אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקורקינט הוא רק משל לסוף עידן הרכב הפרטי

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
פתרון פשוט
הקצו חניוני ענק בכניסה לת"א באיילון דרום וצפון וכל מי שמגיע חייב לחנות בעלות של 25 ש"ח ליום ומקבל קורקינט ( יביא את הקסדה מהבית) ויסע איתו 15 דק' לעבודה ונגמרו הבעיות לא צריך להיות גאון, מי שגר בת"א לא יוכל להזיז בשעות מסויימות את הרכב ויסע בקוקטינט שירכוש במימון המדינה העצלה הזו, פטורים ינתנו לנכים ובעלי צרכים מיוחדים או אנשים מעל גיל 60 לדוגמא וכן למסיעי ילדים עד גיל 10 בבוקר לדוגמא . כל כך קשה? ואין אפשרות לעשירים להיכנס עם אגרה... תנסו זאת באביב ובקיץ ובימים שאין גשם. כל כך קשה ? לא! בכל אינטרסים
המבין  | 14.06.19
11.
כתבה הזויה. בישראל אין תחבורה ציבורית
אין תחבורה ציבורית במגינה לכן שני שליש מתושביה שמתגוררים בפריפריה נזקקים למכונית הפרטית כדי חהתנייד לכל דבר. מעבודה ורפואה ועד סידורים לימודים ובילוי. אין אפשרות לסגור מרכזי ערים לרכב פרטי כשאין אפשרות להגיע לשם בתחבורה ציבורית שכאמור לא קיימת. אדם שגר בחדרה או בכפר סבא או בבאר יעקב וצריך להגיע לעבודה ברמת גן או תל אביב לא יעשה את הדרך על קורקינט.
רונן | 13.06.19
10.
הבועה התל אביבית
כמי שגר בכפר סבא ועובד בתל אביב, אני רואה את כל נושא הכתבה כקוריוז שכונתי תל אביבי. אני רואה הרבה אנשים צעירים שגרים בתל אביב שאינם מוכנים לבקר או לעבוד מחוץ לתל אביב, והרבה אנשים שמעדיפים לירות בעצמם ברגל ולא להכנס למבוך התל אביבי. צריך למצוא פתרון לשאר מדינת ישראל, אחרת נצטרך בקרוב לעבור בדיקת דרכונים בכניסה וביציאה מהבועה התל אביבית. יש עדיין הרבה הרבה יותר אנשים שגרים מחוץ לבועה, אבל הם לא חשובים בעיני העיתונאים
דוד בן ישי | 13.06.19
8.
העיריה לא עושה את העבודה
צריך להקטין נתיבי מכוניות, להגדיל נתיבי אופניים, נתיבי אופניים צריכים להיות מופרדים על ידי הגבהות, יש לאכוף בקשיחות שהיה של הולכי רגל על נתיבי אופניים, רכיבה של אופנים או קורקינט נגד הכיוון, השארה של קורקינטים באמצע מדרכה או נתיב. כל הדברים האלה ידועים לכולם והעיריה לא עושה אותם. לא צריך להביא פרופסורים שיסבירו להם מה לעשות.
בבי | 13.06.19
5.
סכנה ממשית .
שדרה , גינה , ספסלים , רוגע . או כביש סואן ? טירוף כשאני בשדרה עם הילדים אני מאוד מתוח ועירני שחס וחלילה לא יחמוק לי ילד לכביש הסואן שהוא בעצם חלק מהשדרה. טירוף . יש להפריד בין השדרה לכביש עם מכשול פיזי . רוכבי קורקינטים מסכנים חייהים בכביש מעבר נתיבים ללא מראות תשקיף מצריך סיבוב הראש בזמן נסיעה . יש להקצות נתיבים לאוםניים ולקוקינטים נפרדים לחלוטין.
שדרות המוות  | 13.06.19
4.
לא הגיוני לשנע 2.5 טון בשביל להסיע נוסע של 80 קג.
האם הגיוני להסיע רכב חשמלי ששוקל בין 1.7 ל 2.6 טון ותופס לפחות 30 מר ( כביש ,מרווח חנייה ...) בשביל להוביל אדם שתופס 0.6 מר כולל מרווח נוח ולא מיוזע . יש לאסור כניסת רכב פרטי למע"ר ברוב שעות היום . הקורקינט יהיה אחד מתוך 10 או יותר פתרונות תחבורה אישיים . רוב אמצעי התחבורה הללו יצטרכו לעמוד באותה תקינה יסודית הנוגעת לבטיחות הרוכב , תנועה והולכי רגל .
חשמלי או לא | 13.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת