אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי עשור: ישראל חוזרת למיסוי רכב גורף של 83%

300 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

301.
צריך לממן איכשהו
את הבור התקציבי שביבי וכחלון בטוב ליבם מורישיפ לנו, יש גם בחירות בקרוב וזו גם לא תרומה גדולה מקופת המדינה. תתעוררו כבר מצביעי ביבי, ימניים תפעלו להרצתו של גדעון סער או כל אחד אחר. המדינה מדרדרת כמעט בכל תחום - בריאות, חי וך, דיור, יוקר המחייה. תתעוררווווווו
אילן | 15.01.20
297.
צעד נכון, אין כל סיבה לתת הטבה למשהו שהוא פשוט פתרון יקר
רכב חשמלי/היברידי הוא רכב יקר מאוד לייצור. מדוע אני צריך לשלם למי שיש לו כסף לרכוש, סתם לדוגמה, סדרה 5 היברידית או אודי e-tron? הטכנולוגיה הזו פשוט לא טובה ושוב העולם נותן לסין המון כסף כי הם השולטים על 50% מהמחצבים לייצור סוללות ליתיום-יון. טראמפ צודק.
ליאור | 10.11.19
296.
"לעבדה ולשמרה" - לעבוד עבורה ולשמור עליה..
אפילו בהודו עושים למען כוכבנו: נוטעים מאות מיליוני עצים. מבטלים המיסוי על רכבים חשמליים והיברידיים. בישראל? משמידים הטבע והסביבה והנה עוד דוגמא לכך שבישראל לא מודאגים ממשבר האקלים ומזיהום האויר בפרט. בישראל עושים הכל כדי למלא את קופת האוצר שרוקנוה למען הסכמים עם החרדים ולמען ביזבוזים. מעודדים השימוש ברכבי דלקים גם כדי להכניס עוד כ 150% מהמיסוי על הדלקים. והתושבים? וזיהום האויר? והפגיעה בכוכב שלנו? קלי קלות: ננשק מזוזה ונמלמל "בעזרת השם" ויהיה בסדר. אבל גם על פי התורה נצטוינו ביחס לבריאה "לעבדה ולשמרה" - לעבוד עבורה ולשמור עליה..
יעקב | 27.07.19
294.
ממש ביזיון! תפסיקו לשלם מיליארדים לפרזיטים והמוסדות שלהם שלא מלמדים כלום! ואז יתפנה הכסף
גועל נפש איך שכחלון מנהל את האוצר יחדיו עם שקרניהו המושחת, מבזבזים מיליארדים על כלום ושום דבר, הסתירו את הגירעון רב-ממדים מהציבור הרחב לפני הבחירות באפריל ו"פתאום" נמצא כי המדינה במדרון מבחינה כלכלית. תתפטרו אפסים
אלי | 22.06.19
282.
כסף
כל מה שנכנס לקופה של המדינה זה ירוק לא משנה מאיפה בא ועל חשבון מי העיקר שיכנס לטובת המשפחה המלכותית שמחפשת רק רווח לכיס ולא מעניין אותה הציבור ואת זה רואים כל יום וכל אחד מכיר עצמו היטב אז ככל שמעלים מיסים אז הכיס התחיל להתרוקן והם לא יכולים לסבול שכמה שקלים ילכו לטובת הציבור העיקר שהם חיים והשאר ילכו קבינמט
נידאל | 19.06.19
281.
הירוק היחיד שמעניין את המדינה זה הדולרים שלנו !
אנחנו בדרך לעולם שלישי למרות תמ"ג מהגבוהים בעולם ! ירוק לא מעניין אף אחד חוץ מהכסף הירוק (דולרים) ! הערים הגדולות כאן יהיו בדרוג נמוך ממדינות עולם שלישי בזיהום אויר ואיכות חיים ! האנרכיה כבר חוגגת בכבישים ובמדרכות בגלל הקורקינטים והאופנים החשמליות ראשי ערים וממשלה עלובים !
שי | 19.06.19
276.
במקום להעלות את המס על רכבים ירוקים
שיעלו את המס על כל הרכבים. במקום 83 שיהיה 85. וכנגזרת מזה המס על הירוקים גם יעלה אבל הפער ישמר. כך גם הקופה תתמלא וגם לא תהיה עדיפות לרכבים מזהמים. בכל מקרה ניתן לבטל את רוב הטבת המס ב 2024 שכן צפוי שעד אז החשמליות יהיו תחרותיות במחיר עם רכבים רגילים. אבל עכשיו זה מוקדם מידי
חם או יפת | 19.06.19
237.
בוכים וקונים...ב-2020 מקפיאים
כשבכל שנה עולים לכביש 300000 מכוניות חדשות אז הממשלה מרשה לעצמה. אם בשנת 2020 משתמשי הליסינג התפעולי והפרטי יבקשו מחברת הליסינג להאריך את העסקה בשנה נוספת במקום לחדש לרכב חדש אז הינה לכם 100,000 מכוניות חדשות שלא ניקנה ולא נשלם בגינם מס יקר, ואם במקום לרכוש רכב 0 ק"מ מחברת ליסינג נרכוש רכב בן 3 מליסינג או שנמשיך עם הרכב הישן עוד שנה אז הינה עוד 50,000 מכוניות חדשות שלא ניקנה. ואז המדינה תתעשת ותבין שאנחנו לא פריירים .
דני | 18.06.19
231.
מצויין - רכב היברידי הוא לא רכב ירוק
הוא כבד יותר ותהליך הייצור שלו מזהם יותר וממילא החשמל בארץ לא הרבה יותר נקי ולכן הנזק מרכב כזה גדול מהתועלת. הטבת מס לרכבים חשמליים היתה ותשאר וזה יעודד מעבר לרכבים כאלה בתזמון שתואם את עליית הזמינות שלהם ושל טווח הנסיעה שלהם
רונן | 18.06.19
206.
ייקח שנים לתקן את נזקי כחלון והליכוד
חוסר אחריות מזעזעת. חלוקת הטבות מיסים לעשרות אלפי אנשים עשירים במסגרת מחיר למשתכן וחלוקת לחם ושעשועים להמונים בדמות הטבות מס מוזרות. 20 מיליארד הלכו ישירות לכיסם של עובדי המשטרה ושב"ס בלי דין וחשבון על "חוסר יציבות תעסוקתית". בושה.
רואי | 18.06.19
205.
חבורה של בורים והיסטריים.
העיקר למסות ..בלי תכנון ארוך טווח.בלי מחשבה....הירוקים ממילא ישלמו....תמיד היה וכניראה תמיד יהיה.מדינת ישראל לא מסוגלת להתנהל בתכנון ארוך טווח ושיטתי בשום תחום.אנחנו מדחנת טלאי על טלאי..משתוללים בהפקרות כשיש קצת כסף בקופה ושודדים את האזרחים כשיש גירעון והפאניקה מנהלת אותם...
דני | 18.06.19
196.
פשוט הזוי , אין מילה אחרת. מוכרים את הבריאות שלנו.
רק על מנת לסחוט עוד כספים מהציבור - מוכנים להפקיר לחלוטין את בריאותינו. ( רואים את זה במפרץ חיפה כל הזמן ). השתגעתם ? תעצרו לחשיבה מחדש. כל מה שאתם עושים זה עלויות מטורפות בהוצאות על בריאות בעוד כמה שנים. אההה.... אבל אתם כבר לא תהיו בשלטון.
גדי. | 18.06.19
191.
החלטה מהמטופשות שהיו כאן
מיעוט מקוני הרכבים הירוקים ימשיכו לקנות. צריך לזכור שבמקרים רבים עלות רכב ירוק גבוהה יותר והמיסוי הירוק רק עוזר להכניס אותם למחירים דומים לרכבים הלא ירוקים. מצד שני עלות הנזק במטבע חוץ ובזיהום אוויר תהיה גבוהה יותר מאשר ההכנסה הנוספת במיסים. מנסים להעלות מיסים במגוון נושאים (ירקות ואילת לדוגמה) אבל שם יש לובי חזק ולכן נטפלים לנושא חשוב אבל נטול לובי. איפה המשרד להגנת הסביבה? משרד הבריאות?
אחד עם אוטו רגיל | 18.06.19
182.
למה למסות כשאפשר אחרת
עיזבו את הרכבים. ניתן למלא את הבור של האוצר בדרכים אחרות. למשל ביטול כל הפטורים במס הכנסה בכל המקומות .שכווווולם ישלמו. דרך נוספת היא לבטל את הפטור ממעמ באילת. למה שלא ישלמו כמו כולם? אין כל סיבה. דרך מספר 3 היא לבטל את ערוץ כאן 11. מקבלים כל שנה מליוני שקלים. מה בדיוק הם עושים עם הכסף?
לורה | 18.06.19
180.
זה בכלל ביזיון המכס על רכבים כאילו הם מגנים על תעשייה מקומית
אין פה תעשייה מקומית, כל הרכבים מיוצרים בחו"ל אז מה השטות הזאת לקחת מכס ועוד כל כך מוגזם על זה? המדינה היחידה בעולם שהיה לה מכס דומה לישראל זה ברזיל ושם זה הגן על יצור מקומי של מותגים כמו VW שהחזיקו מפעלים שם וסיפקו עבודות, כך שרכבים תוצרת ברזיל עלו פחות זה היה היגיון פה? ביזיון
לא לגרור מי גורר ניר הגייזר חוזר | 18.06.19
178.
כחלון כישלון טוטאלי !שר אוצר כושל !!המציאות קשה יותר מהשקרים שמנסה להפריח!!
כחלון מתברר עתה שהיה כשלון קולוסלי יוקר מחיה מטורף גרעון מצטבר ענק שפשוט הסתיר ומחירי דירות ששוב עולים למרות הצהרותיו פשוט ניהל כלכלת בחירות 4 שנים שכשל לחלוטין זאת האמת לאמיתה ושלא יעבדו עליכם!!!
פז | 18.06.19
177.
ההיסטוריה תשפוט את נתניהו
ותעמיד אותו כראש הממשלה הגרוע בכל הזמנים שמכר אשליות במשך שנים אבל תקע את המדינה. לקהל השבויים שלו שנשבו בקסמו כמו החלילן מהמלין אני יכול לומר שבדיוק כפי שאנשים מאוד מכובדים הלכו אחרי מיידוף במשך שנים וחשבו שהוא כל יכול . ובסוף גילו שהונו אותם כך גם יקרה עם ביבי בסוף ההונאה תחשף וכולנו נשלם את המחיר (חוץ מהחרדים כמובן )
יהודה | 18.06.19
171.
איבד את הכחלון
לאחר שהצטרף לליכוד וחירטט אותנו לגבי ההתחיבויות שלו ומאחר ולא זכה לתמיכה גדולה בבחירות החליט שהוא לא דופק חשבון לאזרחים ומתחיל לדפוק אותנו הייטב אחרי הכשלון של תוכנית המשתכן שעלתה לנו מיליארדים תוסיפו לזה שזו הקדנציה כנראה האחרונה והגזירות יפלו עלינו חזק אחרי הבחירות
אילן | 18.06.19
161.
לאט ובזהירות ישראל הופכת להיות מדינה לעשירים בלבד.
