אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מורה נבוכים: מה יקרה עם ההיברידיות

74 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

73.
האוצר בונה על זיכרון קצר טווח
לפני כ 10 שנים היתה רפורמה שהורידה את המיסים בהדרגה במשך 5 שנים על רכב עד ל 72%. לקראת השנה האחרונה התחילה המחשבה על זיהום אוויר והיתה דרישה לעודד רכבים יותר ירוקים. רשות המיסים טענה שחוקית היא לא יכלה להעלות מס על רכב מזהם. אי לכך העלו את מדרגת המס ל 83% (ב 11%) ונתנו הנחה לפי נוסחה יחודית לישראל לפי 15 מדרגות. במשך השנים הואצר שחק את ההנחות עיי שינוי הנוסחה . אם הם מבטלים את ההנחה במס שיחזירו את המס ל 72%....
אטומובילה | 18.06.19
70.
אוצר למד, אנחנו שותקים גם שהוא שודד אותנו באור יום
פראיירים אין מילה אחרת. אם היתה מחאה גדולה בישראל, מזמן היה צדק וכסף לא היה מחולק כשוחד בממשלה, על חשבוננו משלמי המיסים. הרי ברור לכולם שאין שום סיבה הגיונית להטיל מס על המוכניות של מעמד הביניים שימשיך לסחוב על גבו את מי שלא עובד. לצערי אם לא נתעורר בזמן, המדינה תקרוס
אורי | 17.06.19
63.
הרכב הבא שלי ב 2020 יהיה רק חשמלי מלא
מיסוי של 10% בלבד אפס זיהום (מהרכב) עלות חשמל - כעשירית מעלות דלק ונתון נוסף שמוצנע בשלב זה - עלות הטיפולים נמוכה מאוד. מספר חברים שלי שגרים בארה"ב בעלי רכב של טסלה עדכנו אותי שטסלה עדכנה אותם באופן רשמי שאין צורך לבצע טיפולים במוסך רק בדיקת צמיגים פעם בשנה!
שון | 16.06.19
60.
חישובי המס לא נכונית ורכבים היברידיים מהווים מעל 30% משוק הרכב
החישוב לא נכון - כמות המס שהמדינה תקבל מהעלאה קטנה של המיסוי על רכבים היברידיים תהיה אדירה לעומת העלאת מס על רכבי יוקרה כמו פרארי- שכבר היום משלמים מקסימום מס למדינה. 25,000 מכוניות (שזה לא המספר בפועל - הוא יותר גבוה) עם 10,000 ש"ח מס יותר גבוה שווה הרבה יותר ממס נוסף (בנוסף לכל המס שקיים) על 10 מכוניות יוקרה.
איל | 16.06.19
59.
מיסוי ההיברידיות
אין מה להתפלא עשו את זה עם הסולר בזמנו .פשוט נתנו לכולם לעבור לסולר שהיה זול מאוד ואז מיסו אותו כפל כפליים כך עשו גם עם הגז וכך עושים כרגע עם ההיברידי פשוט עובדים עליינו בעיניים הרי הגז היה אמור להיות זול מאוד משמעותי כי זה מחצב שלנו אבל לאחר שהטייקונים מימנו את האסדות על חשבון פנסיות הציבור עכשיו שהכושי עשה את שלו אז הבטחות לחוד ואמת לחוד פשוט בסיון
משה | 16.06.19
42.
האוצר מסתיר ומסווה את הבעיה האמיתית
הבעיה האמיתית של האוצר היא מיסוי הדלקים. כל העולם נמצא במעבר לכלי רכב היברידיים שבשורה תחתונה, מקטינים את צריכת הדלקים. תוסיפו לכך את המפעלים, בתי החרושת ודומיהם שעוברים לשימוש בגז, שאותו יש לנו בשפע, ואנחנו רק בתחילת תהליך המעבר לשימוש בגז, ותקבלו ירידה חדה בצריכת הדלקים במדינה. לדלדול וגסיסת הפרה החולבת האוצר לא ערוך ואינו מוכן לקבל, לכן יורה לכל הכיוונים. על האוצר ורשות המיסים לצפות את העתיד ולתכנן נכונה את המקורות המגיעים ממיסים לשימושים בתקציב המדינה,ע"מ שבבוא היום לא יעמדו בפני שוקת שבורה.
נחמיה ש. | 15.06.19
30.
מחירי הדלק עולים ויעברו להברדיות,האוצר לא מתכוון להפסיד את הכסף על הדלק לטובת היברדיות
אתם מפספסים את הפואנטה,האוצר אומר רוצים לא לזהם רוצים לחסוך דלק?! סבבה תשלמו לנו קודם על מה שנפסיד אם תקנו היברדיות ולא תתדלקו את הרכב והכיס שלנו..הכסף החזירי שאנחנו גונבים לאזרח מהכיס על מס הדלק
רונן | 15.06.19
28.
