42. הולכים לעוד תביעה ייצוגית מילא הגיר דפוק... אבל הסירוב לפניית הלקוח לא סביר ובלתי נסבל... מרגישים חובה לפנות לבית המשפט... מכאטרוניק | 22.06.21 (ל"ת)
41. אברהם לינקולן 18 פרטי יש לי בעייה חריפה בגיר מעל שנה פניתי לצ'מפיון ואמרו לי שאין אחריות והם לא מכירים בכתבה ארהתי להם הכתבה זו''' והם זרקו אותי מהמוסך ללא מענה ולא בדיקה הרכב ופניתי טלפונית ואמרו לי שאין אחריות הם הגבילו את שרותי התיקונים למספר מכוניות מצומצם. ואמרתי להם שלא באתי בגלל שנת קרונה ולא עניין אותם ועוד בעיות ברכב הזה ב4 שנים יוחלף המצבר 6 פעמים ועוד צמת גידים שמחוברת ישירות למצבר נסרפה נוצר נתק מגעים ועוד חביות בשרות מזלזל מצמפיון יצחק נעים | 03.06.21 (ל"ת)
40. גיר לא מאמין שעדיין יש תקלות בגיר, הייתה לי ג׳טה 2009 אחרי 20 הלך הגיר וכך כל 20 עד 30 שוב פעם החלפת מצמדים. מאז עברתי למזדה ובא לציון גואל Naadi | 22.02.21 (ל"ת)
39. דחוף עזרה למי פונים סיאט לאון 2015 נתפס הגיר ממש חייבת עזרה אם משהו כאן פנה . שולי | 13.01.21 (ל"ת)
37. לא מבין איך אנשים עדיין רוכשים את הרכבים שלהם למרות כול הצרות שלהם לא מבין ... אבי | 17.12.20 (ל"ת)
36. דחוף הכוונה לגבי בקשת פיצוי מבקשים ממני 7000 שח מבקשים ממני 7000 שח במוסך מורשה פליייז עזרתכםםם 0524395110 איילה | 23.11.20 (ל"ת)
35. גיר לסיאט איביזה 2013 יש לי סיאט איביזה 2013 איך אני יודע אם אני זכאי להחזר או לגיר חדש? שי | 22.11.20 (ל"ת)
32. מי שמבין ישלי רכב מסוג זה שהלכה לי בו סעפת יניקה האם זה קשור איכשהוא לבעיה שהתגלתה כמחדל שלהם ? מוטי | 25.05.20 (ל"ת)
31. ומה לגבי המנועים אוכלי השמן tsi/fsi איך זה שאף אחד מעולם לא הרים את הכפפה? כל כך הרבה בעלי אאודי, סיאט, סקודה, ופולסווגן סובלים מהבעיה הזאת משום שזה אותו המנוע בכולם, על מגוון רכב של שנות יצור עם תלונות באינטרנט מהארץ ומכל העולם,וקילומטר נמוך של אכילת שמן מאסיבית של עד קילו שמן ל500 קילומטר המצריכה החלפת מנוע מחוסר ברירה ונוכוחת, מה כולם פשוט משלמים על החלפת מנוע 20 אלף שח, והכל בסדר? בעלים של אאודי A4 | 13.03.20 (ל"ת)
29. יש לי גיר כזה יש לי ג'טה שנת 2013 בדיוק עכשיו עם בעיות בגיר , הייתי במוסך מורשה עם כתב האחריות הם ביצעו בדיקת מחשב ולא יכלו לתת תשובה מה לא בסדר הרגיש מאוד אישראבלוף כאשר התחילו להגיד שצריך לבדוק ואולי זה המזלגות או המגנטים בקיצור בין 9 ל 12 אלף כי האחריות לא תופסת ניר | 27.02.20 (ל"ת)
28. לא לקנות סקודה! הרכב מתקלקל כאילו אין מחר וצ'מפיון לא רואים בעיניים סקודה אוקטביה 2015. ב-149,000 ק"מ הרכב נכבה תוך כדי נסיעה. במוסך הודיעו אחרי בדיקה- הלך המנוע. עלות החלפת מנוע- 14,000 ש"ח. שאלתי אם הם לא מתביישים להגיד לבעלי של סקודה, יד ראשונה שלא עשתה שום דבר מיוחד לכל שנות הנסיעה שלה, שהלך המנוע אחרי קילמטרז' כזה? התשובה לא. חשבו שקניתי סוסיתא... פניתי לצ'מפיון, צחקו לי בפרצוף. כתבתי לסקודה- הפנו אותי לצ'מפיון. בדיחה עצובה. סוף העניין- שיפצתי את המנוע, עלות של 7000 ש"ח. תוך כדי התקשרו מהמוסך לבשר לי שגם משאבת המים הלכה. עלות של מקורית- 4000 ש"ח. שמתי חליפית ב-2500. יצאתי מהמוסך עם 9500 ש"ח נזק!!! חודש אחרי הרכב שוב נתקע. סידרו. חודש אחרי בעיה במזגן. אחרי בדיקה התשובה היא שהדליפה מ"היחידה הפנימית" (איך לא? התקלה הכי יקרה בגזרת המיזוג). עלות תיקון- 4600 ש"ח. בקיצור, אל תקנו סקודה (או כל רכב אחר של צ'מפיון). הרכבים נחמדים לנסיעה, זה עד שהם מתקלקלים. והם מתקלקלים כאילו אין מחר, ואז אתה מגלה שזו חברה שלא יודעת לטפל בלקוחותיה ולקחת אחריות על הרכבים הלא אמינים שהיא מוכרת. לא לקנות סקודה | 05.02.20 (ל"ת)
26. למה אנשים ממשיכים לקנות את הרכבים הם אף פעם לא סידרו ועדיין לא סידרו את התקלות בגיר למה העדר הישראלי ממשיך לקנות את הרכבים של הקורצן vag, שנתיים אחריות שמגיעות בקניית רכב חדש פשוט בושה לא הייתי מתקרב ... | 27.10.19 (ל"ת)
25. לפי פונים להחזר יש לי קאדי סוף 2011 ב 2015 החליפו לה מוח גיר ממש בסוף האחריות. המוח היה עליהם והעבודה היתה עלי. זה הם החליטו. אני עוד אמרתי תודה. עכשיו אני רואה שלא רק שלא היו צריכים לגבות מחיר אלה להחזיר 1300 שח. אפשר עדיין להגיש תביעה? שלמה | 22.10.19 (ל"ת)
24. גיר נאלצתי להחליף את המכטרוניק. סיאט איבזה 2012. כתוב בסוף הכתבה שרכבים בשנים זכאים לכ-1500 ש"ח - למי פונים ואיך מקבלים את הסכום ? ליר | 02.10.19 (ל"ת)
21. ניסיון מר שנה וחודשיים עם איביזה 2016 חדשה מהיבואן הלך קלאץ ומוח גיר פחות מ22 אלף קילומטר פשוט בושה. מלא תקלות נמכר לקונה מאושר אחר חחח והרעשים בגיר כאילו ברזלים נדפקים אחד בשני ובמוסך טוענים שתקין ככה בגיר. רכב זוועה. עדי | 15.07.19 (ל"ת)
20. מה עם המוניות.. הרי רוב המוניות כיום זה סקודה והם נוסעים קצת יותר מרכב פרטי.. אז מה? כולם מטומטמים? כל נהג מונית ששאלתי אמר לי שזה רכב פגז. כנראה שפעם היו באמת בעיות. וכנראה שכיום הכל בסדר. יניב | 08.07.19 (ל"ת)
19. DSG הייתה ונשארה תיבה נוראית אחרי רק 40 אלף קילומטר עם פולו בעיות והחלפת מצמדים עדיין הגיר הזה לא מפסיק לעשות רעשים של סוס מת וזה רק עניין של זמן עד ששוב אני ימצא את עצמי מבזבז זמן במוסכים חסרי יחסי האנוש שלהם שמתנערים מאחריות.. פשוט בושה לחברה הזאת ועוד יותר לצמפיון מוטורס שאין עם מי לדבר שם! אין סיכוי שהרכב הבא שלי יהיה של הקונצרן הזה!! דביר | 07.07.19 (ל"ת)
18. צמפיון מוטורס השקר של צמפיון נגלה סוף סוף. אני אישית עברתי מסכת ייסורים מולם, שעלתה לי לא מעט כסף. הם דחו ודחו את הפניות והטענות. פיצוי לא מחליף יחס - חברה חסרת יחס ושרות כל מי ששוקל לקנות מהם רכב אני מציע לו לשקול ברצינות בנידה ותהיה בעיה הם יזרקו אותך לכלבים לקוח מיואש | 03.07.19 (ל"ת)
17. כל הגירים הרובוטיים בעייתים לא להתקרב ולא לרכוש רכבים שיש להם תיבת הילוכים רובוטית או דו-מצמדית משום יצרן. גם לטויוטה היו בעיות (למי שלא זוכר), רנו, פורד, וגם יונדאי וקיה והונדה (ברכבים שלא הגיעו לארץ), ניסאן ועוד.... מדובר בתיבת הילוכים מאוד בעייתית ולא מבין את היצרנים שעדיין דוחפים לנו את הטכנולוגיה המגעילה הזאת (על אף שהיא חסכונית בדלק וחזקה) לרכוש רק ידני או תיבה אוטומטית פלנטרית וזהו נוסע | 28.06.19 (ל"ת)
16. חרא של קונצרן חוץ מפורשה כל הרכבים חרא כולל אודי. ב2019 אין סיבה שרכב לא יתוכנן כמו שצריך יש להם רק 100 שנות נסיון בערך... וצ'מפיון זה יבואן פח זבל . הייתה לי אודי a6 והייתה לי גולף שני הרכבים שאיבדו אצלי הכי הרבה ערך והכי הרבה תקלות. אזרח | 28.06.19 (ל"ת)
15. גם לי היה גולף שנת2001 ים תקלות , האוטו ממש התפור היה לי גולף V5 שנץ 2001 , עם בעיית גיר רצינית, מכרתי אותה בהפסד רציני וברחתי מוולספגן לכל החיים אליהו הנביא | 28.06.19 (ל"ת)
14. תקלה בגיר היי גם אני רכשתי סקודה רפיד שנת יצור דצמבר 2013 והלך לי הגיר ונאלצתי לשלם 4000 אלף ש"ח עבור התיקון ועדיין הגיר הזה אני מאוד מרוצה מהרכב אבל בגלל התקלה הזו כבר נמאס אי אפשר כל הזמן רק תיקונים זה רכב מפנק מאוד וחייב שיהיה אמין עם מי מדברים בדיוק על הפיצוי דוד | 27.06.19 (ל"ת)
13. גם ניסן ג'וק לא חפה מכיר בעייתי , החלפתי גיר נאלצתי להחליף גיר ב 75000 ק"מ לערך , בעייה כללית עד כמה שאני יודע בייצור של השנים 2011/2012 לפחות דני | 27.06.19 (ל"ת)
12. גירים יש לי פלואנס 2012 עם 210000 קמ מנוע 2000 בנזין גיר רציף.. זה בדיוק מה שמורכב בקשקאי צורך דלק 11/1 מורכבת מערכת גז.. 150000 קמ 0 תקלות.. לא במנוע ולא בגיר.. אחלה רכב Aviko | 26.06.19 (ל"ת)
11. גיר DSG מנסים לדחוף את הגיר הזה בכל מצב,מה הקטע שלהם , למה הם לא מביאים גיר רגיל , כמו ברב מדינות אירופה , אחד הפספוסים הגדולים שלהם, הרבה זמן רציתי גולף בדקתי, שאלתי . אצל כולם החליפו מח גיר, למה צריך להסתבך עם זה ,קונים טויוטה ונגמר הסיפור, אפס תקלות , בכלל בסקודה המשאבת דלק מפלסטיק קשיח קשה להאמין איציק | 26.06.19 (ל"ת)
10. אחלה רכב,אחלה גיר...אני על GTI כבר 4 שנים מה הבעייה אני לא מבין?!,רכב מטוס!!!,טיפולים רגילים...זה שהישראלים לא יודעים לנהוג על DSG זו כבר בעייה אחרת.שימשיכו ביפניות והקוריאניות. אבי זקי | 26.06.19 (ל"ת)
9. מי קונה היום פולקסוואגן? כאשר בעיות בגיר הן אינסופיות, האחריות והשירות שלהם על הפנים, בשור שלהן בירידה מתמדת, מדוע לקנות מהם? רק רכב יפני או קוריאני ויש לכם שקט לכמה שנים טובות. טוב, אבל הפראיירים ימשיכו להיות וימשיכו לקנות רכב גרמני שאין בו אלא רק בעיות. אלגרו | 26.06.19 (ל"ת)
7. זו הנדסה גרמנית לא טובה אני מחזיק קורולה 2002 עם 260,000 קמ והגיר חלק כחמאה מחליף הילוכים כמו לפני 17 שנה גל | 26.06.19 (ל"ת)
6. לא לקנות אירופאי לא מבין למה אנשים קונים רכב תוצרת אירופה. אחרי שהיו לי סיטרואן, פורד, רנו ופולקסווגן גולף "ירדתי אל העם" וקניתי יונדאי. מה אגיד לכם? לא חוזר אחורה. פשוט לא רואה מוסך. אפס תקלות. בחיים לא חוזר לאירופאי גם עם יעלה חצי. אחד | 26.06.19 (ל"ת)
4. גיר-גייט תמיד יש להם כוכב חדש - פעם היו חלונות הנופלים, עכשיו הגיר. חברה רמאית ושקרנית (ראו פרשת דיזל-גייט). לא לקנות מהם כלום! מיזר | 26.06.19 (ל"ת)
3. גיר בעייתי וגם היבואן תגובת היבואן מחזקת את דעתי לא לקנות את המכוניות שהוא מייבא ליאור | 26.06.19 (ל"ת)
2. גירים אוטומטים מה הבעיה לשים בגירים אוטומטים איזה קפיץ שמנתק את המנוע מהגיר מעל X מומנט . בדומה לקפיצים בקלצ' ידני רק אנכיים ובעלי פעולה הפוכה , ממש כמו כמו קפיץ שיכוח של גלגל , רק עם פעולה הפוכה . יחי A | 26.06.19 (ל"ת)
1. הגיר בעייתי גם ב2017 היו צריכים להכניס גם את שנתון 2017 לאחריות נוספת כי זה אותו הגיר..הרכב עצמו מצויין ונוח..חוץ מהגיר אין בעיות..אצלי החליפו פעמיים קלאצים ופעם אחת מוח גיר ,והרכב נשמר בקפדנות מרכז | 26.06.19 (ל"ת)
הגיר שיעלה לפולקסווגן עשרות מיליוני שקלים, שוב
42 תגובות לכתיבת תגובה