7. שום איכות חיים רק אינטרסים אישיים של הקבלנים ועל זה נאמר במקום שהשוחד מקובל הנס נעשה ופתאום מפריחים לנו כל מיני סיסמאות ריקות מכל תוכן ומלאות כזבים ומרמה, המציאותי | 11.06.19 (ל"ת)
6. במקום לבזבז קרקעות יותר בתים על השטחים הקיימים לדוגמא בישוב כמו קרית טבעון ישנם בתים גדולים שניבנו כאשר האוכלוסיה היתה עם ילדים.הילדים .עזבו .נישארו בתים גדולים.עם צעט דיירים צריך להוסיף עוד בניה לגובה .לרוחב יותר בניה על גבי השטח הקיים ומסביב לבנות אזורי תעסוקה . הגדלת הצפיפות | 11.06.19 (ל"ת)
5. תמא 38 תכנית מעולה שחיזקה ושדרגה אלפי בניינים ישנים בארץ ללא עלות !!! למדינה ....תכנית WIN WIN !!! תמא 38 תכנית מעולה שחיזקה ושדרגה אלפי בניינים ישנים בארץ ללא עלות !!! למדינה ....תכנית WIN WIN , !!!! שר האוצר , שר השיכון , שר הפנים !!! תמנעו עצירת תכנית תמא 38 שעוזרת מאוד לבטיחותם של מאות אלפי משפחות רובן חלשות יותר בעם ישראל יהל | 11.06.19 (ל"ת)
3. 400 זה הרבה? במנהטן יש 70000 ! נפש לקמ"ר נכון שהצפיפות הממוצעת בישראל היא 400 נפש לקמ"ר. אבל לפי מומחה עתידנות, פרופ' דודד פסיג, היא תגיע בסוף המאה ל 1200 נפש לקמ"ר. פי 3. במנהטן , שכולם רוצים לגור בה, הצפיפות היום היא 70000 נפש לקמ"ר. שבעים אלף נפש!!. כלומר נחוץ תכנון נכון. אולי תתחילו מכביש טבעת ראוי שמואל פרידליך | 11.06.19 (ל"ת)
2. קודם שתהיה רכבת תחתית נורמלית רכבת תחתית שמכסה את האזורים הצפופים. ולא רכבת קלה, אשר גם יותר איטית, וגם יכולת נשיאה של רבע מהכמות. אחר כך שידברו על הגדלת הצפיפות. יניב | 11.06.19 (ל"ת)
1. ברור שבת ים וחולון ופ"ת צריך להרוס ולבנות מחדש לגובה נכון לעכשיו זה כפרים בפרפריה של עיר. אזרח | 11.06.19 (ל"ת)
מינהל התכנון מקדם מהלך להגדלת הצפיפות בערים
8 תגובות לכתיבת תגובה