אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך נכשל קמפיין קרדשיאן של קרולינה למקה בישראל

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
ל 3 אל תזלזל בצרכן האמריקאי יש להם תודעת צרכנות שיש לנו הרבה מה ללמוד ממנה
חברות ועסקים שעשו מהלכים נגד הצרכנים נענשו על ידי ציבור הצרכנים הרבה פעמים דבר שבישראל מעולם לא קרה. אמריקאים יסעו 10 קילומקטר נוספים לתחנת דלק כדי לתדלק זול יותר מתוך עקרון. מתי בישראל זה קרה ? חברות עושקות אותנו על ימין ועל שמאל ושום דבר לא קורה. לגבי המספרים .. ארצות הברית מדינה של כ 400 מליון איש זה שוק ענק ולכן אי אפשר להשוות למדינה הקטנה שלנו.
ך | 19.06.19
6.
ככה זה שחברה בוחרת להשקיע בפירסום במקום במוצר
בסכומים כאלה יכלו לבנות מותג משקפיים אמיתי כמו mykita הגרמני לבדל עצמם וליצור שוק של רוכשים שיהיו נאמנים למותג ואיכות המוצר . אמנם זה מודל עיסקי שונה שדורש הרבה יותר יצירתיות ,משהו שלא רואים הרבה בחברות מישראל שמעדיפות להעתיק ולשכפל דברים קיימים ולבנות על פירסום אגרסיבי.
ניר | 19.06.19
4.
מה שהם לא מבינים
זה שהצרכן הישראלי לחלוטין שונה מהצרכן האמריקאי. הצרכן האמריקאי הממוצע קונה מוצרים שמפורסמים ע"י סלב רק מעצם העובדה שהוא מפרסם אותם, לא משנה מה הטיב ואיך הם נראים. כלומר ככל שאתה יותר מפורסם וחזק ברשתות החברתיות כך גם תמכור יותר מוצרים. דןגמא קלאסית וברורה לכך זו קיילי וחברת הקוסמטיקה שלה, שעם כל הכבוד המוצרים בינוניים ומטה, רכשתי בעצמי הרבה. אין שום סיבה לקנות שם שוב מלבד הערצה עיוורת. לעומת זאת בישראל, אנשים לא מתרגשים משמות גדולים ברמה של לקנות מוצרים שלהם, מקסימום סלפי. לכן המכירות חלשות.
עדי | 19.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת