14. מה יהיה עם עולם התעופה - הופך להיות פחות ופחות בטוח להחרים כל חברה שמסכנת את הנוסעים שלה מגן | 17.06.19 (ל"ת)
12. ה-: FAA החליט שלא לקרקע ? על סמך מה אין מקרקעים את הדגם למרות המפגע הבטיחותי ?? משה | 17.06.19 (ל"ת)
9. דרימליינר בנוי מחומרים מורכבים ל-8, לאף אחד לא איכפת אם אתה טס או לא. שב בבית ותגרד ביצים. אך לפחות ידע מינימלי שחסר לך. דרימליינר הוא חלוצי בהיות כל גוף המטוס הוא מחומרים מורכבים של ממטריצת פולימר מחוזק עם סיבים. אין בו שום מתכת. מנשה | 17.06.19 (ל"ת)
8. כשל של כישלון שם מפוצץ ד ר י מ ל יי נ ר חבל על הזמן כדאי שנתחיל ליקרוא לו דריאלבלח כי בקרוב הוא יעבור למשחטת המתכות אחרי שניטחן כבר בהרבה שעות, טיסה לא טס | 17.06.19 (ל"ת)
7. אז תחליפו מתג. מה הסיפור? למה לא מתקנים את התקלה? ממשיכים לטוס עם תקלה וסומכים על הנס? ביח | 16.06.19 (ל"ת)
6. עוד לפני שהמטוס הזה היגיע לארץ אמרתי שלא כדאי לקנות אותו כי יש איתו בעיות. כיוון שאני גרה באירופה אז החדשות מגיעות לשם מהר יותר מאשר לארץ.... וכבר נזמן ידוע שיש בעיות עם המטוס הזה אבל מי שומע לאדם קטן כמוני? אף אחד! צריך לעשות רוח על האמריקאים אחרת הם יכעסו ויורידו את התקציב... אז קונים דרימליינר! וזה הופך להיות חלום בלהות! שיהיה לכם לבריאות לא עולה על המטוס הזה., מישהו בבואינג צריך לשים את הראש שלו שיערפו אותו כי הוא ליכלך לחלוטין ולא יודע לנהל חברה! אני | 16.06.19 (ל"ת)
5. קנו מהר? ה787 הראשון שהגיע לאלעל היה כמעט 10 שנים אחרי השקת הדגם בבנגלה דש? או ב בנגלדש? למגיב מספר 1# | 16.06.19 (ל"ת)
4. למספר 3 זה השקר הכי גדול של חברות התעופה, ממליץ לך לבדוק איך מתבצע החישוב שהם עושים. אני בדקתי | 16.06.19 (ל"ת)
צרות לבואינג: כשל במערכת הכיבוי של הדרימליינר מפחיד את הטייסים
14 תגובות לכתיבת תגובה