73. האוצר בונה על זיכרון קצר טווח לפני כ 10 שנים היתה רפורמה שהורידה את המיסים בהדרגה במשך 5 שנים על רכב עד ל 72%. לקראת השנה האחרונה התחילה המחשבה על זיהום אוויר והיתה דרישה לעודד רכבים יותר ירוקים. רשות המיסים טענה שחוקית היא לא יכלה להעלות מס על רכב מזהם. אי לכך העלו את מדרגת המס ל 83% (ב 11%) ונתנו הנחה לפי נוסחה יחודית לישראל לפי 15 מדרגות. במשך השנים הואצר שחק את ההנחות עיי שינוי הנוסחה . אם הם מבטלים את ההנחה במס שיחזירו את המס ל 72%.... אטומובילה | 18.06.19 (ל"ת)
70. אוצר למד, אנחנו שותקים גם שהוא שודד אותנו באור יום פראיירים אין מילה אחרת. אם היתה מחאה גדולה בישראל, מזמן היה צדק וכסף לא היה מחולק כשוחד בממשלה, על חשבוננו משלמי המיסים. הרי ברור לכולם שאין שום סיבה הגיונית להטיל מס על המוכניות של מעמד הביניים שימשיך לסחוב על גבו את מי שלא עובד. לצערי אם לא נתעורר בזמן, המדינה תקרוס אורי | 17.06.19 (ל"ת)
69. ל-64, קראת את הטבלה ב 62 ? המס על מכוניות חשמליות יגיע ל 55% במקום 10% כיום. תשכח מטסלה. יעקב | 17.06.19 (ל"ת)
68. מדינת חלם האוצר הבטיח הרבה דברים אבל צריך לממן 120 גנסים שחולבים את המדינה ואת הישיבות שמוצצות את שארית הדם אז מה זה משנה שמשלמי המיסין ואוכלוסיית האמצע שקורסת (מעמד הביניים שזה כבר מילה גסה) ישלמו עוד בויזהמו עוד כי צריך להסיע את הילד לחוג יניב | 17.06.19 (ל"ת)
67. איכות הסביבה בישראל ברמת עדיפות נמוכה בהשוואה לאירופה. צריך היה דוקא לעודד את האזרחים לרכוש רכב היברידי ולהתקין על גגות הבתים מערכות חשמל סולאריות. הממשלה עסוקה כנראה בדברים חשובים יותר. חוני המעגל פינות | 17.06.19 (ל"ת)
65. כרגיל האוצר רק חושב על להרוויח כמה שיותר עכשיו ולא חושב קדימה. לפחות יש יזמים פרטיים שממשיכים להכין את הקרקע ובונים תשתיות לטעינה. לדעתי כניסת רכבים חשמליים עממיים כמו הנירו הולכת לשנות את השוק אסיף | 16.06.19 (ל"ת)
64. בושה וחרפה.. לא פחות נראה לי שנערי האוצר לא סופרים אותנו.. מדובר פה באיוולת נוראית שבטח תוצג כתוצאה של בחירות חוזרות שנכפו עלינו.. מקבלי ההחלטות חייבים להבין שצריכים פה יותר היברידיות כמו הנירו על הכביש ולא פחות. יוגב | 16.06.19 (ל"ת)
63. הרכב הבא שלי ב 2020 יהיה רק חשמלי מלא מיסוי של 10% בלבד אפס זיהום (מהרכב) עלות חשמל - כעשירית מעלות דלק ונתון נוסף שמוצנע בשלב זה - עלות הטיפולים נמוכה מאוד. מספר חברים שלי שגרים בארה"ב בעלי רכב של טסלה עדכנו אותי שטסלה עדכנה אותם באופן רשמי שאין צורך לבצע טיפולים במוסך רק בדיקת צמיגים פעם בשנה! שון | 16.06.19 (ל"ת)
62. יש כבר טבלת מיסוי להיברידיות ולחשמליות היברידיות רגילות : 2019 - 30% 2020 - 45% 2021 - 50% 2022 - 83% (מיסוי מלא) היברידיות נטענות : 2019 - 20% 2020 - 25% 2021 - 30% 2022 - 40% 2023 - 55% 2024 - מיסוי מלא 83% חשמליות פאר כמו אאודי אי-טרון, יגואר אי-פייס, וולבו.. יתייקרו ב 100,000- 200,000 שקל+ יעקב | 16.06.19 (ל"ת)
60. חישובי המס לא נכונית ורכבים היברידיים מהווים מעל 30% משוק הרכב החישוב לא נכון - כמות המס שהמדינה תקבל מהעלאה קטנה של המיסוי על רכבים היברידיים תהיה אדירה לעומת העלאת מס על רכבי יוקרה כמו פרארי- שכבר היום משלמים מקסימום מס למדינה. 25,000 מכוניות (שזה לא המספר בפועל - הוא יותר גבוה) עם 10,000 ש"ח מס יותר גבוה שווה הרבה יותר ממס נוסף (בנוסף לכל המס שקיים) על 10 מכוניות יוקרה. איל | 16.06.19 (ל"ת)
59. מיסוי ההיברידיות אין מה להתפלא עשו את זה עם הסולר בזמנו .פשוט נתנו לכולם לעבור לסולר שהיה זול מאוד ואז מיסו אותו כפל כפליים כך עשו גם עם הגז וכך עושים כרגע עם ההיברידי פשוט עובדים עליינו בעיניים הרי הגז היה אמור להיות זול מאוד משמעותי כי זה מחצב שלנו אבל לאחר שהטייקונים מימנו את האסדות על חשבון פנסיות הציבור עכשיו שהכושי עשה את שלו אז הבטחות לחוד ואמת לחוד פשוט בסיון משה | 16.06.19 (ל"ת)
58. הכי טוב תקנו פרארי אפשר לקנות גם קאמרו או מוסטנג. ככה גם מממנים את המדינה וגם נהנים. מסקנה: תקנו רכב ספורט עם מס גבוה ליר ליר | 16.06.19 (ל"ת)
56. מדינת חכמי חלם אחד אחד מטומטמים בממשלה הזו כולם גלמים , רמאים שקרנים , עובדים עלינו בעיניים , אבל הם ישבו שם ולא יעשו כלום ויתנהגו כמו בגנון , וסוף חודש יתפוצץ להם החשבון ממזומנים , ויסעו הביתה עם רכבי יוקרה , נבלות מושחתים משה | 15.06.19 (ל"ת)
53. עם של חכמים על שביתה איטלקית שמעתם? לא לקנות מכוניות חדשות למשך חצי שנה.ואז נראה אותם. גולן | 15.06.19 (ל"ת)
52. 1/2 מילארד, הסכום של הוספת שרים וסגנים אז מה אם לתחבורה חינוך ובריאות אין כסף? אתם משעממים אותי סתם אחד | 15.06.19 (ל"ת)
51. לא למהר לקנות אל תקנו ! היברידי ( כלאיים) זה רק שלב פשרה בדרך לרכב חשמלי לחלוטין. בנתיים תסעו על רכב בנזין או דיזל חסכוני וחכו בסבלנות. החשמלי יגיע ויוכיח זאת. הלוחש לנהגים | 15.06.19 (ל"ת)
50. מס על כמות נסיעה צריך למסות לפי כמות הקמ"ר שרכב עבר כל שנה כל השאר לא מעניין, רק ככה אנשים ינהגו ע"פ מה שצריך וכך הכבישים יהיו יותר פנויים ניסים | 15.06.19 (ל"ת)
45. מדינה מזוהמת לא הרכבים מזהמים. זה המדינה מזוהמת. למה שרכב יעלה פי 3 ממחירו באירופה ? למה ?. למה בכבישים מסתובבים כלי רכב קטנים ועלובים שעולים מעל 100,000 ש"ח. למה ? למה שלא נהיה כמו מדינה נורמלית ? למה לא לתת לאזרחים חיים נורמליים ? גועל נפש o1 | 15.06.19 (ל"ת)
44. מרוב פילפולים נוצרים בילבולים ובשורה התחתונה כולם רק מפסידים. מ ט ו מ ט מ י ם יובל | 15.06.19 (ל"ת)
43. חבורת פרזיטים שמחפשים לנו בכיסים. חולבים בלי הפסקה כל משרדי הממשלה בארץ לא הפנימו שהאזרח משלם המיסים הוא הבוס ורק מקשים ומוצצים מאתנו דם . אין ספק שבסוף לא יהה ממי לקחת ואז יטפלו בדתיים בערבים ומתחזי ביטוח הלאומי ששם לא נטח להם לטפל. אזרח בלי עתיד | 15.06.19 (ל"ת)
42. האוצר מסתיר ומסווה את הבעיה האמיתית הבעיה האמיתית של האוצר היא מיסוי הדלקים. כל העולם נמצא במעבר לכלי רכב היברידיים שבשורה תחתונה, מקטינים את צריכת הדלקים. תוסיפו לכך את המפעלים, בתי החרושת ודומיהם שעוברים לשימוש בגז, שאותו יש לנו בשפע, ואנחנו רק בתחילת תהליך המעבר לשימוש בגז, ותקבלו ירידה חדה בצריכת הדלקים במדינה. לדלדול וגסיסת הפרה החולבת האוצר לא ערוך ואינו מוכן לקבל, לכן יורה לכל הכיוונים. על האוצר ורשות המיסים לצפות את העתיד ולתכנן נכונה את המקורות המגיעים ממיסים לשימושים בתקציב המדינה,ע"מ שבבוא היום לא יעמדו בפני שוקת שבורה. נחמיה ש. | 15.06.19 (ל"ת)
41. שי באב"ד וחבריו על פניו ניראה כי באוצר יושבים פרזיטים שכל הזמן חושבים רק איך לעשות לנו רע. וכל זה תחת מפלגה שקוראים לה כולנו די אדון באב"ד שחרר אותנו שש | 15.06.19 (ל"ת)
37. 6 טועה יש אחריות ל 7 שנים על המצבר. גם בהמשך, לא כל בעייה בתא של מצבר צריך להחליף את כל המצבר. ייתרה מזאת, גם אחרי ה 7 שנות אחריות יש ביטוח מצבר בתשלום נמוך יחסית גולו | 15.06.19 (ל"ת)
35. כחלון שקרן ? אדון כחלון מקר כל הזמן . ממש דואג לחלשים ".מדינה " מטורללת אנחנו . היחידה שמטילה מ.ע מ. על מיים . ממש דואגים לחלדים . טרוף בוזגלו | 15.06.19 (ל"ת)
34. עד מתי? האזרח הקטן הוא הקורבן תמיד .. לא מספיק עם המיסים ,, נמאסתם כבר , הכל יקר ומתייקר ,, פחות עבודה , השכר לא משתפר , מחירי הדירות והשכירות מחירי המכוניות , הירקות הלחם , הבשר די כבר דיייי, ממשלות עלובות לא חשוב | 15.06.19 (ל"ת)
33. המס הינו בגלל החרדים החילוני צריך לממן את החרדי שצפון בחדר כול היום ולא משרת את המדינה.די לפארסה הזאת דון קישוט | 15.06.19 (ל"ת)
32. המס צריך להיות לפי זיהום האויר ובלי קשר להיברדי או לא. אם רכב רגיל מזהם כמו היברידית בגלל שיש לו טכנולוגיה מתקדמת אחרת, אז למה שישלם 83 אחוז מס? מיכאל | 15.06.19 (ל"ת)
31. מעגל סובב מצאותקציב למעונות לקחו מהתחבורה על דאגה יקחו מהבריאת יעבירו לתחבורה אחר כך מהחינוךלבריאות עובדים על כולם ממשלת גזל ארז נשיא | 15.06.19 (ל"ת)
30. מחירי הדלק עולים ויעברו להברדיות,האוצר לא מתכוון להפסיד את הכסף על הדלק לטובת היברדיות אתם מפספסים את הפואנטה,האוצר אומר רוצים לא לזהם רוצים לחסוך דלק?! סבבה תשלמו לנו קודם על מה שנפסיד אם תקנו היברדיות ולא תתדלקו את הרכב והכיס שלנו..הכסף החזירי שאנחנו גונבים לאזרח מהכיס על מס הדלק רונן | 15.06.19 (ל"ת)
29. אין מצב לעם ישראל לא מגיע ליהנות ממחירים מתחרים כמו בחו"ל. למדינת ישראל, לממשלת ישראל, לראש הממשלה אין סיבה, אין רצון, שאזרח ישראלי ינהג ברכב כלבבו במחירים הגונים. אין מצב. אין מצב שהמדינה תרגיש שנחמד יהיה לאזרח הישראלי. דויד | 15.06.19 (ל"ת)
28. גורמים לנו להסתכל על מחירי הדאורדורנט ומשחת השיניים מסביב לעולם, במקום שנסתכל על מחירי הדלק והרכבים כואב לאנשים לשלם 6 שקל על קוטג', אבל מוכנים לשלם 6 שקל על ליטר דלק. כואב לאנשים מחיר הפירות והירקות(הפסד של כ, אבל לשלם פי 2 על מכונית זה לגיטימי. יציאה לרחובות, הפיכה אזרחית, זה הפתרון היחיד שיעיף מפה את כל העלוקות. מדינת ישראל חלק ממדינות הOECD, חבל שבמקום האחרון ברוב התחומים, באלו שאנחנו ראשונים זה בעיקר מדד השחיתות, כמות השעות שעובדים, כמות המיסים. הציבור מטומטם הציבור ישלם | 15.06.19 (ל"ת)
27. המשפט שמסכם יפה את כל הכתבה: עדיף להטיל מס על מי שנוהג בפריוס ולא על מי שמחזיק בפרארי. נהג רדוף | 15.06.19 (ל"ת)
26. חוסר היגיון בשיטה נקודה חשובה מאוד- נגיד שיש מכונית מרצדס, מכונית בנטלי ומכונית ג'יפ. כולן מקבלות זיכוי מס אפס כי הן המזהמות- אבל הבנטלי פולט פי שנים יותר זיהום. על כולן מוטל אותו מס של 83%- אבל את ההיברידי דופקים. זה בא להראות שמה שמשנה למדינה זה לפגוע באזרח הקטן ולא במי שיכול להרשות לעצמו מרצדס. כלכלן | 15.06.19 (ל"ת)
25. שורה אחת שם היא הכי חשובה יכלו לעשות מס גודש ולהעיף את הזיהום מרחובות הערים. בלונדון ואמסטרדם היברידי הוא המכונית היחידה שלא מקבלת קנסת בישראל? היברידי הוא זה שמקבל את הקנס. ח | 15.06.19 (ל"ת)
24. סוף מעשה במחשבה תחילה סוף מעשה במחשבה תחילה לא חושבים מה יהיה העתיד הרכב הוא כלי שכולם זקוקים לו צריכים להעלות את המס על מקררים טלוויזיות מוצרי חשמל שהם גרושים עובדים היום טעות | 15.06.19 (ל"ת)
23. למספר 1 - העשירים לא משלמים?? העשירים משלמים ועוד איך. משלמים על כל רכב את המס כמו כולם. בנוסף משלמים עוד מס עושק בשם מס יוקרה. תום | 15.06.19 (ל"ת)
22. זיהום ומיסים צריך להטיל מס של 500% על רכבים מזהמים ו-0% מס על רכבים קטנים ולא מזהמים. כיום כל אחד/אחת נוסע על רכב בגודל של אוניה, אין מקומות חניה, הכבישים פקוקים והזיהום חוגג. צריך לצמצם את היבוא, לעודד שימוש בתחבורה ציבורית, לעודד שימוש ברכב קטן (כיום רוב הנסיעות עד 30 קמ׳ לכיוון), ולהוריד את כל הרכבים המפוארים ומנקרי העיניים שמטריפים חלק גדול מהציבור והעם. למי שיש כסף שישלם והרבה וגם מיסים. ככה נוריד צפיפות בכבישים, נכניס כסף ממיסים ונקטין מזהמים. חיים | 15.06.19 (ל"ת)
21. כתבה חוובנית אדוני הכתב, מקריאת הכתבה הבנתי שפחות מעניין אותך המיסוי על הרכבים. ויותר מעניין אותך לעשות פרסומת סמויה ליונדאי רק לידיעה שפורסמה לאחרונה. טויוטה עקפה מזמן את התחרים והיא מקום ראשון במכירות אושר | 15.06.19 (ל"ת)
20. קראתי ועשיתי מוו ענק של פרה גדולה במקום להקל על מעמד הבניים שנחלב פה כמו פרה דשנה ממשיכים בחליבה האגרסיבית. .. בכול פעולה של הממשלה רואים כיצד העשירון עליון והבטלנים לא משתתפים ואילו העובדים שבקושי גומרים את החודש משלמים את המחיר, דוגמאות: סוכן מכירות משלם שווי מס מטורף על רכב שמשמש אותו לעבודה, ואם יבקש לסע באוטו בין 4-5 שנים עדיין ישלם מס כאילו נקנה אתמול בסוכנות, מנהל שירצה לסע במזדה 6 שנת 2012 ישלם מס כאילו היום עלתה על הכביש. ועוד, המס לא נלקח על מחיר הרכב בפועל כפי שדווח בחשבונית היבואן למדינה, אלא לפי מחירון מנופח. מוו ציוני גאה | 15.06.19 (ל"ת)
19. ל 9 ממש לא נכון. החלפת סוללות עומדת על כ 6000 - 7000 שח והמחיר ממשיך לרדת. בנוסף זמן חיים עומד על 7-10 שנים ואולי יותר. אחאיות ניתנת גם בין 7-10 שנים תלוי במותג אבי אחר | 15.06.19 (ל"ת)
18. שיעלו את המחירים של הרכבים ההיברידיים מה הבעיה ?? במקום לקנות טויוטה קורולה היברדית ב155000₪ אחרי העלאת המחיר נסתפק בטויוטה קורולה הרגילה והטובה ב132000₪ .הטויוטה הרגילה לא פחות טובה מההיברידית וחזקה יותר בעליות ובמאמץ.... נהג | 15.06.19 (ל"ת)
17. המיסים מפרנסים טפילים אחוז האנשים שלא רוצים לעבוד עולה משנה לשנה, אם הממשלה לא תפסיק לממן את החרדים שלא רוצים לעבוד, המיסים יעלו. עמירם | 15.06.19 (ל"ת)
15. הרסר חוזר אתם תשלמו מיסים עני יצע לפנשיה אל כשבונחם מוקדם ועז טובה אם הבמוו טאיטו | 15.06.19 (ל"ת)
12. צריך למסות לפי צריכת הדלק של הרכב יוריד פליטות פחמן וזיהום אויר. כל שנה אלפים מתים בישראל מזיהום אויר. אבל כנראה שזה לא מעניין את הממשלה. צריך להוריד את המס על רכבים היברידים ולהעלות את המס על רכבים לא היברידים עד ש-90% מהרכבים שימכרו יהיו היברידים. א | 15.06.19 (ל"ת)
9. במקום למסות רכבים דיזל מזהמים... עד שכבר התקדמנו לניקוי האוויר , גוררים אותנו לאחור שייקה | 15.06.19 (ל"ת)
8. מדינה מזהמת יושביה, במקום להוריד מס להברידיות רכב הברידי היה צריך להיות חצי מחיר בגלל שהוא חסכוני בדלק ומזהם פחות, להחליף את הממשלה הגזלנית הזו שולה | 15.06.19 (ל"ת)
7. מגזר ציבורי מנופח ופנסיות גדולות כל המיסים שלנו הולכים לתשלום משכורות ופנסיות. אחרי זה מתפלאים שלא נשאר כסף לחינוך ובריאות. אני | 15.06.19 (ל"ת)
6. מערכת מצברים ראוי שכל הקונה מכונית היברידית ידע שמערכת מצברים מתיישנת החל מירידתה מפס הייצור. כלומר אם המכונית עמדה באחסון הסוכן. המצברים מתיישנים גם אם המכונית לא נסעה. כמו כן מערכת מצברים מיועדת להחלפה החל משלוש שנים מקסימום חמש שנים. ומחיר המצברים מגיע עד עשרת אלפים שקל. עשו חשבון אם כדאי היברידי. אבי | 15.06.19 (ל"ת)
5. מיסוי שטני - מעודדים שימוש ברכבים מיושנים ומזהמים במקום לעודד היברידי-חשמלי.. פטריוט | 15.06.19 (ל"ת)
4. אלא אם כן אתה גר בירוחם או דימונה, או נוסע רק בלילות, כל הבלה בלה הסבוך הזה חסר משמעות, כי במצב הפקקים היום מה שצריך זה רכב עם מרכז בידור ושרותים כימיים. המנוע ממש לא חשוב. קובי | 15.06.19 (ל"ת)
3. כתבה מטעה ראשית השנה יובאו כמעט 30 אחוז היברידיות כולל פלאג אין אותם שכחת בכתבה. פלאג אין זה שיא האבסורד אנשים קונים מכוניות יוקרה כמו מרצדס ב600 אלף שקל חוסכים מעל 100 אלף שקל ובטח לא מתעסקים עם תדלוק חשמלי. למה ?כי המס רק 30 אחוז זה אבסורד חובה להעלות למקסימום. גם 10 אחוז על חשמליות זה מוגזם לכיוון התחתון חייבים להעלות לפחות ל 40 -50 אחוז. ביחוד שאלו מכוניות שעלולות לגרום לבעיות בריאת. שלי | 15.06.19 (ל"ת)
2. הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם הערכה מדויקת. אגרות גודש- לא יישמו. למסות את העשירים-לא ימסו. מי ישלם? האיש הפשוט. זו תגובה קלאסית של מדינה בפאניקה שלא חושבת מראש על שום דבר. אזרח | 15.06.19 (ל"ת)
מורה נבוכים: מה יקרה עם ההיברידיות
74 תגובות לכתיבת תגובה