אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהונדה אקורד ועד טסלה רודסטאר - באילו מכוניות נוסעים בכירי ההייטק

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
ל-2 גם אתה טועה ומטעה
המודל הבסיסי של טסלה מודל 3 (נקרא SR), עולה 35,400 דולר לפני מסים ואגרות. תוסיף 1,200 דולר על מה שנקרא DESTINATION CHARGE ותוסיף מס קנייה פדרלי ומס קנייה מדינתי, בכל מדינה (State Tax) סה"כ יכול לצאת 40,000 דולר על המודל הבסיסי. זה לא כולל אוטופיילוט, וכל צבע ששונה משחור. רוב האנשים קונים וריאנטים יותר יקרים, ומוסיפים כמה אופציות, כך שהמחיר הממוצע כולל מסים הוא מעל 50,000 דולר.
מכיר טוב את הנושא | 25.06.19
10.
לא ממש....
כתבה נחמדה, אבל אתם לא באמת מאמינים שג'ף בזוס נוהג בהונדה למשרד, נכון? מיליארדרים (גם פחות ידועים מאלה שמוזכרים, כמו סטיבן כהן) לא נוהגים בשום רכב. יש להם ולמשפחותיהם רכב גדול ומשוריין עם נהג צמוד עתיר הכשרה (במילוט תחת אש, וכו') והרבה ניסיון, וצוות מאבטחים גדול שמלווה אותם לכל מקום. מאוד יכול להיות שיש ברשותם את הרכבים האלה, אבל הם נוהגים בהם לעתים נדירות מאוד ובליווי אבטחה צמודה.
ירון | 24.06.19
9.
טסלה מודל 3
רכשתי טסלה מודל 3 Standard Range Plus. הזו שעולה 39,900 דולר אמריקאי (54 אלף בקנדי) קיבלתי אותה תוך 33 יום. אז נא לא לשקר חביבי. כמו כן, מרצדס/אודי/ב.מ.וו בישראל זה לא מחזה כה נדיר, זה לא פרארי. אם יש אנשים בארץ שרוצים טסלה, למה שהצרכן הישראלי לא יוכל לרכוש כל מה שירצה כמו בשאר העולם המערבי?
ישראלי בקנדה שעל כדה"א | 25.06.19
6.
ל-3 נו נודניק רד מהרעיון כבר.... לא רלוונטי לישראל!
מדוע? כי המחיר שלה הוא כשל מרצדס/אודי/ב.מ.וו סדרות ביניים גבוהות (סדר גודל של $80K ומעלה) לסידרה S ומחיר של $40K לסידרה 3 זאת ללא 2/3 מהתוספות. שלא נדבר על החבר שלך כחלון שרוצה עוד פעמיים את המחיר והרי לך מחיר של בית בשביל חיסכון בדלק. שווה? לא ברור כלל. חוץ מזה טסלה כרגע בפיגור עם סידרה 3 שלהם. כך שאתה תשלם עכשיו ותראה את הרכב בעוד 4-5 שנים. אז מצא לך רכב חשמלי אחר.
ישראלי בקנדה | 24.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת