אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מקינזי: אם סוגרים את בזן, עדיף הכי מאוחר שאפשר

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לא מבינים
מעבר לבנזין וסולר עליו כולם מדברים יש גם קרוסין שהולך למטוסים, גז בישול ואספלט. ואיך את כל הדברים ביחד מדינה תספק- הכל מייבוא?? נהפוך למדינה שלא מייצרת כלום ורק קונה ומוכרת? אנשים כאן לא מבינים כשמדברים על ייצוא - יש חבית נפט וחייבים לייצר לא רק מוצרים שנמכרים בארץ ולא דווקא ביחס שמתאים למכירות בארץ. לכן העודפים הולכים לחול.
תגובה ל2 ו3 | 17.06.19
3.
עוד...מומחים
בדיוק כמו שהמומחים לא חזו את הדרישה המטורפת לרכבים חשמליים, הם גם ממעיטים את כוחו של השוק. השוק מכתיב שהדרישה לנפט לצרכי תחבורה יורדת, מכיוון שהרבה מדינות, ובראשן סין, שמו לעצמם מטרה, והיא להוריד את הדרישה לנפט למינימום. אני אזכיר לקוראים שרוב המחיר של הנפט מבוסס על ספקולציה. ברגע שזה לא יהיה משאב מבוקש, אז גם לא יהיה צורך בכל התשתיות והתעשייה שמסביב. בישראל, כנראה שהלובי של הנפט משמן בכירים בממשלה, כי שום דבר אחר לא יסביר, איך זה שבישראל שטופת השמש יש פחות גגות סולארים ל1000 בתים מאשר בגרמניה. כל בעל בית פרטי בישראל עם גג סולרי ורכב חשמלי יכול היה למעשה לתדלק ב"חינם". המהפכה כבר כאן, והיא לא עוצרת. עוד יבוא היום שבו בזן יתחנן לכסף מהממשלה כדי להמשיך בפעילות.
א.א. | 16.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת