11. ברור שיש יותר הרוגים דמם על הידים של הפוליטיקאים שהורידו אותם לכביש אגב על המדרכה תמיד יש 0 בהרוגים. כנראה שמכוניות הורגות ולא ההפך ברור שיש יותר הרוגים | 22.06.19 (ל"ת)
10. ל-6 אין נתון כזה, כי אף אחד לא אוסף מה שיש זה הרבה אנשים שמפחדים ללכת על המדרכה, הרבה כימעט וניפגע, הרבה תאונות שיטחיות יחסית, מקרים של פציעות קשות, ועוד כמה מקרים של פגיעות מתוקשרות. הכלי הזה הוא סכנה. כל עוד הניפגעים הם הרוכבים, לא אכפת לי, אבל כשזה מגיע להולכי הרגל זה כבר משהו אחר. צריך לבצע אכיפה על הכלי הזה, כאשר יצטרכו רישוי וביטוח זה כבר יראה אחרת. אגבובו | 21.06.19 (ל"ת)
9. וכשהתחילו ליסוע במכוניות נהיו יותר תאונות דרכים so? ברור. אז אולי נחזור לחיות במערות. שם אין תאונות דרכים וגם לא קורקינטים... אפי | 20.06.19 (ל"ת)
8. אחד שאכפת לו כל הזמן אומרים ההכלים האלו מסוכנים, מי שמסוכנים זה האנשים שרוכבים עליהם, אין יום שאני לא רואה קורקינט שעובר באדום או נוסע נגד התנועה, ואין בכלל אכיפה, אז לא יהיו הרוגים ??? אנחנו עם לא מחונך אבי | 20.06.19 (ל"ת)
6. חברות הקורקינטים יחלו לסבסד תשלומי אשפוזי הנדרסים עפ"י חוק בריאות 1994 ? Terrible Pleasure | 20.06.19 (ל"ת)
3. צריך לחוקק חוקים חדשים ביחסי אופניים ורכב החולקים וכן לאפשר נסיעת אופניים על מדרכה בתנאי שהיא ריקה כביש | 20.06.19 (ל"ת)
2. ומה עם הולכי הרגל שנפגעים כל יום משני כלי המשחית האלה איפה הסטטיסטיקה לגביהם מישהו מתאמץ להסתיר האותה יורם | 20.06.19 (ל"ת)
גם בלמ"ס מאשרים: זינוק חד בנפגעי תאונות קורקינט ואופניים חשמליים
11 תגובות לכתיבת תגובה