריך לבטל בהדרגה את ההטבות של המגזר הציבורי ולהשוות תנאים שלו למגזר הפרטי. אנשים כמובן יצעקו. אבל מילת המפתח פה "בהדרגה". בעיניי הפנסיה התקציבית זה לא פייר לכלל האוכלוסיה שרובם לא מקבלים אותה אבל יסבלו מהגרעון.
מגיב | 11.06.19
28.
כחלון תתבייש, העיקר הוספת 20 מיליארד שקל לפנסיות של השוטרים
אני כמו רוב עובדי המדינה עובד ברשות האכיפה והגבייה כ 25 שנה מרוויח 8500 ש"ח נקי כולל 30 שעות נוספות, את קרן ההשתלמות שיש לי כמו רבים מעובדי המדינה, אני שומר כחיסכון נוסף לפנסיה הצוברת שיש לי, שבגלל היסוד הנמוך של עובדי המדינה היא צפוייה להיות מאוד נמוכה. מה שאתה גורם לי בעצם שאני אפדה את הקרן ואבזבז אותה, במקום לדאוג לעתיד. שר אוצר פח!!!
עמית | 11.06.19
21.
מפתיע מאד הבורות של כלכלני משרד האוצר
פגיעה בחסכון הפרטי ע״י מיסוי קרנות ההשתלמות תהווה פגיעה חמורה בצריכה הפרטית ובחסכון משקי הבית ותביא לירידה חדה בצמיחה ולמיתון.. לעומת זאת צמצום או חיסול הפנסיה התקציבית אכן נדרש ואפילו זועק לשמיים... שכן הוא מהווה הפליה רגרסיבית של עובדי החינם וזה חייב להפסק...
צדיק | 11.06.19
20.
קיצוצים
אכן היכן התיקונים שלא משלמים מס אמת? מפעלי ים המלח, מצבורי הגז, הפסד המדינה עשרות מיליארדי דולרים,טבע תרופות,ומי יודע איזה חברות מקושרות לביבי ומקבלות פתור. הכי קל לבוא לעובד קשיי יום ולהטיל עליו עוד מיסים,ועל ציבור הצרכנים,דיי לסחוט את הציבור התיקונים עושים עליכם קופה.
גולן גולן | 11.06.19
15.
נתניה
הטלת מס מהשנה השביעית זה רעיון מפגר, כי זה יעודד אנשים למשוך הכסף. היום אני כמו הרבה אנשים מחזיק את הכסף בקרן ההשתלמות הרבה אחרי שהכסף כבר נזיל. המטרה הייתה לעודד חסכון, אז שיעודדו חסכון. אם רוצים לקצץ בהשתלמות באופן הוגן צריכים להוריד את התקרה, לא באחוזים אלא במספרים מוחלטים, שיורידו מ15 אלף ל 10 למשל. זאת גזירה שבהגדרה פוגעת רק בשכבות החזקות.
מאיר | 11.06.19
14.
זה למה זו חוצפה ורמאות:
רוב רובם של עובדי המדינה עובדים עבור שכר זעום. כאשר התחילו לעבוד ידעו כי מדובר בחוזה לפיו שכרם זעום אבל יש להם בטחון תעסוקתי, פנסיה תקציבית (בעבר) וקרנות השתלמות פטורות. כעת, באמצע תקופת העבודה שלהם, נערי האוצר רוצים לשנות את הכללים. ולמה? בגלל אזלת יד בניהול תקציב המדינה. זו חוצפה ורמאות שאין דוגמתם ועל ההסתדרות להתנגד בכל הכוח.
עובד מדינה זוטר | 11.06.19
6.
אוקי, בפנסיות התקציביות בחיים לא ייגעו
ההסתדרות והוועדים הגדולים בחיים לא יתנו. לגבי קרנות השתלמות, אני מעריך שהרבה ממהטבה ניתנת למגזר ההייטק, עכשיו, מצד אחד זה מעצבן את עובדי המדינה כי הם רוצים שיעלו להייטקיסטים את המיסים כדי שההייטק ימשיך לממן פה את כל החגיגה, מצד שני, גם להם יש קרנות השתלמות אז גם הם יידפקו - בשורה התחתונה, לא יעשו גם פה כלום.
הייטקיסט | 11.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת