4. ל-1 לא יודע אם אתה אינטרסנט או סתם קורא תמים, שמקיא את החומר השקרי, אך כל מה שכתבת אינו נכון. הרכב החשמלי פולט פחות קרינה מרכב רגיל וזו עובדה. בנוסף, תגיד... אתה רציני? רמקולים חמורים יותר היו ברכבי בעירה-פנימית אתה נפתל לנושא, רק כי מדובר ברכב חשמלי. בקיצור, 99% שאתה ממומן ע״י אינטרנסט בתחום הרכב. תומר | 27.06.19 (ל"ת)
3. לאבי ברגע שבריטיש פטרוליום רכשה זכויות טעינה בקנדה וארה"ב, וערמקו מתחילה לפתח שדות סולאריים וטפליין חשמלי דרך סוריה לאירופה אני הפסקתי לדאוג שקרינופובים יהרגו את הרכב החשמלי... דורון כהן | 27.06.19 (ל"ת)
2. ריקול זה דבר טוב יצרן שמוציא ריקולים זה אומר שמבצע תהליכי בדיקה עצמית ומשפר את המוצר שלו. דורון כהן | 27.06.19 (ל"ת)
1. סכנת נפשות מוות משריפה או תאונה. קרינה מסוכנת. כדאי לבעלי רכב חשמלי אם עדיין הם בריאים לא להמשיך להחזיק הרכב. הם עלולים לקבל מחלות קשות מקרינה עכשיו נתגלה שיש חשש שהבלמים לא יעצרו את הרכב או שהוא ידחק. כל הסיפור שרכב חשמלי הוא רכב נקי מתפוצץ. צריך תחנות כח מזהמות בשביל הטעינה אז מה עשיתם. היום סולר ביצור החדש נקי יותר. גם בנזין. אבי | 25.06.19 (ל"ת)
ריקול מחשמל: היגואר החשמלית מוזמנת למוסך בישראל לתיקון הבלימה
4 תגובות לכתיבת תגובה