39. קיבלתי דוח מצולם על מהירות אומנם הרכב שלי מצולם לצידו של רכב נוסף . איך אפשר לדעת שהמהירות בדוח מתייחסת אל הרכב שלי ולא אל הרכב שלצידי דוד | 22.01.20 (ל"ת)
36. מצויין !!! כנראה שגם למשטרה נפל סוף סוף האסימון. הבעיה במדינה היא לא מי שנוסע מהר אלא מי שנוסע לאט, מי שנוסע בצד שמאל של הכביש ומי שמדבר בטלפון ולא מתרכז בנסיעה. נראה אותכם נוסעים 150 קמש ומסמסים, פשוט אי אפשר. שנוסעים 150 קמש צריך מאוד להתרכז ולהיות מפוקסים בכביש. אפשר לשפר את מצב הפקקים ב 10%-15% אם כולם יסעו בצד ימין של הכביש והנתיב המאלי ישמש רק לאכיפה (סעו להולנד ללמוד לנהוג). לא תראו נהגים מזגזגים כי הנתיב השמאלי יהיה פנוי. צפוני | 17.06.19 (ל"ת)
35. ובמקביל צניחה של 40% במספר ההרוגים בתאונות דרכים זו התרומה של מצלמות המהירות, המון הרוגים וכסף לקופת המדינה ליאור | 17.06.19 (ל"ת)
34. ההבדל בין מהירות העולה על הנכון לפי תנאי הדרך לבין זו העולה על המותר בתקנות. מגיב 22, ע"פ החוק אחרי שחלפה שנה כבר אי אפשר להגיש כתב אישום. מגיב 20 כל מהירות היא מסוכנת בתאונה והאם עקב כך יש לאסור תנועה בכלל? לפי כל המחקרים נהיגה במהירות הגבוהה מהמותר בחוק אינה גורמת ואין בה קשר להיווצרות תאונות. מאידך מהירות הגבוהה מעל לסבירות והתחשבות בתנאי הדרך גם אם המהירות היא במסגרת המותר או נמוכה מגבול המותר, היא מסוכנת והסיכוי שתגרום לתאונה גבוה. מהירות כזו מצלמה אינה יכולה לזהות. רק שוטר נוכח יכול לזהות אותה. . יחזקאל | 16.06.19 (ל"ת)
33. תביעה יצוגית נגד אילן כרמית בכל דוח מהירות שנשלח ממשטרת ישראל לנהג שלטענתם עבר את המהירות המותרת נרשם: ראיות התביעה חוות דעת מומחה - אילן כרמית מי שפנה למשטרה לבקש חומרי התביעה קיבל דיסקט שבו יש בין הייתר את חוות דעת המומחה מר אילן כרמית לאחר המשפט בעכו הסתבר שמר אילן כרמית נתן עדות שקר . ואני טוען שכל חוות הדעת היא לא חוות דעת ומר אילן כרמית לא היה מוסמך לתת חוות דעת על תחום שאינו מומחה בו כלל ועיקר יתרה מזאת חוות הדעת אינה חתומה בכלל . מר אילן כרמית שיקר למשטרת ישראל ובגללו אלפי נהגים שילמו קנסות 》לתבוע אותו יואב | 16.06.19 (ל"ת)
30. תגובה ל 20: גם הבכירים במשטרה יודעים, זאת עובדה מה שגורם לתאונות בד"כ זה אי שמירת מרחק, אי ציות לתמרור עצור, משחקים עם הטלפון באמצע נהיגה ועוד מהסוג. אא | 16.06.19 (ל"ת)
29. הפרקליטות והמשטרה חושבים שיפיקו לאנשים דוחות אחרי שנתיים? בואו נתחיל בדברים הבאים: טוב שיש חוק ומשטרה במדינה הזאת! ומאידך גיסא הציבור אט אט מאבד אמון במשטרה ובפרקליטות אשר לעתים מתנהגים בעצמם בעורמה וכאחרוני העבריינים. מי שהגיע לבית המשפט אי פעם בחייו שעל לא עוול בכפו יודע בדיוק על מה מדובר. זה יוצר כעס עצום וחוסר רצון לתרום אי משהו חיובי למדינה הזאת בעתיד. עכשיו לעניין המצלמות: אני אחד מאלו שנוסעים על פי חוק, אבל אם המשטרה חושבת להנפיק דוחות לנהגים במכה אחת אחרי שנתיים שלוש מביצוע העבירה שיצפו לגל ערעורים מצד המון נהגים ואסביר: אדם לא תמיד יכול לזכור מה קרה לפני שנתיים שלוש, אולי מישהו אחר השתמש ברכב באותו הזמן? לדעתי ערעור על בסיס שכזה יכול לתפוס היטב,בפרט אצל אלו שמחזיקים רשיון שנים רבות או כאשר מדובר בעבירת מהירות ראשונה. t | 16.06.19 (ל"ת)
28. כרגיל, חלם. נו באמת, מצלמות המהירות מוצבות במקומות שבהם אפשר לגזול כסף מהציבור ולא במקומות שבאמת מסכן לנסוע מהר. בוואדי שזה טמטום היה להתקין אותן עוד לפני שהותקנו וזה היה ידוע. הפתרון היחידי לבעיות התעבורה השונות זה: אוטובוסים, רכבות, רכבות קלות, רכבת תחתית, עמלות גודש, ביטול רמזורים. בקיצור - להיות עם העולם באותו הקו. מאיר | 16.06.19 (ל"ת)
27. אכיפה הם יכולים הרבה יותר בקלות לקנוס נהגים ולאסוף כספים ע"י העללה עליהם שלא נתנו זכות להולך רגל במעבר חציה , - למה הם צריכים עבור כסף קטן להסתבך עם הצגת ראיות שנויות במחלוקת? חיים | 16.06.19 (ל"ת)
26. מס' 20, הבנת הנקרא. מהירות מופרזת אינה הסיבה העיקרית לתאונות דרכים וזה הוכח בעולם. עובדה שבגרמניה לא ביטלו אי הגבלת מהירות המהירות בכבישים המהירים. בבריטניה ובאוסטרליה גם הוכח שאכיפת המהירות, במיוחד באמצעים אלקטרוניים, דווקא מגבירה סכנת התאונות. גם דוחות של המשטרה וגופים נוספים מוכיחים זאת. . | 16.06.19 (ל"ת)
24. המצלמות גורמות נזק בעצם קיומם שימו לב שלפני כל מצלמה נהגים מאיטים באופן כמעט פתאומי ורק מעצם האטתם כמט ונגרמת תאונה. יותר ניידות בכביש במגמה להרתיע ולא במגמה להיות סמויות היו משיגות יותר תוצאות. הבעיה שהמצלמות זה מכרה זהב למשטרה ולא הורגים תרנגולות שמטילות ביצי זהב. עו"ד | 16.06.19 (ל"ת)
21. תפסו אותי על מהירות בכביש מהיר עם הפיאסטה 96. להגנתי טענתי ויצאתי זכאי שמיהרתי בגלל אישתי אבנר | 16.06.19 (ל"ת)
20. #19: וואלה? עשית מחקר? מה אם אספר לך שבין זה שהיא גם גורמת לתאונות, מהירות הנסיעה קובעת את *חומרת* התאונה. כך שתאונה במהירות X תהיה פחות חמורה מתאונה במהירות X^2. תום | 16.06.19 (ל"ת)
19. מהירות מופרזת אף פעם לא היתה הסיבה לתאונות. הסיבה היחידה לתאונות קטלניות היא חוסר ריכוז בנהיגה. אם כבר הייתי ממירה את המצלמות לתיעוד נהגים שמדברים בסלולר בזמן נהיגה. זה הגורם העיקרי לתאונות. נתפסו דווקא למהירות כי את זה הכי קל למדוד. עכשיו תשאלו ובצדק מה עשו פעם כשלא היו טלפונים? א. כמות הרכבים על הכביש היתה פחותה הרבה יותר, ב. חוסר ריכוז בנהיגה זה לא רק טלפונים. מספיק שהילד בוכה והופס הלך הריכוז. הישראלית | 16.06.19 (ל"ת)
18. אני מתפלא על המשטרה שלא מערערת לבית המשפט המחוזי על הפסק דין של בית המשפט בעכו ואם צריך לעליון צריך לבית המשפט העליון מומחה | 16.06.19 (ל"ת)
17. ל-9, כן, אלא אם חלה התיישנות על העבירה אם המצלמה תיעדה, והוכח שהמצלמה אמינה, הרי שהתבצעה עבירה. יש איזושהי סיבה שלא יגישו את הדו"ח? מרימה גבה | 16.06.19 (ל"ת)
15. העובדה הכי חשובה פה- היא שמספר התאונות לא עלה! זה העניין האמיתי! מוכח בצוה רשמית שמצלמות מהירות לא מונעות הרוגים! רק לוקחות כסף! אליהו | 16.06.19 (ל"ת)
14. עכשיו ברור לכולם למה יש בור בתקציב המדינה... הקופה הרושמת הפסיקה להדפיס כסף... עכשיו ברור לכולם למה יש בור בתקציב המדינה... הקופה הרושמת הפסיקה להדפיס כסף... בור תקציבי | 16.06.19 (ל"ת)
13. זו הזדמנות פז לעקוב אחרי תקופה ללא מצלמות ובדיקת ההצלחה שלהן אם אין שינוי משמעותי בכמות התאונות עקב מהירות מופרזת, צריך לבטל את כל המסחטת כספים הזאת יובל | 16.06.19 (ל"ת)
12. כל הכבוד לגונן הציל את האזרחים משוד לאור היום. המצלמות האלה לא עושות כלום חוץ מלחלוב כסף ולגרום לבלימות מיותרות לפני המצלמה והאצה ובזבוז דלק אחרי המצלמה. אא | 16.06.19 (ל"ת)
11. שאלה משפטית ב2018 היתה פסיקה בבית משפט מקומי, שמהר מאוד הפכה, בקנה מידה ארצי, לתמרור עצור למערכת (אבל, עדיין, לא שוללת לחלוטין את המערכת). נניח שהשבוע נסעתי מהר וצולמתי (הצילום נשמר, והדוח העתידי על הולד). בשבוע הבא יצליחו להוכיח מעל לכל ספק שהמערכת מדוייקת ב-100% (אפילו לא 99.99%). האם יתכן שהבדיקה תכשיר את המערכת רטרואקטיבית??? גכע | 16.06.19 (ל"ת)
10. תיעוד נהגים עכשיו הבנתי איך תופסים נהגים או רכבים גנובים או כל דבר אחר...יפה...לא חשבתי על זה מצלמת כל הזמן ומתעדת מספר רישוי של כולנו....במקום לטפל בבעיה האמיתית שהיא נהגים עבריינים בכביש. אני רק שאלה | 16.06.19 (ל"ת)
8. מי ששילם את הקנס הרי שהודה בעבירה. אין החזרים. והגיע הזמן שיפסיק השימוש במצלמות נייחות. האפקטיביות שלהן היא אפסית. יש מצלמה שמוצבת במחלף חולון מזרח, בירידה מהכביש המהיר (מהירות מותרת 110), מיד אחרי תמרור הורדה ל70 (קיבלתי בעבר דו"ח על 90). הייתם אומרים שזה הגיוני, כי אחרי הכל צריך להאט כשנכנסים למחלף, רק שהמחלף הזה מסתיים בסרפטינה רצינית ככה שהמצלמה בסך הכל נותנת קנסות למי שלא האט מוקדם מהנדרש. בקיצור - מלכודת כספים, אני בטוח שהמשטרה אפילו לא טרחה לשלוח דוחות עם נקודות למי שנתפס שם בחריגה גבוהה רק בשביל לא לתת לאנשים תמריץ לערער. אהרל'ה | 16.06.19 (ל"ת)
6. ירינו לעצמנו ברגל במקום מצלמות נייחות ומוכרות עכשיו יגבירו את השימוש באקדחי לייזר, שיכולים לצוץ מאחורי כל סיבוב ויגרמו אפילו לנהג הכי נורמטיבי להבהל ולתקוע ברקס פתאומי בלי קשר למהירות שלו. סכנת נפשות. וויז לא תמיד מספיק להתעדכן. נהגוס | 16.06.19 (ל"ת)
4. אחד הסודות סביב הנושא הוא שמטרת המצלמות מעולם לא הייתה דוחות זה רק בונוס. המטרה האמיתית היא שליטה מדוייקת במיקום אזרחי ישראל ויכולת איתור בעת הצורך אורן | 16.06.19 (ל"ת)
2. המשטרה משתמשת במלחמות למעקב אחרי רכבים ולמעצר חשודים בעבירות אחרות, ויצירת מאגר של נסיעות של אזרחים. וכל זה בהסבר וללא דיווח לציבור ולכנסת. מטרת המצלמות מעולם לא היתה למדוד מהירות - זה רק היה התירוץ להצבתן ומקור המימון עבורן. כרגיל, "עובדים עלינו". פיספסתם את מה שחשוב | 16.06.19 (ל"ת)
1. משטרה כנראה השופט חבר של המפכ"ל או משהו כזה... 2 הגופים המושחתים במדינה משרד המשפטים והמשטרה שופט | 16.06.19 (ל"ת)
המשטרה מצלמת, אבל הפסיקה לאכוף עבירות באמצעות מצלמות המהירות
39 תגובות לכתיבת תגובה