עשירים, אביונים וכמה מוכי גורל שעדיין נשארים פה מלית ברירה. הרי לרכוש רכב חדש בימינו 2019 זה מותרות..... חחחח. התניידות ציבורית היא קנס, ופרטית קנס משולש. אני רואה את צעירי ישראל על קורקינטים, אנשים משכילים ותפרנים שיכולים להרשות לעצמם במקסימום ריקשה הודית. אוי ארצי, נתנו לפחי הזבל לשלוט והם יצרו אנרכיה. אין דירה, אין אוטו...העיקר שישרתו בסיירת, ישלמו מיסים ויחזיקו ביד כסף לפלאפל, ודי. אחרת, זה כבר מותרות. לנשום זה גם מותרות. בואו נצטנע בשביל להאביס את העשירים עוד יותר.
אוישאוישאויש | 18.06.19
158.
פקידי האוצר
המטומטמים שיושבים שם ומתהדרים בשם פקידי האוצר רואים את אור היום רק דרך החור שבגרוש. לא איכפת להם איכות חיים של תושבי ישראל ולא איכפת להם שההוצאה לבריאות תעלה בצורה משמעותית והפגיעה בסביבה עולה הרבה יותר מהתועלת שבמיסוי הגבוה. אבל מה זה חשוב, מחר הם יעברו לעבוד בחברות שלהן היטיבו וכך הכיס הפרטי שלהם ימשיך ויתפח.
חיים | 18.06.19
152.
האוצר מרמים את הגויים, ושודדים את היהודים
לפני שנים, כשהמיסוי הירוק נכנס לתוקף, זה היה תרגיל בעיניים לאירופאים ואמריקאים. הם דרשו מזמן הורדת מיסים על רכב. הלכו חחמי האוצר של ישראבלוף ובנו שיטת מיסוי "ירוק". שמעו האירופאים והאמריקאים "ירוק" והגיבו בשימחה. אבל... בראיון עם איש משרד האוצר, הנ"ל אמר לכתבנו, שגם בשיטה החדשה, האוצר "ירוויח" חצי מיליארד ש"ח לעומת המיסוי הקודם. מאז, כל שנתיים שלוש "מעדכנים" את המיסוי הירוק, וגובים יותר מס. עכשיו חוזרים לרמת המס המקורית. כן, את הגויים האוצר מרמה - את הישראלים הוא שודד
אא | 18.06.19
145.
מדיניות הכושלת והנחשלת ביותר של שר האוצר הכושל
החלון הוא שר האוצר הכושל ביותר ב 30 השנים האחרונות ומי שנותן לו לכישלון הזה חבל שנכרך סביב צוורם של האזרחים מי אם לא ראש הממשלה העסוק בענייניו ביבי נתניהו. בקיצור ממשלה כושלת. ראש ממשלה הנחקר ביותר כשהמדינה ואזרחיה לא מעניינים אותו ושר האוצר הכושל ביותר בתולדות המדינה.
אלכס לוין | 18.06.19
144.
עם גרעון כזה,מה רציתם? יש להם אפשרות להמשיך לחנוק את כולנו
ולהמשיך לחגוג עם "חמגשיות",משרדים ולשכות,מטוס פרטי,מיטה מעופפת,סיגרים גלידת פיסטוק שמפניות וורודות,תיקים לשרים בלי תיק (משכורות שמנות) והיד עוד נטויה. העיקר שהזקנים ימותו מהר,כי אין במקום במסדרון,שהנכים גם ייעלמו להם מהעיניים, והעניים ילכו לגור באוהלים בחורשות ועל שפת הים.
כחלון צריך למלא את הקופה ששדד | 18.06.19
141.
דווקא ביבי - הגדלת זיהום האוויר = הגדלת הקופה הציבורית גם בפן המידי רכישת הרכב וגם המס על הבלו.
דווקא ביבי - משווה בין העשירים לעניים, העשירים יכולים לקנות רכבים היברידיים יקרים בהנחה והעניים מסתפקים ברכבי דיזל ובנזין פשוטים. עכשיו אני רגוע כולם ישלמו את אותו המס. יחי השיוויון יחי ביבי.
אופק | 18.06.19
137.
הבעיה היא לא שר כזה או אחר אלא שישראל היא סוציליסטית וזה עולה המון!
בישראל יש הון אנושי רב וידע עצום אבל הוא מתבזבז בראש ובראשונה בגלל שמבנה השוק בישראל הוא סוציאליסטי ולא יעיל ושלא יספרו לכם על קפיטליזם חזירי - אין חיה כזו בישראל בנוסף יש לנו הוצאות ביטחון אדירות מה שאנחנו צריכים לדרוש זה ממשלה קטנה סגירת ביטוח לאומי (זה גם ככה יגיע מתישהו בעשורים הקרובים) הפרטת מערכת החינוך ופירוק ההסתדרויות למינהם (גם זה בסוף יגיע מחוסר ברירה) הפסקת מתן הטבות לקבוצות שונות (ולא רק לחרדים) בקיצור להקטין את הממשלה למינימום ולתת לאזרחים לדאוג לעצמם ולקהילתם בעצמם
אזרח  | 18.06.19
136.
בעוד 10 שנים מקסימום, כל רכב משפתחתי יהיה היברידי
הממשלה בסה"כ מקדימה תרופה למכה. כל המכוניות בעולם בשלב מסוים יהיו היברידיות ובשלב יותר מתקדם יהיו חשמליות ואוטונומיות. אז הממשלה אומרת כבר לא צריך תמריץ כספי לרכבים ירוקים, אז למה שהממשלה תקבל פחות כסף ממסים? גם הממשלה יודעת שהציבור מתלונן ובסוף משלם- הכל בסדר
אריאל | 18.06.19
133.
רק בישראל.
פה זה לא אירופה, פה זה ישראל. אז תתחיל להתרגל. רק בישראל אתה קונה אוטו חדש חשמלי ומשלם מסים בשמיים לאומת זאת רואים במדינות אירופה יש הקלות. האנשים במדינה שלנו אלה שמנהלים אותה ממש רעבים לכסף שלנו, זה כבר לא על מנת לקיים את המדינה. זה פשוט לגנוב אותנו ורק רואים לזה חוקים. כן חוקים שהגנבים המציאו בעצמם.( איזה יופי לנו).
Lior | 18.06.19
96.
אני נוסע ברכב שרכשתי בשנת 2001
הרכב לא עושה כל בעיות. המיזוג אויר נפלא. כלי רכב היום מחזיקים שנים רבות. החלטתי שאני לא מחליף רכב מכמה סיבות עיקריות: 1. ייצור רכב חדש ושינועו מהווה זיהום סביבה מחריד 2. רכב חדש הוא משחית חסכון. מדובר במס גבוה נוסף על כסף שכבר שילמתי עליו מס וגם בפחת שמשחית את ערך האוטו בזמן קצר. קרי ירידת ערך. קניתי את הרכב שלי ב 56 אלף ש"ח יד שניה. תעשו לבד את החישוב כמה עלה לי במשך השנים. אני לא מעונין לשלם מס למדינה ולממן דברים שאין לי בהם כל ענין כמו דת. בקיצור, לא אוהב לזרוק את כספי לפח. 3. חסכון משמעותי בביטוח. אני עושה רק צד ג' וחובה. במקרה הכי גרוע אם ילך הרכב, אקנה משומש אחר. בנוסף, היום לאלה שגרים במרכז יש אפשרות שינוע באמצעות קורקינטים, אפניים וברגל. זה גם בריא ומשתדלים לעשות זאת ככל האפשר.
זה אני | 18.06.19
89.
תגובה ל 65 י כשאין מוח אין דאגות - הבעיה היא המדינה ולא סוג המיסוי
2/3 הדלק משמש לצרכים תעשייתיים ועיסקיים. ייקור לדק יפגע לך בכיס מיידית מאחר וזאת הוצאה ישירה בעלות המוצרים. לעומת זאת רכבים פרטיים הם חצי לשימוש פרטי וחצי לעיסקי. בנוסף לזה רכב זה השקעה עיסקית ופחת עליה נמרח על שנים רבות. לכן זה לא יורגש מיידית בעלות המוצרים. האם ברוב חכמתך תרצה לשלם על מחייתך יותר?
סתם אחד | 18.06.19
87.
מס 67 מאז שהליכוד בשלטון הם מזמן לא אספסוף
בגלל שהאשכנזים נרדמו בשמירה השחורים הרימו ראש וצברו נכסים וממון. טכל יוקר המחיה זה בגלל ההירדמות של השמאל כי הגזע השחור שיש לו כסף בכיס לא חושב על המחר ודור העתיד ומשלם כל מחיר בשביל סיפוק מיידי וככה נולדה לה יוקר המחייה מתחילת שנות ה 2000
שלומי | 18.06.19
86.
מדינה דמיקולו
למדינת ישראל יש מדיניות להפחתת גזי חממה ולהעלאת השימוש באנרגיות מתחדשות. זו מדיניות רשמית של המדינה והממשלה. אחת התנועות החשובות ביותר בהקשרים הללו היא המעבר לרכבים פחות מזהמים. עכשיו הממשלה עושה מהלך שהוא באופן מובהק מנוגד למדיניות שלה עצמה. חלם זה כאן....
איתי | 18.06.19
83.
נמאס כבר מהמדינה הזאת
אנחנו חיים באותו כדור הארץ באותה שנה אבל בישראל ה״ לדפוק את האזרח ״ נשמע יותר טוב באוזן מדנמרק ושוויץ . כל דבר פה 200% . עם כל החוכמה והייטק כבר האזרח היה צריך לחיות פה כמו קינג עם הרבה זכויות והטבות . מדינה עשירה - אזרחים עניים . כל הזמן סיסמאות הכסף לביטחון איזה ביטחון יש פה ? אפילו דירה אנשים לא יכולים לקנות חחח 4 קירות . קאסמים , בלונים , עושים לנו כל שנתיים מסיבת הפתעה ובשנה השלישית אתה גם משלם עליה מס . לא ימין ולא שמאל יש פה אילומינטי גדול שרוצה משכורת כל חודש
מיקי מאוס  | 18.06.19
74.
השאלה אם באוצר חישבו את התחלואה במדינת ישראל כתוצאה משימוש...
ברכב מזהם והאם עלויות הבריאות שהנן חלק מהשורה התחתונה שמעניינת אותם (שהרי בריאות הציבור לא מעניינת אף אחד באוצר) בסופו של דבר לא מקזזת את המיסים שנגבו. כי גם כמחשבים את הערך של הכסף נטו אחרי שזרקנו את כל הערכים האחרים לפח (למשל איכות הסביבה ובריאות הציבור) האם גם אז "הרווחנו"?
טל | 18.06.19
63.
ככה זה בעולם הורוד של נטו כחלון ובובי נתניהו
אתם רואים זיהום, הם מריחים ירוק (רק בדולרים) זו הסיבה גם שבישראל אף פעם לא תיהיה תחבורה ציבורית יעילה, אם אנשים חס וחלילה יפסיקו לקנות ולנסוע ברכבים פרטיים. איך בובי יממן צוללות עם עמלות לבני דודים? איך נטו כחלון יממן שוחד בחירות לבורים? איך ליצמן יממן שלמונים לטפילים?
רמי | 18.06.19
59.
נו? על מה ה"עליהום"
רכב היברידי הוא לא "רכב ירוק" ההיברידי "פלג אין" הוא "ירוק" ב 25% . ה"ירוק" האמיתי הוא החשמלי לחלוטין ( ללא מנוע בעירה פנימית כלל) והמיסוי, על רכב כזה, הוא כרגי 10% בלבד ומ 2024 , 35% אחוז, לעומת כלי הרכב המזהמים, שימוסו,כולם, ב- 83%. אין ספק שמיסוי כלי הרכב,בכל, בישראל הוא גבוה ולא הגיוני, אבל מצד שני, כלי הרכב הירוקים, האמיתיים, ימוסו בפחות ממחצית המיסוי של המזהמים.
רואה חשבון | 18.06.19
57.
על כל רכב היברידי האוצר מפסיד קרוב ל50 אלף מיסים
אם נחשב את ההפסד הכולל של הכנסות ממיסים לאורך חיי הרכב ההיברידי נגיע לסביבות ה50 אלף ש"ח. נתחיל בהטבת המס ששווה ליונדאי איוניק/קורולה היברידית כ20 אלף ש"ח הטבת שווי שימוש לעובד ברכב ליסינג היברידי 500 ש"ח, שהם כ200 ש"ח פחות מס כל חודש, ו7000 לאורך 3 שנות הליסינג. בהנחה שהפרש צריכת הדלק לדוגמא בין יונדאי אלנטרה לאיוניק הוא 3 ליטר ל100 ק"מ (אצלי ירד מ8 ל5) והרכב נוסע 30 אלף בשנה (אחרת למה לקחת רכב ליסינג היברידי?) אז לאורך 3 שנים מדובר בחיסכון של 2700 ליטר שאליהם משולם מס של 9000 ש"ח. אם נניח כי בהמשך חיי הרכב בידיים פרטיות הוא יסע עוד 120 אלף ק"מ אזי מדובר בעוד 12 אלף ש"ח מס על דלק שנחסכו. סה"כ הפסד מס לאוצר: 20+7+9+12 = 48 אלף ש"ח אם נכפיל ב25 אלף ההיברידיות שנמכרו ב2018 נקבל הפסד של 1.2 מיליארד ש"ח, כאשר ב2019 מספר ההיברידיות יגדל כנראה לאיזור ה40 אלף כך שההפסד יגדל ל2 מיליארד. ברור שפקידי האוצר לא רוצים להפסיד הכנסות שנתיות של כמה מיליארדים כל שנה.
ציניקן | 18.06.19
49.
מס' 9 רק אחרי שבזבתי כסף על אחזקה של רכב 16 שנה והפסדתי התחלתי לחשוב כמוך.
רוב החיים שלנו זה עבודה בית. וכל המדינה הזאת זה פקק אחד גדול וחיות אדם על הכביש. קו אוטובוס אחד עולה לי 200 שקל בחודש. במקום אחזקת רכב של 18000 בשנה עם בלאי, ביטוח, דלק וירידת ערך מאסיבי. שרוצים לצאת יש חברים עם רכב צמוד שיאספו אותי ואם אני ממש צריך רכב הולך שוכר ב 150 שקל ליום ביטוח מלא ורכב לא שלי שאפשר לקרוע לו את הצורה. גם כל אלה שעושים ליסינג זה בזבוז של כסף. בכסף הזה אפשר לטוס פעמיים שלוש לחופשה בחו"ל.
שלומי | 18.06.19
44.
מה יש להתגאות עם OECD?
מדיניות המיסוי בישרלא רצחנית אכזרית ומטורפת. כל זה כדי להשביע את הבזבזת החולנית של שרי האוצר והתאווה ללקק בישבן של שותפות סחטניות בוקאליציה שמאכילות מאות אלפי פרזיטים שלא תורמים שום דב רלכלכת המבינה או לבטחונה. זה מה שמערכת המסים המטורפת של פקידוניה אוצר מייצרת.
שביט | 18.06.19
37.
כל המיסוי העודף בארץ
הוא בדיוק הסכום שלא קיבלנו ממיסוי אוכלוסיות סחטניות ומיעוטים (תשלימו לבד). אי אפשר לשלם ביטוח לאומי למאות אלפים אנשים בריאים בלי לקחת את הכסף הזה ממישהו. אי אפשר לעצור את העלייה בארנונה אם לאחוז גבוהה באוכלוסיה יש פתור ממנה. אי אפשר למסות בצורה הגיונית עסקים אם יש מגזר שלם שמנהל כלכלה שחורה בהיקף עצום ( גם הדתיים שם אגב )
סריי | 18.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת