אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"זה כמו לתת למישהו לשחק עם אקדח טעון"

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
השואת קורקינט לאקדח טעון זה ניבול פה והסתה לדריסה
זדונית דוגמת דריסת שני הנערים ברח רוקח בתא . קורקינט בנסיעה מעל מהירות הליכה יסע בכביש במסלול הימני רככ הנוסע במהירות גבוה יותר עוקף עפ הכללים .ז,א מסמן עובר לנתיב מקביל עוקף . לא דורס את רוכבי הקורקינט או רכב דו גלגלי אחר .בנסיעה על מדרכה רק במסלול מסומן ו,מהירות מקסימלית של הליכה מהירה עד 6 קמש. אימרות מטופשות כמו אקדח טעון או סוף עידן המכונית באמת יש גבול ל...
זליג | 13.06.19
33.
מדוע אין דוחות למי שהולך בשביל אופניים.
אין התיחסות להולכי רגל שהולכים בשבילי האופניים לא מתיחסים לפעמונים. להם אין דוחות. כמו שאין דוחות למכוניות שחונות על השבילים. לא תצליחו לעצור את זה עיר פקוקה בלי חניה ובלי תחבורה ציבורית יעילה.לא פתרו בעיה אחת נוצרה בעיה אחרת
כתבה מגמתית. רוכב | 12.06.19
30.
מכוניות זה לא אקדח טעון? הן קלצניקוב!
ברור שתהיה עלייה במקרים כי לפני היו 0 קורקינטים, ועכשיו יש בום שלהם. יש פיקוח יש קנסות אולי צריך יותר או פחות אבל יהיו פצועים אין מה לעשות זה כלי תחבורה ירוק ונחוץ. בתאונות דרכים נהרגים יותר מטרור, אז שימו דברים בפרופורציות.
אלי | 12.06.19
29.
הקורקינט
גם עם לא נסכים כולם יסעו עם קורקינט ועל כן לא שבילים יש להקציב לרוכבי הדו כבישים לא שבילים בתוך העיר כלומר שיהיו כבישים שרק נוסעי בקורקינט יסעו שום דבר לא יעזור זה זול מהיר גמיש נייד מאוד כדאי לו לרגולטור לפעול לעשות רישיון לרוכב מספר שילדה מחיב ומספר על הרוכב אולי בתוך הנייד
מהנדס תחבורתי | 12.06.19
22.
בלי חינוך ואכיפה כלום לא יעזור
אני כבר לא מדבר על רוכבי הכלים האלו שמשתוללים, חוצים באדום, רוכבים על מעברי חציה, עוברים ברכיבה מהירה בין מדרכה לכביש, רוכבים נגד כיוון התנועה. יוצא לי להיות באיזור אבן גבירול בתל-אביב, שם יש שבילי אופניים, גם שם רוכבי הקורקינטים והאופניים לא מסוגלים נרכב בצד הנכון, ורוכבים נגד כיוון התנועה, לעיתים תכופות זה גרוע יותר מהמצב של רכיבה במקום שאין שבילי אופניים. מדובר בהרבה מקרים בנערים ונערות צעירים, חברי ניסיון וחינוך שרגילים לעשות מה בא להם ועד שלא יתחילו להעניש אותם בחומרה המצב לא ישתפר.
רמי | 12.06.19
16.
תושבת תל אביב שפוחדת ללכת על המדרכה
אני מוצפת בחרדה קיומית בכל פעם שעלי ללכת בנתיב מדרכה ראשי. אבן גבירול פחד אמיתי. קורקינטים נוסעים במהירות ללא התחשבות בחוקי התנועה. מלמדת את הילדים שהמדרכה מסוכנת יותר מהכביש. כי בכביש הנהגים לפחות מתחשבים בחוקי התנועה. חייבים לעצור את ההפקרות. סכנה יומיומית לחיי אדם.
שירה | 12.06.19
11.
יש בעיה בקורקינטים להשכרה - בלמים חרה, ניהוג גרוע, לא יציב.
יצא לי להשכיר את הקורקינטים האלו, כלים ירודים באיכות, משטח צר ולא יציב, חלקם גלגלים 8 אינטצ', והכי גרוע - הבלמים, חלק בקושי עוצרים. זה לא כמו קורקינט איכותי שנרכש מכספך בחנות. שים על זה רוכב שבכלל לא יודע לרכב על 2 או רכב לפי 15 שנה עם גלגלי עזר וזו התוצאה.
המשכיר | 11.06.19
8.
אינטרסים
הכתבות שמתפרסמות מרגישות כאילו מונעות מאינטרסים. אם קורקינט הוא אקדח, רכב הוא טנק. זה שצריך אכיפה לא פוסל אותם. השלטון שנים מתעמר באזרחים בכך שלא מספק תחבורה ציבורית הולמת. הגיע פתרון טכנולוגי שנותן אפשרות לא להיות תלוי בעריצות השלטון שעושה הכל בשביל לתת כוח לעשיר ברכב, ליבואן רכב ונפט, ועדיין הכתבות מתמקדות בצד השלילי של הפתרון במקום להציג את 2 הצדדים במשוואה. זמן שנחסך, זיהום, חניה. ובצד זה שוב השלטון נכשל בהסדרה ולכך יש להפנות את האשם ולא להציג אותו כחסר אונים כי הוא לא.
רוכב | 11.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת