39. כל כלי ממונע (דלק, חשמל - לא משנה) - מקומו בכביש, עם טסט לנהג ולכלי, רשיון וביטוח כך היה תמיד, גם עם "אופניים עם מנוע עזר" (טוסטוס) וכך צריך לחזור להיות! לא ייתכן שכלי רכב ממונעים יחלקו באופן קבוע אותו מרחב עם הולכי רגל, ילדים וקשישים! הפתרון פשוט | 19.06.19 (ל"ת)
38. ת"א כתבה מפגרת - ראו תגובה 35. הבעיה היא לא הקורקינטים - הבעיה היא שאנחנו רבים על המטר וחצי בצד בזמן שהמכוניות הקדושות מקבלות 90% מהמרחב. א"ב | 17.06.19 (ל"ת)
36. ל-33 עוף לי מהמדרכה! אתה מוזמן להידרס בכביש יא דוש! מה שהולך במדרכות היום הוא לא פחות מטרור. אנשים פוחדים ללכת, כי בכל רגע יכול להגיח רוכב מנוול כמוך עם אותה גישה מסריחה. מישל | 13.06.19 (ל"ת)
34. השואת קורקינט לאקדח טעון זה ניבול פה והסתה לדריסה זדונית דוגמת דריסת שני הנערים ברח רוקח בתא . קורקינט בנסיעה מעל מהירות הליכה יסע בכביש במסלול הימני רככ הנוסע במהירות גבוה יותר עוקף עפ הכללים .ז,א מסמן עובר לנתיב מקביל עוקף . לא דורס את רוכבי הקורקינט או רכב דו גלגלי אחר .בנסיעה על מדרכה רק במסלול מסומן ו,מהירות מקסימלית של הליכה מהירה עד 6 קמש. אימרות מטופשות כמו אקדח טעון או סוף עידן המכונית באמת יש גבול ל... זליג | 13.06.19 (ל"ת)
33. מדוע אין דוחות למי שהולך בשביל אופניים. אין התיחסות להולכי רגל שהולכים בשבילי האופניים לא מתיחסים לפעמונים. להם אין דוחות. כמו שאין דוחות למכוניות שחונות על השבילים. לא תצליחו לעצור את זה עיר פקוקה בלי חניה ובלי תחבורה ציבורית יעילה.לא פתרו בעיה אחת נוצרה בעיה אחרת כתבה מגמתית. רוכב | 12.06.19 (ל"ת)
32. 22 צודק במאה אחוז. חינוך, חינוך ועוד חינוך זה מה שצריך. כמובן שגם תרבות והתחשבות בזולת יעזרו. אהרון | 12.06.19 (ל"ת)
30. מכוניות זה לא אקדח טעון? הן קלצניקוב! ברור שתהיה עלייה במקרים כי לפני היו 0 קורקינטים, ועכשיו יש בום שלהם. יש פיקוח יש קנסות אולי צריך יותר או פחות אבל יהיו פצועים אין מה לעשות זה כלי תחבורה ירוק ונחוץ. בתאונות דרכים נהרגים יותר מטרור, אז שימו דברים בפרופורציות. אלי | 12.06.19 (ל"ת)
29. הקורקינט גם עם לא נסכים כולם יסעו עם קורקינט ועל כן לא שבילים יש להקציב לרוכבי הדו כבישים לא שבילים בתוך העיר כלומר שיהיו כבישים שרק נוסעי בקורקינט יסעו שום דבר לא יעזור זה זול מהיר גמיש נייד מאוד כדאי לו לרגולטור לפעול לעשות רישיון לרוכב מספר שילדה מחיב ומספר על הרוכב אולי בתוך הנייד מהנדס תחבורתי | 12.06.19 (ל"ת)
27. עיריית תל אביב היא האחראית לכאוס הזה. פשוט הפקרות איך היא אשרה מייזם כזה באין תשתיות?! יוסי | 12.06.19 (ל"ת)
25. באמת? מה זה ההשווה לאקדח בכותרת? האם פגיעת קורקינט שווה לפגיעת כדור אגדח? האם קורקינט מיועד כדי להרוג אנשים? מיקי מאוס | 12.06.19 (ל"ת)
24. בושה וחרפה בושה וחרפה לנותני האישור לרוכבי הקורקנטים ורוכבי האופניים החשמלים.תלמדו מהארופאים בברלין אצלהם זה אסור.ואין להם תאונות . חיים עבודי | 12.06.19 (ל"ת)
23. סכנה מוחשית בשדרות. כמעט נדרסתי ואני בוגר . מה עלול לקרות עם הילדים .או הקשישים בשדרות - שדרות המוות | 12.06.19 (ל"ת)
22. בלי חינוך ואכיפה כלום לא יעזור אני כבר לא מדבר על רוכבי הכלים האלו שמשתוללים, חוצים באדום, רוכבים על מעברי חציה, עוברים ברכיבה מהירה בין מדרכה לכביש, רוכבים נגד כיוון התנועה. יוצא לי להיות באיזור אבן גבירול בתל-אביב, שם יש שבילי אופניים, גם שם רוכבי הקורקינטים והאופניים לא מסוגלים נרכב בצד הנכון, ורוכבים נגד כיוון התנועה, לעיתים תכופות זה גרוע יותר מהמצב של רכיבה במקום שאין שבילי אופניים. מדובר בהרבה מקרים בנערים ונערות צעירים, חברי ניסיון וחינוך שרגילים לעשות מה בא להם ועד שלא יתחילו להעניש אותם בחומרה המצב לא ישתפר. רמי | 12.06.19 (ל"ת)
21. כל עוד רק הרוכבים נפצעים/נ -אני שלם עם זה לחלוטין. אם יש פגיעה בהולכי רגל- להעמיד לדין כמו כל נהג כלי רכב ולזרוק לקלבוש. קפטיין בית-שחי | 12.06.19 (ל"ת)
20. אף אחד לא בא עם נתון מקצועי זה כמו להגיד שסוסים הרבה יותר בטוחים כי היום פחות נהרגים ברכיבה.שאלת השאלות היא נפגעים לקילומטר רכיבה. אבי | 12.06.19 (ל"ת)
18. האופניים החשמליים והקורקינטים הם סכנת נפשות סכנה להולכי הרגל. עדיף להחזיר את השד לבקבוק. אי אפשר ללכת על המדרכה באופן בטוח. מצב בלתי נסבל מצב בלתי נסבל | 12.06.19 (ל"ת)
16. תושבת תל אביב שפוחדת ללכת על המדרכה אני מוצפת בחרדה קיומית בכל פעם שעלי ללכת בנתיב מדרכה ראשי. אבן גבירול פחד אמיתי. קורקינטים נוסעים במהירות ללא התחשבות בחוקי התנועה. מלמדת את הילדים שהמדרכה מסוכנת יותר מהכביש. כי בכביש הנהגים לפחות מתחשבים בחוקי התנועה. חייבים לעצור את ההפקרות. סכנה יומיומית לחיי אדם. שירה | 12.06.19 (ל"ת)
15. מדיניותו המופקרת של הכאילו ראש עיריה חולדאי מבחינתו הולכי הרגל הפקר והעיר תמלא שלל כלי רצח על המדרכות, כלום לא עשה, אפס חפל | 11.06.19 (ל"ת)
14. איזה תשתיות ראויות אתם רוצים? אין הגיון במשפט הזה!!! אסור להוריד את מספר הנתיבים בכביש. צריך להשתמש במקסימום שטח בשביל מכוניות ותחבורה ציבורית. רוב העיר המדרכה לא יותר ממטר רוחב. אז מה אתם רוצים לעשות? לעשות גשר מעל כל העיר בשביל קורקינטים? אייל | 11.06.19 (ל"ת)
12. לא - הכתבה היא מטעם השב"כ - כחלק מתוכנית אימון מרגלים. לא - הכתבה היא מטעם השב"כ - כחלק מתוכנית אימון מרגלים. חלק מהאימון ללמוד שמצותתים לך למחשב ולא להגיב על נושאים שקשורים אליך. לצורך העניין במקרה הזה זה קורקינט. (אז בא לי להגיב - מרגל בתחת שלי). יוסי | 11.06.19 (ל"ת)
11. יש בעיה בקורקינטים להשכרה - בלמים חרה, ניהוג גרוע, לא יציב. יצא לי להשכיר את הקורקינטים האלו, כלים ירודים באיכות, משטח צר ולא יציב, חלקם גלגלים 8 אינטצ', והכי גרוע - הבלמים, חלק בקושי עוצרים. זה לא כמו קורקינט איכותי שנרכש מכספך בחנות. שים על זה רוכב שבכלל לא יודע לרכב על 2 או רכב לפי 15 שנה עם גלגלי עזר וזו התוצאה. המשכיר | 11.06.19 (ל"ת)
10. איזה קטע, יותר (הרבה יותר) אנשים משתמשים בכלי, אז גם יותר נפגעים ממנו... גאונים החבר'ה הלה באיכילוב, לא סתם יש להם תואר ד"ר ופרופסור... סתם אחד | 11.06.19 (ל"ת)
9. כתבה מטעם לובי יבואני הרכב!!!! הקורקינטים חיסכון במטורף באנרגיה והצלה לעולם תל אביבי | 11.06.19 (ל"ת)
8. אינטרסים הכתבות שמתפרסמות מרגישות כאילו מונעות מאינטרסים. אם קורקינט הוא אקדח, רכב הוא טנק. זה שצריך אכיפה לא פוסל אותם. השלטון שנים מתעמר באזרחים בכך שלא מספק תחבורה ציבורית הולמת. הגיע פתרון טכנולוגי שנותן אפשרות לא להיות תלוי בעריצות השלטון שעושה הכל בשביל לתת כוח לעשיר ברכב, ליבואן רכב ונפט, ועדיין הכתבות מתמקדות בצד השלילי של הפתרון במקום להציג את 2 הצדדים במשוואה. זמן שנחסך, זיהום, חניה. ובצד זה שוב השלטון נכשל בהסדרה ולכך יש להפנות את האשם ולא להציג אותו כחסר אונים כי הוא לא. רוכב | 11.06.19 (ל"ת)
7. חוקי תנועה אין אכיפה של חוקים נגד רכבים דו גלגלים עושים כל מה שבא להם חוצים באור אדום נוסעים נגד הכיוון במיוחד ברחובות חד סיטריים וכו דוד | 11.06.19 (ל"ת)
6. ל-5, חלק גדול מהניפגעים כלל לא מדווחים ולכן לא נירשמים באף סטטיסטיקה מעבר לזה, אי אפשר לכמת את הרגשת הפחד של הולכי הרגל על המדרכות. גימל | 11.06.19 (ל"ת)
5. לא הבנתי, השימוש עלה באלפי אחוזים והנפגעים רק ב220% - נשמע לי כלי בטיחותי אני שונא את הקורקינטים שמפריעים ללכת על המדרכה, הם ורוכביהם הם מטרד אבל הטיעון של עליה בנפגעים הוא ריק מתוכן. דור | 11.06.19 (ל"ת)
2. תל אביב זה לא עיר. זה פקק אחד גדול אין דרך ליסוע בעיר הזאת. רק במקרים מיוחדים. מי שנוסע שם ברכב הוא סתם שמן עלוב שאוהב לזהם. פפפ | 11.06.19 (ל"ת)
"זה כמו לתת למישהו לשחק עם אקדח טעון"
39 תגובות לכתיבת תגובה