גורמים לנו להסתכל על מחירי הדאורדורנט ומשחת השיניים מסביב לעולם, במקום שנסתכל על מחירי הדלק והרכבים
כואב לאנשים לשלם 6 שקל על קוטג', אבל מוכנים לשלם 6 שקל על ליטר דלק. כואב לאנשים מחיר הפירות והירקות(הפסד של כ, אבל לשלם פי 2 על מכונית זה לגיטימי. יציאה לרחובות, הפיכה אזרחית, זה הפתרון היחיד שיעיף מפה את כל העלוקות. מדינת ישראל חלק ממדינות הOECD, חבל שבמקום האחרון ברוב התחומים, באלו שאנחנו ראשונים זה בעיקר מדד השחיתות, כמות השעות שעובדים, כמות המיסים.
הציבור מטומטם הציבור ישלם | 15.06.19
26.
חוסר היגיון בשיטה
נקודה חשובה מאוד- נגיד שיש מכונית מרצדס, מכונית בנטלי ומכונית ג'יפ. כולן מקבלות זיכוי מס אפס כי הן המזהמות- אבל הבנטלי פולט פי שנים יותר זיהום. על כולן מוטל אותו מס של 83%- אבל את ההיברידי דופקים. זה בא להראות שמה שמשנה למדינה זה לפגוע באזרח הקטן ולא במי שיכול להרשות לעצמו מרצדס.
כלכלן | 15.06.19
22.
זיהום ומיסים
צריך להטיל מס של 500% על רכבים מזהמים ו-0% מס על רכבים קטנים ולא מזהמים. כיום כל אחד/אחת נוסע על רכב בגודל של אוניה, אין מקומות חניה, הכבישים פקוקים והזיהום חוגג. צריך לצמצם את היבוא, לעודד שימוש בתחבורה ציבורית, לעודד שימוש ברכב קטן (כיום רוב הנסיעות עד 30 קמ׳ לכיוון), ולהוריד את כל הרכבים המפוארים ומנקרי העיניים שמטריפים חלק גדול מהציבור והעם. למי שיש כסף שישלם והרבה וגם מיסים. ככה נוריד צפיפות בכבישים, נכניס כסף ממיסים ונקטין מזהמים.
חיים | 15.06.19
20.
קראתי ועשיתי מוו ענק של פרה גדולה
במקום להקל על מעמד הבניים שנחלב פה כמו פרה דשנה ממשיכים בחליבה האגרסיבית. .. בכול פעולה של הממשלה רואים כיצד העשירון עליון והבטלנים לא משתתפים ואילו העובדים שבקושי גומרים את החודש משלמים את המחיר, דוגמאות: סוכן מכירות משלם שווי מס מטורף על רכב שמשמש אותו לעבודה, ואם יבקש לסע באוטו בין 4-5 שנים עדיין ישלם מס כאילו נקנה אתמול בסוכנות, מנהל שירצה לסע במזדה 6 שנת 2012 ישלם מס כאילו היום עלתה על הכביש. ועוד, המס לא נלקח על מחיר הרכב בפועל כפי שדווח בחשבונית היבואן למדינה, אלא לפי מחירון מנופח. מוו
ציוני גאה | 15.06.19
6.
מערכת מצברים
ראוי שכל הקונה מכונית היברידית ידע שמערכת מצברים מתיישנת החל מירידתה מפס הייצור. כלומר אם המכונית עמדה באחסון הסוכן. המצברים מתיישנים גם אם המכונית לא נסעה. כמו כן מערכת מצברים מיועדת להחלפה החל משלוש שנים מקסימום חמש שנים. ומחיר המצברים מגיע עד עשרת אלפים שקל. עשו חשבון אם כדאי היברידי.
אבי | 15.06.19
3.
כתבה מטעה
ראשית השנה יובאו כמעט 30 אחוז היברידיות כולל פלאג אין אותם שכחת בכתבה. פלאג אין זה שיא האבסורד אנשים קונים מכוניות יוקרה כמו מרצדס ב600 אלף שקל חוסכים מעל 100 אלף שקל ובטח לא מתעסקים עם תדלוק חשמלי. למה ?כי המס רק 30 אחוז זה אבסורד חובה להעלות למקסימום. גם 10 אחוז על חשמליות זה מוגזם לכיוון התחתון חייבים להעלות לפחות ל 40 -50 אחוז. ביחוד שאלו מכוניות שעלולות לגרום לבעיות בריאת.
שלי | 15.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת