10. בעיה... החופש שלך זה העונש שלנו כלים זרוקים על המדרכה, עבור הרוב זה עונש. החופש שלך להשתולל ולהידרס ולמות, זה עונש לנהג הדורס. הקורקינט זה כלי מצויין, אבל קודם דורש תשתית, ותרבות של רוכבים שמבינים, שאי אפשר להניח קורקינט לרוחב המדרכה רוני | 17.06.19 (ל"ת)
9. תומר מי משלם לך לכתוב את הקישקוש הזה? חברות הקורקינטים להשכרה? התהנהגות (חלק מ) הרוכבים דומה יותר לטרוריסטים מאשר אזרחים שומרי חוק. הולך רגל | 17.06.19 (ל"ת)
8. לחייב קיפול ותליית הקורקינט לו היו מחייבים קיפול ותליית הקורקינט כתנאי לסיום הנסיעה, אזי המפגע הסביבתי של הקורקינטים המופזרים על המדרכות היה מצטמצם כמעט לאפס. נקודות תלייה יותקנו בסיבסוד חברות הקורקינטים בכניסה לעסקים שרוצים לעודד הגעת לקוחות, כניסה למשרדים שרוצים להקל על העובדים ובכניסה לבנייני מגורים שהוועד יענה לדרישת הדיירים למתקן תלייה. בנוסף ניתן בנקודת התלייה גם לחבר את הקורקינט להטענה, היום חברות הקורקינט משלמות לחברה שאוספים אותם הביתה וטוענים, עשרות שקלים לטעינה. לו היו משלמים כמה שקלים בודדים לבעל עמדת התלייה על הטעינה, ואולי מקזזים גם כמה שקלים מעלות ההשכרה למשתמש שמחבר לטעינה בסוף הנסיעה, אזי גם היה כדאי להתקין נקודת תלייה וטעינה וגם היה נחסך לחברות כסף רב שהיה יכול להביא עקב התחרות להורדת מחירים. ציניקן | 17.06.19 (ל"ת)
7. רכיבה על הכביש חשוב גם לתקן מהמורות בכביש כדי שרוכבי הקורקינטים לא יפלו. כמובן שיש לאכוף חוקי תנועה, שכן משום מה חלק מרוכבי הקורקינטים נוטים לנסוע בניגוד לכיוון התנועה א | 17.06.19 (ל"ת)
6. להוציא את הקורקינטים למרות הקידמה שיש בקורקינטים העיר אינה ערוכה לזה. צריך קודם ליצר מסלולים נפרדים בכל העיר. על המדרכה אסור ובצדק והכבישים מסוכנים. בניו יורק אסרו את זה לגמרי. זה בעייתי מאוד בעיר שהרחובות צרים ויש הרבה כלי רכב.ומה עם ביטוחים לאנשים שפוגעים באחרים. יותר מידי בעיות. תל אביב | 17.06.19 (ל"ת)
5. איזה יתרונות? לעצלני העיר שהורסים אותה? שום יתרון. במקום ללכת ברגל או לנסוע באוטובוס, או לרכוב על אופניים רגילים ולהזיז איזה שריר הם רק מטילים טרור על כל הולכי הרגל וגם על רוכבי אופניים רגילים, שלא יכולים לרכוב בנחת. סיוט. רוכבת על אופניים רגילים | 17.06.19 (ל"ת)
4. הבעיה מתחילה ברוכבים ולא בעירייה איזה הגיון עקום מציג הכותב בכתבה שכותב "אבל צריך להודות על האמת: קשה למצוא רוכבי קורקינט שנוסעים כחוק. לכן, מי שעומדת כעת למבחן היא עיריית תל אביב, שתיאלץ לאכוף את התקנות. עד כמה פקחים של העירייה יצליחו ללכוד את רוכבי הקורקינט הפוחזים? והאם יש להם כושר לרדוף קילומטרים אחרי קורקינטאים ישראלים חצופים?". הדברים הנ"ל רק מחזקים את הטענה שיש צורך בתקנות וחוקים שיקשו על הרוכבים עד שאלו ילמדו לרכב בצורה נכונה ולחלוק את המרחב הציבורי עם הולכי הרגל וכלי הרכב בצורה נאותה אלון | 17.06.19 (ל"ת)
3. ביזיון. לסגור כבישים מיד לטובת תחבורה ציבורית לסגור נתיבים לטובת אופניים ורכבים ציבוריים בלבד. אין מקום לרכבים בעיר חי | 17.06.19 (ל"ת)
2. תומר, מקובל עליך שקורקינטים חוסמים את המדרכות לנכים, עגלות תינוקות וזקנים?!?! חוץ מזה, שיעמוד לך מתחת לחלון ויצפצף כל הלילה קורקינט, ניראה אם זה יתאים לך... אם רוכבים ישראלים היו מתנהגים כמו אירופאיים ולא כמו ישראלים, אז אולי לא היו צריכים תקנות, אבל ברגע שאנשים מתנהגים כמו בהמות וטסים על המדרכות כאילו הן שייכות לאבא שלהם, אז כן - צריך תקנות! בחור ת"א | 17.06.19 (ל"ת)
1. תל אביב נגד אזרחיה הצעירים והפחות עשירים במקום לפתח שבילים כמו שצריך היא קונסת חולדאי מנוול בטריה מהמטריקס | 17.06.19 (ל"ת)
במקום לאמץ את יתרונות הקורקינט, עיריית ת"א מתחילה לתקוע מקלות בגלגלים
10 תגובות לכתיבת תגובה