אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המערכת הבנקאית מתעוררת למציאות חדשה: עובדים חדשים ללא קביעות

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
יותר אנשי טכנולוגיה - שמחד נהנים משכר גבוה יותר
אך מאידך כדי לגייס אותם בשכר כזה נדרשת גמישות ניהולית... במילים אחרות, יוצרים מעמד חדש של עבדים בני 25-35 שברגע שנשחקים או מתעייפים, מפטרים אותם ומביאים אחד צעיר וחדש במקומם, ללא שום יכולת מצידם להתגונן. העיקר שהשכר גבוה, כי כשמפטרים עובדים בני 40 בהייטק הם יושבים בבית חצי שנה-שנה במקרה הטוב לפני שמוצאים עבודה חדשה, אם מוצאים.
שלמה | 25.06.19
9.
הבנקים צריכים להתחיל לחשוב מחוץ לקופסא
למשל לתת הטבה או פטור מעמלות ללקוחות מבוגרים (נניח מעל גיל 50) שמבצעים רק פעולות אונליין ולא מגיעים לסניף. זה יעודד אנשים ללמוד להשתמש או להעזר בבני משפחה צעירים וכך לאט לאט להוריד את הצורך בסניפים למעט מקרים מיוחדים. הייתי לפני כמה ימים בבנק (לצערי הייתי חייב) אחרי כמעט 5 שנים שלא הייתי בסניף. הרוב המוחלט של הלקוחות שנמצאים הם מבוגרים שבאים כדי לשאול שאלות או לבצע פעולות פשוטות שניתן לבצע בקלות דרך האפליקציה או האתר. זה יוצר עומס מטורף ועצבים בסניף ברמה שאי אפשר לתאר.
אייל | 25.06.19
4.
הכל יפה וטוב עד שחייבים להגיע לסניף ואז סובלים.
בנק פועלים השאיר סניף אחד פעיל בהוד השרון. לפעמים חייבים להגיע פיזית לסניף הבנק כי יש איזה פעולת שקר כלשהו שלא ניתן לבצע אונליין, ואז צריך לסבול שעות בתור ולהתמודד עם פקידה מסכנה שלא בא לה לעשות את העבודה שלה אחרי שהתעסקה עם 400 איש עצבניים על הבוקר.
לחילחי | 25.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת