אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הגיר שיעלה לפולקסווגן עשרות מיליוני שקלים, שוב

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
אברהם לינקולן 18
פרטי יש לי בעייה חריפה בגיר מעל שנה פניתי לצ'מפיון ואמרו לי שאין אחריות והם לא מכירים בכתבה ארהתי להם הכתבה זו''' והם זרקו אותי מהמוסך ללא מענה ולא בדיקה הרכב ופניתי טלפונית ואמרו לי שאין אחריות הם הגבילו את שרותי התיקונים למספר מכוניות מצומצם. ואמרתי להם שלא באתי בגלל שנת קרונה ולא עניין אותם ועוד בעיות ברכב הזה ב4 שנים יוחלף המצבר 6 פעמים ועוד צמת גידים שמחוברת ישירות למצבר נסרפה נוצר נתק מגעים ועוד חביות בשרות מזלזל מצמפיון
יצחק נעים | 03.06.21
31.
ומה לגבי המנועים אוכלי השמן tsi/fsi
איך זה שאף אחד מעולם לא הרים את הכפפה? כל כך הרבה בעלי אאודי, סיאט, סקודה, ופולסווגן סובלים מהבעיה הזאת משום שזה אותו המנוע בכולם, על מגוון רכב של שנות יצור עם תלונות באינטרנט מהארץ ומכל העולם,וקילומטר נמוך של אכילת שמן מאסיבית של עד קילו שמן ל500 קילומטר המצריכה החלפת מנוע מחוסר ברירה ונוכוחת, מה כולם פשוט משלמים על החלפת מנוע 20 אלף שח, והכל בסדר?
בעלים של אאודי A4  | 13.03.20
29.
יש לי גיר כזה
יש לי ג'טה שנת 2013 בדיוק עכשיו עם בעיות בגיר , הייתי במוסך מורשה עם כתב האחריות הם ביצעו בדיקת מחשב ולא יכלו לתת תשובה מה לא בסדר הרגיש מאוד אישראבלוף כאשר התחילו להגיד שצריך לבדוק ואולי זה המזלגות או המגנטים בקיצור בין 9 ל 12 אלף כי האחריות לא תופסת
ניר | 27.02.20
28.
לא לקנות סקודה! הרכב מתקלקל כאילו אין מחר וצ'מפיון לא רואים בעיניים
סקודה אוקטביה 2015. ב-149,000 ק"מ הרכב נכבה תוך כדי נסיעה. במוסך הודיעו אחרי בדיקה- הלך המנוע. עלות החלפת מנוע- 14,000 ש"ח. שאלתי אם הם לא מתביישים להגיד לבעלי של סקודה, יד ראשונה שלא עשתה שום דבר מיוחד לכל שנות הנסיעה שלה, שהלך המנוע אחרי קילמטרז' כזה? התשובה לא. חשבו שקניתי סוסיתא... פניתי לצ'מפיון, צחקו לי בפרצוף. כתבתי לסקודה- הפנו אותי לצ'מפיון. בדיחה עצובה. סוף העניין- שיפצתי את המנוע, עלות של 7000 ש"ח. תוך כדי התקשרו מהמוסך לבשר לי שגם משאבת המים הלכה. עלות של מקורית- 4000 ש"ח. שמתי חליפית ב-2500. יצאתי מהמוסך עם 9500 ש"ח נזק!!! חודש אחרי הרכב שוב נתקע. סידרו. חודש אחרי בעיה במזגן. אחרי בדיקה התשובה היא שהדליפה מ"היחידה הפנימית" (איך לא? התקלה הכי יקרה בגזרת המיזוג). עלות תיקון- 4600 ש"ח. בקיצור, אל תקנו סקודה (או כל רכב אחר של צ'מפיון). הרכבים נחמדים לנסיעה, זה עד שהם מתקלקלים. והם מתקלקלים כאילו אין מחר, ואז אתה מגלה שזו חברה שלא יודעת לטפל בלקוחותיה ולקחת אחריות על הרכבים הלא אמינים שהיא מוכרת.
לא לקנות סקודה | 05.02.20
19.
DSG הייתה ונשארה תיבה נוראית
אחרי רק 40 אלף קילומטר עם פולו בעיות והחלפת מצמדים עדיין הגיר הזה לא מפסיק לעשות רעשים של סוס מת וזה רק עניין של זמן עד ששוב אני ימצא את עצמי מבזבז זמן במוסכים חסרי יחסי האנוש שלהם שמתנערים מאחריות.. פשוט בושה לחברה הזאת ועוד יותר לצמפיון מוטורס שאין עם מי לדבר שם! אין סיכוי שהרכב הבא שלי יהיה של הקונצרן הזה!!
דביר | 07.07.19
18.
צמפיון מוטורס
השקר של צמפיון נגלה סוף סוף. אני אישית עברתי מסכת ייסורים מולם, שעלתה לי לא מעט כסף. הם דחו ודחו את הפניות והטענות. פיצוי לא מחליף יחס - חברה חסרת יחס ושרות כל מי ששוקל לקנות מהם רכב אני מציע לו לשקול ברצינות בנידה ותהיה בעיה הם יזרקו אותך לכלבים
לקוח מיואש | 03.07.19
17.
כל הגירים הרובוטיים בעייתים
לא להתקרב ולא לרכוש רכבים שיש להם תיבת הילוכים רובוטית או דו-מצמדית משום יצרן. גם לטויוטה היו בעיות (למי שלא זוכר), רנו, פורד, וגם יונדאי וקיה והונדה (ברכבים שלא הגיעו לארץ), ניסאן ועוד.... מדובר בתיבת הילוכים מאוד בעייתית ולא מבין את היצרנים שעדיין דוחפים לנו את הטכנולוגיה המגעילה הזאת (על אף שהיא חסכונית בדלק וחזקה) לרכוש רק ידני או תיבה אוטומטית פלנטרית וזהו
נוסע | 28.06.19
11.
גיר DSG
מנסים לדחוף את הגיר הזה בכל מצב,מה הקטע שלהם , למה הם לא מביאים גיר רגיל , כמו ברב מדינות אירופה , אחד הפספוסים הגדולים שלהם, הרבה זמן רציתי גולף בדקתי, שאלתי . אצל כולם החליפו מח גיר, למה צריך להסתבך עם זה ,קונים טויוטה ונגמר הסיפור, אפס תקלות , בכלל בסקודה המשאבת דלק מפלסטיק קשיח קשה להאמין
איציק | 26.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת